Służę radą w zakresie elektroniki i elektromechaniki

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez tadziol » 28 cze 2005, 19:26

witam wszystkich mazdowiczów,jestem tu nowy,ale chętnie pomogę
od 10 lat zajmuję sie zawodowo tylko mazdą,a dokładnie elektromechaniką i elektroniką tych pojazdów.zapraszam
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Waluś » 28 cze 2005, 20:18

o cool, witka, to powiedz mi w takim razie czy w GD jest osobny bezpiecznik na światła drogowe i mijania ??
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez tadziol » 29 cze 2005, 15:55

Morgen!To zależy od tego jaka masz wersję GD,a było ich kilka
general,middle east,west germany????
Main Fuse box-HEAD 40 A
Joint box-DIM(RH),(LH) 15 A
daj wiecej danych,pozdro
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez seba1977 » 1 lip 2005, 14:57

witam mam mazde 626 2.o i 1991 rok mam pytanie czy wymienia sie lożysko w pompie wspomagania bo sos mi brzeczy niejestem pewny co? bylem u mechanika powiedzial ze to ktores lozysko trzeba paski posciagac i zobaczyc,ale wyglada wlasnie na pompe wspomagania .pozdrawiam
The Love Is Back...

http://forum.mitsumaniaki.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2005, 18:16
Posty: 33
Auto: Mazda 6 GY 2.0 CITD 136 kucy 2004 rok .

Postprzez tadziol » 1 lip 2005, 19:14

from Seba:łożysko wymieniasz bez problemu,na dodatek jest typowe
6202 lub 6303 nie pamiętam dokładnie
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez badolog » 1 lip 2005, 20:37

nie wiesz jak oszukac sensor zajetosci siedzenia u pasazera w mazdzie 626 gf 98 ?bo zlutowanie końcówek daje efekt na 10 minut a potem kontrolki sie znowu zapalają .???
Tanz Der Teufel
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2005, 16:39
Posty: 101
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Auto: premacy 2.0 ditd 2000r.

Postprzez misiek626 » 4 lip 2005, 17:51

Witam.Ja mam problem w Maździe 626 2.0 B GD.Wentylator chłodnicy włączał się przy zimnym silniku,a teraz niewłącza się wcale.Jak podłącze na krótko to chdzi.Druga sprawa to niechodzi dmuchawa ogrzewania,a zaczeło się tym,że zmieniały się obroty(zwalniała).Z góry dzięki za pomoc.Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 15 cze 2005, 11:00
Posty: 26
Skąd: Włodawa
Auto: Byłe Mazdy:626 GC 2.0D 86r.; 626 GD 2.0i 88r.-2 szt.; Xedos 9 2.0 '94r.

Postprzez miazga » 4 lip 2005, 18:46

Witam

Mam pytanko, w mojej mazdzie 626 GE 93 1.8 16V (jak zlapie temperature) spadaja obroty podczas przelacznia na bieg jalowy (po wcisnieciu sprzsegla) do takiego poziomu ze czasem zgasnie. Zdaza sie to raz na jakis czas (mniej wiecej 1:5). Jaka moze byc tego przyczyna
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2005, 15:48
Posty: 67
Skąd: Kielce-Toruń
Auto: MAZDA 6 2.0D 143KM 06'

Postprzez hatti » 4 lip 2005, 20:20

Witam rowniez.
Bylbys w stanie cokolwiek pomoc w kwestii uruchomienia silnika w 626 GF 2.0 ? To ten watek: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=12407
Pozdrawiam
hati
Początkujący
 
Od: 3 lip 2005, 15:37
Posty: 7
Skąd: Bielawa dolnosl.
Auto: mazda 626 GF FS 2.0 hatch. 98r

Postprzez piotrek25 » 5 lip 2005, 09:36

hey witam
ja mam pytanko-jestem laikiem...czy dam rade z pomoca tescia wymienic szczotki w rozruszniku? i jak sie do tego zabrac(denmontaz) zebyb czegos nie spartolic? wymienialismy w jego maluchu..a to chyba podobne wszystko?! mam mazde 626 1990.benz 12 v gd
czy madzia zakwitnie na wiosne? ;)
jasne..moja juz przekwitła:(
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2004, 12:10
Posty: 142
Skąd: warszawa
Auto: mazda626,1991,2.0 benz. GD 12v

Postprzez tomekrvf » 5 lip 2005, 09:39

miazga napisał(a):Witam

Mam pytanko, w mojej mazdzie 626 GE 93 1.8 16V (jak zlapie temperature) spadaja obroty podczas przelacznia na bieg jalowy (po wcisnieciu sprzsegla) do takiego poziomu ze czasem zgasnie. Zdaza sie to raz na jakis czas (mniej wiecej 1:5). Jaka moze byc tego przyczyna

Moze to byc uszkodzony czujnik wcisniecia pedalu sprzegla – clutch switch
Jesli chcesz procedure sprawdzenia to podaj maila
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Gieniu » 6 lip 2005, 18:02

witam,

nie działa wentylator nawiewu. Jakie uisterki są możliwe ?

Mazda 626 GD , 2.0 D, 1988 rok bez bajerów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lip 2004, 01:54
Posty: 68
Skąd: Legnica
Auto: teraż żadnego

Postprzez mefyoo » 9 lip 2005, 15:22

Mam problem z wysuwanymi światłami w 323F, na początku wysiadł mi akumulator po naładowaniu i podłączeniu okazało się że jedno światło nie wysuwa się. Objawy były takie że po zdjęciu osłony z silniczna po ręcznym pokręceniu silnik wogóle nie reagował, a w działającym po pokręceniu światło otwierało się i wracało potem spowrotem do pozycji w jakiej miało być. Potem odłaczyłem wtyczki od silniczków i zacząłem miernikiem sprawdzać czy występuje napięcie na wtyczkach no i napięcie było w tym niedziałającym na pewno w tym działającym nie zdołałem sprawdzić bo miernik ma za grube końcówki(niewiem jak mi się udało sprawdzić w pierwszym) po podłączeniu spowrotem wszystkich wtyczek okazało się że juz zadno światło nie działa :(( nie reaguje na włącznik, na uruchomienie żarówek, nawet na ręczne pokręcenie śilniczkiem. W którym miejscu znajduje się sterownik do świateł, bezpiecznik, albo coś innego co moze być przyczyną? mam wrażenie że wada występuje w układzie elektrycznym samochodu. Próbowałem odkręcić silniczek ale nie wyszło bo śróbki są z jakiegoś słabego materiału a są mocno zapieczone i tylko się uszkadzają przy próbie odkręcenia. Proszę o pomoc co trzeba sprawdzić, zeby wiedziec co jest uszkodzone
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2005, 15:13
Posty: 78
Skąd: Hrubieszów , woj. lubelskie
Auto: Mazda 323 F BG 1.6i GLX 91rok

Postprzez tadziol » 9 lip 2005, 20:07

Mefyoo! Nie demoluj pinów w konektorach końcówkami miernika,od tego zacznij,że je sprawdz.Bezpiecznik podnoszenia lamp to RETRACTOR 30 A w głównej skrzynce bezpiecznikowej.Sprawdz kable do samych silników lamp(lubią się łamać) i pozostałe wiązki.
Moduł i wyłącznik masz dobry,to nigdy nie padało samo od siebie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez apsok » 10 lip 2005, 18:37

Wiedziałbyś co zrobić?W moim xedosie V6 2,0 objawy mam takie:silnik nie zawsze chce odpalić,objawia to sie dymieniem z rury i zalanymi swiecami,mają kolor czarny.Oprócz tego przy ruszaniu lub dodawaniem gazu na 2-gim i 3-cim biegu silnik mi kangurzy,pali za duzo,obroty jałowe ok.1100 nieraz niestabilne.Wymieniłem kopułke ,przewody,filtry,sprzęgło ok,alarmów nie ma żadnych z kompa.Co jeszcze sprawdzić?Dzieki z góry za kazda podpowiedź.
Początkujący
 
Od: 17 maja 2005, 23:25
Posty: 8
Skąd: włocławek
Auto: xedos CA

Postprzez b2 » 12 lip 2005, 08:32

panie i panowie proponuję przejście z tadziolem na prv,
sami widzicie, że w wątku robi się straszny bałagan.


<font siz="10pt"><font color=red> nie zamykam wątku, żeby nie poleciał na dół, ale będę kasował dodawane od teraz posty.</font siz></font color>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Postprzez Zbyszek74 » 9 cze 2006, 22:36

Czesc! Mam problem ze światłami (Mazda 121 ,rok1992)przy wysokiej temperaturze jak blacha sie nagrzeje same się włączaja .co może być przeczyna???
Początkujący
 
Od: 2 sty 2006, 06:59
Posty: 7
Auto: Mazda 121( 1,4 1992 rok)

Postprzez Jugotg » 10 cze 2006, 19:38

hmm tadziol jestes z Wapiennej??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2005, 00:09
Posty: 32
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: MX3 V6

Postprzez marq » 8 paź 2006, 12:06

tadziol
Witam problem z rannym rozruchem automatyczne ssanie się nie załancza w Madzie 323BF 1.1(gaznik),dopiero po dodani gazu i zapłonie silnik zapala i ma niskie obroty ok.900.kable są nowe świece także.Mechanik powiedział że bimetal który sie znajduje w gazniku i odpowiada za załączanie ssania należy wymienic czy ma rację?prosze o pomoc
Początkujący
 
Od: 13 maja 2006, 11:48
Posty: 5
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323 BF poj.1.1 rok.1986

Postprzez Gość » 10 paź 2006, 10:09

Proszę o poradę.....jaki kupić akumulator do mazdy 626, silnik 2 l.????
Gość
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości

Moderator

Moderatorzy Moto