Zakup używanego auta: Mazda6 GG/GY (2002 – 2007)

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez dominik1988l » 13 wrz 2018, 17:36

Zamyka wszystkie drzwi, emulator brak,
Początkujący
 
Od: 13 wrz 2018, 07:39
Posty: 13
Auto: MAZDA 6 ROK 2007,SILNIK 2,0 BENZYNA +LPG WTRYSK FAZY CIEKLEJ

Postprzez Bigbluee » 13 wrz 2018, 19:34

dominik1988l napisał(a):lpg wtrysk w fazie cieklej,

Raczej nie :)

Jak już jest tam zamontowany gaz, to trzeba obejrzec papiery i spisac co jest zamontowane gdzie był montowany gaz a potem sprawdzic zaklad w necie. Jak dojdzie do jazdy próbnej to należy rozgrzać silnik i po drodze gdzieś depnąc pod czerwone i zobaczyć co się stanie z dawkowaniem lpg.
Mój 2.0 Pb jest taki sam jak Wasz 2.0 Pb :)
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2016, 12:50
Posty: 786 (5/48)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG

Postprzez dominik1988l » 13 wrz 2018, 20:19

Lpg oryginalnie zamontowany w Holandii, firmt vialle, z pompa w zbiorniku LPG,
Początkujący
 
Od: 13 wrz 2018, 07:39
Posty: 13
Auto: MAZDA 6 ROK 2007,SILNIK 2,0 BENZYNA +LPG WTRYSK FAZY CIEKLEJ

Postprzez Bigbluee » 15 wrz 2018, 15:37

dominik1988l napisał(a):Lpg oryginalnie zamontowany w Holandii, firmt vialle, z pompa w zbiorniku LPG,

Jeśli jest tak jak mówisz to duży plus bo to dobra i droga instalacja ale najpierw dowiedz się, kto Ci to będzie w stanie serwisować i wymienic pompe gazu, która jest bolączką. Generalnie jak całośc chodzi dobrze to nic nie trzeba robić, jednak warto mieć rozeznanie i plan awaryjny w sytuacji jak pompa padnie.
Mój 2.0 Pb jest taki sam jak Wasz 2.0 Pb :)
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2016, 12:50
Posty: 786 (5/48)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG

Postprzez dominik1988l » 16 wrz 2018, 15:23

W marcu była legalizowana butla oraz wymieniona pompa w Warszawie, ogólnie denerwuje mnie to że strasznie niskie obroty wolne są około 750,oraz sprzęgło gdy ruszam z 1 dodając trochę gazu to szarpie autem jakby sprzęgło lapalo i puszczalo, natomiast jak dam więcej obrotów to ruszy prawie płynnie, czyżby sprzęgło do roboty
Początkujący
 
Od: 13 wrz 2018, 07:39
Posty: 13
Auto: MAZDA 6 ROK 2007,SILNIK 2,0 BENZYNA +LPG WTRYSK FAZY CIEKLEJ

Postprzez Danmazda » 17 wrz 2018, 17:51

dominik1988l napisał(a):obroty wolne są około 750
Za wysokie, powinny być +-650. Jak sprzęgło ciężko chodzi, to raczej na 99% do wymiany.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 19:04
Posty: 6157 (52/230)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Tubi » 17 wrz 2018, 18:40

Jeżeli chodzi o sprzęgło to jak przesiadam się z GJ do GY to mam wrażenie ,że sprzęgło chodzi tak cieżko jak w starym jelczu <lol>
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 11:54
Posty: 1463 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Postprzez the_riddle » 20 wrz 2018, 22:32

Jeśli silnik jest rozgrzany to nawet może mieć 632 obroty, ja tak mam wg komputera (Odczytane za pomocą Torque). W momencie jak załącza się wentylator, to komputer podnosi obroty w górę (coś koło 800 ale nie sprawdzałem). Sprzęgło nie musi być do wymiany, jak auto długo stoi i ruszamy po przerwie, to musi się doczyścić. Wtedy są takie uślizgi, zwłaszcza jak jest wilgotniej, np rano. Na 2, 3 skrzyżowaniu problem znika. Temat omawiany na forum (niektórzy nawet proponowali trochę przypalić ;) i mój mechanik też powiedział, że to normalne, że się chwilowo ślizga jak jest wilgotno). Ogólnie te sprzęgła są ponoć zbyt twarde i stąd taka specyfika, ale nie nazwałbym tego problemem.
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2016, 10:41
Posty: 40
Auto: Mazda GY MR'05 FL
2.0 LF F7 147 km

Clio 1.5 dCi

Postprzez Luk Mazda 6 » 27 lis 2019, 23:37

Witam,

Jestem przed zakupem Mazdy 6 1 generacja . 2.0 143 KM DIESEL SEDAN 2006 rok. Czy ktoś może podzielić się opinią o tym modelu, silniku, jego wadach i przygodach jakie miał z nim.
z góry dzięki za odpowiedz. :)
Początkujący
 
Od: 27 lis 2019, 23:32
Posty: 1
Auto: MAZDA 6 1GEN. 2.0 DIESEL SEDAN 2006R

Postprzez Płomień » 28 lis 2019, 02:53

"To nie są roboty których szukacie"

Buda jaka jest, każdy widzi. Ten model z tego słynie. Nie ma co męczyć tematu po raz tysięczny.

Silnik specjalnej troski. Podkładki pod wtryski i zalepiający się smok olejowy. Duże ryzyko wbicia się na minę, bo nikt Cię nie zapewni że przez ostatnie 13 lat i 5 właścicieli auto było zadbane i poprawnie serwisowane.

Jedyna zaleta to cena. Stoją bardzo nisko i to nie przypadkiem.

W internecie są całe elaboraty na temat M6 z dieselkiem, nie trudno znaleźć. Jak bardzo chcesz M6 to szukaj 2.0 benzyny.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 905 (14/55)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Moto