Służę radą w zakresie elektroniki i elektromechaniki
o cool, witka, to powiedz mi w takim razie czy w GD jest osobny bezpiecznik na światła drogowe i mijania
Morgen!To zależy od tego jaka masz wersję GD,a było ich kilka
general,middle east,west germany????
Main Fuse box-HEAD 40 A
Joint box-DIM(RH),(LH) 15 A
daj wiecej danych,pozdro
general,middle east,west germany????
Main Fuse box-HEAD 40 A
Joint box-DIM(RH),(LH) 15 A
daj wiecej danych,pozdro
witam mam mazde 626 2.o i 1991 rok mam pytanie czy wymienia sie lożysko w pompie wspomagania bo sos mi brzeczy niejestem pewny co? bylem u mechanika powiedzial ze to ktores lozysko trzeba paski posciagac i zobaczyc,ale wyglada wlasnie na pompe wspomagania .pozdrawiam
The Love Is Back...
http://forum.mitsumaniaki.pl
http://forum.mitsumaniaki.pl
- Od: 2 kwi 2005, 18:16
- Posty: 33
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 CITD 136 kucy 2004 rok .
Witam.Ja mam problem w Maździe 626 2.0 B GD.Wentylator chłodnicy włączał się przy zimnym silniku,a teraz niewłącza się wcale.Jak podłącze na krótko to chdzi.Druga sprawa to niechodzi dmuchawa ogrzewania,a zaczeło się tym,że zmieniały się obroty(zwalniała).Z góry dzięki za pomoc.Pozdrawiam.
- Od: 15 cze 2005, 11:00
- Posty: 26
- Skąd: Włodawa
- Auto: Byłe Mazdy:626 GC 2.0D 86r.; 626 GD 2.0i 88r.-2 szt.; Xedos 9 2.0 '94r.
Witam
Mam pytanko, w mojej mazdzie 626 GE 93 1.8 16V (jak zlapie temperature) spadaja obroty podczas przelacznia na bieg jalowy (po wcisnieciu sprzsegla) do takiego poziomu ze czasem zgasnie. Zdaza sie to raz na jakis czas (mniej wiecej 1:5). Jaka moze byc tego przyczyna
Mam pytanko, w mojej mazdzie 626 GE 93 1.8 16V (jak zlapie temperature) spadaja obroty podczas przelacznia na bieg jalowy (po wcisnieciu sprzsegla) do takiego poziomu ze czasem zgasnie. Zdaza sie to raz na jakis czas (mniej wiecej 1:5). Jaka moze byc tego przyczyna
- Od: 2 mar 2005, 15:48
- Posty: 67
- Skąd: Kielce-Toruń
- Auto: MAZDA 6 2.0D 143KM 06'
Witam rowniez.
Bylbys w stanie cokolwiek pomoc w kwestii uruchomienia silnika w 626 GF 2.0 ? To ten watek: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=12407
Bylbys w stanie cokolwiek pomoc w kwestii uruchomienia silnika w 626 GF 2.0 ? To ten watek: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=12407
Pozdrawiam
hati
hati
- Od: 3 lip 2005, 15:37
- Posty: 7
- Skąd: Bielawa dolnosl.
- Auto: mazda 626 GF FS 2.0 hatch. 98r
hey witam
ja mam pytanko-jestem laikiem...czy dam rade z pomoca tescia wymienic szczotki w rozruszniku? i jak sie do tego zabrac(denmontaz) zebyb czegos nie spartolic? wymienialismy w jego maluchu..a to chyba podobne wszystko?! mam mazde 626 1990.benz 12 v gd
ja mam pytanko-jestem laikiem...czy dam rade z pomoca tescia wymienic szczotki w rozruszniku? i jak sie do tego zabrac(denmontaz) zebyb czegos nie spartolic? wymienialismy w jego maluchu..a to chyba podobne wszystko?! mam mazde 626 1990.benz 12 v gd
czy madzia zakwitnie na wiosne?
jasne..moja juz przekwitła:(
jasne..moja juz przekwitła:(
- Od: 14 lut 2004, 12:10
- Posty: 142
- Skąd: warszawa
- Auto: mazda626,1991,2.0 benz. GD 12v
miazga napisał(a):Witam
Mam pytanko, w mojej mazdzie 626 GE 93 1.8 16V (jak zlapie temperature) spadaja obroty podczas przelacznia na bieg jalowy (po wcisnieciu sprzsegla) do takiego poziomu ze czasem zgasnie. Zdaza sie to raz na jakis czas (mniej wiecej 1:5). Jaka moze byc tego przyczyna
Moze to byc uszkodzony czujnik wcisniecia pedalu sprzegla – clutch switch
Jesli chcesz procedure sprawdzenia to podaj maila
Mam problem z wysuwanymi światłami w 323F, na początku wysiadł mi akumulator po naładowaniu i podłączeniu okazało się że jedno światło nie wysuwa się. Objawy były takie że po zdjęciu osłony z silniczna po ręcznym pokręceniu silnik wogóle nie reagował, a w działającym po pokręceniu światło otwierało się i wracało potem spowrotem do pozycji w jakiej miało być. Potem odłaczyłem wtyczki od silniczków i zacząłem miernikiem sprawdzać czy występuje napięcie na wtyczkach no i napięcie było w tym niedziałającym na pewno w tym działającym nie zdołałem sprawdzić bo miernik ma za grube końcówki(niewiem jak mi się udało sprawdzić w pierwszym) po podłączeniu spowrotem wszystkich wtyczek okazało się że juz zadno światło nie działa ( nie reaguje na włącznik, na uruchomienie żarówek, nawet na ręczne pokręcenie śilniczkiem. W którym miejscu znajduje się sterownik do świateł, bezpiecznik, albo coś innego co moze być przyczyną? mam wrażenie że wada występuje w układzie elektrycznym samochodu. Próbowałem odkręcić silniczek ale nie wyszło bo śróbki są z jakiegoś słabego materiału a są mocno zapieczone i tylko się uszkadzają przy próbie odkręcenia. Proszę o pomoc co trzeba sprawdzić, zeby wiedziec co jest uszkodzone
- Od: 9 lip 2005, 15:13
- Posty: 78
- Skąd: Hrubieszów , woj. lubelskie
- Auto: Mazda 323 F BG 1.6i GLX 91rok
Mefyoo! Nie demoluj pinów w konektorach końcówkami miernika,od tego zacznij,że je sprawdz.Bezpiecznik podnoszenia lamp to RETRACTOR 30 A w głównej skrzynce bezpiecznikowej.Sprawdz kable do samych silników lamp(lubią się łamać) i pozostałe wiązki.
Moduł i wyłącznik masz dobry,to nigdy nie padało samo od siebie.
Moduł i wyłącznik masz dobry,to nigdy nie padało samo od siebie.
Wiedziałbyś co zrobić?W moim xedosie V6 2,0 objawy mam takie:silnik nie zawsze chce odpalić,objawia to sie dymieniem z rury i zalanymi swiecami,mają kolor czarny.Oprócz tego przy ruszaniu lub dodawaniem gazu na 2-gim i 3-cim biegu silnik mi kangurzy,pali za duzo,obroty jałowe ok.1100 nieraz niestabilne.Wymieniłem kopułke ,przewody,filtry,sprzęgło ok,alarmów nie ma żadnych z kompa.Co jeszcze sprawdzić?Dzieki z góry za kazda podpowiedź.
- Od: 17 maja 2005, 23:25
- Posty: 8
- Skąd: włocławek
- Auto: xedos CA
panie i panowie proponuję przejście z tadziolem na prv,
sami widzicie, że w wątku robi się straszny bałagan.
<font siz="10pt"><font color=red> nie zamykam wątku, żeby nie poleciał na dół, ale będę kasował dodawane od teraz posty.</font siz></font color>
sami widzicie, że w wątku robi się straszny bałagan.
<font siz="10pt"><font color=red> nie zamykam wątku, żeby nie poleciał na dół, ale będę kasował dodawane od teraz posty.</font siz></font color>
tadziol
Witam problem z rannym rozruchem automatyczne ssanie się nie załancza w Madzie 323BF 1.1(gaznik),dopiero po dodani gazu i zapłonie silnik zapala i ma niskie obroty ok.900.kable są nowe świece także.Mechanik powiedział że bimetal który sie znajduje w gazniku i odpowiada za załączanie ssania należy wymienic czy ma rację?prosze o pomoc
Witam problem z rannym rozruchem automatyczne ssanie się nie załancza w Madzie 323BF 1.1(gaznik),dopiero po dodani gazu i zapłonie silnik zapala i ma niskie obroty ok.900.kable są nowe świece także.Mechanik powiedział że bimetal który sie znajduje w gazniku i odpowiada za załączanie ssania należy wymienic czy ma rację?prosze o pomoc
- Od: 13 maja 2006, 11:48
- Posty: 5
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 323 BF poj.1.1 rok.1986
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości