Mazda 323f po 626
Strona 1 z 1
Witam serdecznie, jestem nowy na forum więc witam. Jestem obecnie właścicielem Mazdy 626 V generacji z '97 , silnik 1.8 + sekwencja LPG ale niestety miałem ostatnio stłuczkę i za pare dni zmieniam auto. Mam wypatrzoną Mazde 323f BJ VI generacji z 2001 roku niestety tylko o pojemności 1.3 .. Jest to auto sprowadzone z Niemiec i co najlepsze z udokumentowanych przebiegiem 36 tys. km .. Stan wizualny idealny, wnętrze tez super w porównaniu z mazda 626 .. Samochód stoi na wielosezonuwkach goodyear vector 4 seasons z minimalnym zużyciem . No i w sumie ten opis prowadzę w kierunku pytania. Czy warto kupić taką Mazde za 9tys. (Utargowalem juz 700zl po znajomosci) i jak to będzie z jazda tj. Czy będzie lepiej niż w 626 ? Domyślam sie ze mniejszy silnik i na tym polu nie chce porównywać ale jak z cała reszta? Jeśli dałem za mało wiadomości do dopytujcie bo jestem zielony w temacie autek :–)
-
eR3
W jaki sposób ten przebieg jest udokumentowany? 36k w 12lat... 3tysiące na rok? ~8,5KM dziennie... Jak dla mnie nierealne, a już na pewno nie za takie pieniądze.
Przebieg nierealny? realny realny:) Skodę ktoś kilkunasto letnią sprzedawał bo miała już za duży przebieg bo kolekcjonuje auta z bardzo małym przebiegiem za 4k bodajże przebieg 8k...
) Ktoś z tvn turbo kupił jakiś prowadzący:) Jak z salonu wyglądała.
- Od: 26 paź 2012, 11:30
- Auto: Honda
Taki samochód to też strach kupować bo nie wiadomo ile czasu stał z takim przebiegiem nawet jak jeździł 8km dziennie to silnik jest niedogrzany uszczelki sparciałe i wiele wiele innych. Radzę dwa razy a nawet cztery razy się zastanowić zanim kupisz autko.
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
Co wy za niestworzone historie wymyślacie, kolega grzecznie pyta, a tu OT. Jakie 8km dziennie, kto tak pisał, to wszystko wyssane z palca.
Jest pytanie to wystarczy odpowiedzieć.
1.Czy warto kupić taką Mazde za 9tys.– Warto, jesli to co piszesz o aucie jest prawdą i jest w pełni sprawne