Strona 1 z 2

Nowe ceny Mazdy w PL

PostNapisane: 14 kwi 2005, 18:46
przez GOŁY70
http://www.azauto.pl/modele/mazda3/wypo3.jpg
Mazda3 5d 2.0 .............. 98k PLN (z metalikiem 100k PLN <wow>) tj. prawie 24k EUR !!!!
Czyli wyraźnie drożej niż w DE (np. www.importautomobile.com)
Oj szykuje się migracja zakupowa po nowe Mazdy za zachodnią granicę hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha

PostNapisane: 14 kwi 2005, 19:58
przez gerz50
zobacz ceny mazdy 6 . co jest grane . mazdy tak dorgie 6 z silnikiem 1.8 jest w cenie mazdy 6 2.0 oferowanej do niedawna . to horror. jadę na słowacje kupic mazde 6 z silnkime 2.3

PostNapisane: 14 kwi 2005, 21:41
przez marek
Ktos mi powie dlaczego w niemczech doplata za lakier metalic wynosi 200EU a w Polsce ponad 400EU??

Proponuje napisać list otwarty do AZAuto bo to co wyrabiają z cenami to przesada. Różnica w cenie 2.0 wynosi ok. 6000EU...

Czyżby pora na samodzielne sprowadzanie mazd z niemiec??

PostNapisane: 14 kwi 2005, 21:58
przez brii
Przecież Polacy to bogaty naród hahaha

PostNapisane: 14 kwi 2005, 22:12
przez nero
brii napisał(a):Przecież Polacy to bogaty naród


tez jestem tego zdania – w gole uwazam ze roznica cen wynika z faktu ze w PL placimy za perfekcyjna jakosc uslug w ASO – pewnie w niemczech sami partacze pracuja i to dlatego :P

PostNapisane: 14 kwi 2005, 22:19
przez marek
Narzekacie na ceny w Polsce, porównujecie je do niemieckich...

Jesli chcecie sie załamać to proponuje zobaczyć ile kosztują Mazdy (i nie tylko) w USA...

tanie Mazdy

PostNapisane: 14 kwi 2005, 23:55
przez GOŁY70
marek napisał(a):Proponuje napisać list otwarty do AZAuto bo to co wyrabiają z cenami to przesada...
Niestety list otwarty do AZA nie jest chyba dobrym pomysłem:
1. Ceny ustala importer a nie sprzedawca
2. Jeżeli ktoś chce popełnić ekonomiczne samobójstwo to jego sprawa
3. Znaczne skuteczniejsze niż list będzie sprowadzanie nowych aut z zagranicy (Litwa, Estonia, Słowacja) i nie kupowanie ich w Polsce

PostNapisane: 15 kwi 2005, 09:34
przez Anade
no rzeczywiscie ceny są conajmniej powalające :|

PostNapisane: 15 kwi 2005, 11:00
przez Gość
GOŁY70 napisał(a):3. Znaczne skuteczniejsze niż list będzie sprowadzanie nowych aut z zagranicy (Litwa, Estonia, Słowacja) i nie kupowanie ich w Polsce


Co doprowadzi (IMHO) do calkowitego zalamania sie sprzedazy i wycofania sie Mazdy z naszego rynku... :|
Mam nadzieje ze sie ktos tam opamieta jednak. W tej chwili za 1.6 w wersji sredniej wypos. kosztuje tyle samo co wczesniej 2.0 top .... to jest chore !! <killer>
Porownalem sobie ceny z www.importautomobile.com i wychodzi roznica prawie 20tys na M3 2.0 Top ... tak Polacy to bardzo bogaty naród <peace> , albo nagle mazda 3 stala sie autem klasy wyzszej hahaha <glupek2>
Z ciekawosci sprawdziłem:
1. Golfa V – za ta cene mozna miec wersje 2.0 FSI Turbo 200KM z podobnym wyposazeniem!!
2. CIVIC 3D 2.0 TYPE-R – 200KM ubozsze wyposazenie
3. ACCORD 2.0 Sport – 155KM pełen wypas
4. MONDEO 2.5 Duratec V6 170KM podobne wyposazenie
5. LEON 1.8 FR 180KM – pełen wypas
6. Vectra 2.2 155KM – podst. wyposaz

No i jeszcze jedno: przez ostatnie miesiace sprzedaz aut nowych mocno spadla wiec to co robia dealerzy innych marek – zmniejszaja ceny, daja duze upusty itp jest logiczne i rozsadne :) a to co robi importer mazdy?? Poprostu TRAGEDIA!! <ściana>

PostNapisane: 15 kwi 2005, 11:52
przez michal_krakoof
Dziwna polityka ;|
NAjwyraźniej trzeba iść po rozum do głowy

PostNapisane: 15 kwi 2005, 11:54
przez GOŁY70
jarod napisał(a):Z ciekawosci sprawdziłem:
1. Golfa V – za ta cene mozna miec wersje 2.0 FSI Turbo 200KM z podobnym wyposazeniem!!
2. CIVIC 3D 2.0 TYPE-R – 200KM ubozsze wyposazenie
3. ACCORD 2.0 Sport – 155KM pełen wypas
4. MONDEO 2.5 Duratec V6 170KM podobne wyposazenie
5. LEON 1.8 FR 180KM – pełen wypas
6. Vectra 2.2 155KM – podst. wyposaz
Akurat te samochody także są znacząco tańsze na ImportAutomobile ale oznacza to, że wszystkie te oficjalne cenniki na niemieckich stronach producentów albo dealerów z dużych miast są jednym wielkim bałachem (np. dla naiwnych Polaków) a w ostatecznym rozrachunku niemiecki klient może kupić i tak po znacznie niższych cenach.
Widocznie firma sprzedająca samochody w jakiejś "dziurze" (jak ImportAutomobile) nie może pozwolić sobie na "czarowanie" i przedstawia od razu końcowe ceny + wspiera się importem z tańszych państw UE + multibranding co daje efekt jak powyżej.

PostNapisane: 15 kwi 2005, 12:41
przez b2
tak dla porównania, evo VIII w stanach kosztuje nieco ponad 30 tys $, a w polsce to samo auto kosztuje 44 tys. euro. (no może nie to samo auto – bo rocznik 2004 :| )
doliczenie cła, akcyzy, vatu i transportu do polski zamyka cenę na poziomie max 140 tys. czyli i tak do przodu na kupę kasy, gdyby zdecydować się sprowadzić wóz. kwestie gwarancji trzebaby wyjaśnić z oficjalnym importerem.
gdybym dysponował podobnymi pieniędzmi nie oglądałbym się na żadną mazdę czy jakiekolwiek inne auto, a szczególnie w polskich salonach.

ceny na polskę mazda skalkulowała patrząc przez pryzmat ilości sprzedanych aut. przy tak małym obrocie muszą nadrabiać marżą.

PostNapisane: 15 kwi 2005, 13:01
przez artisan
a niech sobie robia co chcą <glupek2> to ich problem hahaha

PostNapisane: 15 kwi 2005, 13:23
przez brii
W Częstochowie Dealer Mazdy prowadzi też salon BMW i ROVERa. W salonie nie mają ani jednej Mazdy – twierdzą, że jak klient chciał Mazdę z konkertnym silnikiem i wyposażeniem to poprzedni importer nie był w stanie ściągnąć takiej w mniej niż 6 miesięcy. Dlatego wycofują się ze sprzedaży Mazdy, zostawiają tylko serwis. Nowy importer zabija za to cenami...

Mazda w tej chwili jest i tak mało popularna...
Jeśli te ceny to fakt to łatwiej będzie spotkać na ulicy Subaru niż Mazdę (chyba w tej chwili już łatwiej zobaczyć nową Subarkę Legacy niż Mazdę 6).

PostNapisane: 15 kwi 2005, 13:26
przez GOŁY70
b2 napisał(a):tak dla porównania, evo VIII w stanach kosztuje nieco ponad 30 tys $, a w polsce to samo auto kosztuje 44 tys. euro. (rocznik 2004 :/ )
doliczenie cła, akcyzy, vatu i transportu do polski zamyka cenę na poziomie max 140 tys. czyli i tak do przodu na kupę kasy, gdyby zdecydować się sprowadzić wóz. kwestie gwarancji trzebaby wyjaśnić z oficjalnym importerem...
Tak dla porównania Evo VIII 2005 sprowadzone z Litwy kosztuje (cena podstawowa 122 tys LT po doliczeniu akcyzy, różnicy w VAT i kosztów wyjazdu/transportu) ok 160tys. PLN a auto jest kupione Unii i ma Europejską Gwarancję producenta, która (zgodnie z GVO) musi być respektowana w każdym kraju członkowskim.
Czyli nowe Evo na Litwie jest tańsze o ponad 20 tys PLN od zeszłorocznego, kupionego w Polsce.
Przykłady można by mnożyć (patrz np. Interia) ale tu nie ma co się zastanawiać tylko
kupować nowe auta w sąsiednich, znacznie tańszych krajach Unii
co sam mam zamiar zrealizwoać i do czego wszystkich zachęcam.

PostNapisane: 20 kwi 2005, 15:10
przez Tajfun
Dla cierpliwych doradzam wstrzymanie się do końca maja.
Wtedy też mamy nadzieję na bardziej ludzkie ceny samochodów dostępnych w salonie w Katowicach.
Mam nadzieję , że ta informacja wszystkich ucieszy. Jak tylko zakończą się negocjacje poinformuję o przewidywanych cenach.

PostNapisane: 14 cze 2005, 19:00
przez mazdaBialystok

Sprawdźcie nasze ceny:
www.autoksiezyno.bialystok.pl

Ciągle szukamy dobrych źródeł, więc ceny zapewne się zmienią. Uwierzcie, że nie robimy kosmicznych marż – po prostu ceny zakupu nie są niskie.

W salonie mamy ciągle powyżej pięciu aut. Poza nowymi sprowadzamy też używane. Ponieważ importera chwilowo nie ma, radzimy sobie jak potrafimy.

Tajemnicą poliszynela w odpowiednich kręgach jest wejście MME w tym roku jako importera.


Kupując auto z zagranicy owszem można zapłacić mniej – szczególnie za wyprodukowane w 2004 więc nie przejedźcie się na tym kupując auto teoretycznie z rocznika 2005.

PostNapisane: 15 cze 2005, 08:29
przez Tajfun
mazdaBialystok napisał(a):Tajemnicą poliszynela w odpowiednich kręgach jest wejście MME w tym roku jako importera.


Cenię zdanie szanownego kolegi , lecz z moich informacji wynika , że MME nie ma zamiaru tworzyć oddzialu w Polsce a jedynie przekazać nasz rynek dealerom niemieckim. ;)

PostNapisane: 15 cze 2005, 09:41
przez mazdaBialystok
Myślę, że przekazanie rynku dealerom niemieckim jest nierealne. Teoretycznie miało się to stać w trwającym teraz międzyczasie. Poczekamy zobaczymy :)

PostNapisane: 18 cze 2005, 15:38
przez misiek626
Za 10 lat kupię sobie 6-tkę.