Strona 31 z 31

Re: Zakup mazda 6 silnik 2,0

PostNapisane: 13 wrz 2018, 18:36
przez dominik1988l
Zamyka wszystkie drzwi, emulator brak,

PostNapisane: 13 wrz 2018, 20:34
przez Bigbluee
dominik1988l napisał(a):lpg wtrysk w fazie cieklej,

Raczej nie :)

Jak już jest tam zamontowany gaz, to trzeba obejrzec papiery i spisac co jest zamontowane gdzie był montowany gaz a potem sprawdzic zaklad w necie. Jak dojdzie do jazdy próbnej to należy rozgrzać silnik i po drodze gdzieś depnąc pod czerwone i zobaczyć co się stanie z dawkowaniem lpg.

Re: Zakup mazda 6 silnik 2,0

PostNapisane: 13 wrz 2018, 21:19
przez dominik1988l
Lpg oryginalnie zamontowany w Holandii, firmt vialle, z pompa w zbiorniku LPG,

PostNapisane: 15 wrz 2018, 16:37
przez Bigbluee
dominik1988l napisał(a):Lpg oryginalnie zamontowany w Holandii, firmt vialle, z pompa w zbiorniku LPG,

Jeśli jest tak jak mówisz to duży plus bo to dobra i droga instalacja ale najpierw dowiedz się, kto Ci to będzie w stanie serwisować i wymienic pompe gazu, która jest bolączką. Generalnie jak całośc chodzi dobrze to nic nie trzeba robić, jednak warto mieć rozeznanie i plan awaryjny w sytuacji jak pompa padnie.

Re: Zakup mazda 6 silnik 2,0

PostNapisane: 16 wrz 2018, 16:23
przez dominik1988l
W marcu była legalizowana butla oraz wymieniona pompa w Warszawie, ogólnie denerwuje mnie to że strasznie niskie obroty wolne są około 750,oraz sprzęgło gdy ruszam z 1 dodając trochę gazu to szarpie autem jakby sprzęgło lapalo i puszczalo, natomiast jak dam więcej obrotów to ruszy prawie płynnie, czyżby sprzęgło do roboty

PostNapisane: 17 wrz 2018, 18:51
przez Danmazda
dominik1988l napisał(a):obroty wolne są około 750
Za wysokie, powinny być +-650. Jak sprzęgło ciężko chodzi, to raczej na 99% do wymiany.

PostNapisane: 17 wrz 2018, 19:40
przez Tubi
Jeżeli chodzi o sprzęgło to jak przesiadam się z GJ do GY to mam wrażenie ,że sprzęgło chodzi tak cieżko jak w starym jelczu <lol>

Re: Zakup używanego auta: Mazda6 GG/GY (2002 – 2007)

PostNapisane: 20 wrz 2018, 23:32
przez the_riddle
Jeśli silnik jest rozgrzany to nawet może mieć 632 obroty, ja tak mam wg komputera (Odczytane za pomocą Torque). W momencie jak załącza się wentylator, to komputer podnosi obroty w górę (coś koło 800 ale nie sprawdzałem). Sprzęgło nie musi być do wymiany, jak auto długo stoi i ruszamy po przerwie, to musi się doczyścić. Wtedy są takie uślizgi, zwłaszcza jak jest wilgotniej, np rano. Na 2, 3 skrzyżowaniu problem znika. Temat omawiany na forum (niektórzy nawet proponowali trochę przypalić ;) i mój mechanik też powiedział, że to normalne, że się chwilowo ślizga jak jest wilgotno). Ogólnie te sprzęgła są ponoć zbyt twarde i stąd taka specyfika, ale nie nazwałbym tego problemem.

CHCĘ KUPIĆ MAZDĘ 6 1GEN. 2.0. 143KM DIESEL 2006R

PostNapisane: 28 lis 2019, 00:37
przez Luk Mazda 6
Witam,

Jestem przed zakupem Mazdy 6 1 generacja . 2.0 143 KM DIESEL SEDAN 2006 rok. Czy ktoś może podzielić się opinią o tym modelu, silniku, jego wadach i przygodach jakie miał z nim.
z góry dzięki za odpowiedz. :)

PostNapisane: 28 lis 2019, 03:53
przez Płomień
"To nie są roboty których szukacie"

Buda jaka jest, każdy widzi. Ten model z tego słynie. Nie ma co męczyć tematu po raz tysięczny.

Silnik specjalnej troski. Podkładki pod wtryski i zalepiający się smok olejowy. Duże ryzyko wbicia się na minę, bo nikt Cię nie zapewni że przez ostatnie 13 lat i 5 właścicieli auto było zadbane i poprawnie serwisowane.

Jedyna zaleta to cena. Stoją bardzo nisko i to nie przypadkiem.

W internecie są całe elaboraty na temat M6 z dieselkiem, nie trudno znaleźć. Jak bardzo chcesz M6 to szukaj 2.0 benzyny.

Mazda 6 zakup w lipcu

PostNapisane: 2 lut 2021, 01:09
przez lukiro
Bardzo się nastawiam na mazde 6 i to forum jest zbawienne chodzi o wersję 2002-2007 mam budżet 8000 złoty +/– i tutaj pytanie do forumowiczów czy to jest realny budżet na zakup tego samochodu ? Sedan czy kombi tu akurat nie jest to tak ważne, jak to by wyposażenie było w miarę bogate jak na możliwości budżetu.