Zakup używanego auta – Mazda3 BK (2003 – 2008)
KMBak napisał(a):Janis napisał(a):Veni Vidi Kupiłem!!Dzięki wam za rady... Co powiecie o moim nowym przyjacielu?? ;]
Że kupiłeś nie tą generację, o której jest wątek.
I że chwalić należy się tu: viewforum.php?f=160
Szczerze mówiąc to nie bardzo rozumiem co masz na myśli bo nie znam się zbytnio a samochód mi się spodobał ale gdzie bym nie patrzył to jest mazda 3 więc proszę wyjaśnij o co chodzi
Musi kolega kliknąć "Nowy wątek" w Poczekalni po uprzednim zapoznaniu się z zasadami jego tworzenia tutaj
Różnice modelowe są opisane w działach technicznych
Różnice modelowe są opisane w działach technicznych
- Od: 21 wrz 2006, 17:09
- Posty: 5602 (328/456)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
No to tym bardziej nie kumam dla czego nie ta generacja jak samochód z 2003 kupiłem a pisze że inne generacje w ogóle nie ogarniają w swoje ramy tego rocznika. Jak na mój gust to jest właśnie to. Nawet samo nadwozie już sugeruje że ten samochód nie ma prawa być innej generacji jak 1 chyba że jestem głupi i coś mi się wali z oczami?
Czy naprawdę nie da się kupić w Polsce sensownego Top Sporta? Oglądam allegro i ogarnia mnie wręcz depresyjne zwątpienie. Czy handlarze naprawdę uważają, ze ludzie wierzą w auto z 2003 roku z przebiegiem 90k? Oglądałem wczoraj mobile.de samochody w tych rocznikach maja 150-190k i nikt nie płacze, ze dużo. To jest przerażające. Czy to jest takie trudne by zakazać prawnie cofania liczników? Zeby to było zwykle przestępstwo?
Na początku niechętnie myślałem o wyjeździe za zachodnia granice, ale nie wiem jakie szczęście i ile czasu musiałbym mieć, by kupić porządne auto w kraju. Myślałem o budżecie do 16k, plus rezerwa na bo to przecież 13latek, nie da się, ok, to w takim razie teraz szukam do 19k, prawie 20% więcej niż zakładałem. I nawet nie przyszło mi do głowy patrzeć na polifty, będę całkowicie zadowolony z 2003, 2004 roku. Dalej lipa. Delikatna frustracja. Ilu z Was przywiozło Top Sporty z Reichu? Ilu kupiło od handlarzy?
Załamka...
Na początku niechętnie myślałem o wyjeździe za zachodnia granice, ale nie wiem jakie szczęście i ile czasu musiałbym mieć, by kupić porządne auto w kraju. Myślałem o budżecie do 16k, plus rezerwa na bo to przecież 13latek, nie da się, ok, to w takim razie teraz szukam do 19k, prawie 20% więcej niż zakładałem. I nawet nie przyszło mi do głowy patrzeć na polifty, będę całkowicie zadowolony z 2003, 2004 roku. Dalej lipa. Delikatna frustracja. Ilu z Was przywiozło Top Sporty z Reichu? Ilu kupiło od handlarzy?
Załamka...

-
Sikora
Sikora napisał(a):Was przywiozło Top Sporty z Reichu?
Ja przyzwiozłem z DE przy pomocy Blackiego24. Pod koniec 2012r – top sport z 2004r kosztował mnie prawie 30tys. a i tak blacharka była do delikatnego liftingu.
W październiku sprzedałem za 22tys
oczywiście że jest 
Bardziej chciałem podkreślić, że sprzedałem prawie 12 latka (dość dobrze utrzymany) za dobrą monetę w 1,5 tygodnia. Mazdy 3 2.0 top sport maja spory popyt, dlatego warte uwagi egzemplarze szybko się rozchodzą.
Próbowałeś może skontaktować się z Blacky24 albo np Tradelux?
Bardziej chciałem podkreślić, że sprzedałem prawie 12 latka (dość dobrze utrzymany) za dobrą monetę w 1,5 tygodnia. Mazdy 3 2.0 top sport maja spory popyt, dlatego warte uwagi egzemplarze szybko się rozchodzą.
Próbowałeś może skontaktować się z Blacky24 albo np Tradelux?
Pisałem do Blacky'ego, zapytałem go czy będziemy coś działać za 20k w Reichu, przy czym miałoby to styknac na auto, papierologie i jego zarobek. czekam na odpowiedz, ale spodziewam sie, ze nie wystarczy
Buczos – wiadomo, ze komuś z tego forum dałbym za auto więcej, to ma uzasadnienie. Kupujesz od fana marki a poza tym w wątku widzisz, co się działo z autem, rewelacja, ale ofert sprzedaży brak
Buczos – wiadomo, ze komuś z tego forum dałbym za auto więcej, to ma uzasadnienie. Kupujesz od fana marki a poza tym w wątku widzisz, co się działo z autem, rewelacja, ale ofert sprzedaży brak
-
Sikora
Cześć, jak widać po opisie i po moich pierwszych postach szukam poliftowej ubawu w benzynie. Marzy mi się Kintaro, ale pakiecikiem Aero tez nie pogardzę. Najbardziej szaleje za tymi 17 calowymi felgami, wiecie którymi. Na bezpośredni import mój budżet 25 tys wydaje się za mały, wiec szukam w Polsce, naciąłem się na paru handlarzach czym regularnie chwale się na forum. Moje pytania pojawiły się we frustracji:
Czy dobrze to robię?
Czy może nie cisnąć na gotowe auto z pakietem tylko kupić "łysą" wersję i dorzucić do niej pakiet po zakupie?
Czy te felgi łatwo dostać?
Czy po prostu spiąć poślady i zwiększyć budżet?
Czy może po prostu czekać...
Cierpliwość nie jest moją najmocniejszą stroną zwłaszcza gdy widzę ideał, a później jestem obdarty z możliwości jego posiadania z powodu jakiegoś wału.
Pomożecie?
Czy dobrze to robię?
Czy może nie cisnąć na gotowe auto z pakietem tylko kupić "łysą" wersję i dorzucić do niej pakiet po zakupie?
Czy te felgi łatwo dostać?
Czy po prostu spiąć poślady i zwiększyć budżet?
Czy może po prostu czekać...
Cierpliwość nie jest moją najmocniejszą stroną zwłaszcza gdy widzę ideał, a później jestem obdarty z możliwości jego posiadania z powodu jakiegoś wału.
Pomożecie?
- Od: 11 sty 2016, 14:35
- Posty: 58
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda3 BK LF '07 Sedan MZR 2.0
Nikt za Ciebie nie zadecyduje co masz zrobic czy masz czekac tydzien czy pol roku az sie cos pojawi. Nalatwiej byloby kupic egzemplarz z innym wyposazeniem niz taki ktorego szukasz. Potem idac wg skali trudnosci sprowadzenie z zagranicy ale to moim zdaniem ma sens tylko gdy planujesz pojezdzic pare ladnych lat. Przy probie sprzedazy w Polsce duzo stracisz ale jak nie chcesz patrzec na kwestie finansowa to ta opcja bylaby najlepsza. Kupno w Polsce jest mozliwe ale wszystko na to wskazuje ze kazdy egzemplarz bedzie mial jakies "ale" bo ceny topowych wersji za granica sa wysokie a u nas w kraju liczy sie cena. Co felg poliftowych ktore nazywane sa "sniezynkami" tez nie jest latwo je kupic.
Wydaje mi się, ze kupienie gołej wersji i stopniowe dokładanie pakietu może być ciekawym, długofalowym projektem.
1. Masz już auto, cieszysz się jazda.
2. Koniec frustracji przy poszukiwaniach i kolejnych bubach, które wychodzą. Wiem jak to jest, też szukam Top Sporta.
3. Satysfakcja po skompletowaniu.
4. Podwyższasz wartość auta – przy sprzedaży zakładasz stare, domyślne elementy i po sztuce opylasz pakiet (pewnie pojedynczo te części będą więcej warte niż byś dostał za auto z nimi), albo sprzedajesz całość za odpowiednio więcej.
Minusy:
1. Czas, który zaoszczędzisz na szukaniu gotowego auta z pakietem, poświęcisz na mozolne przekopywanie internetów, żeby dorwać zderzak
2. Elementy pakietu – stan, kolor, rysy, !podaż!
3. Ceny tych bajerów (ale tu akurat możesz zaoszczędzić na aucie i przeznaczyć hajs na pakiet)
4. Już zostałeś uprzedzony na wstępie, że wymarzone felgi są trudno dostępne.
1. Masz już auto, cieszysz się jazda.
2. Koniec frustracji przy poszukiwaniach i kolejnych bubach, które wychodzą. Wiem jak to jest, też szukam Top Sporta.
3. Satysfakcja po skompletowaniu.
4. Podwyższasz wartość auta – przy sprzedaży zakładasz stare, domyślne elementy i po sztuce opylasz pakiet (pewnie pojedynczo te części będą więcej warte niż byś dostał za auto z nimi), albo sprzedajesz całość za odpowiednio więcej.
Minusy:
1. Czas, który zaoszczędzisz na szukaniu gotowego auta z pakietem, poświęcisz na mozolne przekopywanie internetów, żeby dorwać zderzak
2. Elementy pakietu – stan, kolor, rysy, !podaż!
3. Ceny tych bajerów (ale tu akurat możesz zaoszczędzić na aucie i przeznaczyć hajs na pakiet)
4. Już zostałeś uprzedzony na wstępie, że wymarzone felgi są trudno dostępne.
-
Sikora
Daruj sobie szukanie auta w wybranej wersji bo jak zobaczysz takie auto i wsiądziesz to oślepiony "okazją" zakupu własnie wyśnionej wersji, możesz nie dostrzec minusów oglądanego egzemplarza. Szukaj zdrowego auta tzn. z najmniejsza korozją, najrówniej pracującym silnikiem itd.
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Jak widac kazdy ma inna rade a ja dodam jeszcze ze na pewno trzymalbym sie wersji silnikowej na ktora jest sie zdecydowanym w tym wypadku benzyna. Co do wyposazenia jesli po jakims czasie nie bedzie tego czego sie szuka to juz bym to odpuscil i skupil sie tak jak powyzej zostalo napisane na rdzy i silniku. Nie chce mi sie wierzyc ze idac za tymi radami w maksymalnie 2-3 miesiace tu na miejscu w Polsce nie kupisz przyzwoitego egzemplarza.
Witam,
ponieważ zaczynam swoją przygodę z motoryzacją szukam swojego pierwszego autka, na mojej niedługiej liście (jestem bardzo wybredny jeśli chodzi o samochód
) jest między innymi mazda 3 (2003) i mam kilka pytań odnośnie tego modelu.
Tak więc numero uno, jak to jest z tą korozją w tym aucie, to że tylne nadkola sypią się na potęgę to już słyszałem i czytałem możliwie wszędzie, a jak jest z pozostałymi elementami? I na co zwracać uwagę przy zakupie?
Czym wyróżnia się wersja kintaro spośród innych?
W niektórych ogłoszeniach sprzedawcy wymieniają w wyposażeniu wejście aux natomiast inni to pomijają, czy każdy model jest w to wyposażony jeżeli tak to gdzie się ono znajduje. Zależy mi na tym gdyż całą muzykę mam na tel i po prostu wygodniej było by mi puszczać przez tel niż nagrywać tysiące płyt.
I ostatnie, niestety nie wiem jak wstawić tu zdjęcie to dam link:
https://onedrive.live.com/?authkey=!AO7 ... 61&o=OneUp
Co to za otwór pod słowami "Multi Function Audio System"?
Jeżeli nie ten dział to przepraszam ale nie mogę się połapać na tym forum.
ponieważ zaczynam swoją przygodę z motoryzacją szukam swojego pierwszego autka, na mojej niedługiej liście (jestem bardzo wybredny jeśli chodzi o samochód
Tak więc numero uno, jak to jest z tą korozją w tym aucie, to że tylne nadkola sypią się na potęgę to już słyszałem i czytałem możliwie wszędzie, a jak jest z pozostałymi elementami? I na co zwracać uwagę przy zakupie?
Czym wyróżnia się wersja kintaro spośród innych?
W niektórych ogłoszeniach sprzedawcy wymieniają w wyposażeniu wejście aux natomiast inni to pomijają, czy każdy model jest w to wyposażony jeżeli tak to gdzie się ono znajduje. Zależy mi na tym gdyż całą muzykę mam na tel i po prostu wygodniej było by mi puszczać przez tel niż nagrywać tysiące płyt.
I ostatnie, niestety nie wiem jak wstawić tu zdjęcie to dam link:
https://onedrive.live.com/?authkey=!AO7 ... 61&o=OneUp
Co to za otwór pod słowami "Multi Function Audio System"?
Jeżeli nie ten dział to przepraszam ale nie mogę się połapać na tym forum.
-
Day&Night
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości