"Szóstka" vs Avensis vs Accord
Witam
Mam sprawę następującą. Mianowicie mój ojciec po ośmiu latach użytkowania Forda Mondeo zdecydował się na zmianę samochodu. Posłuchał mojej namowy i zdecydował, że nowe auto będzie japońskie, podobnie jak poprzednie, nowe z salonu. Auta, które go zainteresowały to Toyota Avensis, Mazda 6 i Honda Accord. Cała trójka to samochody w mniej więcej tym samym przedziale cenowych (w dużym przybliżeniu). Ja sam ojcu doradzam zakup Mazdy lub Hondy z 2 litrowym silnikiem benzynowym on natomiast narazie skłania się ku Toyocie. Nie chcę mu niczego narzucać, w końcu to jego wybór i jego pieniądze. Chciałbym jednak, żeby staruszek kupił auto nie tylko ładne, ale przede wszystkim niezawodne, zapewniające niekłopotliwą i komfortową jazdę. Teraz mam pytanie do was drodzy forumowicze. Czy macie może jakieś informacje jak te wyżej wymienione samochody sprawują się w praktyce i które z nich byłoby najlepszym wyborem (mam tu na myśli stopień niezawodności, jakość wykonania i koszty eksploatacji)? Który z tych samochodów byłby najlepszym wyborem? Jestem niezmiernie ciekaw waszych typów
Mam sprawę następującą. Mianowicie mój ojciec po ośmiu latach użytkowania Forda Mondeo zdecydował się na zmianę samochodu. Posłuchał mojej namowy i zdecydował, że nowe auto będzie japońskie, podobnie jak poprzednie, nowe z salonu. Auta, które go zainteresowały to Toyota Avensis, Mazda 6 i Honda Accord. Cała trójka to samochody w mniej więcej tym samym przedziale cenowych (w dużym przybliżeniu). Ja sam ojcu doradzam zakup Mazdy lub Hondy z 2 litrowym silnikiem benzynowym on natomiast narazie skłania się ku Toyocie. Nie chcę mu niczego narzucać, w końcu to jego wybór i jego pieniądze. Chciałbym jednak, żeby staruszek kupił auto nie tylko ładne, ale przede wszystkim niezawodne, zapewniające niekłopotliwą i komfortową jazdę. Teraz mam pytanie do was drodzy forumowicze. Czy macie może jakieś informacje jak te wyżej wymienione samochody sprawują się w praktyce i które z nich byłoby najlepszym wyborem (mam tu na myśli stopień niezawodności, jakość wykonania i koszty eksploatacji)? Który z tych samochodów byłby najlepszym wyborem? Jestem niezmiernie ciekaw waszych typów

- Od: 14 lip 2008, 21:42
- Posty: 147
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 626 GE 1.8 105 KM 94 r.
jest: Mazda 6 GH 2.0 MZR 08 r. oraz
Mazda 2 DE 1.3 12r.
Mój bliski kumpel miał Avensis, poprzedni model. I z niezawodnością było tak sobie. Z większych problemów pamiętam konieczność wymiany skrzyni biegów przy 104 tysiącach przebiegu. Ale skoro te skrzynie były robione w Białej Podlaskiej (czy czymś takim, nie mając nic do Białej Podlaskiej;), to może nie ma się co dziwić. Więc namawiałbym tak, jak Ty – do Hondy bądź Mazdy.
Pozdro
Pozdro
Zgoda buduje
Być może ten mój kolega miał pecha. Nie chcę krzywdząco uogólniać
Ale jego przykład to dowód na to, że może się zdarzyć. Pewnie każdemu z tych aut może się zdarzyć, ale np. ja jeżdżę już trzecią Mazdą (w tym drugą szóstką) i oświadczam (bez kokieterii typowej w takich sytuacjach) – NIC, nigdy nic.. I oby tak zostało.
Hondę miałem jedną i też nic
Pozdrowienia
Tomek6 napisał(a):ale jeśli chodzi o awaryjność to u mnie w rodzinie są 3 sztuki II generacji i nie mogę napisać złego słowa.
Być może ten mój kolega miał pecha. Nie chcę krzywdząco uogólniać
Hondę miałem jedną i też nic
Pozdrowienia
Panowie, jestem tego samego zdania, że ten nowy Avensis pod względem czysto designerskim nie ma startu do pozostałej dwójki. Ale mojemu ojcu przypasił jej wygląd w związku z czym namówiłem go na umówienie się na jazdy próbne wszystkimi trzema autami i niech sam stwierdzi którym mu się najlepiej jeździ. Przyznam, że do tej pory byłem pewien, że cała trójka prezentuje podobny bardzo wysoki poziom niezawodności i jakości i właściwie jedynym kryterium wyboru powinien być w tym przypadku wygląd oraz komfort jazdy biorąc pod uwagę podobny pułap cenowy. Teraz piszecie , że Avensis ma problemy z usterkowością i przyznam, że już mi to też parę osób mówiło.
Mówiąc szczerze to całym sercem jestem za Mazdą, ale jakbym miał więcej kasy to kupiłbym Hondę, bo ten nowy Accord jest poprostu obłędny
.
Panowie napiszcie mi jeszcze, jeśli można prosić jak wygląda w "Szóstce" problem z korozją, bo czytałem o tym w kilku testach, że niestety ten problem ma miejsce, i jak wygląda kwestia materiałów wykończeniowych w środku, bo o tym też czytałem skrajne opinie od "znakomitych" po "przeciętne"
Mówiąc szczerze to całym sercem jestem za Mazdą, ale jakbym miał więcej kasy to kupiłbym Hondę, bo ten nowy Accord jest poprostu obłędny

Panowie napiszcie mi jeszcze, jeśli można prosić jak wygląda w "Szóstce" problem z korozją, bo czytałem o tym w kilku testach, że niestety ten problem ma miejsce, i jak wygląda kwestia materiałów wykończeniowych w środku, bo o tym też czytałem skrajne opinie od "znakomitych" po "przeciętne"

- Od: 14 lip 2008, 21:42
- Posty: 147
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 626 GE 1.8 105 KM 94 r.
jest: Mazda 6 GH 2.0 MZR 08 r. oraz
Mazda 2 DE 1.3 12r.
Mój samochód jest eksploatowany 13 miesięcy i o korozji nie wiem nic. Być może jest za wcześnie. Co do materiałów nie mam zbyt wielu odniesień. Mnie odpowiadają (poza guzikami do podgrzewania foteli. W Wartburgu były ładniejsze – o ile miał podgrzewane fotele. Estetyczna rzeźnia). Myślę, że są właściwe dla tej klasy samochodu, a tym, którzy by chcieli, żeby wnętrze w Maździe 6 było jak w .... Bentleju(?).. dziękuję za uwagę, ponieważ nie ma z nimi o czym rozmawiać.
Sprawdziłem sobie ranking TUV z 2011 r. w kategorii aut najmłodszych. Wyniki są ciekawe. Toyota Avensis 15 miejsce (3,3 % aut na 55.000 sprawdzonych z poważnymi usterkami) Mazda 6 18 miejsce (3,5 % na 53.000) Honda Accord 69 miejsce (5,5 % na 55.000 sztuk).
Gdybym miał się opierać wyłącznie na tym rankingu to kupiłbym Mazdę. W porównaniu z Toyotą różnica w usterkowości wręcz śladowa a duuuuuużo ładniej wygląda. Ponadto w porównaniu z Hondą oferuje bardzo dobre wyposażenie i niezawodność w niższej cenie (tak mi się wydaje). A jeśli chodzi o rdzę to zawsze można fabrycznie nowe auto oddać do zabezpieczenia antykorozyjnego
Gdybym miał się opierać wyłącznie na tym rankingu to kupiłbym Mazdę. W porównaniu z Toyotą różnica w usterkowości wręcz śladowa a duuuuuużo ładniej wygląda. Ponadto w porównaniu z Hondą oferuje bardzo dobre wyposażenie i niezawodność w niższej cenie (tak mi się wydaje). A jeśli chodzi o rdzę to zawsze można fabrycznie nowe auto oddać do zabezpieczenia antykorozyjnego

- Od: 14 lip 2008, 21:42
- Posty: 147
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 626 GE 1.8 105 KM 94 r.
jest: Mazda 6 GH 2.0 MZR 08 r. oraz
Mazda 2 DE 1.3 12r.
Myślę że w związku z powyższym tata powinien wybrać Mazdę, w najgorszym wypadku Hondę.
O Toyocie nie wspominając bo toto w ogóle nie wygląda pomijając wyniki "psujności się" które wypaczone są także przez profil klientów kupujących dane egzemplarze: Toyota Avensis = kapeluszniki jeżdżący spokojnie, Honda Accord = często auta służbowe używane intensywniej .
Pozostaje tylko życzyć bezawaryjności i szerokości.
WIem że tata zakocha się w Maździe
O Toyocie nie wspominając bo toto w ogóle nie wygląda pomijając wyniki "psujności się" które wypaczone są także przez profil klientów kupujących dane egzemplarze: Toyota Avensis = kapeluszniki jeżdżący spokojnie, Honda Accord = często auta służbowe używane intensywniej .
Pozostaje tylko życzyć bezawaryjności i szerokości.
WIem że tata zakocha się w Maździe
Radex napisał(a):Toyota Avensis = kapeluszniki jeżdżący spokojnie
Chyba nie piszesz o nowym Avensisie – przecież to auto głównie flotowe (6 nowych Avków jakie znam 4 to auta flotowe, jedno kupione na firmę przez jej właściciela, a tylko jedno kupione przez osobę prywatną do własnego użytku). Ja tam raczej widzę że nowymi Avensisami to właściwie sami wariaci drogowi na leasingu latają
Hondy praktycznie z nowym Accordem nie widać na drogach (w porównaniu do Toyoty). To już chyba więcej szóstek jeździ niż Accordów (przynajmniej u nas).
To niech jeszcze umówi się na jazdę próbną Legacy. Jeśli lubi jeździć, to doceni tę trakcję i stabilność
. "Szóstka" to przy Subaru jest stabilna jak wanna na morzu. A jeśli akceptuje "design" Avensis to Legacy nie powinien stanowić problemu
.

2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
te taczki są porównywalne – raczej wybór należy do kwestii gustu
niech tata przewiezie d.upsko w każdym z nich a później niech sie zastanawia
mcbeth – widze że gdzieś posiałeś HRVke
jestem w 3mieście
– pochwalisz sie tym subkiem? chętnie oglądne 
niech tata przewiezie d.upsko w każdym z nich a później niech sie zastanawia
mcbeth – widze że gdzieś posiałeś HRVke
mcbeth napisał(a):"Szóstka" to przy Subaru jest stabilna jak wanna na morzu.
jestem w 3mieście
Witam ponownie
Dzięki Panowie za wszelkie opinie. Jesteśmy już z ojcem po jeździe próbnej nowym Avensisem Premium z silnikiem 1.8 benzyna. Muszę uczciwie przyznać, że wrażenia z jazdy jak najbardziej pozytywne, zwłaszcza jeśli się porówna z Mondeo Mk III w dieslu. Obydwaj z ojcem oraz szwagrem, który nam towarzyszył doszliśmy do wniosku, że o wiele korzystniej prezentuje się wersja kombi. Kosztuje ona jednak 4000 zł więcej. Dodatkowe 5000 zł należałoby dorzucić na silnik 2.0. Nie pamiętam czy skórzana tapicerka jest w standardzie w tej wersji czy nie, ale chyba bardziej w wersji Prestige. W każdym razie topowa wersja sedan to koszt w granicach 106.000 zł. Samochód świetnie się prowadzi, jest bardzo dobrze wygłuszony i bardzo dobrze trzyma się drogi. Natomiast jeśli chodzi o minusy to przede wszystkim przeciętne materiały wykończeniowe. Zauważyłem, że plastikowe elementy nie są zbyt odporne na zarysowania, fotele oraz kanapy są częściowo pokryte skórą naturalną a częściowo syntetyczną natomiast podłokietnik pokryty jest jakimś skajem rodem z Fiata 126p. Jak na samochód za ponad sto tysięcy to trochę wstyd. Z tego co czytałem już w kilku miejscach to pod tym względem Mazda prezentuje się o wiele lepiej. Najlepiej pod względem wykończenia wnętrza podobno wypada Honda, ale to auto zupełnie wypadło z orbity zainteresowań mojego taty, bo po pierwsze jest dużo droższa a po drugie auto bardziej dla młodszych użytkowników. Została więc jeszcze Mazda i co ciekawe chwalą ją bardzo nawet pracownicy salonu Toyoty, ale oczywiście uważają, że Toyota lepsza
.
W każdym razie Tata jedzie obejrzeć jeszcze szósteczkę bo mu się również bardzo podoba i chce mieć jakąś skalę porównawczą. Życzę mu, żeby dokonał najlepszego dla siebie i mamy wyboru. Jednak po cichu liczę, że Mazda bardziej im się spodoba, zwłaszcza, że cenowo chyba wypada korzystniej
Dzięki Panowie za wszelkie opinie. Jesteśmy już z ojcem po jeździe próbnej nowym Avensisem Premium z silnikiem 1.8 benzyna. Muszę uczciwie przyznać, że wrażenia z jazdy jak najbardziej pozytywne, zwłaszcza jeśli się porówna z Mondeo Mk III w dieslu. Obydwaj z ojcem oraz szwagrem, który nam towarzyszył doszliśmy do wniosku, że o wiele korzystniej prezentuje się wersja kombi. Kosztuje ona jednak 4000 zł więcej. Dodatkowe 5000 zł należałoby dorzucić na silnik 2.0. Nie pamiętam czy skórzana tapicerka jest w standardzie w tej wersji czy nie, ale chyba bardziej w wersji Prestige. W każdym razie topowa wersja sedan to koszt w granicach 106.000 zł. Samochód świetnie się prowadzi, jest bardzo dobrze wygłuszony i bardzo dobrze trzyma się drogi. Natomiast jeśli chodzi o minusy to przede wszystkim przeciętne materiały wykończeniowe. Zauważyłem, że plastikowe elementy nie są zbyt odporne na zarysowania, fotele oraz kanapy są częściowo pokryte skórą naturalną a częściowo syntetyczną natomiast podłokietnik pokryty jest jakimś skajem rodem z Fiata 126p. Jak na samochód za ponad sto tysięcy to trochę wstyd. Z tego co czytałem już w kilku miejscach to pod tym względem Mazda prezentuje się o wiele lepiej. Najlepiej pod względem wykończenia wnętrza podobno wypada Honda, ale to auto zupełnie wypadło z orbity zainteresowań mojego taty, bo po pierwsze jest dużo droższa a po drugie auto bardziej dla młodszych użytkowników. Została więc jeszcze Mazda i co ciekawe chwalą ją bardzo nawet pracownicy salonu Toyoty, ale oczywiście uważają, że Toyota lepsza
W każdym razie Tata jedzie obejrzeć jeszcze szósteczkę bo mu się również bardzo podoba i chce mieć jakąś skalę porównawczą. Życzę mu, żeby dokonał najlepszego dla siebie i mamy wyboru. Jednak po cichu liczę, że Mazda bardziej im się spodoba, zwłaszcza, że cenowo chyba wypada korzystniej

- Od: 14 lip 2008, 21:42
- Posty: 147
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 626 GE 1.8 105 KM 94 r.
jest: Mazda 6 GH 2.0 MZR 08 r. oraz
Mazda 2 DE 1.3 12r.
Jeśli mówimy o avensis III i szóstce II to ja również wziął bym mazdę głównie ze względu na cenę i mniejsze nasycenie dróg tym autem. Designersko dla mnie podobne i jedna i druga dla mnie akceptowalne. Toyota jest trochę nazwijmy to delikatniejsza/spokojniejsza mazda bardziej zadziorna i rzucająca się w oczy – co kto lubi.
Co do materiałów to sam najlepiej wiesz bo dotykałeś (lub dotkniesz) ale jeśli chodzi o avensis II i szóstkę I to toyota ma zdecydowanie lepsze materiały. W avensisie III, podobnie jak u mnie, faktycznie z naturalnej skóry są tylko "siedziska" foteli, a boczki i cała reszta to sztuczna skóra. Podobno to ze względu na trwałość, nie wiem ile w tym prawdy ale jak byś popatrzył na fotele w mojej toyocie to nie dał byś jej 250 000, które ma przejechane.
Szukacie wersji benzynowej więc tu też raczej remis aczkolwiek zaufanie miałbym większe do mazdy – tak trochę z przekory. Poza tym nie ma to w nowym samochodzie aż tak wielkiego znaczenia – w końcu jest jakaś tam gwarancja.
Co do korozji, nie wiemy jeszcze jak będzie to wyglądało w najnowszych modelach ale doskonale wiemy jak było w poprzednich generacjach
myślę jednak, że taka wpadka z korozją jaką zaliczyła mazda w przypadku szóstki I szybko się nie powtórzy.
A co do hondy – mi się nie podoba. Z resztą poza ostatnim Civikiem i CRZ żadna honda młodsza niż 10 lat mi się nie podoba.
Co do materiałów to sam najlepiej wiesz bo dotykałeś (lub dotkniesz) ale jeśli chodzi o avensis II i szóstkę I to toyota ma zdecydowanie lepsze materiały. W avensisie III, podobnie jak u mnie, faktycznie z naturalnej skóry są tylko "siedziska" foteli, a boczki i cała reszta to sztuczna skóra. Podobno to ze względu na trwałość, nie wiem ile w tym prawdy ale jak byś popatrzył na fotele w mojej toyocie to nie dał byś jej 250 000, które ma przejechane.
Szukacie wersji benzynowej więc tu też raczej remis aczkolwiek zaufanie miałbym większe do mazdy – tak trochę z przekory. Poza tym nie ma to w nowym samochodzie aż tak wielkiego znaczenia – w końcu jest jakaś tam gwarancja.
Co do korozji, nie wiemy jeszcze jak będzie to wyglądało w najnowszych modelach ale doskonale wiemy jak było w poprzednich generacjach
A co do hondy – mi się nie podoba. Z resztą poza ostatnim Civikiem i CRZ żadna honda młodsza niż 10 lat mi się nie podoba.
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
TALREP napisał(a):W avensisie III, podobnie jak u mnie, faktycznie z naturalnej skóry są tylko "siedziska" foteli, a boczki i cała reszta to sztuczna skóra.
Muszę Was chyba rozczarować: w nowej 6 jest tak samo.
Ja przejeździłem 3 lata toyotą avensis 2.0 D4D 2000r. i żadnych usterek przez ten czas nie miałem. Nawet po zakupie rozrządu nie wymieniłem.
Jeździłem nowym avensis-em kombi 2.2 d-cat 177KM skrzynia ręczna i sedan 1.8 automat.
Wrażania z jazdy bajeczne za sprawą mocniejszego d-cata.
Wykończenie też jak dla mnie fajne.
Nadwozie sedan tył z tych wszystkich trzech jest takie sobie – ogólnie nie podobają mi się, ale
1. mazda i accord
2. toyota
Nadwozie kombi także tył to stawiam wszystkie na równo
Przód:
accord – wydaje mi się ogromna, choć trochę przeszkadza mi ten chrom
toyota – taki delikatny, trochę jak deska półokrągła maska
mazda – ma zadziorne światłą
Środek to już sam lepiej pewnie ocenisz, bo widziałeś wszystkie trzy dotykałeś materiałów.
Podsumowanie hatchback jest tylko jeden i to on zwycięża Mazda 6 z dwiema rurkami wydechowymi i lotką na tylniej klapie.
Jeździłem nowym avensis-em kombi 2.2 d-cat 177KM skrzynia ręczna i sedan 1.8 automat.
Wrażania z jazdy bajeczne za sprawą mocniejszego d-cata.
Wykończenie też jak dla mnie fajne.
Nadwozie sedan tył z tych wszystkich trzech jest takie sobie – ogólnie nie podobają mi się, ale
1. mazda i accord
2. toyota
Nadwozie kombi także tył to stawiam wszystkie na równo
Przód:
accord – wydaje mi się ogromna, choć trochę przeszkadza mi ten chrom
toyota – taki delikatny, trochę jak deska półokrągła maska
mazda – ma zadziorne światłą
Środek to już sam lepiej pewnie ocenisz, bo widziałeś wszystkie trzy dotykałeś materiałów.
Podsumowanie hatchback jest tylko jeden i to on zwycięża Mazda 6 z dwiema rurkami wydechowymi i lotką na tylniej klapie.
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Po przeczytaniu dziesiątek artykułów i jak na razie po dwóch jazdach próbnych mogę pokusić się o stwierdzenie, że cała trójka to auta na mniej więcej tym samym poziomie, jeśli chodzi o wykonawstwo. O niezawodności trudno się wypowiedzieć, bo to są jednak wciąż zupełnie nowe auta. Niewątpliwie każdy z tych samochodów ma swoje zalety i wady. Cała trójka oferuje bogate wyposażenie w podobnym przedziale cenowym, wysoki komfort podróżowania i bardzo dobre wykonanie. A wady – Accord ma bagażnik o takiej wielkości jakie mają auta kompaktowe, w dodatku zupełnie nieustawny, ponadto ma bardzo mało miejsca z tyłu, Mazda ma nieprzyjemną tendencję do podskakiwania przodu podczas jazdy na wybojach i ogólnie robi się trochę nerwowo podczas jazdy na nierównościach. Do tego dochodzą podobno dość przeciętne hamulce. Natomiast Toyocie można właściwie tylko zarzucić ogólne wrażenie "zwyczajności" jeśli chodzi o wnętrze i dizajn karoserii. Jak Starszy kupi sobie Avensisa to tragedii nie będzie. Myślę, że takie auto spełni jego oczekiwania samochodu komfortowego i niezawodnego na ładnych parę lat. Tak więc nie odmawiam, w żadnym razie, Toyocie klasy, tylko w moim odczuciu linia nadwozia jest taka sobie, zwłaszcza ten nieproporcjonalny przód.

- Od: 14 lip 2008, 21:42
- Posty: 147
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 626 GE 1.8 105 KM 94 r.
jest: Mazda 6 GH 2.0 MZR 08 r. oraz
Mazda 2 DE 1.3 12r.
Wtrącę swoje 3gr 
Honda – baaardzo dopracowana, świetnie wykonana i bardzo neutralna, obstawiam, że zgodnie z tradycją Hondy będzie samochodem kompletnie bezproblemowym przez bardzooo dłuuuuugi czas (nawet jeśli idzie o drobiazgi).
Toyota – Avensis III ogólnie lepsza pod każdym względem od Avensis II, samochód zrobiony dobrze, wart swojej ceny, ale podczas jazdy w ogóle nie urzekający – to maszyna do przemieszczania z punktu A do B się i nic więcej.
Mazda – ma charakter, ale jeśli Mazda niczego nie zmieniła na + w dziedzinie dopracowania drobiazgów i ogólnego "poczucia jakości" to biorąc pod uwagę zakup nowego samochodu na lata bardziej celowałbym w Hondę.
Honda – baaardzo dopracowana, świetnie wykonana i bardzo neutralna, obstawiam, że zgodnie z tradycją Hondy będzie samochodem kompletnie bezproblemowym przez bardzooo dłuuuuugi czas (nawet jeśli idzie o drobiazgi).
Toyota – Avensis III ogólnie lepsza pod każdym względem od Avensis II, samochód zrobiony dobrze, wart swojej ceny, ale podczas jazdy w ogóle nie urzekający – to maszyna do przemieszczania z punktu A do B się i nic więcej.
Mazda – ma charakter, ale jeśli Mazda niczego nie zmieniła na + w dziedzinie dopracowania drobiazgów i ogólnego "poczucia jakości" to biorąc pod uwagę zakup nowego samochodu na lata bardziej celowałbym w Hondę.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Witam posiadam mazdę 6 z 2004r. Jestem użytkownikiem tego samochodu od 4 lat. Gdy go kupowałem mało opinii o tym samochodzie można było spotkać w internecie. Jak wszystkim posiadaczom tej marki wiadomo mazda ma poważny problem z korozją nadwozia w swych modelach nie tylko 6 ale z tego co widziałem mazda 3 też posiada te same mankamenty. W przyszłym roku planuję zmianę samochodu i szczerze jestem rozdarty pomiędzy nową 6, hondą accord w nowej budzie i toyotą avensis. Z jednej strony wszystko przemawia za nową mazdą 6 ale tu pojawia się pytanie czy nowa mazda ma te same problemy z korozją które występują w starszych modelach, co zrobiła z tej strony fabryka aby tego feleru w swych samochodach się pozbyć.
-
artbeti
nemi napisał(a):A co do korozji, to rzadko wychodzi tak szybko.
Nie zgodze sie z ta opinia. M6 nie ma zabezpieczenia antykorozyjnego wiec rdzawy nalot pojawia sie w nich dosyc szybko.
P.S.
pozwole sobie polaczyc oba watki.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości