Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]

Pogaduchy motoryzacyjne.

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
33
69%
Nie
0
Brak głosów
Różnie bywa
15
31%
 
Liczba głosów : 48

Postprzez kierownik » 14 gru 2011, 21:10

chyba nie nadejdą :P
to ten kolega co do oporników się tak zraził hehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez boczek86 » 14 gru 2011, 21:13

kierownik napisał(a):to ten kolega co do oporników się tak zraził


az przykre ze wiekszosc na forum z DITD na tym jezdzi w tym ja :P i juz przejechalem na tym kolo 18 tysiecy i wszystko gra :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez say » 14 gru 2011, 21:16

Nie jeżdżę na opornikach i nie mam zamiaru. Tatowóz to tatowóz, ma odpalić, zawieść do przedszkola, w drodze przyjąć tony śmieci produkowane przez dzieci...itp. W trasie kompletnie nie odczuwam braku mocy bo jadę spokojnie. W końcu wiozę całą swoją rodzinę :P.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez Neonixos666 » 14 gru 2011, 21:24

kierownik napisał(a):to ten kolega co do oporników się tak zraził hehe


dlatego nie namawiam mocno na to bo jak ktoś nie ogarnia tematu to potem się takie rzeczy dzieją jak u kolegi.

Ja też nie jeżdżę na opornikach, to zło w czystej postaci, zabiera przyjemność z jazdy bo dojazd do domu z pracy zbyt krótko trwa <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 14 gru 2011, 21:27

nie ma co przenosić tutaj tej dyskusji ;)

boczek86 napisał(a):18 tysiecy

złotych? :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 14 gru 2011, 21:28

kierownik napisał(a):nie ma co przenosić tutaj tej dyskusji ;)


racja <spoko>

Poszukuję pamięci pompy do RF4F 110, posiada ktoś na stanie? <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez say » 14 gru 2011, 21:28

no co, ceny paliw straszne, u mnie już 5,95 :D
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez kierownik » 14 gru 2011, 21:59

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 14 gru 2011, 22:02

say napisał(a):no co, ceny paliw straszne, u mnie już 5,95 :D


u mnie 5.56 ale znalazłem statoil z ceną 5,47 w Piszu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marsel » 15 gru 2011, 00:20

koła teraz to zima 185/60 lub 65 (nie pamietam) na 15"
Neonixos666 napisał(a):ierownik napisał(a):
to ten kolega co do oporników się tak zraził hehe


dlatego nie namawiam mocno na to bo jak ktoś nie ogarnia tematu to potem się takie rzeczy dzieją jak u kolegi.

wszystko zrobiłem wg instrukcji zamieszczonej na forum kable ni były pomylone jeździła na tym ale przekaźnik pompy w końcu padł
mechanik który to naprawiał pracuje w aso mazdy powiedział że taki drut to aż wstyd się przyznawać i w życiu takiego czegoś nie montować bo prędzej czy później co padnie, tak jak ktoś w tamtym mega profi temacie napisał proste działanie auto chodzi cały czas na ssaniu a coś takiego nie jest dobre dla silnika, więcej nie wypytywałem wywaliliśmy to w cholere i jest spokój i mam nadzieje że długo będzie
a Ci co jeżdżą na tym nikt nie zabrania przecież, ja się zraziłem, widać wyjątek i nikomu nie życzę żeby miał taki problem bo moje auto stało miesiąc w lublinie na parkingu nie ruszane przez to
Neonixos skończ wmawiać że nie ogarniam tematu bo tutaj wielkiej filozofii nie ma żeby wpiąc się w dwie kostki :| ale się czepiłes i prawisz swoje :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 21:56
Posty: 232
Skąd: Turka
Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato

Postprzez Neonixos666 » 15 gru 2011, 00:37

marsel napisał(a):Neonixos skończ wmawiać że nie ogarniam tematu bo tutaj wielkiej filozofii nie ma żeby wpiąc się w dwie kostki :| ale się czepiłes i prawisz swoje :|


Zadałem Ci już wcześniej pytania na które nie odpowiedziałeś. Podniosłeś ciśnienie doładowania na ślepo bez jakiegokolwiek wskaźnika, dodatkowo większa dawka zwiększyła ciśnienie i w efekcie mazda wpadała w trym awaryjny. Po usunięciu oporników i podkładek wszystko wróciło do normy. W RF2 nie wolno dmuchać za dużo bo nic z tego nie będzie.
Ja wiem swoje i Ty wiesz swoje :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 15 gru 2011, 11:53

kierownik napisał(a):mam coś dla boczka hehehehe



haha :) dzieki za pare lat tez tak bede wygladal :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Riki » 15 gru 2011, 19:42

Neonixos666 napisał(a):W RF2 nie wolno dmuchać za dużo


...........z tego co wiem, nadwozia są podobne :P

Generalnie czujnik BSensor blokuje doładowanie w okolicach 1,4b więc bez ingerencji bezpośredniej w czujnik nie ma sensu yhmm...zwiększać doładowania :)

P.S
Neonixos – odezwę się jutro. Dziękuję za PW.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 16 gru 2011, 17:54

Riki napisał(a):...........z tego co wiem, nadwozia są podobne :P

<lol>
z tego wynika że 626 kombi może więcej <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Sebaloz » 17 gru 2011, 15:06

Dokładnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 23:08
Posty: 74
Skąd: Tychy/Ornontowice
Auto: 626GW DiTD '00 101KM

Postprzez suczysyn. » 19 gru 2011, 01:26

Witam
Jakieś dwa miesiące temu kupiłem Mazde z 626 z silnikiem 2.0 DiTD 101 KM.
Oczywiście od razu wymiana oleju, od wymiany zrobiłem jakieś 800-900 km, sprawdziłem olej i ubyło mi z 1/3 na miarce z bagnetu czyli jakieś 300 ml to chyba troszkę za dużo 300 ml oleju na 1000 kilometrów ?
Jakie mogą być przyczyny co mogę sprawdzić sam zanim ewentualnie oddam do mechanika ?
Przebiegu samochodu to niby 190 tyś, 2000r. Środek samochodu dość czysty.
suczysyn.
 

Postprzez Neonixos666 » 19 gru 2011, 01:31

na początek wyeliminuj to czy sprawdzałeś na ciepłym czy na zimnym, czy na równym i czy sprawdzałeś po paru dniach od wymiany. Zawsze trzeba po paru kilometrach sprawdzić stan i przeważnie ciut jest mniej niż mechanik widział na miarce. Dolej olej do max i sprawdzaj raz na tydzień czy nie ubywa a dopiero później się martw ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez suczysyn. » 19 gru 2011, 01:43

ooo Witam widzę Szczytno , ja również he he : D
Parę kilometrów po wymianie było równiutko na full, zawsze sprawdzam na zimnym np. po nocy ... no i oczywiście na równym ...
Więc ewidentnie olej gdzieś uciekł ...
Znasz jakiegoś dobrego mechanika co ogarnia DiTD z naszego terenu okolice Szczytna ?
suczysyn.
 

Postprzez Neonixos666 » 19 gru 2011, 01:58

[quote="suczysyn."]Znasz jakiegoś dobrego mechanika co ogarnia DiTD z naszego terenu okolice Szczytna ?

Raczej nie ma konkretnego speca :) . Jeśli już wiesz na pewno że bierze olej to sprawdź najpierw czy nie widać wycieków na silniku czy gdziekolwiek. Potem czy rano na zimnym pojawia się niebieski dym z wydechu lub odkręć korek na ciepłym silniku i zobacz czy nie ma komina (spaliny).

Uzupełnij profil i zapraszam do działu regionalnego :) Temat za jakiś czas usunę bo już jest o olejach i problemach związanych z nim.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez suczysyn. » 19 gru 2011, 02:58

Dobra posprawdzam, możesz mi jeszcze powiedzieć co to jest, zaznaczone na zdjęciu ?? http://imageshack.us/photo/my-images/831/dscn2731g.jpg/ ( zdjęcie przykładowe )

Bo wcześniej widziałem że na tym mam plamę jakaś przy tych śrubach ..
suczysyn.
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Moto