Co bardziej racjonalne: Mazda 3 BK vs 323F vs ...

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez bjorm » 12 lip 2012, 12:40

Witam,

Jestem nowy na forum i chyba w sumie w temacie motoryzacji więc nie bijcie za błędy, skróty myślowe i nieuczciwe generalizacje ;)

Spróbuję opisać jak najwięcej czynników, które mają wpływ (mniejszy, większy, infinitezymalny...).

Prawo jazdy mam od chyba ponad 6 lat, ale po zdaniu go za wiele nie jeździłem, bo nie miałem czym. Prawko zdawane w Zielonej Górze a zabrane po wakacjach do Poznania więc w ogóle była trauma. Tak minęło parę lat i ostatnio okazało się że z pewną transakcją dostanę w rozliczeniu fiestę 91rocznik :)
nie chciałem jej bo w sumie po co mi dodatkowe koszty, ale kiedy po 3 msc dojeżdżania do pracy PKP, raz wsiadłem do fiesty tak już jeżdżę nią półtora roku. Trasa: 60% okolice poznania, 20% poznań, 20% woj lubuskie. Jak się człowiek tak rozsiadł to i zaczął czegoś nowego szukać, powiedziałem sobie że dwie lata (najważniejsze: zimy) w fieście i można coś wybrać. Szukałem szukałem szukałem no i znalazłem parę samochodów w moim zasięgu cenowym (przynajmniej tak mi się wydaje). Pierwszym kryterium była estetyka, później dopiero czytałem jakieś pobieżne artykuły itp. W rozwadze zostają:

– Mazda 3 1.6
– Mazda 323f 1.5-1.6
– Seat Leon
– Audi A3
– Renault Scenic
– Honda Jazz

Wiem, że to różne klasy, szczególnie Scenic i Jazz lecz nadal nie wiem co wybrać. Nie ma zbytniego pośpiechu. Na auto chciałbym wydać do 20tys zł brutto. Nie liczę w tych 20tys zł, ubezpieczenia, jakiegoś ewentualnego zabezpieczenia m3 itp. Najważniejsze jedynak pytanie jest takie czy w maju 2013 według Was będzie niemała szansa na znalezienie rozsądnej mazdy 3 do 20k? Na allegro jest ich parę ale zdaję sobie sprawę że ich przeszłość może być różnista. Mazda 3 wygrywa totalnie z resztą listy samochodów przeze mnie wybranych lecz nie wiem czy nie napalam się niepotrzebnie bo nawet na maj 2013 zakup m3 do 20tys zł będzie mocno ryzykowny.

Ojciec powtarza, mam dojście do diesel'a to bierz Audi A3, golfa IV, Leona na TDI albo SDI i będziesz mieć spokój. Oszczędność z racji dostępu do paliwa kusi ale specyfika mojego użytkowania (max 12-14 tys km rocznie, codziennie jakieś 5-8 km odcinki, dwa razy w miesiącu 2 x 150km) przemawia za benzyną i raczej nie dam się do diesel'a przekonać a na pewno już nie w maździe.

Wiem że auto to skarbonka bez dna bo w ostatnich miesiącach wydałem więcej na zawieszenie, opony i szyby w fieście niż ona warta, dlatego zachodzę w głowę czy zakup mazdy 3 do 20k nie będzie strzałem w kolano. Wiem że sam nie mogę kupować, wiem na co zwrócić uwagę, przeczytałem na forum wszystko o rdzy ale mazda 3 to jedyna auto które mi się śniło :D powaga :D nawet najnowsza mazda 6 mi się nie śniła :P

Różnica pomiędzy mazdą 3 a pozostałymi autami z listy jest taka że resztę kupię w dobrym stanie za kasę do 15 tys zł (Scenic i Jazz trochę więcej). Jeśli nie będzie szans na kupienie dobrej mazdy 3 do 20k to jakoś przeżyję mijanie się z nią i parkowanie koło niej ale nie przeżyłbym jeśli dałbym 14k za leona a za 5-6k więcej mógłbym jeździć mazdą 3 ... wiem że mnie rozumiecie :)

Czekam więc na sugestie :)
pozdrawiam / konrad
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 10:05
Posty: 315 (1/2)
Skąd: WLKP/LUB
Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.

Postprzez some1 » 12 lip 2012, 17:19

Mazda 3 do 20 tysi to ambitny temat. Przykład jak łatwo można się wpakować na minę zamiast na okazję jest tutaj: viewtopic.php?f=35&t=138808 (choć tutuaj poprawka że to jeszcze na dodatek polift).
Najlepiej ściągnij auto sam z Niemiec, dzięki temu zobaczysz faktycznie co kupujesz (a nie co handlarz odpicował) i unikniesz marży pośrednika. Oczywiście za granicą też trzeba uważać, zwłaszcza kupując u przysłowiowego Turka. Jeśli nie czujesz się na siłach, są tu na forum tacy co pomagają w zakupach, poczytaj o polecanych sprzedawcach.

Wszystkie Mazdy 3 i tak przyjechały do nas zza granicy, więc nie ma co polować po okolicznych komisach, bo krajowa M3 w przyrodzie praktycznie nie występuje a wątpię żeby ktokolwiek tutaj chciał oddać zdrową trójkę za 20 tysięcy.
No i przeczytaj poradnik zakupowy w dziale BK. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lip 2010, 17:47
Posty: 679 (0/20)
Skąd: Pruszków
Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF TOP '07

Postprzez bjorm » 12 lip 2012, 19:02

wielkie dzięki za odpowiedź.
tak też właśnie podejrzewałem że to na pograniczu rozumności, szukać takiego auta w takiej cenie.
szukanie na mobile.de nie jest głupie lecz z racji tego że z niemieckim jestem na bakier to będzie ciężko.
taki plus tego wszystkiego że mieszkam jakieś 40km od słubic/frankfurtu więc daleko nie mam.

mam jeszcze trochę czasu do zakupu więc postaram się poczytać najbardziej adekwatne wątki (sprzedawcy, pomoc, itp).

Czy jest coś na mobile.de czego mam unikać jak ognia oprócz spraw oczywistych? wiem że dziwne pytanie ale zadaję je bo to Wy macie Doświadczenie :) jakieś inne strony z autami z niemiec?

i zapomniał bym: od ceny X na mobile.de – co i w jakiej kolejności liczę aby wyszedł mi mój koszt sprowadzenia auta do polski? :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 10:05
Posty: 315 (1/2)
Skąd: WLKP/LUB
Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.

Postprzez dadan » 13 lip 2012, 10:21

Są inne strony jak chociażby autoscout24.de

Co do obliczenia kosztów sprowadzenia, koszt transportu plus tablice plus potem opłaty w Polsce. Transport w zależności jak daleko jedziesz, paliwo itd, tablice żółte przewozowe z ubezpieczeniem na 5 dni 80-110 euro w zależności od regionu. Potem opłaty, tutaj pomocna będzie strona

http://autokalkulator.pl/

Czego unikać na mobile ? Ogłoszeń, w których:
– nie ma numeru telefonu
– nie ma zdjęć
– wpisany jest privatanbieter a zdjecia samochodu sa wykonane na tle komisu :)
– super ekstra okazji cenowych

To tak z grubsza, opisy motorschaden (uszkodzony silnik) turbo defekt czy hagelshaden (po gradobiciu) to opisy mankamentów które mogą występować w samochodach po bardzo okazyjnej cenie.
Reszta się okazuję na miejscu, ja od jakiegoś czasu omijam komisy, chyba że jest to komis salonowy, chociaż już wszędzie trzeba być ostrożnym. Myśle ze logiczna Mazda 3 to koszt 4,5 – 5 tyś euro po negocjacjach, ale jeżeli się myle prosze mnie poprawić.

pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 13:23
Posty: 664 (0/15)
Skąd: Gdynia
Auto: TA KL

Postprzez bjorm » 18 lip 2012, 19:47

witam

wielkie dzięki za porady :) trochę mi się to we łbie rozjaśnia wszystko. tzn rozjaśnia mi się, że nie ma się co łasić na m3 w jako takim stanie poniżej 20k w tym roku. może jakaś okazja się pojawi na allegro lecz to nie kwoty którymi mogę swobodnie obracać więc na 99% odpuszczę sobie. siedząc, myśląc, analizując znalazłem blisko mnie m3 i 323f, więc dlaczego miałbym nie pojechać i po raz pierwszy usiąść w nich sobie ? pojechałem.

Obrazek

na pierwszy ogień mazda 3, kolor mi się nie podoba, diesel (to na minus) i nieopłacona. z racji tego, że jestem laikiem zdołałem pobieżnie ocenić tylko wygląd jako tako, bez włażenia pod podwozie. i tak: rdza na tylnych brzegach nadkoli, prawa strona porysowana (jakiś debil-zazdrośnik, pojedyncza kreska), lewa także z ryskami, progi jako tako, nie zauważyłem jakichś bąbli czy pękającego lakieru, tarcze zardzewiałe ale to pewnie dlatego, że stoi na dworze, VIN dostępny, na moje laickie ucho silnik chodził równo, bez żadnych niuansów. sprzedawca nie jest handlarzem. auto kupione dla żony lecz odrzucone brutalnie z racji przyzwyczajenia do automatu.
no i najważniejsze: moje wrażenia --> okrutne. przepiękne auto, klasa niesamowita. jestem świadom, że moje zauroczenie to pochodna relatywnej oceny m3 względem fiesty mk3 1991r <rotfl> po cichu miałem nawet nadzieję, że okaże się trochę gorsza niż mi się wydawało ze zdjęć a okazała się niesamowita ! :)

następnie pojechałem obejrzeć mazdę 323f z tego ogłoszenia:

Obrazek Obrazek

auto wyglądało lepiej niż m3 poprzednia, nie widziałem nigdzie rdzy ani niedoskonałości na lakierze, w środku raczej bardzo ładnie, nie widziałem bąbli czy wybrzuszeń lecz trzeba pamiętać, że nie jechałem tam w celu dokładnych oględzin. 323f naprawdę ładnie się prezentuje. m3 to klasa sama w sobie ale 323f jest ładniejsza niż te golfy IV, passaty i audi a3. ma charakter i nie razi pospolitością. przy dobrze zachowanym stanie naprawdę ciekawe auto, ciemne wnętrze, sterowanie z kierownicy, kolor grafit/szary/srebrny i byłbym zadowolony :)

zacząłem więc zastanawiać się czy może mojej przygody z mazdą nie rozpocząć od 323f, po 1 lifcie. cena naprawdę przyjemną, można powiedzieć, że dwa razy niższa niż m3. przy 323f mógłbym nawet DiTD rozważyć z racji opinii na jego temat oraz po przeczytaniu poradnika na tej stronie.

co Wy byście zrobili ? :)
kupić 323f, pojeździć z 3-4 lata, na spokojnie zacząć romans z mazdą, nie żyłować się kredytem, wziąć DiTD, obadać go, wpakować jakieś 2-3k na postawienie auto na mocne nogi (chciałbym wydać jakieś 11-12k na samo auto) ?
czy jednak doczłapać fiestą ten rok – półtora, w międzyczasie odkładać trochę na m3 i wtedy na spokojnie zakupić m3 za około 18-19k i za 2-3k dać jej nowe bezrdzewne życie?
opcja 323f kusi bo już męczy mnie brak wspomagania, ciągłe kłopoty z zawieszeniem, jego naprawy za 50% wartości fiesty itp.
opcja 2 także kusi bo miałbym tą ukochaną m3, ten rok musiałbym przemęczył się w tym fordzie...

dzięki za opinie :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 10:05
Posty: 315 (1/2)
Skąd: WLKP/LUB
Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.

Postprzez Krzemol » 18 lip 2012, 19:52

Ja będąc na Twoim miejscu doczłapałbym się Fiestą i wtedy przesiadł na M3 – jeździsz nią jak napisałeś półtora roku, więc myślę, że jeszcze rok dasz radę ;). Sam zresztą śmigam starszym autkiem i nie narzekam. Zrobisz jak uważasz, musisz sam zdecydować :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 23:11
Posty: 1571 (268/86)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.75 TBi 280KM '11r

Postprzez bjorm » 18 lip 2012, 20:04

zawsze pozostaje scenariusz że kupując 323f zawsze pamiętałbym o m3 ;) może jednak naprawdę poczekać, kupić za rok m3 i mieć spokój na co najmniej 3-4 lata (o ile nie trafię szrota), taka m3 dałaby mi wytchnienie z siedzeniem na tej stronie i allegro, na na pewno niekrótki czas ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 10:05
Posty: 315 (1/2)
Skąd: WLKP/LUB
Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.

Postprzez bjorm » 20 lip 2012, 14:53

ciekawe co np jej dolega:

http://otomoto.pl/mazda-3-C25234439.html

tutaj naprawa wyceniona na 3k zł. realne koszty ? warte zabawy ?

http://otomoto.pl/mazda-3-07r-1-6i-spor ... 36382.html

tutaj twierdzi się że nie ma rdzy ma progach ani nadkolach oraz praca dla blacharza i lakiernika to max 1200zł.

http://otomoto.pl/mazda-3-sport-1-6-16v ... 27859.html
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 10:05
Posty: 315 (1/2)
Skąd: WLKP/LUB
Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.

Postprzez dadan » 20 lip 2012, 16:40

Te ogłoszenia to tzw fake'i czyli pierwsze nie ma numerów telefonów itd drugi to zdjęcia robione w holandi auta nie ma w Polsce pewnie do sprowadzenia itd...

Nie napalaj się na m3 to po pierwsze, po drugie nie ma sensu pruć flaków wyżyłować się z kasy na samochód, a potem nie będzie Cie stać zeby kupić komplet nowych opon, wymienić rozrząd czy potem będziesz musiał kombinować wymieniać części na używki? Każde auto wymaga na początku jakiejś inwestycji, w przypadku M3 licz że będzie to liczone w tysiącach, zakup opon, rozrząd klocki plus oleje filtry już masz 2 tys zł. Jak będzie Cie stać na serwis to wtedy kup samochód, zakup samochodu to nie sztuka, problem go serwisować.

Odpuść na razie M3, kup 323F, ale kup zadbany model, niech Ci ktoś sprowadzi z Niemiec albo kup od kogoś z forum, dobra zadbana sztuke to pojeździsz 3 lata bez większych inwestycji. Poznasz co to znaczy japońska niezawodność.

Ja bynajmniej bym tak zrobił, skoro Cie stać na jakiś rozsądny egzemplarz to po co się męczyć fiestą. Niestety w pewnym momencie stare auto robi się skarbonka bez dna, jeżeli nie wrzucisz połowy wartości auta to będzie zagrożeniem dla siebie samego, a wrzucac w stare auto niby szkoda, stąd kupić coś zadbanego w kwocie 3-6 tyś zł to naprawde sukces, wiem bo sam to ost przerabiałem.

Ja Ci zaproponuje jeszcze 3 inne samochody, wprawdzie z końcówki lat 90 ale cholernie niezawodne, oszczędne i tanie w utrzymaniu:
– honda civic 1,5 vtec
– nissan primera p10 1,6 benzyna
– mazda xedos 6 silnik 1,6

Mając 10 tyś zł masz szanse kupić coś mega zadbanego. Maja praktycznie to samo wyposażenie co 323F, tanie w serwisowaniu i nie mają problemu z rudą, do tego spalanie dosyć zadowalające, ale z tym budżetem nie łap się za m3 :)

pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 13:23
Posty: 664 (0/15)
Skąd: Gdynia
Auto: TA KL

Postprzez Krzemol » 20 lip 2012, 16:53

Jeśli o Primerę chodzi – końcówka lat 90 to P11 ;). Produkcja P10 zakończyła się w 96r. Mieliśmy taką z 95r przez cztery lata – absolutnie bezproblemowe auto, jedyna awaria to skrzynia biegów (na szczęście do mechanika dało się doczłapać :P).
Czy ja wiem czy aż tak trudno kupić coś zadbanego za kilka tysięcy? W/w Primerę sprzedaliśmy za 5k, trudno było się w niej do czegoś przyczepić oprócz lekko rdzewiejącego progu. Kupił pierwszy oglądający. Zaś w maju kupiłem Swifta za połowę tej kwoty i złego słowa powiedzieć nie mogę. Podłoga zdrowa, mechanicznie ok, od drugiego właściciela z potwierdzonym przebiegiem 170k. Sprowadzony z Niemiec przez wujka. Widać mam szczęście, zobaczymy jak dalej się będzie sprawował. Póki co zrobiłem nim 3200 kilometrów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 23:11
Posty: 1571 (268/86)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.75 TBi 280KM '11r

Postprzez bjorm » 20 lip 2012, 17:07

ale ale Panowie, ja się nie napalam na zakup :) spokojnie aż tak mnie nie pogięło. z racji tego, że pieniędzy za wiele nie ma dlatego nauczyłem się je jako tako racjonalnie wydawać. oferty podane przeze mnie zaciekawiły mnie nie pod względem zakupowym a jedynie, że tak to ujmę, informacyjnym :) wielkie dzięki za interwencję ale i bez niej nie kupiłbym żadnej z tych m3. jestem również świadom że kupując nawet za rok m3 za około 20k, jakieś 2-3k muszę mieć na rdzę, podwozie, oleje, opony, filtry itp :)

cały czas rozważam 323f a teraz obadam modele przez Was podane. przed zakupem czegoś pośredniego powstrzymuje mnie fakt, że kupując teraz jakieś auto, m3 oddali się ode mnie na co najmniej 2 lata.
cały czas wierzę (?), że za ten rok da się kupić coś do 20k, targując się od ~21k. mam nadzieję, że "pewność" ofert, obecnie za 22-23k zejdzie na 21k i po negocjacjach uda mi się w 20k zamknąć.
mam zaprzestać wierzyć? ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 10:05
Posty: 315 (1/2)
Skąd: WLKP/LUB
Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.

Postprzez bjorm » 20 lip 2012, 19:07

skoro już tu jesteśmy to nie będę zaśmiecał forum nowymi wątkami i zapytam:
jaka powinna być cena za dobrze utrzymaną 323f po 2001 roku (żeby była po 1 lifcie) ?
wiem, że samą ceną nie mogę dzielić na warte i niewarte zainteresowania ale chodzi mi o takie minimum :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 10:05
Posty: 315 (1/2)
Skąd: WLKP/LUB
Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.

Postprzez loockas » 20 lip 2012, 19:57

ją szukałem do 14k i nie znalazłem 323f bj fl bez rdzy
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez bjorm » 20 lip 2012, 20:21

przyjąłem takie nastawienie że nie szukam bez rdzy, kwestia ile jej i gdzie. mając w świadomości jakość blach mazdy nie oczekuję że znajdę bez rdzy, wolałbym nawet z nieukrywaną rdzą żebym sam za te max 1,5k mógł sobie ją "naprawić" + 2k (rozrząd, płyny i filtry) + 1k inne = max 15k – realne?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 10:05
Posty: 315 (1/2)
Skąd: WLKP/LUB
Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.

Postprzez loockas » 21 lip 2012, 00:47

tylko po co w tej kasie brać mazde z rdza, jak można kupić inne auto bez niej?

Dla mnie na chwilę obecna mazda ma fajne autka do 10kzl i od ok. 25kzl (zoomzoom). Po środku jest bieda. Przechodzilem to dwa razy.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez Paweł » 21 lip 2012, 04:06

bjorm napisał(a):jaka powinna być cena za dobrze utrzymaną 323f po 2001 roku

Patrząc realnie, a nie przez pryzmat życzeń sprzedających, cena za dobrze utrzymany egzemplarz BJ z lat 2001-2003 powinna imho mieścić się w granicy 10 tys. złotych. Wspomniane 15 tys. na samochód, rozrząd i remont blacharki przy tylnych błotnikach jest więc jak najbardziej realną kwotą... Problem tylko w tym, że sztukowanie nadkoli załatwi sprawę na dwa-trzy lata, po czym znów będzie trzeba udać się do blacharza. Solidna robota z materiałami raczej nie zamknie się kwotą 1,5 tys. złotych.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Krzemol » 21 lip 2012, 07:55

loockas napisał(a):od ok. 25kzl (zoomzoom).

Z tym że niestety ZoomZoom też mają rdzawe problemy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 23:11
Posty: 1571 (268/86)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.75 TBi 280KM '11r

Postprzez bjorm » 21 lip 2012, 09:39

dzięki za odpowiedzi :)
także miałem wrażenie że 323f nie powinna przekroczyć 12k. nie wiem, okrutny mętlik we łbie. 323f – nadkola na 2-3 lata to to samo będzie w m3 tylko pewnie za 500zł więcej. może po prostu żyłować fiestę dopóki nie padnie a jak padnie to kupić wtedy to na co będzie mnie stać. z propozycji innych niż mazda raczej nie skorzystam :/ ojciec też mnie ciśnie żebym kupił audi 13, a4 b5 i będę miał spokój ale jakoś nie wierzę w ten spokój, szczególnie jeżdżąc na niewielkopolskich tablicach po wielkopolsce ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 10:05
Posty: 315 (1/2)
Skąd: WLKP/LUB
Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.

Postprzez loockas » 21 lip 2012, 10:54

za 15k pomyslalbym o civicu VII. Ja go odrzucilem, bo nie było ciekawego silnika w tej kasie. Jak ci na tym nie zależy, to jest to bardzo fajny samochód.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez bjorm » 21 lip 2012, 11:12

ciekawe masz na myśli odpowiednio mocnego? jeśli tak to racja, nie potrzebuję mocy wielkiej. aby żwawszy był od fiesty ;)

tak patrzę na tego civica i no kurde no nie podoba mi się ;) może lepiej corollę 1.4/1.6 do 16k po targowaniu (chociaż jej buda też wg mnie nie umywa się nawet do 323f a co dopiero do m3) ?
Ostatnio edytowano 21 lip 2012, 11:28 przez bjorm, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 10:05
Posty: 315 (1/2)
Skąd: WLKP/LUB
Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Moto