Wielki Dylemat MX-3 1.8v6 czy MX-6 2.5v6
Strona 1 z 1
Witajcie.
Mam Maly wielki Dylemat Ktory Samochod Kupic Czy Mazde MX-3 1.8v6 Czy moze MX-6 2.5v6.
Mam Kilka Pytan:
1Ktory jest tanszy W utrzymaniu?:
a.Czesci
b.Naprawy
2Ktory Lepiej Sie Zagazuje?
3 I ogulnie Ktory Mi Bardziej Polecicie ?
Czytalem Wszystkie tematy Ale odpowiedzi byly Przewaznie z 2005/2007r.
A ceny Przez tyle czasu sie zmienily.
P.S.:Sorry Za Brak Polskich Znakow.
Mam Maly wielki Dylemat Ktory Samochod Kupic Czy Mazde MX-3 1.8v6 Czy moze MX-6 2.5v6.
Mam Kilka Pytan:
1Ktory jest tanszy W utrzymaniu?:
a.Czesci
b.Naprawy
2Ktory Lepiej Sie Zagazuje?
3 I ogulnie Ktory Mi Bardziej Polecicie ?
Czytalem Wszystkie tematy Ale odpowiedzi byly Przewaznie z 2005/2007r.
A ceny Przez tyle czasu sie zmienily.
P.S.:Sorry Za Brak Polskich Znakow.
-
GuT4K
1 Wszystko zalezy od stanu w jakim auto kupisz, jesli bedzie zadbane to ograniczysz sie do wydatkow na wymiane czesci eksploatacyjnych a to nie jest jakis wiekszy koszt.
2 nie wiem ale pewnie podobnie w obu silnikach wyglada kwestia gazu
3 ja na pewno polecam mx6 bo jest duzo wiecej miejsca, jest znacznie szybsza no i jak dla mnie ladniejsza a pali bardzo podobne ilosci paliwa
2 nie wiem ale pewnie podobnie w obu silnikach wyglada kwestia gazu
3 ja na pewno polecam mx6 bo jest duzo wiecej miejsca, jest znacznie szybsza no i jak dla mnie ladniejsza a pali bardzo podobne ilosci paliwa
- Od: 30 wrz 2008, 10:08
- Posty: 18
- Skąd: Legionowo
- Auto: 406 coupe V6
Przenosze do dzialu Moto.
GuT4K napisał(a):1Ktory jest tanszy W utrzymaniu?:
a.Czesci
b.Naprawy
Jest to ta sama rodzina silników i ta sama półka wydatków.
c. Ubezpieczenie – wyraźnie na korzyść MX-3.
Ja osobiście wybrałbym MX-6, bo to jednak pełnowymiarowe auto, ale z uwagi na to, że rozglądasz się za autami dość rzadkimi, quasi-sportowymi i dosyć starymi priorytetowo narzuciłbym kryterium stanu technicznego. Remonty silnika i zawieszenia mogą być kosztowne, a w porównaniu z wartością samego auta wręcz ekstremalnie kosztowne. Dobra kondycja auta przede wszystkim.
GuT4K napisał(a):1Ktory jest tanszy W utrzymaniu?:
a.Czesci
b.Naprawy
2Ktory Lepiej Sie Zagazuje?
3 I ogulnie Ktory Mi Bardziej Polecicie ?
1. Bardzo podobne, tak ogólnie
a. Nie znam się na MX-6, ale wydaje mi się, że mogą być części nieco tańsze z racji nadwozia GE (czyli i 626). Do MX-3 kilka elementów zawieszenia pasuje znowu z 323 BG.
b. Te same konstrukcje wiekowe. Żadnych nadzwyczajnych rozwiązań. Każdy mechanik sobie poradzi o ile nie ma urojonego uprzedzenia do japończyków.
2. Takie same instalacje praktycznie. No może z wyjątkiem reduktora. W MX-6 KL będzie pewnie trochę mocniejszy. Koszt raczej taki sam od 3000zł
3. A który Ci się bardziej podoba? Ja wybrałem MX-3 ale teraz kupiłbym MX-6. MX-3 zdecydowanie łatwiej będzie znaleźć w dobrym stanie, jest ich po prostu więcej. Wydaje mi się, że zadbana MX-3 będzie też tańsza w zakupie. Ja pomimo 4 lat świetnej przygody z MX-3, wybrałbym MX-6. Po prostu zacząłem doceniać teraz wygląd tego samochodu.
Szukaj zadbanego egzemplarza. Silniki w które celujesz są trwałe, ale nie wybaczają zaniedbań. Podejrzewam, że większość V6 na allegro to prawie trupy. Jeżeli już wybierzesz MX-6 to zastanów się nad 2.0... Jeździ to podobnie do 1.8 w MX-3, a eksploatacja nieco tańsza. Powinno też być łatwiej ze znalezieniem czegoś zadbanego. Faraon miał nie tak dawno całkiem ładną MX-6 z FS'em na sprzedaż.
nemi napisał(a):bo to jednak pełnowymiarowe auto,
Czy ja wiem... Jeździłem już MX-3 i MX-6 z tyłu i zdecydowanie wygodniej mi było w MX-3
No Wiec Z Wygladu Wolalbym MX-6, Zreszta nienastawiam sie narazie na rodzine.
Teraz tylko pytanie na co zwracac uwage przy Kupnie MX-6 2.5 . Bo na silnik 2.0 sie nawet nie nastawiam

Teraz tylko pytanie na co zwracac uwage przy Kupnie MX-6 2.5 . Bo na silnik 2.0 sie nawet nie nastawiam
-
GuT4K
GuT4K napisał(a): Ktory Samochod Kupic Czy Mazde MX-3 1.8v6 Czy moze MX-6 2.5v6.
2,5 mx3 – jesli Ci zależy na osiągach to lukster ma fajny egzemplarz ale:
GuT4K napisał(a):1Ktory jest tanszy W utrzymaniu?:
a.Czesci
b.Naprawy
opel astra, dewu lanos
a to o czym piszesz do tanich nie należy zastanów sie czy cię stać na utrzymanie starej V6, gdzie szukasz samochodu za 2-4tys...
GuT4K napisał(a):2Ktory Lepiej Sie Zagazuje?
opel astra, dewu lanos
zagazowanie V6 = 70% budżetu na samochód – jest logika?
GuT4K napisał(a):3 I ogulnie Ktory Mi Bardziej Polecicie ?
do jakich celów?
a) wyścigi
b) lans / tjunink
c) duże przeloty
?
loockas napisał(a):Szukaj zadbanego egzemplarza. Silniki w które celujesz są trwałe, ale nie wybaczają zaniedbań. Podejrzewam, że większość V6 na allegro to prawie trupy. Jeżeli już wybierzesz MX-6 to zastanów się nad 2.0... Jeździ to podobnie do 1.8 w MX-3, a eksploatacja nieco tańsza. Powinno też być łatwiej ze znalezieniem czegoś zadbanego. Faraon miał nie tak dawno całkiem ładną MX-6 z FS'em na sprzedaż.
i pamiętaj im mniej zapłacisz przy zakupie – tym więcej dasz zarobić mechanikowi
GuT4K napisał(a):Bo na silnik 2.0 sie nawet nie nastawiam
ten silnik w dobrym stanie będzie jeździł zdecydowanie lepiej (i szybciej) od trupa V6
co tu dużo mówić
MX6

Radex nie odczujesz różnicy spalania w tych dwóch autach. chyba że dla Ciebie odczuwalne jest 1l beny
pozatym MX6 jest wieksza i bardziej komfortowa
takie me zdanie 

Radex nie odczujesz różnicy spalania w tych dwóch autach. chyba że dla Ciebie odczuwalne jest 1l beny
pozatym MX6 jest wieksza i bardziej komfortowa
to 1.8 pali tylko 1l Pb mniej od 2.5 V6???
w takim razie nie ma o czym rozmawiać biorąc pod uwagę osiągi silnika 2.5 oraz wspaniały design MX-6
do tego tak jak piszesz ciut większa i komfortowa buda
edit:
to wszystko nasze zdania, większość pewnie wzięłaby mx-6 ale myślę że najważniejsze jest to żeby auto koledze się podobało i czuł się w nim dobrze i był z niego zadowolony.
podstawa to kupno w miarę zadbanego egzemplarza w budzie która podoba się właścicielowi bo to on będzie jeździł
w takim razie nie ma o czym rozmawiać biorąc pod uwagę osiągi silnika 2.5 oraz wspaniały design MX-6

do tego tak jak piszesz ciut większa i komfortowa buda
edit:
to wszystko nasze zdania, większość pewnie wzięłaby mx-6 ale myślę że najważniejsze jest to żeby auto koledze się podobało i czuł się w nim dobrze i był z niego zadowolony.
podstawa to kupno w miarę zadbanego egzemplarza w budzie która podoba się właścicielowi bo to on będzie jeździł
Jak miałem 19 lat, to zdecydowanie wygrywała MX-3 pod względem wyglądu. A deska po lifcie to już w ogóle bije te z GE... Potem człowiek jednak dorósł do pewnych spraw. Nie tak dawno nawet chciałem MX-3 zamienić na MX-6, ale to raczej nie był zbyt rozsądny pomysł 
Wiec sie zdecydowalem na MX-6 2.5.
Do Wydania Mam z ~10K.
Tylko na Co zwracac uwage przy kupnie ?
Do Wydania Mam z ~10K.
Tylko na Co zwracac uwage przy kupnie ?
-
GuT4K
GuT4K napisał(a):Wiec sie zdecydowalem na MX-6 2.5.
czyli temat można uznać za zamknięty.
GuT4K napisał(a):Tylko na Co zwracac uwage przy kupnie ?
o tym i o tym jak sprawdzać auto przed zakupem są tematy na forum. użyj opcji SZUKAJ.
moja propozycja:
http://otomoto.pl/mazda-mx-6-2-5-v6-220 ... 25785.html
a teraz jak ponegocjować:
koszt uzyskania 1KM przy tuningu to ok 150zł. Autor pisze że ma ich 220, więc zaproś go na hamownie z zastrzeżeniem iż za każdy 1KM mniej od ceny odejmujesz 150zł
realia: KL ma ic w serii 165 a w realu: viewtopic.php?f=102&t=42101&p=1025562#p1025562
prosty rachunek 15000 – [(220-ok150)*150] = 4500
jeśli okaże się i ma to 220KM to bierz!!!
opcja 2 – kup cos do 5kzl a resztę przeznacz na remont

a teraz jak ponegocjować:
koszt uzyskania 1KM przy tuningu to ok 150zł. Autor pisze że ma ich 220, więc zaproś go na hamownie z zastrzeżeniem iż za każdy 1KM mniej od ceny odejmujesz 150zł
realia: KL ma ic w serii 165 a w realu: viewtopic.php?f=102&t=42101&p=1025562#p1025562
prosty rachunek 15000 – [(220-ok150)*150] = 4500
jeśli okaże się i ma to 220KM to bierz!!!
opcja 2 – kup cos do 5kzl a resztę przeznacz na remont
body felgi oznaczenia diody wek. hamownia (Wątpie że wypluje 220) jak ma KL-ZE to max widze 190.
Jeżeli rzeczywiscie ma tyle koni to warto.
Jeżeli rzeczywiscie ma tyle koni to warto.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości