Mazda 6 po lifcie – czy poprawili fotele?

Witam.
Obecnie jezdze E46 i powoli przymierzam sie do zmiany auta. Zastanawiam sie glownie nad nastepna E46 (po lifcie) lub Mazda 6.
Niestety, ogladalem kilka egzemplarzy Mazdy przed liftem i rozczarowala mnie jakosc foteli (szczegolnie widac to na fotelu kierowcy). Boczki oparcia odgniataja sie w duzym stopniu i czuc, ze gabka w srodku jest popekana. Znajomy sprowadzil ostatnio Mazde 6 z 2003 r. z przebiegiem 190 000 (100% pewny) i fotele wygladaly bardzo nieciekawie. Troche mnie to zniecheca do kupna, a auto bardzo mi sie podoba. Najbardziej chyba silnik, niby ma 120 KM, ale osiagi podobne – jak nie lepsze – lepiej ciagnie od dolu. Nowsza technologia jednak robi swoje.
Pytanie do uzytkownikow Mazd 6 po lifcie: Czy boki oparcia foteli dostaly jakies usztywnienie (lub twardsza gabke)? Czy tapicerka jest lepszej jakosci?
Obecnie jezdze E46 i powoli przymierzam sie do zmiany auta. Zastanawiam sie glownie nad nastepna E46 (po lifcie) lub Mazda 6.
Niestety, ogladalem kilka egzemplarzy Mazdy przed liftem i rozczarowala mnie jakosc foteli (szczegolnie widac to na fotelu kierowcy). Boczki oparcia odgniataja sie w duzym stopniu i czuc, ze gabka w srodku jest popekana. Znajomy sprowadzil ostatnio Mazde 6 z 2003 r. z przebiegiem 190 000 (100% pewny) i fotele wygladaly bardzo nieciekawie. Troche mnie to zniecheca do kupna, a auto bardzo mi sie podoba. Najbardziej chyba silnik, niby ma 120 KM, ale osiagi podobne – jak nie lepsze – lepiej ciagnie od dolu. Nowsza technologia jednak robi swoje.
Pytanie do uzytkownikow Mazd 6 po lifcie: Czy boki oparcia foteli dostaly jakies usztywnienie (lub twardsza gabke)? Czy tapicerka jest lepszej jakosci?