to ten kolega co do oporników się tak zraził hehe
Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]
kierownik napisał(a):to ten kolega co do oporników się tak zraził
az przykre ze wiekszosc na forum z DITD na tym jezdzi w tym ja
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Nie jeżdżę na opornikach i nie mam zamiaru. Tatowóz to tatowóz, ma odpalić, zawieść do przedszkola, w drodze przyjąć tony śmieci produkowane przez dzieci...itp. W trasie kompletnie nie odczuwam braku mocy bo jadę spokojnie. W końcu wiozę całą swoją rodzinę
.
Pozdrawiam
kierownik napisał(a):to ten kolega co do oporników się tak zraził hehe
dlatego nie namawiam mocno na to bo jak ktoś nie ogarnia tematu to potem się takie rzeczy dzieją jak u kolegi.
Ja też nie jeżdżę na opornikach, to zło w czystej postaci, zabiera przyjemność z jazdy bo dojazd do domu z pracy zbyt krótko trwa

kierownik napisał(a):nie ma co przenosić tutaj tej dyskusji
racja

Poszukuję pamięci pompy do RF4F 110, posiada ktoś na stanie?

say napisał(a):no co, ceny paliw straszne, u mnie już 5,95
u mnie 5.56 ale znalazłem statoil z ceną 5,47 w Piszu
koła teraz to zima 185/60 lub 65 (nie pamietam) na 15"
wszystko zrobiłem wg instrukcji zamieszczonej na forum kable ni były pomylone jeździła na tym ale przekaźnik pompy w końcu padł
mechanik który to naprawiał pracuje w aso mazdy powiedział że taki drut to aż wstyd się przyznawać i w życiu takiego czegoś nie montować bo prędzej czy później co padnie, tak jak ktoś w tamtym mega profi temacie napisał proste działanie auto chodzi cały czas na ssaniu a coś takiego nie jest dobre dla silnika, więcej nie wypytywałem wywaliliśmy to w cholere i jest spokój i mam nadzieje że długo będzie
a Ci co jeżdżą na tym nikt nie zabrania przecież, ja się zraziłem, widać wyjątek i nikomu nie życzę żeby miał taki problem bo moje auto stało miesiąc w lublinie na parkingu nie ruszane przez to
Neonixos skończ wmawiać że nie ogarniam tematu bo tutaj wielkiej filozofii nie ma żeby wpiąc się w dwie kostki
ale się czepiłes i prawisz swoje 
Neonixos666 napisał(a):ierownik napisał(a):
to ten kolega co do oporników się tak zraził hehe
dlatego nie namawiam mocno na to bo jak ktoś nie ogarnia tematu to potem się takie rzeczy dzieją jak u kolegi.
wszystko zrobiłem wg instrukcji zamieszczonej na forum kable ni były pomylone jeździła na tym ale przekaźnik pompy w końcu padł
mechanik który to naprawiał pracuje w aso mazdy powiedział że taki drut to aż wstyd się przyznawać i w życiu takiego czegoś nie montować bo prędzej czy później co padnie, tak jak ktoś w tamtym mega profi temacie napisał proste działanie auto chodzi cały czas na ssaniu a coś takiego nie jest dobre dla silnika, więcej nie wypytywałem wywaliliśmy to w cholere i jest spokój i mam nadzieje że długo będzie
a Ci co jeżdżą na tym nikt nie zabrania przecież, ja się zraziłem, widać wyjątek i nikomu nie życzę żeby miał taki problem bo moje auto stało miesiąc w lublinie na parkingu nie ruszane przez to
Neonixos skończ wmawiać że nie ogarniam tematu bo tutaj wielkiej filozofii nie ma żeby wpiąc się w dwie kostki
- Od: 26 wrz 2010, 21:56
- Posty: 232
- Skąd: Turka
- Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato
marsel napisał(a):Neonixos skończ wmawiać że nie ogarniam tematu bo tutaj wielkiej filozofii nie ma żeby wpiąc się w dwie kostkiale się czepiłes i prawisz swoje
Zadałem Ci już wcześniej pytania na które nie odpowiedziałeś. Podniosłeś ciśnienie doładowania na ślepo bez jakiegokolwiek wskaźnika, dodatkowo większa dawka zwiększyła ciśnienie i w efekcie mazda wpadała w trym awaryjny. Po usunięciu oporników i podkładek wszystko wróciło do normy. W RF2 nie wolno dmuchać za dużo bo nic z tego nie będzie.
Ja wiem swoje i Ty wiesz swoje
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Neonixos666 napisał(a):W RF2 nie wolno dmuchać za dużo
...........z tego co wiem, nadwozia są podobne
Generalnie czujnik BSensor blokuje doładowanie w okolicach 1,4b więc bez ingerencji bezpośredniej w czujnik nie ma sensu yhmm...zwiększać doładowania
P.S
Neonixos – odezwę się jutro. Dziękuję za PW.
Riki napisał(a):...........z tego co wiem, nadwozia są podobne![]()

z tego wynika że 626 kombi może więcej

Witam
Jakieś dwa miesiące temu kupiłem Mazde z 626 z silnikiem 2.0 DiTD 101 KM.
Oczywiście od razu wymiana oleju, od wymiany zrobiłem jakieś 800-900 km, sprawdziłem olej i ubyło mi z 1/3 na miarce z bagnetu czyli jakieś 300 ml to chyba troszkę za dużo 300 ml oleju na 1000 kilometrów ?
Jakie mogą być przyczyny co mogę sprawdzić sam zanim ewentualnie oddam do mechanika ?
Przebiegu samochodu to niby 190 tyś, 2000r. Środek samochodu dość czysty.
Jakieś dwa miesiące temu kupiłem Mazde z 626 z silnikiem 2.0 DiTD 101 KM.
Oczywiście od razu wymiana oleju, od wymiany zrobiłem jakieś 800-900 km, sprawdziłem olej i ubyło mi z 1/3 na miarce z bagnetu czyli jakieś 300 ml to chyba troszkę za dużo 300 ml oleju na 1000 kilometrów ?
Jakie mogą być przyczyny co mogę sprawdzić sam zanim ewentualnie oddam do mechanika ?
Przebiegu samochodu to niby 190 tyś, 2000r. Środek samochodu dość czysty.
-
suczysyn.
na początek wyeliminuj to czy sprawdzałeś na ciepłym czy na zimnym, czy na równym i czy sprawdzałeś po paru dniach od wymiany. Zawsze trzeba po paru kilometrach sprawdzić stan i przeważnie ciut jest mniej niż mechanik widział na miarce. Dolej olej do max i sprawdzaj raz na tydzień czy nie ubywa a dopiero później się martw 
ooo Witam widzę Szczytno , ja również he he : D
Parę kilometrów po wymianie było równiutko na full, zawsze sprawdzam na zimnym np. po nocy ... no i oczywiście na równym ...
Więc ewidentnie olej gdzieś uciekł ...
Znasz jakiegoś dobrego mechanika co ogarnia DiTD z naszego terenu okolice Szczytna ?
Parę kilometrów po wymianie było równiutko na full, zawsze sprawdzam na zimnym np. po nocy ... no i oczywiście na równym ...
Więc ewidentnie olej gdzieś uciekł ...
Znasz jakiegoś dobrego mechanika co ogarnia DiTD z naszego terenu okolice Szczytna ?
-
suczysyn.
[quote="suczysyn."]Znasz jakiegoś dobrego mechanika co ogarnia DiTD z naszego terenu okolice Szczytna ?
Raczej nie ma konkretnego speca
. Jeśli już wiesz na pewno że bierze olej to sprawdź najpierw czy nie widać wycieków na silniku czy gdziekolwiek. Potem czy rano na zimnym pojawia się niebieski dym z wydechu lub odkręć korek na ciepłym silniku i zobacz czy nie ma komina (spaliny).
Uzupełnij profil i zapraszam do działu regionalnego
Temat za jakiś czas usunę bo już jest o olejach i problemach związanych z nim.
Raczej nie ma konkretnego speca
Uzupełnij profil i zapraszam do działu regionalnego
Dobra posprawdzam, możesz mi jeszcze powiedzieć co to jest, zaznaczone na zdjęciu
http://imageshack.us/photo/my-images/831/dscn2731g.jpg/ ( zdjęcie przykładowe )
Bo wcześniej widziałem że na tym mam plamę jakaś przy tych śrubach ..
Bo wcześniej widziałem że na tym mam plamę jakaś przy tych śrubach ..
-
suczysyn.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości