Silnik Widlasty vs Rzędowy vs Boxer

Witajcie, dawno mnie nie było na forum, więc mam nadzieje, że dział ogólny będzie najlepszym dla tego tematu 
Szukam odpowiedzi na proste pytanie, czy oprócz strat cieplnych, wyważenia i różnych rozmiarów coś jeszcze różni te silniki?
Chodzi mi przede wszystkim o uzyskiwany moment obrotowy i moc (jeśli porównamy silniki V, R i Boxer o tej samej pojemności i tej samej liczbie cylindrów):
Czy są to duże różnice?
Czy któryś silnik wyraźnie wcześniej uzyska maks nm lub maks km?
Szukam odpowiedzi na proste pytanie, czy oprócz strat cieplnych, wyważenia i różnych rozmiarów coś jeszcze różni te silniki?
Chodzi mi przede wszystkim o uzyskiwany moment obrotowy i moc (jeśli porównamy silniki V, R i Boxer o tej samej pojemności i tej samej liczbie cylindrów):
Czy są to duże różnice?
Czy któryś silnik wyraźnie wcześniej uzyska maks nm lub maks km?