Strona 1 z 1

audi 80 2.0E b3 nie odpala

PostNapisane: 18 maja 2011, 21:56
przez rafal_ldz
[aby nie drażnić moderatorów
mam problem z audi 80, auto ma silnik z zapłonem iskrowym, więc wątek nie pasuje do GARAŻ/WARSZTAT, bo jest tylko diesel i auta z LPG, w forum MODELE jest zakładka "Pozostałe modele", w którym teoretycznie jest "Usterki i eksploatacja pozostałych modeli Mazdy, a także samochodów innych marek. " ale po wejściu na ten dział nie ma poddziału "Inne marki".

?

nie mam zamiaru się naprodukować, aby później wątek poleciał do kosza]

z racji tego, że wątek został umieszczony już w odpowiednim miejscu to opiszę zaistniały problem

audi 80 b3 2.0E 115KM wtrysk bosch
otóż wymieniono rozrząd, a wcześniej uszczelkę pod głowicą, która została splanowana, sprawdzono kompresję-ok, ustawiono zapłon-nowa kopułka, po przekręceniu kluczyka słychać pompę paliwa, a mimo to nie auto nie chce zapalić, nie ma alarmu, ani immobilisera...

Re: gdzie wstawić wątek ?

PostNapisane: 18 maja 2011, 23:08
przez Grzyby
MOTO

Re: gdzie wstawić wątek ?

PostNapisane: 19 maja 2011, 11:00
przez Magdalena
Grzyby napisał(a):MOTO

Dokładnie :)

I popraw temat bo naprawdę poleci do kosza :)

Re: audi 80 2.0E b3 nie odpala

PostNapisane: 21 maja 2011, 03:18
przez tekknoraver
A iskrę ma? :) czy nawet nie chce kręcić? może kostka albo stacyjka padła? KLIK :) Mechanicy może się tak ciekawie z nią obejszli że coś zniszczyli...

Re: audi 80 2.0E b3 nie odpala

PostNapisane: 3 cze 2011, 13:13
przez Marek 161BD081
rafal_ldz napisał(a):audi 80 b3 2.0E 115KM wtrysk bosch
otóż wymieniono rozrząd, a wcześniej uszczelkę pod głowicą, która została splanowana, sprawdzono kompresję-ok, ustawiono zapłon-nowa kopułka, po przekręceniu kluczyka słychać pompę paliwa, a mimo to nie auto nie chce zapalić, nie ma alarmu, ani immobilisera...

Miałem podobne autko (ale B4).
Jak nie sprawdzisz czy ma ono iskrę to niestety nie dowiesz się czy ma prawo odpalać.
Niestety ale jak znam życie to mechanicy czasem wałek pośredni ustawiają zupełnie na "pałę" i do tego ustawienia "dopasowują" ustawienie aparatu zapłonowego – miej to na uwadze!