Zakup używanego auta – Mazda CX-5 (2012 – 2016)
sic ! .... jak można porównywać torsena (czysto mechaniczny napęd 4x4, nie do zdarcia, przenoszący olbrzymie momenty) do protezy w CX5? A ja się z przedmówcą -co do zbyt wysokiej ceny za "wypasione" CX5 – zgadzam
Cena Mazdy CX5 o 20 tys. za wysoka ? Jak najbardziej. Za takie już pieniądze można zakupić u brookera (import z UK) Audi Q5 2.0 TFSI pod dom. Owszem, będzie skromniej, ale, ale, będzie na pewno silnik 225kM (350 Nm momentu). Jak dla mnie wybór oczywisty.
- Od: 17 sty 2012, 11:38
- Posty: 46
leotdi napisał(a):Za takie już pieniądze można zakupić u brookera (import z UK) Audi Q5 2.0 TFSI pod dom.
Kierownica z której strony będzie ?.
tomek131 napisał(a):Trzeba tylko zaoszczędzić i zrobić w porządnym warsztacie za 20%tego co chcą w Audi parę rzeczy-ciemne szyby,alarm(zastąpienie innym zabezpieczeniem,alarm za 2.200zł niech sobie sami założą)czujniki cofania tył.
Tak samo można postąpić w Mazdzie,kupując markę "premium" powinno być to w standardzie

Tomek czekam na skan oferty w takim razie

Zanim dalej jeszcze zaczniecie wyliczać to proszę jeszcze przeliczcie jeszcze koszty eksploatacji tego auta przez okres jaki będziecie użytkować,serwis,ubezpieczenie.
Większy + Audi ma za to ze ogarnia je każdy Wiesiu czy Heniu z Mazda jest gorzej,oraz dziwne podejście
ludzi w PL ze BMW czy Audi to prestiż a na zachodzie są traktowane jak normalne auta z każdej innej klasy,
moj szef dla przykładu jeździ 3 rok Hultajem.
Po za tym panowie nie ma o co sie spierać każdy kupuje to co lubi,na co go stać i to trzeba uszanować.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Dokładnie,bo robi nam się wątek CX5 kontra Q5 w czym sam mam duży udział
W każdym razie,nie ma zachód nie zachód – BMW,Mercedes i Audi to klasa premium i tu i tam.Kropka.
Każdemu przed zakupem mazdycx5 za 160tys polecam jednak obowiązkowo wizytę w Audi (proszę pytać o rabat na leasing-jest 10% oraz rabat dla lekarzy,prawników i innych.Też 10%.Do tego jeszcze 2 % od dealera)
Można też spróbować Volvo i X3.Ale trzeba targować ,a nie prosić o cennik ,bo takie zasady -alarm i dywaniki to tylko widzę u japońców
Dopiero z taką wiedzą można podejmować decyzję.
A swoją drogą skanu nie,bo nie mam skanera,ale ofertę zamieszcze tu na Q5.Pojadę na jazdę i poproszę o ofertę na maila
W każdym razie,nie ma zachód nie zachód – BMW,Mercedes i Audi to klasa premium i tu i tam.Kropka.
Każdemu przed zakupem mazdycx5 za 160tys polecam jednak obowiązkowo wizytę w Audi (proszę pytać o rabat na leasing-jest 10% oraz rabat dla lekarzy,prawników i innych.Też 10%.Do tego jeszcze 2 % od dealera)
Można też spróbować Volvo i X3.Ale trzeba targować ,a nie prosić o cennik ,bo takie zasady -alarm i dywaniki to tylko widzę u japońców
Dopiero z taką wiedzą można podejmować decyzję.
A swoją drogą skanu nie,bo nie mam skanera,ale ofertę zamieszcze tu na Q5.Pojadę na jazdę i poproszę o ofertę na maila
- Od: 4 wrz 2012, 16:08
- Posty: 34
tomek131 napisał(a):W każdym razie,nie ma zachód nie zachód
Chodziło mi o zachodnia cześć europy,Polska to środkowa Europa,dalej za nasza granica jest juz wschodnia.
Co i tak potocznie (niestety
tomek131 napisał(a):BMW,Mercedes i Audi to klasa premium i tu i tam
Nie o tym jest temat ale ,w krajach zachodniej europy przestaje się segregować tak auta,
a to dla tego jak ktoś stwierdził podobnie w stosunku do Mazdy jest to wymysł marketingowy.
Jakość materiałów i niezawodność co miało być wyznacznikiem tego nijak ma się do tego .
Do czego w takim razie zaliczyć Jaguara,Porsche,Citroena C8, Land Rovera, Lexus,Infiniti,Volvo itd ,a do czego audi A3,A4i dawne A2, mercedesy klasy A i B i cześć C,BMW serie 1 i 3(3 w podstawowej wersji ma korbki na tylnych szybach) ?
Nie mam już tej belgijskiej gazety ale tu dawno stwierdzono ze służy to do wyciągnięcia pieniędzy od klientów klasy średnie żeby poczuli się trochę lepiej od innych oraz silnej konkurencji z Japonii oraz innych krajów.
Jakość materiałów w niższych modelach marek "premium" i słabszym wyposażeniu oraz technika nie odbiega od innych marek niczym,śmiem twierdzić ze wiele wyprzedza ich często na każdym kroku choćby pospolity Ford,różnica w serwisie tez oprócz ceny jest żadna oprócz złudzenia klienta ze jest traktowany inaczej (tu odnoszę się do serwisów w Beneluksie).
Jedno trzeba przyznać ze stworzenie "premium" przez Niemców jakieś 20-25lat temu zakodowało się w głowach wielu ludziom,podobnie duch mazdy Zoom-Zoom

Mam nadzieje ze ten trend zawita w końcu kiedyś do Polski.
Pozdrawiam
Marian
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Marianek napisał(a):Jakość materiałów w niższych modelach marek "premium" i słabszym wyposażeniu oraz technika nie odbiega od innych marek niczym,śmiem twierdzić ze wiele wyprzedza ich często na każdym kroku
Otóż to, zauważyć można taki oto prosty chłyt marketingowy: w salonach MB, Volvo, Audi, BMW nie uświadczysz gołych wersji (takich w białym nie metaliku i wersji "standard standardów"
Jedno bowiem spojrzenie wystarczy, by być mocno rozczarowanym, przynajmniej wnętrzem.
To co mnie osobiście jednak boli w cenniku Mazdy CX 5, to charakterystyczna dla dalekiego wschodu moda na wersje wyposażeniowe i praktycznie zero możliwości dokupienie, choćby jednego, dla kogoś – niezbędnego – elementu. U mnie to ksenony. Nie rozumiem dlaczego do najtańszej wersji 4x4, 2.0 benzyna z manualem nie mogę sobie zenonów domówić.
Tu jednak pojawia się potęga Europy i wielostronicowe cenniki opcji dodatkowych, gdzie choćby do Octavii można za 3300 zł. domówić rzeczone ksenony.
I jeszcze jedno, ciekawy nam się robi sezon na SUVy.
Do polskiego cennika zawitał ciekawy Hultaj, niebawem będzie new CRV, Outlander, Sorento FL, Pechot 4008.
No i nie wiem. Nowe Sante Fe ze 150 Dieselkiem i 4x4 (5 miejsc) to koszt 137.900. A Hyundai słynie z promocji..... i troszku większy niż CX5.
To co mnie przekonuje do Mazdy to jednak nowa, moim zdaniem, ciekawa benzyna. Czekam na raporty użytkowników, szczególnie awaryjności i spalania.
Pzdr, sorry trochę za OT.
tomek131 napisał(a):
Można też spróbować Volvo i X3.Ale trzeba targować ,a nie prosić o cennik ,bo takie zasady -alarm i dywaniki to tylko widzę u japońców
.
pol roku temu metoda porownan i wycen dzukalem auta 150-170 PS diesla 4x4 bez skory z pelnym wyposarzeniem manual
Na koncu zostala Mazda CX 5 ktora handlarz wycenil po odcieciu rabatu na 30000 €
drugie bylo BMW X3 za 47 tys po odtaceniu rabatu
trzecia oferta to uzywka z mojej firmy BMW X 5 2 letnie 80 tys km za 25 tys €
wybralem Mazde i nie zaluje
chyba logiczne
A ja chyba jednak przy cenie mazdy 158 z dywanikami i alarmem ,wyskrobę jeszcze te 12 koła i wezmę Q5 białe z pakietem zewnętrznym s-line w automacie ,ksenonie i sprzęcie HI-FI oraz na 18felgach
Choć,muszę jeszcze odbyć jazdę próbną,wygląda to audi białe z pakietem s-line duuużo lepiej,ale kto wie,może dużo gorzej jezdzi
Na pewno ,kiedyś o takie audi ,z takim pakietem s-line, jako krajowe auto od Iwłaścicela będą się zabijać za taką używką.Przetarg trza będzie zrobić
Dopisano 9 wrz 2012, 21:50:
Sie uparlem na ten pakiet.Pakiet i pakiet
Dopisano 9 wrz 2012, 21:57:
Noi ,mimo ,że cięższe Q5 jest szybsze troszkę 9.0do setki,mazde ten automat spowalnia widocznie
Choć,muszę jeszcze odbyć jazdę próbną,wygląda to audi białe z pakietem s-line duuużo lepiej,ale kto wie,może dużo gorzej jezdzi
Na pewno ,kiedyś o takie audi ,z takim pakietem s-line, jako krajowe auto od Iwłaścicela będą się zabijać za taką używką.Przetarg trza będzie zrobić
Dopisano 9 wrz 2012, 21:50:
Sie uparlem na ten pakiet.Pakiet i pakiet

Dopisano 9 wrz 2012, 21:57:
Noi ,mimo ,że cięższe Q5 jest szybsze troszkę 9.0do setki,mazde ten automat spowalnia widocznie
- Od: 4 wrz 2012, 16:08
- Posty: 34
Postprzez tomek131 » 18 minut temu
A ja chyba jednak przy cenie mazdy 158 z dywanikami i alarmem ,wyskrobę jeszcze te 12 koła i wezmę Q5 białe z pakietem zewnętrznym s-line w automacie ,ksenonie i sprzęcie HI-FI oraz na 18felgach
Choć,muszę jeszcze odbyć jazdę próbną,wygląda to audi białe z pakietem s-line duuużo lepiej,ale kto wie,może dużo gorzej jezdzi
Na pewno ,kiedyś o takie audi ,z takim pakietem s-line, jako krajowe auto od Iwłaścicela będą się zabijać za taką używką.Przetarg trza będzie zrobić
Dopisano 9 wrz 2012, 21:50:
Sie uparlem na ten pakiet.Pakiet i pakiet
Dopisano 9 wrz 2012, 21:57:
Noi ,mimo ,że cięższe Q5 jest szybsze troszkę 9.0do setki,mazde ten automat spowalnia widocznie
Dyskusja super.Ale do czego prowadzi.Jeżeli komuś nie odpowiada Mazda -ogólnie- samochód japoński,taki sam jak Toyota,Mitsubishi,Suzuki i inne do których nie można dokupić dodatków jak w normalnych markach 3xF +marki D ,to lepiej niech ich nie kupuje.
Jeszcze jedno , Q5manual ?ma ponad 200 kucy a automat CX5 160 i dlatego jedzie tak wolno i dużo pali.
CX5 jest moją trzecią Mazdą i uważam że z wątkiem cen części zamiennych jest bardzo dobrym samochodem.
A ja chyba jednak przy cenie mazdy 158 z dywanikami i alarmem ,wyskrobę jeszcze te 12 koła i wezmę Q5 białe z pakietem zewnętrznym s-line w automacie ,ksenonie i sprzęcie HI-FI oraz na 18felgach
Choć,muszę jeszcze odbyć jazdę próbną,wygląda to audi białe z pakietem s-line duuużo lepiej,ale kto wie,może dużo gorzej jezdzi
Na pewno ,kiedyś o takie audi ,z takim pakietem s-line, jako krajowe auto od Iwłaścicela będą się zabijać za taką używką.Przetarg trza będzie zrobić
Dopisano 9 wrz 2012, 21:50:
Sie uparlem na ten pakiet.Pakiet i pakiet

Dopisano 9 wrz 2012, 21:57:
Noi ,mimo ,że cięższe Q5 jest szybsze troszkę 9.0do setki,mazde ten automat spowalnia widocznie
Dyskusja super.Ale do czego prowadzi.Jeżeli komuś nie odpowiada Mazda -ogólnie- samochód japoński,taki sam jak Toyota,Mitsubishi,Suzuki i inne do których nie można dokupić dodatków jak w normalnych markach 3xF +marki D ,to lepiej niech ich nie kupuje.
Jeszcze jedno , Q5manual ?ma ponad 200 kucy a automat CX5 160 i dlatego jedzie tak wolno i dużo pali.
CX5 jest moją trzecią Mazdą i uważam że z wątkiem cen części zamiennych jest bardzo dobrym samochodem.
- Od: 25 cze 2008, 14:24
- Posty: 103
- Auto: kiedyś 626 2.0 16 V,
6 GH2.0 MZR-CD 140KM . obecnie Cx5 BlacMica 2.0
ketome napisał(a):CX5 jest moją trzecią Mazdą i uważam że z wątkiem cen części zamiennych jest bardzo dobrym samochodem.
Pełna zgoda nikt tego tutaj,przynajmniej ja nie neguję.Ciesze się że czas do odbioru jeszcze długi,można zweryfikować decyzję zakupu.Dziś oglądnąłem po raz kolejny CX-5.Nie masz wrażenia że zewnętrzne plastiki są jakby hmm.... z papieru..Tworzywo jest tak cienkie że ugina się pod wpływem nacisku palca sic!
Rozumiem względy bezpieczeństwa pieszych w razie wypadku ale czy to nie przesada??W CRV są twarde jak kamień,kiedyś miałem akcje na parkingu koleś przywalił mi w tylny zderzak jakimś starym mercem z metalowym zderzakiem,tworzywo wyskoczyło z mocowań ale mimo swej twardości nie złamało się
Trochę niepokoi fakt że z każdym następnym rekonesansem CX-5 to auto trąci,bez urazy,tandetą...Cienkie blaszki,plastiki,te lusterka...Gdzie to kodo?Ten polot?W oszczędzaniu na jakości tworzywa i blach zewnętrznych?Zaraz ktoś napisze że dzięki temu mamy 100kg mniej niż u konkurencji,tylko po co?Dla 1 sek do setki,dla 0,5 litra paliwa mniej na 100km-te wszystkie redukcje wagi i kosmiczne technologie?Czy ma to sens dla przeciętnego Kowalskiego? Czy nie macie wrażenia że przez takie zabiegi auto jest jakby sztuczne,nijakie......?
- Od: 18 kwi 2012, 18:19
- Posty: 39
- Auto: Honda CR-V 2008 Elegance,styczeń 2013 (mam nadzieję) CX-5 Black,2,2 diesel 175kM Passion
Jeżeli się ugina to znaczy że jest bardziej plastyczne i za razem odporne na uszkodzenia.
Swoją drogą ja nigdy nie myślę jak kupuje samochód o tym co się stanie jak coś w niego przywali
To jest według mnie trochę chore.
Dla przeciętnego kowalskiego ważne jest żeby jeździło, w czasach eko wszystkie samochody są robione po kosztach. Nic tego nie zmieni.
Wolę to żeby mi się plastic giął pod palcem niż żeby np tłoki mi się "gięły" w silniku:)
Swoją drogą ja nigdy nie myślę jak kupuje samochód o tym co się stanie jak coś w niego przywali
To jest według mnie trochę chore.
Dla przeciętnego kowalskiego ważne jest żeby jeździło, w czasach eko wszystkie samochody są robione po kosztach. Nic tego nie zmieni.
Wolę to żeby mi się plastic giął pod palcem niż żeby np tłoki mi się "gięły" w silniku:)

Paweł napisał(a):tomek131 napisał(a):mamy lepszy zdecydowanie i bez dwóch zdań napęd
Mimo, że faktycznie jest to stały/symetryczny napęd na obydwie osie spięte Torsenem, a nie jak błędnie wcześniej powiedziałem Haldexem (który jest w Q3 i z którym w zasadzie CX-5 powinna być porównywana), to bez szpery między kołami napęd Q5 ma dokładnie taką samą wadę jak ATS Mazdy – nie da się jechać kiedy przyczepność straci po jednym (dowolnym) kole na każdej z osi:
Przewagą rozwiązania z Torsenem jest stałe dostarczanie momentu na obydwie osie w każdych warunkach – także przy identycznej prędkości obrotowej kół. W systemie ATS o załączeniu napędu decyduje komputer, a sam układ potrzebuje różnic prędkości obrotowych między osiami, poza tym może być wrażliwy na przegrzanie. Tyle teorii, ciekaw jestem jak te różnice przekładają się na codzienne użytkowanie.
Ubiegłej zimy mogłem się przekonać że napędem jakim dysponuje CRV czyli nie oszukujmy się dokładnie takim jak dysponuje CX-5 trzeba umieć jeździć,ba nawet umieć zachować się zupełnie wbrew logice
Haldex
Zakładamy zima, wchodzimy w zakręt,trochę lodu-my już czujemy że auto łapie delikatny poślizg ale dla komputera to jeszcze za mało by uruchomić nasz 4x4 bo prawdę mówiąc dla dobrego kierowcy to nie problem i wychodzi bez szwanku.Normalnym odruchem jest wciśnięcie...no właśnie pedału hamulca a nie jak oczekuje od nas nasz napęd-pedału gazu!Łapiąc już niewielki uślizg powinniśmy zwiększać obroty silnika(oczywiście umiejętnie) doprowadzając do zwiększenia uślizgu osi przedniej w pierwszej fazie,co zaowocuje szybszym dołączeniem przez nasz napęd osi tylnej i odzyskaniem przyczepności auta w fazie drugiej.Ci którzy jeżdżą trochę sportowo wiedza o czym piszę.Wbrew logice?Otóż tak ale nie dla wszystkich.Prowadząc auta z takim napędem właśnie tak się postępuje w razie poślizgu ,zapraszam do szkół zimowej jazdy ze swymi SUV-ami
W Torsenie do takiej sytuacji dochodzi znacznie później,co do techniki jazdy powinniśmy postąpić tak samo.Generalnie jedziemy dużo bezpieczniej zimową porą przy stałym 4x4
- Od: 18 kwi 2012, 18:19
- Posty: 39
- Auto: Honda CR-V 2008 Elegance,styczeń 2013 (mam nadzieję) CX-5 Black,2,2 diesel 175kM Passion
Novy napisał(a):ketome napisał(a):CX5 jest moją trzecią Mazdą i uważam że z wątkiem cen części zamiennych jest bardzo dobrym samochodem.
Pełna zgoda nikt tego tutaj,przynajmniej ja nie neguję.Ciesze się że czas do odbioru jeszcze długi,można zweryfikować decyzję zakupu.Dziś oglądnąłem po raz kolejny CX-5.Nie masz wrażenia że zewnętrzne plastiki są jakby hmm.... z papieru..Tworzywo jest tak cienkie że ugina się pod wpływem nacisku palca sic!
Rozumiem względy bezpieczeństwa pieszych w razie wypadku ale czy to nie przesada??W CRV są twarde jak kamień,kiedyś miałem akcje na parkingu koleś przywalił mi w tylny zderzak jakimś starym mercem z metalowym zderzakiem,tworzywo wyskoczyło z mocowań ale mimo swej twardości nie złamało się![]()
Trochę niepokoi fakt że z każdym następnym rekonesansem CX-5 to auto trąci,bez urazy,tandetą...Cienkie blaszki,plastiki,te lusterka...Gdzie to kodo?Ten polot?W oszczędzaniu na jakości tworzywa i blach zewnętrznych?Zaraz ktoś napisze że dzięki temu mamy 100kg mniej niż u konkurencji,tylko po co?Dla 1 sek do setki,dla 0,5 litra paliwa mniej na 100km-te wszystkie redukcje wagi i kosmiczne technologie?Czy ma to sens dla przeciętnego Kowalskiego? Czy nie macie wrażenia że przez takie zabiegi auto jest jakby sztuczne,nijakie......?
"Novy" Moja rada zrezygnuj jak najszybciej z Mazdy jezeli Ci sie juz nie podoba to co to bedzie pozniej??
Polecam BMWX3 czy Audi Q3 solidna niemiecka robota (USA Wegry) solidna waga bliska 2 tonom awaryjne silniki drogi serwis prestiz na ulicy i zawsze dobrze sprzedasz
Novy, nie tylko torsen tak się zachowuje, popatrz na napęd SH-AWD, który stosuje Honda (oraz jej luksusowa marka na rynek amerykański Acura) czy chociażby Mazda 6, która miała dodaną szperę, o której pisze w innym dziale Paweł.
Dopisano 10 wrz 2012, 12:28:
szatajoh, maleńka poprawka jeśli chodzi produkcję Q3. Jest nie na Węgrzech tylko w Hiszpanii
Dopisano 10 wrz 2012, 12:28:
szatajoh, maleńka poprawka jeśli chodzi produkcję Q3. Jest nie na Węgrzech tylko w Hiszpanii
- Od: 26 lip 2012, 16:34
- Posty: 22
- Auto: obecnie brak
szatajoh napisał(a):"Novy" Moja rada zrezygnuj jak najszybciej z Mazdy jezeli Ci sie juz nie podoba to co to bedzie pozniej??
Polecam BMWX3 czy Audi Q3 solidna niemiecka robota (USA Wegry) solidna waga bliska 2 tonom awaryjne silniki drogi serwis prestiz na ulicy i zawsze dobrze sprzedasz
Awaryjne silniki?Jakie?Serwis droższy o 200pln raz w roku?Co to za argumenty?Proszę o więcej i
Jeździłem CRV prawie 4 lata,nic się nigdy,powtarzam nigdy nie zepsuło!!A auto składane w GB.
- Od: 18 kwi 2012, 18:19
- Posty: 39
- Auto: Honda CR-V 2008 Elegance,styczeń 2013 (mam nadzieję) CX-5 Black,2,2 diesel 175kM Passion
Novy napisał(a):mogłem się przekonać że napędem jakim dysponuje CRV czyli nie oszukujmy się dokładnie takim jak dysponuje CX-5
Czy możesz opisać, jak jest rozwiązany napęd w Hondzie, bo chyba nie masz racji?
the right man in the wrong place...
Co do napędu w CRV ,to akurat ten w Mazdzie jest prawdopodobnie lepszy niż w CRV.Już o tym pisałem.Dlatego nie kupiłem CRV -bo ma badziewny napęd,tył załącza z bardzo dużym opóznieniem.Haledex ,ale Haldex IVgeneracji (Superb,Volvo XC60) jest napędem zdecydowaniem lepszym,
ATS w Mazdzie chyba też,ale trzeba by to dokładnie sprawdzić
Natomiast napęd Subaru i quattro w Audi to inna bajka ,napęd najlepszy jaki można mieć
Natomiast powracając do kwestii ultralekkich drgających przy jezdzie blach w CX5 ,czy plastików jak wiórek ,to pytam jaki jest tego efekt ,skoro cięższe Audi Q5 ma do setki 9.0 a Mazda 9.4
A i polecam ,dla kogoś kto nie mus mieć autoamatu przejażdżkę Subaru Foresterem lub Subaru Outbackiem,szczególnie Outbackiem.Porównajcie,naprawdę warto,Outback bajka.To klasa wyżej niż CX5 bo to nie jest kompaktowy SUV ,tylko taki allroad na bazie Legacy.Niezbyt urodziwy,ale ma masę innych zalet (sprzęgła już ok)A kosztuje w full ze skórą i navi chyba nawet mniej niż Mazda,są duże rabaty na wyprzedażach rocznika
ATS w Mazdzie chyba też,ale trzeba by to dokładnie sprawdzić
Natomiast napęd Subaru i quattro w Audi to inna bajka ,napęd najlepszy jaki można mieć
Natomiast powracając do kwestii ultralekkich drgających przy jezdzie blach w CX5 ,czy plastików jak wiórek ,to pytam jaki jest tego efekt ,skoro cięższe Audi Q5 ma do setki 9.0 a Mazda 9.4
A i polecam ,dla kogoś kto nie mus mieć autoamatu przejażdżkę Subaru Foresterem lub Subaru Outbackiem,szczególnie Outbackiem.Porównajcie,naprawdę warto,Outback bajka.To klasa wyżej niż CX5 bo to nie jest kompaktowy SUV ,tylko taki allroad na bazie Legacy.Niezbyt urodziwy,ale ma masę innych zalet (sprzęgła już ok)A kosztuje w full ze skórą i navi chyba nawet mniej niż Mazda,są duże rabaty na wyprzedażach rocznika
- Od: 4 wrz 2012, 16:08
- Posty: 34
Novy napisał(a):szatajoh napisał(a):"Novy" Moja rada zrezygnuj jak najszybciej z Mazdy jezeli Ci sie juz nie podoba to co to bedzie pozniej??
Polecam BMWX3 czy Audi Q3 solidna niemiecka robota (USA Wegry) solidna waga bliska 2 tonom awaryjne silniki drogi serwis prestiz na ulicy i zawsze dobrze sprzedasz
Awaryjne silniki?Jakie?Serwis droższy o 200pln raz w roku?Co to za argumenty?Proszę o więcej imocnejsze
![]()
Jeździłem CRV prawie 4 lata,nic się nigdy,powtarzam nigdy nie zepsuło!!A auto składane w GB.
Mam w firmie pod opieka okolo 250 samochodow sluzbowych wiekszosc marki premium zrobilem sobie tabele w exelu ile sie psuja i ile to kosztuje jak pokazalem to chefowi to mi nie wierzyl
a pare miesiecy temu sie pytal czemu sobie nie wezme auta z firmy po lisingu odpowiedzialem ze mam prywatna statystyke
silniki koncernu VW sa glosne albo inaczej to nazywajac akustyczne padaja turbiny usczczelki pod glowica z przegrzania czy wysilenia konstrukcji czasami paski rozrzadu dlatego nie 120 tys zmiana jak peugot tylko 90 sprzegla dwumasowe i dlaczego tylko 1 rok gwarancji))
BMW silnik 2 l lancuch rozrzadu pada a jest zabudowany od tylu czyli musza wymontowac caly silnik zeby sie tam dostac koszty????czas

silnik 3 l diesel BMW jest niesmiertelny ale kosztuje-odpowiednio pali tez swoje
co do cen serwisu moge podac ceny niemieckie czesci orginalne bez zamienikow i ceny robocizny 100-120€ eronow za godzine
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości