Barthez napisał(a):kiedyś mi się o uszy obiło iż 6ka miała tendencję do zmiany pasa ruchu jadąc na wprost i puszczając kierownicę...
Dokładnie tak, zalezy jeszcze od rocznika i od tego czy posiada łożyska w mocowaniu amora z przodu.
Zła passa ze ściąganiem zaczęła się od modelu GF. Z doświadczenia wiem, że mimo bardzo szerokiej tolerancji (nie mam w tej chwili ksiażki przed soba) ustawiam zawsze zbieżność na zero. Wtedy ściąga najmniej albo w ogóle (zalezy od opon tez, ja mam 205, sporo użytkowników ma 195)
arturoo109 napisał(a):modelu nie mozna ustawic zbieznosci jesli sie przestawi
Zawsze się da, z przodu nie problem... z tylu trzeba miec troche szczęścia żeby śruby puścily (wszechobecna rdza na zawieszeniu)
smile napisał(a):Mazda ma tak dobre zawieszenie że wyczuwała nawet pochyłość jezdni
Faktem jest, że sporo aut ma wielowahaczu lubi uciekac, dochodzi do tego jeszcze szersza opona, która potęguje doznania
