Zakup używanego auta: Mazda6 GG/GY (2002 – 2007)
Zamyka wszystkie drzwi, emulator brak,
- Od: 13 wrz 2018, 08:39
- Posty: 14
- Auto: MAZDA 6 ROK 2007,SILNIK 2,0 BENZYNA +LPG WTRYSK FAZY CIEKLEJ
dominik1988l napisał(a):lpg wtrysk w fazie cieklej,
Raczej nie
Jak już jest tam zamontowany gaz, to trzeba obejrzec papiery i spisac co jest zamontowane gdzie był montowany gaz a potem sprawdzic zaklad w necie. Jak dojdzie do jazdy próbnej to należy rozgrzać silnik i po drodze gdzieś depnąc pod czerwone i zobaczyć co się stanie z dawkowaniem lpg.
Mój 2.0 Pb jest taki sam jak Wasz 2.0 Pb :)
- Od: 23 lut 2016, 13:50
- Posty: 795 (5/49)
- Skąd: Poznań
- Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG
Lpg oryginalnie zamontowany w Holandii, firmt vialle, z pompa w zbiorniku LPG,
- Od: 13 wrz 2018, 08:39
- Posty: 14
- Auto: MAZDA 6 ROK 2007,SILNIK 2,0 BENZYNA +LPG WTRYSK FAZY CIEKLEJ
dominik1988l napisał(a):Lpg oryginalnie zamontowany w Holandii, firmt vialle, z pompa w zbiorniku LPG,
Jeśli jest tak jak mówisz to duży plus bo to dobra i droga instalacja ale najpierw dowiedz się, kto Ci to będzie w stanie serwisować i wymienic pompe gazu, która jest bolączką. Generalnie jak całośc chodzi dobrze to nic nie trzeba robić, jednak warto mieć rozeznanie i plan awaryjny w sytuacji jak pompa padnie.
Mój 2.0 Pb jest taki sam jak Wasz 2.0 Pb :)
- Od: 23 lut 2016, 13:50
- Posty: 795 (5/49)
- Skąd: Poznań
- Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG
W marcu była legalizowana butla oraz wymieniona pompa w Warszawie, ogólnie denerwuje mnie to że strasznie niskie obroty wolne są około 750,oraz sprzęgło gdy ruszam z 1 dodając trochę gazu to szarpie autem jakby sprzęgło lapalo i puszczalo, natomiast jak dam więcej obrotów to ruszy prawie płynnie, czyżby sprzęgło do roboty
- Od: 13 wrz 2018, 08:39
- Posty: 14
- Auto: MAZDA 6 ROK 2007,SILNIK 2,0 BENZYNA +LPG WTRYSK FAZY CIEKLEJ
Za wysokie, powinny być +-650. Jak sprzęgło ciężko chodzi, to raczej na 99% do wymiany.dominik1988l napisał(a):obroty wolne są około 750
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Jeżeli chodzi o sprzęgło to jak przesiadam się z GJ do GY to mam wrażenie ,że sprzęgło chodzi tak cieżko jak w starym jelczu
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Jeśli silnik jest rozgrzany to nawet może mieć 632 obroty, ja tak mam wg komputera (Odczytane za pomocą Torque). W momencie jak załącza się wentylator, to komputer podnosi obroty w górę (coś koło 800 ale nie sprawdzałem). Sprzęgło nie musi być do wymiany, jak auto długo stoi i ruszamy po przerwie, to musi się doczyścić. Wtedy są takie uślizgi, zwłaszcza jak jest wilgotniej, np rano. Na 2, 3 skrzyżowaniu problem znika. Temat omawiany na forum (niektórzy nawet proponowali trochę przypalić i mój mechanik też powiedział, że to normalne, że się chwilowo ślizga jak jest wilgotno). Ogólnie te sprzęgła są ponoć zbyt twarde i stąd taka specyfika, ale nie nazwałbym tego problemem.
- Od: 5 lut 2016, 11:41
- Posty: 42
- Auto: Mazda GY MR'05 FL
2.0 LF F7 147 km
Clio 1.5 dCi
Witam,
Jestem przed zakupem Mazdy 6 1 generacja . 2.0 143 KM DIESEL SEDAN 2006 rok. Czy ktoś może podzielić się opinią o tym modelu, silniku, jego wadach i przygodach jakie miał z nim.
z góry dzięki za odpowiedz.
Jestem przed zakupem Mazdy 6 1 generacja . 2.0 143 KM DIESEL SEDAN 2006 rok. Czy ktoś może podzielić się opinią o tym modelu, silniku, jego wadach i przygodach jakie miał z nim.
z góry dzięki za odpowiedz.
- Od: 28 lis 2019, 00:32
- Posty: 1
- Auto: MAZDA 6 1GEN. 2.0 DIESEL SEDAN 2006R
"To nie są roboty których szukacie"
Buda jaka jest, każdy widzi. Ten model z tego słynie. Nie ma co męczyć tematu po raz tysięczny.
Silnik specjalnej troski. Podkładki pod wtryski i zalepiający się smok olejowy. Duże ryzyko wbicia się na minę, bo nikt Cię nie zapewni że przez ostatnie 13 lat i 5 właścicieli auto było zadbane i poprawnie serwisowane.
Jedyna zaleta to cena. Stoją bardzo nisko i to nie przypadkiem.
W internecie są całe elaboraty na temat M6 z dieselkiem, nie trudno znaleźć. Jak bardzo chcesz M6 to szukaj 2.0 benzyny.
Buda jaka jest, każdy widzi. Ten model z tego słynie. Nie ma co męczyć tematu po raz tysięczny.
Silnik specjalnej troski. Podkładki pod wtryski i zalepiający się smok olejowy. Duże ryzyko wbicia się na minę, bo nikt Cię nie zapewni że przez ostatnie 13 lat i 5 właścicieli auto było zadbane i poprawnie serwisowane.
Jedyna zaleta to cena. Stoją bardzo nisko i to nie przypadkiem.
W internecie są całe elaboraty na temat M6 z dieselkiem, nie trudno znaleźć. Jak bardzo chcesz M6 to szukaj 2.0 benzyny.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Bardzo się nastawiam na mazde 6 i to forum jest zbawienne chodzi o wersję 2002-2007 mam budżet 8000 złoty +/– i tutaj pytanie do forumowiczów czy to jest realny budżet na zakup tego samochodu ? Sedan czy kombi tu akurat nie jest to tak ważne, jak to by wyposażenie było w miarę bogate jak na możliwości budżetu.
- Od: 2 lut 2021, 00:54
- Posty: 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości