Zakup używanego auta – Mazda CX-5 (2012 – 2016)

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez MarioDeCampes » 31 sie 2012, 20:25

szatajoh napisał(a):Oglos publicznie czy faktycznie auto dotrze do Ciebie w terminie zycze Ci tego ale nie wierze zapewnieniom Handlarzy

Auto czeka na mnie w salonie. Czekam na dokumenty (przywiezie mi je kurier), zarejestruje samochodzie i w środę, góra w czwartek będę je powoził :)
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2012, 11:58
Posty: 37 (1/0)
Skąd: Głogów
Auto: Mazda CX-5 SkyPassion AWD 2.5 AT

Postprzez mister » 31 sie 2012, 20:29

Ja swoje odebrałem w terminie. Wspaniała.
Początkujący
 
Od: 11 maja 2012, 11:07
Posty: 13
Auto: mazda cx-5

Postprzez szatajoh » 31 sie 2012, 21:31

Draconian napisał(a):
Draconian napisał(a):Witam,
września. Zamawiałem w drugim tygodniu maja. Poczekamy, zobaczymy.


czekałem dokładnie 3 miesiące i 3 tygodnie.

Gratuluje czekam juz 5 miesiac na mojego diesla ktory nie potrafi dotrzec z Antwerpi do DE niemiecka solidnosc i dokladnosc
Wniosek Polska juz wyprzedzila Niemcow o dwa miesiace
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2012, 09:42
Posty: 166 (0/1)
Skąd: Norymberga/Zywiec
Auto: Mazda CX 5
150 PS Diesel
2012 wrzesien

Postprzez lukkas » 31 sie 2012, 22:38

szatajoh napisał(a):
Draconian napisał(a):
Draconian napisał(a):Witam,
września. Zamawiałem w drugim tygodniu maja. Poczekamy, zobaczymy.


czekałem dokładnie 3 miesiące i 3 tygodnie.

Gratuluje czekam juz 5 miesiac na mojego diesla ktory nie potrafi dotrzec z Antwerpi do DE niemiecka solidnosc i dokladnosc
Wniosek Polska juz wyprzedzila Niemcow o dwa miesiace


Szatajoh jak się nie mylę koledzy odbierają auta z silnikiem benzynowym. Na diesle zapewne jeszcze poczekamy przynajmniej tutaj w PL.
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 21 maja 2012, 14:37
Posty: 9
Auto: BMW E46 320D
Będzie CX-5 SKYACTIV-D 175KM AT

Postprzez Humerus » 1 wrz 2012, 23:03

wymienilem po 5000 czy 6000tys km przed obowiazkowym przegladem i juz o tym pisalem dlaczego:) .
pare razy kontrolowalem poziom oleju i byl caly czas na tym samym poziomie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sty 2007, 22:49
Posty: 66
Auto: Mazda 6 kombi 2.0 diesel 136km => CX 5 SkyPassion 2.0 MT 160km => CX9 3.7 V6 277 :)

Postprzez szatajoh » 2 wrz 2012, 10:20

Dzisaj o 8 rano dowiezli moja 5 handlarz mnie nie poinformowal odkrylem ja o 12.30 przejezdzajac sluzbowo autem oczywiscie natychmiastowa kontrola kolor AWD diesel i wszystkie pozostale elementy wskazywaly ze to moje auto 99% pewnosci dopiero po poludniu bylem pewien po rozmowie z sprzedawca faktycznie moje
Troche histori
zamowiona 28.3
11-16.06 zostala wyprodukowana
24.o6 zaokretowana na Opal ACE
29.07 doplynela i rozladowana w Antwerpi
03.09 dojechala do handlarza Mazdy
Na dojazd z Antwerpi do Norymbergi Mazda potrzebowala 5 tygodni!!!!!!!!!
od podpisania cyrografu kupna/zamowienia do dotarcia do handlarza 23 tygodnie
czyli 5 miesiecy + tydzien na rejestracje i odbior
Mam obiecane ze auto odbiore do piatku no i nareszcie bede mogl zrobic prawdziwy test nie tylko czytac testy w necie czy gazecie
<jupi> <jupi> <jupi>
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2012, 09:42
Posty: 166 (0/1)
Skąd: Norymberga/Zywiec
Auto: Mazda CX 5
150 PS Diesel
2012 wrzesien

Postprzez tomek131 » 4 wrz 2012, 16:42

Witam wszystkich
Od dłuższego czasu myślę o zmianie auta i tak sobie jeżdżę różnymi autami i w nawiązaniu do dyskusji chciałem dorzucić swoje trzy grosze po 2 dniowej jezdzie próbnej CX5 benz w automacie
Powiem tak – jezdziłem różnymi autami (15lat temu nawet nimi handlowałem) jedziłem też teraz w ramach jazd próbnych -Tiguanami,Outlanderami,Kugami,X-trailami,Rav4,Crv ,Jeep Patriot,Subaru Forester oraz Subaru Outback,Freelanderem,Vitarami i już nie pamiętam
I powiem tak – ta mazda jest bardzo dobrym autem.Na tyle dobrym ,że poważnie myślę o jej zakupie ,choć pod salonem wyglądała tak jakoś mało okazale -jak jakieś ASX to przy bliższym poznaniu sporo zyskała
W/g mnie w porównaniu do wszystkich wyżej wymienionych jest bardzo komfortowa,choć dosyć twarda,ma dużo miejsca wszędzie,spory kufer ,bardzo dobrze się prowadzi ,jest cicho-podróż z prędkoścami 160-170 nie ma problemu.Naprawdę polubiałem to auto podczas tych dwóch dni jazdy.
Ale – jeżdżę dynamicznie – średnia z 250km – 11.4l/100km, to raz.Ta maska rzeczywiście miejscami drga i czasem lusterka troszkę to dwa.Poza tym bije inne suvy w tej klasie.Być może to subiektywne odczucia,ale tylko Subaru chyba tak cieszyło mnie jazdą (i już by stało u mnie na bank ,tylko nie ma automatu w dieslu).Dosyć fajnie jezdzi Tiguan (ale w środku jak w Golfie Plusie i w ogóle jakoś tak nie bardzo)niezle jezdzi również Freelander II (ale mały bagażniczek i tak jakoś dość ciasnawo,ale ogólnie ok)oraz CRV ale ta z kolei ma napęd taki ,że tył dołancza się po pół godzinie ,więc odpada.
Reszta – Outlandery,Rav4 ,Kugi, to złom nie nadający się do jazdy.Stworzone jako moda i absolutnie nic więcej.
Więc Subaru ok ale brak automatu,Crv ok ale napęd to złom,Freelander -starawy i mały bagażnik.
Więc wychodzi ,że jedyna opcja to Mazda.Ale -benzyna odpada bo za dużo pali choć jezdzi przyzwoicie,nie wiem czemu tak narzekacie ,że nie jedzie-choć jak jedzie to robi się głośno bo musi wysoko ciągnąć .Do 5tys ok ,ale pełne wykorzystnie możliwości i ciągnięcie do 6 tys jest po prostu nieprzyjemne.]
Więc bezyna odpada
Diesel-koszt zakupu full wersji (generalnie szału nie ma jeśli chodzi o wykończnie ,żebyś jakoś to wyglądało powinno być full)powoduje okolice 160tys.Za taką kwotę mamy po rabacie Audi q5 w automacie,ksenonie,z systemem muzycznym i paroma pierdołami typu ciemne szyby od połowy,wielofunkcyjna kierownica.W środku to Audi nie jest w ogóle większe.Ale to jednak marka premium ,nawet gdyby brać pod uwagę tylko postrzeganie przez rynek ,bez wdawania się w dyskusję czy jest premium czy nie i dlaczego.Więc tu mazdy za bardzo nie da się porównywać.Audi,Mercedes,BMW = premium i tyle.Może jeszcze Volvo.Audi czeka na jazdę testową ,którą niebawem odbędę-jest po lifcie teraz.Pewnie lepsze wygłuszenie przez lepsze materiały,szyby itp.Choć nie wiem,zobaczymy
Jest też X3 ,które być może w okolicach 160-165tys da się kupić – nie będzie skóry i navi tak jak i w q5 ,ale to jednak też marka premium i segment o oczko wyżej
Więc w tej cenie może być problem z dużymi zamówieniami na mazdę
A benzyna – cudów nie ma ,żadne tam rewolucje skyativy i tym podobne starej prawdy nie zmienią-suv w bezynie i automacie swoje wypije i nic nie poradzi.
11.4 i to było 80% na trasie !Dynamicznie oczywiście
Ale radości z jazdy dużo !
Tak na szybko i trochę chaotycznie ,bo brak czasu
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2012, 16:08
Posty: 34

Postprzez corvus-corax » 4 wrz 2012, 17:23

Szatjoh – gratulacje <spoko> <spoko> Ja swoją odbieram w przyszłym tygodniu. Pozdrawiam wszystkich przyszłych i obecnych posiadaczy CX5.
Początkujący
 
Od: 4 lip 2012, 15:04
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Auto: CX5 Sky Energy 4x4, AT – wrzesień

Postprzez ketome » 4 wrz 2012, 23:11

Ja zmieniłem 6 GH z 2008 diesla na CX 5 benzynę-
Pierwsza to 626 2.0 benzyna .Jeździłem nią 6 lat.Była super.Paliła między 8-9l.Materiały – super welur,materiały na fotelach super ,plastiki miękkie,no i wygląd .Druga to 6 GH – jak ją zobaczyłem to musiała być moja.Wyprofilowanie nadkoli z przodu genialne – potem wiele innych producentów to powieliło.Ogólnie kształt i wygląd wg mnie rzucający się w oczy.Silnik dobry jedynie DPF przy jeździe miejskiej jest minusem.Spalanie średnie 6.5 l ropy. Wykończenie wnętrza odbiega od 626,materiały wykończeniowe musiały być zatwierdzane przez księgowego.
A teraz CX-5.Jest to mój pierwszy automat – kupiłem bez zamawiania.Stał u dilera. Jedyny minus to że nie jest biała – kolor jeden z ładniejszych- oczywiście perła. Wyposażenie pełne .Na razie zrobiłem 1000 km.Pali 8 l.I Uważam ,że na początek – docieranie ,zaleca producent- to jest dobrze.Lusterka nieznacznie drgają, blacha jest cieńsza i jak piszą sztywniejsza.Wykończenie środka dobre,materiały nawet nawet.Trochę upierdliwa konfiguracja połączenia z telefonem.Super funkcja otwierania i zamykania samochodu bez kluczyka.
Jedynym minusem serii CX jest brak oryginalnych kolorów karoserii takich jakie miała 6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2008, 14:24
Posty: 103
Auto: kiedyś 626 2.0 16 V,
6 GH2.0 MZR-CD 140KM . obecnie Cx5 BlacMica 2.0

Postprzez tomek131 » 5 wrz 2012, 10:46

To jak ty jezdzisz ?90km/h z góry? Dynamiczna jazda i 250km na trasie zrobione w 80%– spalanie 11.4litra
Tak na marginesie, ze cene CX-5 w benzynie,mamy np takie XC60 (roczne, od dealera, motor 5cylindrów,biturbo)http://otomoto.pl/volvo-xc-60-d5-awd-momentum-2-4-C24964911.html
Jest takich ofert ze trzy na allegro dzis
Za cene mazdy CX5 w dieslu mozna kupic nowe XC60 np takie
http://otomoto.pl/volvo-xc-60-d5-moment ... 42815.html
Mamy tu tez biturbo ,ale w wersji 163KM (mozna w salonie zmienic na 225KM ,bo to ten sam motor co 215Km ,róznica jest tylko i wylácznie programowa)Automat jest ,Xenon tez oraz pólskóra.Nie bédzie nawigacji ,ale mamy jednak inne auto
Mazda chyba bedzie miala problem z tym dieslem za 160tysi

Dopisano 5 wrz 2012, 10:57:

Cos sie pierwszy link zle wkleil ,czyli co zamiast benzynowej mazdy
http://otomoto.pl/volvo-xc-60-d5-awd-mo ... 64911.html
I to oferta dealera ,krajowe auto,biturbo 205KM w automacie
Jest tez u innego dealera identyczne w innym kolorze na allegro.W tej samej cenie.
Na gwarancji oraz od dealera ja wole takie roczne volvo niz nowa CX5 w benzynie
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2012, 16:08
Posty: 34

Postprzez piotrriv » 5 wrz 2012, 11:41

Tomku – wspominałeś coś o prestiżu a teraz sugerujesz kupowanie chińszczyzny ;).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 20:52
Posty: 200 (3/3)
Auto: Była 323F, CX-5 I gen 2.0 MT.
Jest 2.5 II gen.

Postprzez Marianek » 5 wrz 2012, 15:51

tomek131 napisał(a):Mazda chyba bedzie miala problem z tym dieslem za 160tysi


Rynek globalny mówi co innego .

tomek131 napisał(a):Na gwarancji oraz od dealera ja wole takie roczne volvo niz nowa CX5 w benzynie

Twoje porównanie tych dwóch samochodów jest jak porównanie nowego Malucha do rocznego Poloneza.
Za rok porównaj w/w CX-5 która będzie roczna z rocznym Volvo.
Gwarancja na to Volvo już jest krótsza o rok,przebieg juz ma ponad 30000 a to jak na demówke całkiem sporo,kto i gdzie to najeździł? ,pierwszy pokazany już ma inne wyposażenie.
Dopytaj warunki gwarancji na to roczne auto,nie każdy producent przenosi gwarancje na nowego właściciela i Volvo do nich należy (chyba ze w pl jest inaczej) wiec zostanie 12miesiecy ustawowe.
Taka jest różnica kupując nowe a "prawie" nowe a nie każdy to lubi.

piotrriv napisał(a):Tomku – wspominałeś coś o prestiżu a teraz sugerujesz kupowanie chińszczyzny ;).


Póki co Volvo ma oprócz kapitału,menadżerów ma mało wspólnego z chińszczyzna ,ale za 5 lat może się to zmienić,miejmy nadzieje ze nie bo Volvo robi naprawdę porządne samochody.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7010 (210/247)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez tomek131 » 5 wrz 2012, 17:00

To fakt ,że to oczywiście wybór każdego,czy lepiej nowa Mazda w benzynie ,czy roczne auto wyższej klasy,lepszej marki,do tego diesel biturbo 5cylindrowy 205KM, palący powiedzmy tyle samo co ta benzyna w Mazdzie.To Volvo to akurat tylko przyklad rzucony ,gdyby ktos chcial kupic dzis.Szukajac ,na pewno znajdziemy takie auto z przebiegiem 15tys a nie 30tys.Gwarancja jest normalnie
Celowo podalem jako przyklad auto od dealera, roczne z gwarancja ,a nie jakis sprowadzony zlom.Bo sprowadzone bedzie za 120 a nie 139.Nawiasem mowiac, z tych 139 zapewne jeszcze zejdziemy w dol.
Ale to wybor kazdego
Mamy tez wybor nowego takiego Volvo za 158 ,czyli tyle ile Mazda w dieslu.Volvo nie bedzie mialo tylko nawigacji i pelnej skory,bo polskore ma.HighPerformace zakladam ze jeszcze wytargamy,czyli system muzyczny bedzie,ksenon juz jest
Albo ,wczoraj konfigurowalem Q5 po lifcie.Diesel 177KM z automatem 7biegowym ,dwusprzeglowym, doposazony w jasna materialowa tapicerke, z matowym drzewem jako dodatkiem (obejrzyjcie koniecznie to zestawienie zanim napiszecie lllleeeee tam ,pewnie plastikowe drzewo ,coz za atrakcja)systemem muzycznym,ciemnymi szybami za 165 da sie kupic
No to nie najlepiej to wyglada
Globalne rynki mowia co innego mowi ktos i diesel sie sprzedaje.Moze ,tylko tam nie ma 16%akcyzy.Zobacz za ile tego diesla mozna kupic w niemieckich salonach

Dopisano 5 wrz 2012, 17:03:

A i ta Q5 doposazona w bixenon jeszcze

Sorry ,za pisownie ,ale wzwalilo mi polskie znaki i pozamienialo litery

Dopisano 5 wrz 2012, 17:23:

I na jeszcze jedna rzecz nalezy zwrocic uwage,przed nami wysyp nowosci
CRV
Outlander
Kuga
Rav4 juz od nowego roku
Nissan nowy
Jak to wszstko wyjdzie ,to dopiero bedzie to mozna porownac z mazda ,bo narazie to mamy w tej klasie same starocie i mazda jest chyba z nich najlepsza ,tylko bardzo droga w jedynym do niej slusznym motorze ,czyli dieslu 175KM

I kolejna nowosc,juz w salonach!
http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Nowy- ... &_ticrsn=5
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2012, 16:08
Posty: 34

Postprzez szatajoh » 5 wrz 2012, 20:23

tomek131 napisał(a):To fakt ,że to oczywiście wybór każdego,czy lepiej nowa Mazda w benzynie ,czy roczne auto wyższej klasy,lepszej marki,do tego diesel biturbo 5cylindrowy 205KM, palący powiedzmy tyle samo co ta benzyna w Mazdzie.To Volvo to akurat tylko przyklad rzucony ,gdyby ktos chcial kupic dzis.Szukajac ,na pewno znajdziemy takie auto z przebiegiem 15tys a nie 30tys.Gwarancja jest normalnie
Celowo podalem jako przyklad auto od dealera, roczne z gwarancja ,a nie jakis sprowadzony zlom.Bo sprowadzone bedzie za 120 a nie 139.Nawiasem mowiac, z tych 139 zapewne jeszcze zejdziemy w dol.
Ale to wybor kazdego
Mamy tez wybor nowego takiego Volvo za 158 ,czyli tyle ile Mazda w dieslu.Volvo nie bedzie mialo tylko nawigacji i pelnej skory,bo polskore ma.HighPerformace zakladam ze jeszcze wytargamy,czyli system muzyczny bedzie,ksenon juz jest
Albo ,wczoraj konfigurowalem Q5 po lifcie.Diesel 177KM z automatem 7biegowym ,dwusprzeglowym, doposazony w jasna materialowa tapicerke, z matowym drzewem jako dodatkiem (obejrzyjcie koniecznie to zestawienie zanim napiszecie lllleeeee tam ,pewnie plastikowe drzewo ,coz za atrakcja)systemem muzycznym,ciemnymi szybami za 165 da sie kupic
No to nie najlepiej to wyglada
Globalne rynki mowia co innego mowi ktos i diesel sie sprzedaje.Moze ,tylko tam nie ma 16%akcyzy.Zobacz za ile tego diesla mozna kupic w niemieckich salonach

Dopisano 5 wrz 2012, 17:03:

A i ta Q5 doposazona w bixenon jeszcze

Sorry ,za pisownie ,ale wzwalilo mi polskie znaki i pozamienialo litery

Dopisano 5 wrz 2012, 17:23:

I na jeszcze jedna rzecz nalezy zwrocic uwage,przed nami wysyp nowosci
CRV
Outlander
Kuga
Rav4 juz od nowego roku
Nissan nowy
Jak to wszstko wyjdzie ,to dopiero bedzie to mozna porownac z mazda ,bo narazie to mamy w tej klasie same starocie i mazda jest chyba z nich najlepsza ,tylko bardzo droga w jedynym do niej slusznym motorze ,czyli dieslu 175KM

I kolejna nowosc,juz w salonach!
http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Nowy- ... &_ticrsn=5


Dopisano 5 wrz 2012, 20:23:

Tomku pare pytan
czym jezdzisz obecnie ??? ile konikow i lat ma Twoje auto ile tys milionow km zrobiles tymi innymi autami?? premium tzw
ile chcesz wydac???
czy potrzebujesz auto czy image???
Ja wybralem auto japonca w ciemno bo w porownaniu do konkurencji kosztuje 15 -20 tys € mniej wazy 200-500 kg mniej ma ero 6 nowoczesnego kreatywnego diesla i 3 lata gwarancji czego wiecej mozna chciec
sj
Edit:
Zedytowałem twojego posta(bez zmiany treści) bo był zdublowany,czyli dwa razy to samo.
Pozdrawiam
Marian
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2012, 09:42
Posty: 166 (0/1)
Skąd: Norymberga/Zywiec
Auto: Mazda CX 5
150 PS Diesel
2012 wrzesien

Postprzez KONRADD » 5 wrz 2012, 21:02

2.2l SKYACTIV-D 110 kW (150 PS) Sports-Line (6-Gang-Schaltgetriebe (SKYACTIV-MT) Allradantrieb) (Preis ab 33.990,00€)
2.2l SKYACTIV-D 129 kW (175 PS) Sports-Line (6-Gang-Schaltgetriebe (SKYACTIV-MT) Allradantrieb) (Preis ab 34.990,00€)
2.2l SKYACTIV-D 129 kW (175 PS) Sports-Line (6-Stufen-Automatikgetriebe (SKYACTIV-Drive) Allradantrieb) (Preis ab 36.790,00)
ceny w Niemczech to jest tzw.topowe wyposazenie mimo tego doplacic trzeba np do bixenonów , nawigacji , el.dachu , lakier plus transport
Było: 323BD-1.5 AT, 323BG-1.6, 323BJ-1.5, 323BJ-1.6 :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2008, 23:06
Posty: 96 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Xedos 9 2.0 -V6 2000r

Postprzez szatajoh » 5 wrz 2012, 21:58

KONRADD napisał(a):2.2l SKYACTIV-D 110 kW (150 PS) Sports-Line (6-Gang-Schaltgetriebe (SKYACTIV-MT) Allradantrieb) (Preis ab 33.990,00€)
2.2l SKYACTIV-D 129 kW (175 PS) Sports-Line (6-Gang-Schaltgetriebe (SKYACTIV-MT) Allradantrieb) (Preis ab 34.990,00€)
2.2l SKYACTIV-D 129 kW (175 PS) Sports-Line (6-Stufen-Automatikgetriebe (SKYACTIV-Drive) Allradantrieb) (Preis ab 36.790,00)
ceny w Niemczech to jest tzw.topowe wyposazenie mimo tego doplacic trzeba np do bixenonów , nawigacji , el.dachu , lakier plus transport


Doplacasz tylko transport automat i el dach reszta jest w wersji topowej
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2012, 09:42
Posty: 166 (0/1)
Skąd: Norymberga/Zywiec
Auto: Mazda CX 5
150 PS Diesel
2012 wrzesien

Postprzez tomek131 » 5 wrz 2012, 22:17

Chyba można taniej (jeszcze tańsze też gdzieś widziałem)
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ma ... res=EXPORT

Skóra,navi,175diesel,automat,xenon = 138tys licząc po 4.2.I tyle jest warta maks.Na tamtejsze realia to pewnie rozsądna cena

Dopisano 5 wrz 2012, 22:22:

Zastanawia mnie kto tu pisze o spalaniu ,wszędzie 7.5-8.9.I jak jezdzi.Skoro mnie na trasie bez klimy przy dynamicznej jezdzie średnia z 250km wyszła 11.4
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2012, 16:08
Posty: 34

Postprzez Novy » 5 wrz 2012, 22:57

Jutro umówiłem się na jazdę próbną Audi Q5,oto co można za 160k złotówek.
Wyposażenie standardowe
Bezpieczeństwo
ABS, ASR oraz ESP z czujnikiem bagażnika dachowego
Czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa dla foteli przednich
Dysze spryskiwaczy, ogrzewane
Elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego zależne od prędkości
Immobiliser
Napęd na cztery koła, quattroâ (oprócz 8RB0SC)
Poduszki powietrzne, boczne z przodu oraz kurtyny chroniące głowy
Poduszki powietrzne, czołowe, dla kierowcy i pasażera
Reflektory halogenowe i przeciwmgielne zintegrowane w przednim zderzaku
Reflektory z regulacją zasięgu
Światła do jazdy dziennej (bez diod LED)
Wskaźnik kontroli ciśnienia w oponach
Zagłówki dla tylnych siedzeń, standardowe
Wyposażenie dodatkowe
BIZ Pakiet promocyjny "Biznes"
Reflektory ksenonowe plus ze światłami tylnymi LED i
światłami do jazdy dziennej LED (PX1)
Podłokietnik z przodu (6E3)
Złącze Bluetooth (9ZX)
Korzyść dla Klienta: 23%
Tylko w połączeniu z systemem radiowym Concert (8UD),
Symphony (8UM) lub systemem MMI navigation Plus (PNQ)
5 610,00
5MF Aplikacje dekoracyjne wnętrza – aluminium Dimension
Tylko w połączeniu z pakietem stylistycznym
1XW Kierownica 3-ramienna, sportowa, wielofunkcyjna, obszyta
skórą
1 420,00
6XE Lusterka zewnętrzne, elektrycznie składane i ogrzewane 1 090,00
Komfort
Centralny zamek sterowany falami radiowymi
Klimatyzacja automatyczna
Komputer pokładowy z programem wydajności i systemem rozpoznawania zmęczenia
kierowcy z wyświetlaczem monochromatycznym (oprócz Audi Q5 hybrid quattro)
Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia, regulowane elektrycznie i ogrzewane
System radiowy "Chorus" z odtwarzaczem CD i 6,5 calowym wyświetlaczem
monochromatycznym (8 głośników z przodu i z tyłu o łącznej mocy 80 Watt)
Szyby boczne z przodu i z tyłu, regulowane elektrycznie
Technika
Funkcja Start-Stop z systemem rekuperacji (oprócz Audi Q5 hybrid quattro 2.0 TFSI
245KM)
Przygotowanie do podłączenia urządzeń monitorujących skradziony pojazd
Wnętrze
dekoracyjne Monometallic lub w odcieniu beżowym dla koloru wnętrza w
kolorze pistacjowo-beżowym (VI)
Dywaniki welurowe z przodu i z tyłu
Fotele standardowe z manualną regulacją wysokości
Isofix – mocowanie fotelika dziecięcego z tyłu
Kanapa tylna z podłokietnikami, dzielona i składana
Kierownica 4-ramienna, obszyta skórą
8N6 Czujnik zmierzchowy świateł i czujnik deszczu 610,00
2H1 Audi drive select 970,00
1BL Regulacja tłumienia amortyzatorów
Tylko w połączeniu z Audi drive select (2H1)
5 290,00
8UD System radiowy "Concert" 1 740,00
7X4 Audi parking system plus (przód i tył) z wizualizacją na ekranie
MMI
Tylko w połączeniu z systemem radiowym Concert (8UD),
Symphony (8UM) lub systemem nawigacji (PNW lub PNQ)
3 760,00
PED Pakiet stylistyczny Alcantara dla siedzeń sportowych
– siedzenia sportowe obszyte tapicerką Alcantara (zawierają
Tylko w połączeniu z aplikacją dekoracyjną – bez dopłaty.
8 900,00
Informacje dodatkowe
Rabat w wysokości 10% w przypadku finansowania auta w formie Leasingu.
Kolumna kierownicy z regulacją manualną
Osłony przeciwsłoneczne (bez podświetlenia)
Wyposażenie zewnętrzne
Koło zapasowe, dojazdowe – niedostępne dla Audi Q5 hybrid quattro 2.0 TFSI 245KM
Końcówki rur wydechowych: pojedyncza po lewej i prawej dla 3.0 TDI, 2.0 TFSI, 2.0
TFSI hybrid i 3.0 TFSI oraz pojedyńcza po lewej dla 2.0 TDI quattro
Listwy wokół szyb w kolorze srebrnym
Obręcze ze stopu metali lekkich 8 X 17, 7 ramienne z oponami 235/65 R 17 –
Relingi dachowe w kolorze srebrnym z poprzeczkami
Szyby termoizolacyjne w odcieniu zielonym
Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
Zawieszenie obniżone o 25mm – dla Audi Q5 hybrid quattro 2.0 TFSI 245KM
Zawieszenie standardowe na sprężynach stalowych
Zestaw narzędzi samochodowych z podnośnikiem
Zestaw narzędzi samochodowych – dla Audi Q5 hybrid quattro 2.0 TFSI 245KM

Silnik trochę z mniejszym momentem niż mazdy 380Nm,spalanie jazda w mieście 8l,trasa 7l do 120km/h(dane realne).Mazda nie spali mniej,ma silnik 2,2l.Model po lifcie.Wykończenie wnętrza nieporównywalne,nie powala jak w A6 ale Mazda się umywa.Krótsza gwarancja,2lata.I kto wie czy nie zrezygnuję z zamówionej CX-5 ;)
Ostatnio edytowano 5 wrz 2012, 23:09 przez Novy, łącznie edytowano 2 razy
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2012, 18:19
Posty: 39
Auto: Honda CR-V 2008 Elegance,styczeń 2013 (mam nadzieję) CX-5 Black,2,2 diesel 175kM Passion

Postprzez polak900 » 5 wrz 2012, 23:03

Audi to klasa premium, nie ma co porównywać do cx-5,
Jedynie ta mazda zapewne przejeździ tę Q5, ale to nie ma większego znaczenia bo Ałdi to ałdi
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez Novy » 5 wrz 2012, 23:15

polak900 napisał(a):Audi to klasa premium, nie ma co porównywać do cx-5,
Jedynie ta mazda zapewne przejeździ tę Q5, ale to nie ma większego znaczenia bo Ałdi to ałdi


No tak tylko popatrz na cenę,zapłacę za CX-5 z ledami 152tys,za Audi 160tys.sam piszesz że to inna klasa,więc czy warto?Nie przypuszczałem że różnica będzie tak niewielka,inaczej dawno śmigałbym Q5,bo wcześniej nawet tego nie sprawdziłem...
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2012, 18:19
Posty: 39
Auto: Honda CR-V 2008 Elegance,styczeń 2013 (mam nadzieję) CX-5 Black,2,2 diesel 175kM Passion

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Moto