Klubowy test razem z Pro-moto
Grzyby dobrze pisze! I ma 100% racji, ale tak i ja (bo zawsze coś wytkne i coś bym zmienił) zawsze zostaje mu zarzucone "marudzenie".
Wszystko ładnie pięknie, ale on się nie uzewnętrzniał tylko po to żebyście napisali że marudzi tylko żeby wskazać Wam dobrą drogę bo fucktycznie nadużyliście słowa "test"
miejcie to na uwadze bo w klubie dość często jest tak że jak ktoś coś powie to jest zlewany a nikt nie pomyśli na dany temat który zarzucił ów gość.
pamietajcie ze przez wlasnie takie niewinne zarzuty o marudzeniu zlewacie ludzi którzy chcą dobrze i czasami zduszacie w zarodku dobre chęci i dobre pomysły.
Wszystko ładnie pięknie, ale on się nie uzewnętrzniał tylko po to żebyście napisali że marudzi tylko żeby wskazać Wam dobrą drogę bo fucktycznie nadużyliście słowa "test"
miejcie to na uwadze bo w klubie dość często jest tak że jak ktoś coś powie to jest zlewany a nikt nie pomyśli na dany temat który zarzucił ów gość.
pamietajcie ze przez wlasnie takie niewinne zarzuty o marudzeniu zlewacie ludzi którzy chcą dobrze i czasami zduszacie w zarodku dobre chęci i dobre pomysły.
Radex napisał(a):Grzyby dobrze pisze! I ma 100% racji, ale tak i ja (bo zawsze coś wytkne i coś bym zmienił) zawsze zostaje mu zarzucone "marudzenie".
Wszystko ładnie pięknie, ale on się nie uzewnętrzniał tylko po to żebyście napisali że marudzi tylko żeby wskazać Wam dobrą drogę bo fucktycznie nadużyliście słowa "test"
miejcie to na uwadze bo w klubie dość często jest tak że jak ktoś coś powie to jest zlewany a nikt nie pomyśli na dany temat który zarzucił ów gość.
pamietajcie ze przez wlasnie takie niewinne zarzuty o marudzeniu zlewacie ludzi którzy chcą dobrze i czasami zduszacie w zarodku dobre chęci i dobre pomysły.
ale czy Ty nas dobrze przeczytałeś?
o "marudzeniu" było z żartem.. bo Grzyb marudzi
A Jego uwagi wzięliśmy do siebie, co też napisaliśmy.
Ja nie uważam, żeby słowo "test" było nadużyte. Nie każdy test to mierzenie samochodu linijką. Pamiętajmy też, że jest to dopiero początek i jako taki zasługuje na dobrą ocenę.
Co do krytyki, to tak, Grzyby ten zawód ma we krwi.
Co do krytyki, to tak, Grzyby ten zawód ma we krwi.
the right man in the wrong place...
Zyg napisał(a):ale czy Ty nas dobrze przeczytałeś?
o "marudzeniu" było z żartem.. bo Grzyb marudzi
A Jego uwagi wzięliśmy do siebie, co też napisaliśmy.
ale najpierw go zjechaliście a pozniej dopiero przyznaliscie racje
no dobra wiem, marudze
i tak mnie zaraz zjedziecie jak dziką mysz
Radex napisał(a):ale najpierw go zjechaliście a pozniej dopiero przyznaliscie racje
W którym miejscu go ktoś zjechał? Grzyba znam dość długo i zawsze cenić będę u niego bezpośrednie wyrażanie swojego zdania. Oczywiście, że "marudzenie" było cynizmem i Mariusz dobrze o tym wie
Napisałem, że kolejne "testy" na pewno będą uzupełnione o Wasze uwagi o ile są na prawdę pożyteczne. Wskazówki Mariusza przydadzą się na pewno. Nikt z nas nigdy wcześniej nie "testował" samochodu, tym bardziej nowego samochodu. Chociaż warto zwrócić uwagę na to co napisał tco. Robimy "testy" na swoje możliwości i doświadczenie. Nikt z nas się zawodowo tym nie zajmuje więc owy "test" nie musi być przepełniony profesjonalizmem. Tym bardziej nie musi być obiektywny, bo od początku miał wyrazić nasze subiektywne podjaranie się nową Mazdą
Radex napisał(a):i tak mnie zaraz zjedziecie jak dziką mysz
Bo się nie znasz na żartach
A czy ja też mogę potestować taką 6stkę? Proszę, proszę, proszę
Teraz całkiem poważnie – fajny pomysł Myślę, że warto byłoby go wzbogacić o pewne elementy, które nadałyby mu większą wartość merytoryczną, czyli jak ktoś wyżej pisał dane i ceny, ale również można się pokusić o jakieś pomiary elastyczności 60-100 i 80-120. Większość nowych telefonów ma już wbudowany GPS, który przy programie typu RaceChrono łapiąc kilka satelit w miarę dokładnie dokonuje pomiaru.
Jeśli będziecie się wozić kolejnymi Mazdami w okolicach Dąbrowy, Sosnowca, ew. Katowic dajcie znać
P.S Czuję, że następny będzie CX-7
Teraz całkiem poważnie – fajny pomysł Myślę, że warto byłoby go wzbogacić o pewne elementy, które nadałyby mu większą wartość merytoryczną, czyli jak ktoś wyżej pisał dane i ceny, ale również można się pokusić o jakieś pomiary elastyczności 60-100 i 80-120. Większość nowych telefonów ma już wbudowany GPS, który przy programie typu RaceChrono łapiąc kilka satelit w miarę dokładnie dokonuje pomiaru.
Jeśli będziecie się wozić kolejnymi Mazdami w okolicach Dąbrowy, Sosnowca, ew. Katowic dajcie znać
P.S Czuję, że następny będzie CX-7
- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
miałem okazję nastukać trochę kilometrów nową 6tką już jakiś czas temu i osobiście, fajnie jest czytać odczucia kogoś dla kogo jazda nową m6 była tak samo zachwycająca, bo dla mnie była, bardzo, nie ze względu że w podpisie mam 323 i mx5, oba nastoletnie, bo nowymi samochodami mam okazję jeździć na co dzień, jednak mimo wszystko jako pasjonata marki mazda, nowe wcielenie właśnie naszego ulubionego producenta robi mega wrażenie.
Bardzo mnie cieszy fakt że ten "Test" nie jest zbiorem faktów rodem z "auto świat" i porównania danych katalogowych w postaci cm i innych jednostek miar.
Panowie jak będziecie "on road" to chętnie się z wami spotkam;) dawajcie znaki jakieś!
Bardzo mnie cieszy fakt że ten "Test" nie jest zbiorem faktów rodem z "auto świat" i porównania danych katalogowych w postaci cm i innych jednostek miar.
Panowie jak będziecie "on road" to chętnie się z wami spotkam;) dawajcie znaki jakieś!
Grzesiu napisał(a):Bardzo mnie cieszy fakt że ten "Test" nie jest zbiorem faktów rodem z "auto świat" i porównania danych katalogowych w postaci cm i innych jednostek miar.
Zgadzam się. Dla mnie taki test/artykuł ma być lekturą przyjemną i pokazującą emocjonalne podejście. Wtedy czytam coś o samochodzie a nie o przedmiocie. Tabelka z suchymi faktami – Tak, jak najbardziej. Jednak treść niech pozostanie w tej konwencji.
Jakiś tam podpis Leszka :P
No... to mamy porównanie do podobnego auta... bardzo podobnego Dzisiaj męczyliśmy 6stkę z silnikiem wysokoprężnym 2.2 Nadwozie kombi. O szczegółach napiszemy na dniach. Chyba polubiłem diesle...
kurde musze koniecznie sie zapisac na taka jazde a wy tylko piszac te posty ze fajnie sie jezdzi robicie smaka wiec dajcie sie najesc glodnemu
w tym ja gloduje na jazde probnaNa całym świecie, wg ONZ, głodują 963 miliony ludzi, czyli co szósty mieszkaniec naszej planety.
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Grzyby napisał(a):loockas napisał(a):Chyba polubiłem diesle...Zyg napisał(a):Chcę Diesla !
wiedziałem
oj tam, oj tam. Pałałem niechęcią wcześniej
jeżeli kiedyś kupię diesla, to bardzo bym chciał w nim autamata. Trochę mnie irytuje te machanie wajchą co 1000rpm Ale przyznam, że ten moment robi wrażenie. Do tej pory lepszy był dla mnie tylko klekot w SuperB ze względu na DSG
Chciałbym się jeszcze kiedyś przejechać velastisem Brii, bo na parkingu to nie poszalałem
Co ciekawe te nowe diesle już nie brzmią jak diesle... Człowiek trochę zacofany był. Porównywałem obecne diesle jak niektórzy porównują obecne instalację LPG do tych z polonezów
Chciałbym się jeszcze kiedyś przejechać velastisem Brii, bo na parkingu to nie poszalałem
Co ciekawe te nowe diesle już nie brzmią jak diesle... Człowiek trochę zacofany był. Porównywałem obecne diesle jak niektórzy porównują obecne instalację LPG do tych z polonezów
Loockas po tym jak jechałeś 2.2 ON masz dalej wrażenie że 2.0 PB 155KM ciągnie z dołu prawie jak diesel
ale masz racje, w tak mocnym dieslu tylko automat ma racje bytu bo można dostać zakwasów od wajchowania, jedyny półśrodek w manualu to omijanie biegów, ale nie wiem jak to się odbije na skrzyni
ale masz racje, w tak mocnym dieslu tylko automat ma racje bytu bo można dostać zakwasów od wajchowania, jedyny półśrodek w manualu to omijanie biegów, ale nie wiem jak to się odbije na skrzyni
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
loockas napisał(a):Chciałbym się jeszcze kiedyś przejechać velastisem Brii, bo na parkingu to nie poszalałem
Poproś go o dłuższą przejażdżkę. Bajka, nie chce się wysiadać.
loockas napisał(a):Co ciekawe te nowe diesle już nie brzmią jak diesle... Człowiek trochę zacofany był. Porównywałem obecne diesle jak niektórzy porównują obecne instalację LPG do tych z polonezów
No jak porównywałeś do starego PN'a, gdzie buda na wolnych obrotach trzęsie się niczym stara pralka automatyczna w czasie wirowania (tak przynajmniej u Porka było ) to nie dziwota
alk80 napisał(a):dalej wrażenie że 2.0 PB 155KM ciągnie z dołu prawie jak diesel
Porównując go do szlifierek hondy, a nawet do większości japońskich benzyniaków (fakt, że leciwych) to tak. Trudno jednak porównać wolnossącą benzynę do doładowanego diesla. Niemniej uważam, że 2.0 w 6 bardzo ładnie ciągnie z niskich obrotów Zrozumie to ktoś, to jeździł całe życie tylko benzyniakami
Sokool napisał(a):No jak porównywałeś do starego PN'a
Aż tak nie... bardziej do 1.9tdi ze stajni VW z którymi mam coraz częściej do czynienia. Ale to i tak marne porównanie, bo to stare jednostki.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości