Doncarlo napisał(a):a tak orientacyjnie jaka pędkość jest przy4000 obr/min na 3,4 i 5 biegu??
Na 3 – 100 km/h, na 4 – chyba ok. 130 km/h, na 5 – powiem, jak będę miał okazję sprawdzić.
Dopisano 30 sty 2014, 12:01:
KONRADD napisał(a):Witam
tak na szybko w głowicy tzn .wałki , zawory , łańcuch ; blok , wał , tłoki , pierścienie ,
wtryskiwacze paliwa , pompa paliwa .... części są takie same przy 120KM i 165KM
pozdrawiam
Prosiłbym bardzo (zresztą to już było w tym wątku podnoszone), żeby w przypadku tego typu twierdzeń podawać ich źródło. Bo inaczej to będziemy się ciągle poruszali w zakresie mniemań i podejrzeń – np. dopiero co ktoś napisał, że zawory są inne, podpierając się opinią wrocławskiego serwisu.
Dopisano 30 sty 2014, 12:05:
jorgen napisał(a):6900 przebiegu. Przyzwoicie przyspiesza tylko na 2 biegu, wyżej juz raczej cienkawo, ale ogólnie tira da się wyprzedzic.
Kolega widzę z tych, którzy uważają, że poniżej 200 KM to mają tylko motorynki Jaki ten czas wyprzedzania tira musiałby być, żeby było akceptowalnie – 2s?
Dopisano 30 sty 2014, 12:06:
apx napisał(a):Cyprian napisał(a):2000km..na poczatku haczyly. Przestaly nawet nie wiem kiedy:)
u mnie 1600 obecnie teraz juz troche lepiej ale jeszcze brakuje do tego co nazywam dobra skrzynia jak jest zimny to zhaczy czasami teraz bardziej widze z 3 na 4 niz z 2 na 3
U mnie 1200 i jest zauważalnie lepiej niż wcześniej, też jeszcze brakuje do właściwego działania.