GuT4K napisał(a):1Ktory jest tanszy W utrzymaniu?:
a.Czesci
b.Naprawy
2Ktory Lepiej Sie Zagazuje?
3 I ogulnie Ktory Mi Bardziej Polecicie ?
1. Bardzo podobne, tak ogólnie
a. Nie znam się na MX-6, ale wydaje mi się, że mogą być części nieco tańsze z racji nadwozia GE (czyli i 626). Do MX-3 kilka elementów zawieszenia pasuje znowu z 323 BG.
b. Te same konstrukcje wiekowe. Żadnych nadzwyczajnych rozwiązań. Każdy mechanik sobie poradzi o ile nie ma urojonego uprzedzenia do japończyków.
2. Takie same instalacje praktycznie. No może z wyjątkiem reduktora. W MX-6 KL będzie pewnie trochę mocniejszy. Koszt raczej taki sam od 3000zł
3. A który Ci się bardziej podoba? Ja wybrałem MX-3 ale teraz kupiłbym MX-6. MX-3 zdecydowanie łatwiej będzie znaleźć w dobrym stanie, jest ich po prostu więcej. Wydaje mi się, że zadbana MX-3 będzie też tańsza w zakupie. Ja pomimo 4 lat świetnej przygody z MX-3, wybrałbym MX-6. Po prostu zacząłem doceniać teraz wygląd tego samochodu.
Szukaj zadbanego egzemplarza. Silniki w które celujesz są trwałe, ale nie wybaczają zaniedbań. Podejrzewam, że większość V6 na allegro to prawie trupy. Jeżeli już wybierzesz MX-6 to zastanów się nad 2.0... Jeździ to podobnie do 1.8 w MX-3, a eksploatacja nieco tańsza. Powinno też być łatwiej ze znalezieniem czegoś zadbanego. Faraon miał nie tak dawno całkiem ładną MX-6 z FS'em na sprzedaż.
nemi napisał(a):bo to jednak pełnowymiarowe auto,
Czy ja wiem... Jeździłem już MX-3 i MX-6 z tyłu i zdecydowanie wygodniej mi było w MX-3

Jednak wysoko umieszczona, długa szyba zamiast rozwiązania podobnego do sedana znacznie wpływa na miejsce na głowę

Oba samochody należy traktować jako raczej 2 osobowe. Na tylnej kanapie świetnie się czują psy i plecaki
