Ile mazdy wytrzymują bez rdzy?
1, 2
Oczywiście jestem ciekaw, bo poluję na 626.
Mój obecny civic 5D po 10 latkach dziurawi się ...
Mój obecny civic 5D po 10 latkach dziurawi się ...
-
raffaell
Hawkins napisał(a):jak nie bite to dłuugo:)
dokladnie... najmniej te 20 lat
moja juz gdzie niegdzie dostaje bomble... glownie tam, gdzie byla "robiona" i gdzie stala woda
"W niebie Cię czeka nagroda, wielka nagroda tylko grzeszyć się nie waż, bądź nam posłuszny to pójdziesz do nieba
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
moj ma 14 lat i nie ma grama rdzy na karoserii... znaczy ma, tam gdzie blacharz robił pas [jaki?], ale chyba pojade ma poprawke do niego :/
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
raffaell napisał(a):najmniej te 20 lat
EEE, żartujesz ?
Jeśli tak, to już kupuję !
nie zartuje... moja ma 23 lata i tak jak pisalem: rdza pojawia sie w paru miejscach, po naprawowych
jej zdjecia znajdziesz tu: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=5264&start=0
"W niebie Cię czeka nagroda, wielka nagroda tylko grzeszyć się nie waż, bądź nam posłuszny to pójdziesz do nieba
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
u mnie rdzy nie ma poza dwoma miejscami – mocowanie oświtlenia tylnej tablicy rejestracyjnej i czujniki ABSu mi trochę skorodowały (myśle o wymianie),aha i koncówka wydechu. Poza tym nic!! Ale są też mazdy w wieku mojej bardzo mocno skorodowane – czyli popowodziowe, myte rmoże raz w całym swoim życiu, itp.
Ale jak rdzewieją to w widocznych miejscach i to śladowo. Prawie zawsze da sie to zaleczyć.
U mnie po 12 latach jednak szykuje sie na zabezpieczenie auta przed korozją – napewno jeszcze przed zimą. Będzie to jej pierwsze po fabrycznym. Zdjecia (kiepskie, ale zawsze) znajdziesz TU
Ale jak rdzewieją to w widocznych miejscach i to śladowo. Prawie zawsze da sie to zaleczyć.
U mnie po 12 latach jednak szykuje sie na zabezpieczenie auta przed korozją – napewno jeszcze przed zimą. Będzie to jej pierwsze po fabrycznym. Zdjecia (kiepskie, ale zawsze) znajdziesz TU
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
raffaell napisał(a):najmniej te 20 lat
EEE, żartujesz ?
Jeśli tak, to już kupuję !
Nie wiem jak Honda ale Mazdy są ocynkowane. Dlatego się dobrze trzymają, o ile nie była robiona (bita).
W oczekiwaniu na nowy podpis...
No to ja sie wyłamie. Mój ma 14 lat i o ile blacha jest zdrowa, nie ma rdzy nigdzie oprócz małego pęcherza na masce (kolizja), o tyle z podłogą jest gorzej. Już sie progi kończą, naszczęście w pore dopatrzyłem i dadzą się uratować (ale to również wina poprzednika i mechaników – niewłaściwe podkładanie łap podnośnika) Ale również pojawia się na belkach, gdzie niegdzie na podłużnicach i w kilku miejscach wewnątrz, co mnie akurat zdziwiło
Italiano napisał(a):LoB napisał:
a moja koroduje na rantach tylnych nadkoli
To dokładnie jak u mnie. ysz
o bym zapomniał
GE (jesli takiej szukasz, bo nie podales rocznika) ma kilka charakterystycznych miejsc gdzie na 90% zardzewieje juz po 10 latach od daty produkcji. Jest to polaczenie gornych przednich podluznic z grodzia silnika, maska na krawedziach, rama przedniej szyby. Ewentualnie tylne podluznice.
the right man in the wrong place...
Pytam o starsze (bo blacha i technika cynkowania pewnie się nie zmieniła), ale kupię taką 98-99. Raczej kombi, bo roszinę mam liczną
Ale dla mnie – posiadacza hondy – 10 lat robi duuuuże wrażenie. Auto było od nowości w mojej rodzinie i już po 3 latach wzywano do serwisu w celu zabezpieczenia tylnych nadkoli, bo już niektórym użytkownikom bomble wyłaziły.
Ale dla mnie – posiadacza hondy – 10 lat robi duuuuże wrażenie. Auto było od nowości w mojej rodzinie i już po 3 latach wzywano do serwisu w celu zabezpieczenia tylnych nadkoli, bo już niektórym użytkownikom bomble wyłaziły.
-
raffaell
Italiano napisał(a):LoB napisał(a):a moja koroduje na rantach tylnych nadkoli
To dokładnie jak u mnie.
u mnie niestety to samo. porażka, tym bardziej ze to 7letni samochod
- Od: 20 mar 2005, 13:15
- Posty: 47
- Skąd: BIAŁYSTOK
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V
raffaell napisał(a):Ale dla mnie – posiadacza hondy – 10 lat robi duuuuże wrażenie. Auto było od nowości w mojej rodzinie i już po 3 latach wzywano do serwisu w celu zabezpieczenia tylnych nadkoli, bo już niektórym użytkownikom bomble wyłaziły.
Mniej wiecej wiem o co chodzi z tymi civicami, bo bardzo czesto widac to na ulicach. GE (jako w tej chwili okolo 10+ letnia 626) byla zabezpieczona znacznie lepiej. Jednak w zaden sposob nie mozna przenosic tych doswiadczen na model GF. Logika podpowiada, ze odpornosc powinna byc wieksza, ale z drugiej strony o jakosci wykonania GF, w porownaniu do GE nie mozna wypowiadac sie zbyt pozytywnie.
the right man in the wrong place...
A u mnie, 8-letnie autko – złapane ranty wewnętrzne drzwi prawy-przód, lewy-tył oraz wewnętrzny rant tylnej klapy (auto niebite) – to te poważniejsze. W kilku miejscach namierzyłem małe purchle.
W starych mazdach blacha jest lepsza.
W starych mazdach blacha jest lepsza.
Pozdrowienia
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
- Od: 12 wrz 2004, 17:39
- Posty: 294
- Skąd: Katowice
- Auto: M6 '06/07 MZR-CD 2.0 143KM DPF
a moja Madzia (1993) jest praktycznie "czyściutka" – jedyne miejsce w ktorym jest rdza to tylne prawe nadkole (po uderzeniu w to miejsce <jeszcze u Niermca> zostało zaszpachlowane <również u Niemca> chyba niezbyt dokładnie i teraz wychodzą pryszcze) ale juz zamówiłem reparaturkę u Smirnoffa – zamiast szpachlować wstawi sie nowy element, elegancko zamaluje i mam nadzieje ze bede mial z tym spokoj :–)
acha – mam jeszcze rudawy nalot na koncowce wydechu – ale to chyba raczej dobrze swiadczy o aucie i kondycji silnika
acha – mam jeszcze rudawy nalot na koncowce wydechu – ale to chyba raczej dobrze swiadczy o aucie i kondycji silnika
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 21:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości