Mateusz L napisał(a):Natomiast w uczciwość nie wierzę z innych powodów:
1. Lexus LS przegrywa głównie pojemnością bagażnika z A8, BMW 7 i S klasą- tak, to jest najważniejsze w limuzynie za ponad 450kzł, zwłaszcza, że w większości innych gazet LS wygrywa.
Ten bagażnik, to jedyny bądź najważniejszy parametr, w którym Lexus przegrywa? Ma większą wagę?
Mateusz L napisał(a):2. Niektóre testy porównują auta w innych specyfikacjach, przez co "xxxx" z niezłą opcją dostaje tyle samo pkt co "yyyy" w podstawowej wersji, a różnica cen i tak jest nieadekwatna do różnicy liczby pkt.
Jeśli testujący celowo manipuluje specyfikacją/ceną, to oczywiście można go za to objechać. Jeśli jednak nie ma wpływu na specyfikację auta, które dostaje do testów, to trudno go winić.
Mateusz L napisał(a):3. W każdym numerze jest test Skody,a bywa, że i 3, bo "ona ma najlepszy park prasowy"
A co to ma wspólnego z uczciwością?
Mateusz L napisał(a):4.Mazda ma za krótkie fotele (w jakimś teście było)– o cale 5mm krótsze od "ideałów" z Passata.
A niech sobie ma... Jeśli dobrze zmierzone i dla kogoś jest to parametr decydujący o zakupie auta, to sobie kupi Passata...
Mateusz L napisał(a):5. Nawet na forum AŚ ludzie zarzucają im stronniczość,a oni nie bardzo mają kontrargumenty.
Mam nadzieję, że to żart. Chyba, że Mazdaspeed jest Twoim pierwszym Forum w życiu...
Mateusz L napisał(a):Gdyby Mazda nie wygrała tego testu była by ewidentna stronniczość
I wracam do punktu wyjścia. Jak Mazda wygra, to prawda wyszła na wierzch. Jak nie wygra, to znowu ktoś Szwabów podpłacił.. Dla mnie to normalka, bo znam to m.in. z forum Forda, Toyoty, Lexusa czy Alfy...
Mateusz L napisał(a):jakoś pisma z innych krajów mają inne zdanie niż AŚ...zazwyczaj..
Znaczy, że redaktory tych pisemek są podpłacani?