Lexus GS vs Saab 9-5 vs ......

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Maciej Loret » 27 paź 2010, 21:33

pdrog napisał(a):Macieju.....żaden...........to okulary a ja szukam przed liftem...dlatego roczniki 2003-2005


Chciałeś wydać 50-65kPLN, to za tyle szukałem...

Komis, gwarancja:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b13v3ha4odvl
Dealer Toyoty,gwarancja:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b3xzuag4sf2n
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez pdrog » 27 paź 2010, 21:48

budżet jest w okolicach 50kzł...gdyby trafiło się jakieś cudo 10kzł mogę ew. dołożyć...ale wtedy to dopiero wiosna......ale to jest budżet kompleksowy....z ubezpieczeniem...podstawowym serwisem pozakupowym itp...czyli na auto zostaje 6-8kzł mniej....na sam samochód mogę wydać max 43 ( teraz) -53( na wiosnę ) kzł
...ale dziękuję za zaangażowanie....te dwa z dojczlandu oglądałem....całkiem ok
pdrog
 

Postprzez a.gadula » 27 paź 2010, 22:56

Ja sercem, duszą i ciałem uderzałbym w kierunku saaba 9-5 Aero. W tym przedziale cenowym z powodzeniem za ok 40tys zł jest do wzięcia nawet ostatni rok produkcji (2005bodajże). Dlaczego saab. Pewno min, że sam myslę o nim jako następcy swojej mazdy. Poza tym ma super blachę, która jest w mojej ocenie najdroższym elementem samochodu. Cztery cylindry z turbo = bardzo przyjemna elastyczność. Silnik z powodzeniem ogarnie LPG. Auto jest ponadczasowe i wg mnie nie starzeje się. Z uwagi na słabe zainteresowanie za relatywnie dobre pieniądze można nabyć cacuszko. Przy w miarę niskim nakładzie i jak się troszkę przyzwyczaimy się do osiągów, śmiało podniesiemy moc i moment. Ponieważ mnie nie stać na egz. po liftingu wiem, że do jego przeprowadzenia zawieszenie w 9-5 było proste i "tanie" jak na klasę auta w naprawach. Z przodu po jednym wahaczu z wymiennym sworzniem. Tył równiez bez kombinacji. No i jakbyś kupił jakiś miód malinę w tym roku to za trzy lata mógłbym ją odkupić <rotfl> ha ha. BMW E60 jeździłem. Była w automacie i z 3.0 dieslem na jednej turbinie....bajka sprawa no i zużycie paliwa zrobiło na mnie wrażenie, oj tak. Zaletą BMW jest z pewno ciekawe wzornictwo, rewelacyjne prowadzenie i czucie pojazdu. Auto ma niski spadek wartości ale ponieważ jest od kilku lat produkowane ma stosunkowo wysokie ceny. Saabik 9-5 robiony jest od chyba 97 czy 98 roku. Moim zdanie auto robione przez 7lat w dodatku po liftingu pozbawione jest wad wieku dziecięcego i powiedzmy dopracowane. A i dzięki temu, że jest tyle na rynku jego cena jest atrakcyjniejsza. E60 jest od 2003 roku. Przeciwnicy SAABa będą upierać się przy padających cewkach zapłonowych albo sprawach związnych z odmą.......każde auto ma swoje bolączki jednak ja wolę raz na 100tys km zrobić cewkę niż np w Audi wymieniać wahacze co dwa lata...ale to kwestia kompromisów i tego na co możemy sobie pozwolić.No i druga sprawa na ile kupujemy auto. Mnie nie stac na zmiany i kupję pojazd, którym muszę pomykać ok 4 lat. Jeśli chodzi o Lexusa... nigdy nie miałem przyjemności go użytkować ba nawet jechac jako pasażer. W rodzinie mojej żony jest powiedzmy zamożne towarzystwo lubujące się w luksusowych autach. Kiedyś zwróciłem uwagę na same zachwyty właśnie Lexusem. Stało kilka osób i wymieniało poglądy o zakupionych kiedyś BMW, Jaguarach, Mietkach, Audicach. Wszyscy zgodnie twierdzili, że dopiero po zakupie lexusa doznali stoickiego spokoju ws napraw, usterek, kontrolek itd itp. Zaznaczam, że ludzie Ci nie są druciarzami i nie kupuja np Sklasy z 2007 roku za 35 000 zł i dziwią sie dlaczego auto się psuje. Każda z osób twierdziła, że Lexus sprawiał najmniej problemów, był najbardziej dopracowany i solidny. No i chciałem zaznaczyć, że wiele mądrości :) ws 9-5 mam dzięki Lukano.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2009, 01:08
Posty: 118
Skąd: Łódź
Auto: Vectra C GTS fiatowski diesel

Postprzez megabebzon » 28 paź 2010, 13:46

Słusznie prawisz, pdrog, że okular = gorsze wnętrze. Ale kierę ma fajniejszą, bo te sprzed 2006 pod tym względem słabiutko... Masz tu trzy fotki kabiny mojego bombera po swapie kiery na nowszy model (jeszcze przed modernizacją zegarów) ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
A tu po modernizacji zegarów:
Obrazek
Mistrza cechuje spokój i długie ruchy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 cze 2006, 16:30
Posty: 177 (0/1)
Skąd: Dąbrowa Górnicza/Częstochowa/Koszalin/Wędrzyn/Warszawa Targówek/Bródno
Auto: mercedes 450 SL '72 EU
smart roadster

Postprzez pdrog » 18 lis 2010, 13:54

aero kupione, jak dopieszczę to się pochwalę fotkami...250 KM...mniam ;))
pdrog
 

Postprzez polak900 » 18 lis 2010, 20:14

jeździłem taką hondą oraz subaru i napęd subaru jest lepszy, dużo więcej można sobie dzięki niemu pozwolić – frajda z jazdy niesamowita a przy tym bezpieczeństwo
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez polak900 » 18 lis 2010, 20:16

pdrog napisał(a):aero kupione, jak dopieszczę to się pochwalę fotkami...250 KM...mniam ;))


tylko nie wersja 3.0 diesel bo z nią są same kłopoty
jak benzynka to ok
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez Lukano » 19 lis 2010, 01:14

polak900 napisał(a):
pdrog napisał(a):tylko nie wersja 3.0 diesel bo z nią są same kłopoty
jak benzynka to ok


chyba, że to jest 3,0 Diesel o kodzie silnika SLB, czyli po poprawkach wady fabrycznej obsuwających się tulei cylindrycznych. Lub jeszcze inna możliwość po naprawie głównej usuwającej tą wadę.
W tym momencie ze znanych informacji dwa zakłady w Polsce na tym sie znają.
Mam właśnie ochotę kupić 9-5 z zajechanym dieslem i zrobić silnik.
wyjdzie taniej niż kupić jeżdżącego nie pewnego ;)
A do tego jeździ to o niebo lepiej niż mój 2,2 D, a pali o wiele mniej <diabełek>
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez pdrog » 19 lis 2010, 08:34

ja miałbym klekota kupić.........dżizas......2.3T benzyna.....od dwóch dni podczas jazdy mam ciągle banana na parszywej gębie....aaaaale zabawa i akceptowalne zużycie paliwa : po zatankowaniu do pełna zrobiłem 160km ( 50/50% trasa miasto) dość agresywna jazda.....dotankowałem z powrotem do pełna ...prawie 20 litrów czyli około 12,5 l/100km.
pdrog
 

Postprzez Paweł » 19 lis 2010, 10:17

pdrog napisał(a):około 12,5 l/100km

Masz LPT, albo silnik jest uszkodzony. :D <rotfl>
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/889)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez nemi » 19 lis 2010, 10:31

A nie myślałeś o Hondzie Legend?













Gratulacje ;).
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7474 (100/270)

Postprzez Lukano » 19 lis 2010, 11:26

tco_tm napisał(a):
pdrog napisał(a):około 12,5 l/100km

Masz LPT, albo silnik jest uszkodzony. :D <rotfl>

heheh albo gaz traktowałeś jak jajko :P moje LPT tyle paliło przy delikatnej jeździe.
Poniżej 14 przy mieszanej jeździe AERO z AT to jest coś nie tak.

Tym bardziej zaraz po zakupie ;) U mnie po kupnie prawa noga deptała ile się dało, co owocowało w pierwszych dniach 16-18 litrami.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez pdrog » 19 lis 2010, 11:40

tco_tm napisał(a):
pdrog napisał(a):około 12,5 l/100km

Masz LPT, albo silnik jest uszkodzony. :D <rotfl>


nie mam uszkodzonego silnika a tym bardziej LPT........po dzisiejszej jeździe miejskiej......trochę zabawy.....SID wskazuje słuszną wartość......15,8..... <serduszka> hahaha
pdrog
 

Postprzez pdrog » 19 lis 2010, 11:43

Lukano napisał(a):Poniżej 14 przy mieszanej jeździe AERO z AT to jest coś nie tak.


skrzynia ręczna.....zakładam średnie spalanie na poziomie 13-14.....ja raczej spokojnie jeżdżę
pdrog
 

Postprzez pdrog » 19 lis 2010, 11:44

nemi napisał(a):Gratulacje ;).


THX :)
pdrog
 

Postprzez nemi » 19 lis 2010, 11:51

pdrog napisał(a):.SID wskazuje słuszną wartość......15,8.....

Phi,
Obrazek

Ale to tylko Warszawa o 16:30 hahaha. Silnik 1.8 <lol>.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7474 (100/270)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Moderator

Moderatorzy Moto