
bafanabafana napisał(a):Co Wy na to
Sam nie wiem co o tym myslec....

www.mazdaspeed.pl
bafanabafana napisał(a):Co Wy na to
Naprawiłes pompę – myslę ze 90% problemów jest przez pompę..... czyszczenie dolotów , intercoolera , szukanie igły w stogu siana to tylko mity. ( nie mówię tutaj o autach z przebiegami 300 i wyzej )bafanabafana napisał(a):najlepsze jest to ,że ja naprawdę nic nie robiłem z tym samochodem a tu taki numer
Wydłuzył czas grzania swiec ( jak nie mylę samochodów )co w efekcie nie dało 100% zadowolenia klienta skoro pojechał jednak do Mabi.Riki napisał(a):moze Grabowski "coś" zrobil
Riki, a moze lepiej się nie stresuj – mniej wiesz dłuzej zyjeszRiki napisał(a):chyba swoja tam podjade (mam 500m ) i wreszcie zmierze sam jestem ciekaw ile wykres pokaze....
Jaksa napisał(a):Wydłuzył czas grzania swiec
Jaksa napisał(a):Naprawiłes pompę
Jaksa napisał(a):a moze lepiej się nie stresuj – mniej wiesz dłuzej zyjesz
Jaksa napisał(a):czyszczenie dolotów , intercoolera , szukanie igły w stogu siana to tylko mity. ( nie mówię tutaj o autach z przebiegami 300 i wyzej
slawekp napisał(a):Witam,
Być może doleję oliwy do ognia, ale jak już otworzyłem te rysunki z wykresem to "kątem oka" zauważyłem (być może się mylę), że każdy pomiar wykonany był na innej hamowni (różne znaki firmowe). Wiem, że rożnica jest duża, ale gdyby moja uwaga była słuszna to być może, jeden (lub nie daj Boże oba) przyrządy wymagają serwisu. W razie czego służę w miarę sprawdzonym źródłem. Około 3 lat temu miałem kłopty ze słynnym zaworem i przy okazji przed i po naprawie zrobiłem pomiar – identyczne parametry. Pozdrawiam.
UwazamxANDy napisał(a):Ej – Jarku – uważaj co mówisz
Jaksa napisał(a):nie mówię tutaj o autach z przebiegami 300 i wyzej
xANDy napisał(a):spytaj Rikiego to Ci powie jaka jest różnica...
Cała przyjemnosc po mojej stronie ..... dzięki za odwiedziny .Riki napisał(a):dzieki Jarku za przewiezienie M6
Dokładnie.....Riki napisał(a):taki dieselek powinien w GFce siedziec
xANDy napisał(a):bafanabafana – nałożyłem Twój i mój wykres na siebie – od 2500 do końca mamy identyczny wykres momentu obrotowego. W moim przypadku jednak od początku mam sporo większy moment obrotowy – przy 2000 róznica sięga 22Nm.
Tak samo przeskalowałem sobie rysunkami wykresy mocy – u mnie szybciej dociera do max. (przy 3250 rpm mam max.) moc i ciągnie się tak jak Twoja do końca, z tym mały "wzgórkiem" przy 4000.
Riki napisał(a):bafanabafana ile czasu trwał ten pomiar?
Nałożyłem na siebie oba wykresy i przeskalowałem – trochę to kłopotliwe, ale daje faktyczny obraz (mamy "odwrotnie" wyrysowane wykresy mocy i momentu, co zmusza do zabawy na dwa razy). Więc po sprawdzeniu wychodzi dokładnie to, co napisałem.bafanabafana napisał(a):przypatrz no sie dobrze jeszcze raz...Ty chyba ogladasz jakis inny wykres
ja nie widzę Twojego wyższego momentu w żadnym zakresie obrotów
Riki napisał(a):mówisz ze jedziesz jeszcze raz?
ŻADNA ZAŁAMKA!bafanabafana napisał(a):...załamka normalnie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości