Strona 1 z 3

Zakup sportowego klasyka – do 90 tys.

PostNapisane: 23 paź 2011, 12:31
przez radzi89
Hej,

W spolce z ojcem chcemy zakupic mocnego tylnionpedowego klasyka. Mowiac klasyka nie koniecznie mam na mysli zabytek. W gre wchodza auta od Mustanga z 1967 roku po Toyote Supre 1996 , a nawet SL 2003, ktory dla mnei ma dusze.

Kryteria to:
mocny silnik – najchetniej V8 , na pewno nie R4 i inne tego typu :)
Coupe ewentualnie roadster , wielkie cabrio odpadaja.
Amerykaniec, niemiec lub japonczyk.
Musi byc w miare wygodne coby ojciec byl w stanie tam wsiadac :)
Stan auta najlepiej idealny aby nie potrzebne byly wielkie naklady
Koszty serwisu nie moga byc przeogromne – mialem Porsche 928 i tam koszty niszczyly. Dla przykladu wahacz kosztowal ok. 7 tys.
Kwota to 90 tys moze byc nieznacznie przekroczona lecz z pakietem startowym chcemy zmiescic sie w 100 k.

Obecnie na prowadzenie wysunal sie SL500 2002 rok. Glownie dlatego, ze znajomi sa pierwszym wlascicielem i jest technicznym i wizualnym idealem.
Ja na drugim miejscu stawiam Mustanga Roush 2005 lecz boimy sie o to czy w tym budzecie cos w PL sie znajdzie. Zwykly mustang GT odpada – nie jedize, nie hamuje i nie skreca.

Jakies propozycje oprocz RX-7 jak to na forum Mazdy :D?

Pozdrawiam, Rafal

Re: Zakup sportowego klasyka – do 90 tys.

PostNapisane: 23 paź 2011, 12:41
przez JohnnyB
BMW 850 ? :–),
Spokojnie się zmieścisz w kwocie i zostanie na zrobienie z auta ideału w oryginale :–)
Ewentualnie sporo nowsza seria 6 e63. Ele to nie będzie żaden klasyk :–)

Re: Zakup sportowego klasyka – do 90 tys.

PostNapisane: 23 paź 2011, 12:56
przez radzi89
BMW 850 tez nam przeszlo przez mysl. Mi sie podoba natomiast ojcu wcale. Druga kwestia to z tego co pameitam jest tam V12 czego tez raczej unikam, po prosto wole V8 :) I kolejna rzecz, z tego co wiem czesci sa tam kosmicznie drogie ( nie wszystko oczywiscie ) ale rozmawialismy kiedys z facetem , ktory ma nowe BMW 7 i wlasnie stara 8 , to mowil, ze koszta serwisu 8 sa nieporownywalnie wieksze.
E63 odpada zupelnie bo to mialo byc autem codzinnym dla Mamy, ktora jadnak wybrala CLK 350 ,a druga sprawa ,ze jak dla mnie ma ono w sobie nic :P

Re: Zakup sportowego klasyka – do 90 tys.

PostNapisane: 23 paź 2011, 14:02
przez JohnnyB
:–(
Jak to się chyba mawia: "Bez gwiazdy nie ma jazdy" ,
Te nowsze mercedesy do mnie nie przemawiają, chociaż może i by przemówiły jakby były w zasięgu moich rąk.
Ale co by nie mówić w126 SEC to już klasyk, z widlastą 8, części nie powinny być jakieś straszne drogie i trudne do zdobycia ;–) .

P.S. w serii 8 silniki do 4,4 litra to V8 ;–)

Re: Zakup sportowego klasyka – do 90 tys.

PostNapisane: 23 paź 2011, 19:12
przez radzi89
Podrzuciles ciekawa propozycje :) Nie wiem czemu zapomnielismy o tym aucie.
Mysle, ze spokojnie zmiescimy sie nawet w polowie tego budzetu. Na pewno wezmiemy sec560 pod uwage :)

Re: Zakup sportowego klasyka – do 90 tys.

PostNapisane: 23 paź 2011, 19:40
przez JohnnyB
spoko, ;–) ,
co do Japończyków, nic nie podrzucę, te auta nie były jakoś wybitnie w kręgu mojego zainteresowania,
Na mobile.de znajdziesz kilka ciekawych egzemplarzy.

Fajnie, że macie możliwość zakupić takie auto, co by nie powiedzieć, jak dla mnie jeden z ostatnich pięknych Mercedesów.

Re: Zakup sportowego klasyka – do 90 tys.

PostNapisane: 23 paź 2011, 19:52
przez Barthez
wczoraj właśnie oglądałem sobie sl – e na otomoto...
ja bym Ci poradził:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-sl-500- ... 04998.html

ewentualnie jeszcze:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-sl-280- ... 75111.html

Re: Zakup sportowego klasyka – do 90 tys.

PostNapisane: 23 paź 2011, 19:54
przez 4fly
osobiście celowałbym w coś takiego :D

Obrazek

Obrazek

Re: Zakup sportowego klasyka – do 90 tys.

PostNapisane: 23 paź 2011, 20:03
przez JohnnyB
Datsun, fakt to było ciekawe auto, ale ja bym wolał już w ten deseń

Obrazek

Re: Zakup sportowego klasyka – do 90 tys.

PostNapisane: 23 paź 2011, 20:27
przez radzi89
Generalnie musimy sie okreslic z tym z jakich lat ma samochod pochodzic – co jest chyba najtrudniejsze dla nas bo rozrzut jest wielki. Najprawdopodobniej po codziennych wiczornych dyskusjach odrzucimy auta najstarsze. Wazne dla nas jest aby auto bylo przyjemnoscia , a nie problemem. Problemem jest np. dostepnosc czesci. Takim samym problemem bylo dla nas Porsche 928 gdzie komplet wahaczy wychodzil jesli dobrze pameitam ok. 40 tys. :|

Sl kazdy wchodzi w gre – od r207 , po r230 – przy czym ten ostatni to tylko jeden konkretny egzemplarz.

Wstepnie taka jest lista:

– SL
-SEC
– Mustang Roush
– Corvette C5
– Porsche 944 turbo ( pomimo braku V8 – porsche mozna to wybaczyc :) )

Re: Zakup sportowego klasyka – do 90 tys.

PostNapisane: 23 paź 2011, 20:29
przez JohnnyB
kolejność aut nie przypadkowa ?

Re: Zakup sportowego klasyka – do 90 tys.

PostNapisane: 23 paź 2011, 20:30
przez radzi89
Raczej przypadkowa :D

Re: Zakup sportowego klasyka – do 90 tys.

PostNapisane: 23 paź 2011, 20:34
przez JohnnyB
radzi89 napisał(a):Raczej przypadkowa :D

Fakt, w126 SEC powinien być na początku :D

Re: Zakup sportowego klasyka – do 90 tys.

PostNapisane: 23 paź 2011, 20:56
przez nemi
A jakieś Kociaczki?
Obrazek

Re: Zakup sportowego klasyka – do 90 tys.

PostNapisane: 23 paź 2011, 21:02
przez Bandit
a Dodge Viper jest dostępny w tych pieniądzach?
radzi89 napisał(a):Porsche 928 gdzie komplet wahaczy wychodzil jesli dobrze pameitam ok. 40 tys.

a z częściami do 911 też jest podobnie? Dla mnie to też klasyki :)
P.S.
Jeszcze to mi przychodzi do głowy, ale nie wiem jak z częściami
http://otomoto.pl/ford-mustang-C18575308.html

Re: Zakup sportowego klasyka – do 90 tys.

PostNapisane: 23 paź 2011, 21:10
przez JohnnyB
Dodge Viper i klasyk ? przestań......
Jeśli Dodge to Challenger (edycja pierwsza) i Charger (edycja druga)

911 jest jakieś takie nie męskie, a egzemplarze lat '70 są zabójczo drogie, a silniki to raptem 2,0 i chyba 2,2 . Serwis tego będzie dodatkowo niebotyczny.

Re: Zakup sportowego klasyka – do 90 tys.

PostNapisane: 23 paź 2011, 23:14
przez radzi89
Serwis 911 jest zdecydowanie tanszy od 928 ale zakup dobrego egzemplarza w przyzwoitej kasie jest prawie niemozliwy :)

Viper dla mnie jak najbardziej – niesamowite auto, ale w tej kasie mozna zapomniec , nie wiem jak wyglada jego utrzymanie.
Mustangow w okolicach 67 roku kilka widzielismy i wszystkie byly zajechane albo cena powyzej 100 tys.

Re: Zakup sportowego klasyka – do 90 tys.

PostNapisane: 24 paź 2011, 05:58
przez Marianek
Całkiem spora ilość fajnych aut mieszcząca się w twoim budżecie :)
http://nl.autoscout24.be/ListGN.aspx?at ... ice&page=1
http://nl.autoscout24.be/ListGN.aspx?at ... tate=N%2CU
a ten by pasował do twojej żółtej
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=203224209
pozdrawiam
Marian

Re: Zakup sportowego klasyka – do 90 tys.

PostNapisane: 25 paź 2011, 20:25
przez mlodyMazda
moja propozycja SL R129 z lat 1989-2000 ,autko aż za bardzo nie wiekowe :P spory wybór a w zamknietej budzie jest <serduszka>

Re: Zakup sportowego klasyka – do 90 tys.

PostNapisane: 25 paź 2011, 21:05
przez lukasz.b
radzi89 a myślałeś o Hondzie NSX :) ?

Obrazek
Obrazek

W Niemczech za 20 tys Euro kupisz <serduszka>