Strona 1 z 5

Służę radą w zakresie elektroniki i elektromechaniki

PostNapisane: 28 cze 2005, 19:26
przez tadziol
witam wszystkich mazdowiczów,jestem tu nowy,ale chętnie pomogę
od 10 lat zajmuję sie zawodowo tylko mazdą,a dokładnie elektromechaniką i elektroniką tych pojazdów.zapraszam

PostNapisane: 28 cze 2005, 20:18
przez Waluś
o cool, witka, to powiedz mi w takim razie czy w GD jest osobny bezpiecznik na światła drogowe i mijania ??

PostNapisane: 29 cze 2005, 15:55
przez tadziol
Morgen!To zależy od tego jaka masz wersję GD,a było ich kilka
general,middle east,west germany????
Main Fuse box-HEAD 40 A
Joint box-DIM(RH),(LH) 15 A
daj wiecej danych,pozdro

PostNapisane: 1 lip 2005, 14:57
przez seba1977
witam mam mazde 626 2.o i 1991 rok mam pytanie czy wymienia sie lożysko w pompie wspomagania bo sos mi brzeczy niejestem pewny co? bylem u mechanika powiedzial ze to ktores lozysko trzeba paski posciagac i zobaczyc,ale wyglada wlasnie na pompe wspomagania .pozdrawiam

PostNapisane: 1 lip 2005, 19:14
przez tadziol
from Seba:łożysko wymieniasz bez problemu,na dodatek jest typowe
6202 lub 6303 nie pamiętam dokładnie

PostNapisane: 1 lip 2005, 20:37
przez badolog
nie wiesz jak oszukac sensor zajetosci siedzenia u pasazera w mazdzie 626 gf 98 ?bo zlutowanie końcówek daje efekt na 10 minut a potem kontrolki sie znowu zapalają .???

PostNapisane: 4 lip 2005, 17:51
przez misiek626
Witam.Ja mam problem w Maździe 626 2.0 B GD.Wentylator chłodnicy włączał się przy zimnym silniku,a teraz niewłącza się wcale.Jak podłącze na krótko to chdzi.Druga sprawa to niechodzi dmuchawa ogrzewania,a zaczeło się tym,że zmieniały się obroty(zwalniała).Z góry dzięki za pomoc.Pozdrawiam.

PostNapisane: 4 lip 2005, 18:46
przez miazga
Witam

Mam pytanko, w mojej mazdzie 626 GE 93 1.8 16V (jak zlapie temperature) spadaja obroty podczas przelacznia na bieg jalowy (po wcisnieciu sprzsegla) do takiego poziomu ze czasem zgasnie. Zdaza sie to raz na jakis czas (mniej wiecej 1:5). Jaka moze byc tego przyczyna

PostNapisane: 4 lip 2005, 20:20
przez hatti
Witam rowniez.
Bylbys w stanie cokolwiek pomoc w kwestii uruchomienia silnika w 626 GF 2.0 ? To ten watek: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=12407

PostNapisane: 5 lip 2005, 09:36
przez piotrek25
hey witam
ja mam pytanko-jestem laikiem...czy dam rade z pomoca tescia wymienic szczotki w rozruszniku? i jak sie do tego zabrac(denmontaz) zebyb czegos nie spartolic? wymienialismy w jego maluchu..a to chyba podobne wszystko?! mam mazde 626 1990.benz 12 v gd

PostNapisane: 5 lip 2005, 09:39
przez tomekrvf
miazga napisał(a):Witam

Mam pytanko, w mojej mazdzie 626 GE 93 1.8 16V (jak zlapie temperature) spadaja obroty podczas przelacznia na bieg jalowy (po wcisnieciu sprzsegla) do takiego poziomu ze czasem zgasnie. Zdaza sie to raz na jakis czas (mniej wiecej 1:5). Jaka moze byc tego przyczyna

Moze to byc uszkodzony czujnik wcisniecia pedalu sprzegla – clutch switch
Jesli chcesz procedure sprawdzenia to podaj maila

PostNapisane: 6 lip 2005, 18:02
przez Gieniu
witam,

nie działa wentylator nawiewu. Jakie uisterki są możliwe ?

Mazda 626 GD , 2.0 D, 1988 rok bez bajerów

Wysuwane światła 323F

PostNapisane: 9 lip 2005, 15:22
przez mefyoo
Mam problem z wysuwanymi światłami w 323F, na początku wysiadł mi akumulator po naładowaniu i podłączeniu okazało się że jedno światło nie wysuwa się. Objawy były takie że po zdjęciu osłony z silniczna po ręcznym pokręceniu silnik wogóle nie reagował, a w działającym po pokręceniu światło otwierało się i wracało potem spowrotem do pozycji w jakiej miało być. Potem odłaczyłem wtyczki od silniczków i zacząłem miernikiem sprawdzać czy występuje napięcie na wtyczkach no i napięcie było w tym niedziałającym na pewno w tym działającym nie zdołałem sprawdzić bo miernik ma za grube końcówki(niewiem jak mi się udało sprawdzić w pierwszym) po podłączeniu spowrotem wszystkich wtyczek okazało się że juz zadno światło nie działa :(( nie reaguje na włącznik, na uruchomienie żarówek, nawet na ręczne pokręcenie śilniczkiem. W którym miejscu znajduje się sterownik do świateł, bezpiecznik, albo coś innego co moze być przyczyną? mam wrażenie że wada występuje w układzie elektrycznym samochodu. Próbowałem odkręcić silniczek ale nie wyszło bo śróbki są z jakiegoś słabego materiału a są mocno zapieczone i tylko się uszkadzają przy próbie odkręcenia. Proszę o pomoc co trzeba sprawdzić, zeby wiedziec co jest uszkodzone

PostNapisane: 9 lip 2005, 20:07
przez tadziol
Mefyoo! Nie demoluj pinów w konektorach końcówkami miernika,od tego zacznij,że je sprawdz.Bezpiecznik podnoszenia lamp to RETRACTOR 30 A w głównej skrzynce bezpiecznikowej.Sprawdz kable do samych silników lamp(lubią się łamać) i pozostałe wiązki.
Moduł i wyłącznik masz dobry,to nigdy nie padało samo od siebie.

PostNapisane: 10 lip 2005, 18:37
przez apsok
Wiedziałbyś co zrobić?W moim xedosie V6 2,0 objawy mam takie:silnik nie zawsze chce odpalić,objawia to sie dymieniem z rury i zalanymi swiecami,mają kolor czarny.Oprócz tego przy ruszaniu lub dodawaniem gazu na 2-gim i 3-cim biegu silnik mi kangurzy,pali za duzo,obroty jałowe ok.1100 nieraz niestabilne.Wymieniłem kopułke ,przewody,filtry,sprzęgło ok,alarmów nie ma żadnych z kompa.Co jeszcze sprawdzić?Dzieki z góry za kazda podpowiedź.

PostNapisane: 12 lip 2005, 08:32
przez b2
panie i panowie proponuję przejście z tadziolem na prv,
sami widzicie, że w wątku robi się straszny bałagan.


<font siz="10pt"><font color=red> nie zamykam wątku, żeby nie poleciał na dół, ale będę kasował dodawane od teraz posty.</font siz></font color>

PostNapisane: 9 cze 2006, 22:36
przez Zbyszek74
Czesc! Mam problem ze światłami (Mazda 121 ,rok1992)przy wysokiej temperaturze jak blacha sie nagrzeje same się włączaja .co może być przeczyna???

PostNapisane: 10 cze 2006, 19:38
przez Jugotg
hmm tadziol jestes z Wapiennej??

PostNapisane: 8 paź 2006, 12:06
przez marq
tadziol
Witam problem z rannym rozruchem automatyczne ssanie się nie załancza w Madzie 323BF 1.1(gaznik),dopiero po dodani gazu i zapłonie silnik zapala i ma niskie obroty ok.900.kable są nowe świece także.Mechanik powiedział że bimetal który sie znajduje w gazniku i odpowiada za załączanie ssania należy wymienic czy ma rację?prosze o pomoc

PostNapisane: 10 paź 2006, 10:09
przez Gość
Proszę o poradę.....jaki kupić akumulator do mazdy 626, silnik 2 l.????