SUV 4X4; 25-30kzl dyskusja przed zakupem
O Foresterze dodam, że jest tam sprytny dodatek w wersjach MT – hill-holder 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):O Foresterze dodam, że jest tam sprytny dodatek w wersjach MT – hill-holder
Ma toś cos wspólnego z "cup holder" bo jeśli tak to mam to w Hyundaiu :–)
Ten Santa Fe to wersja po Lifcie była ?
..::Born To Rise Hell::..
brii napisał(a):– małe, toporne, bez osiągów ale w terenie dzielne
u nas nie ma ale teraz to jest chevrolet niva:
http://www.google.com/images?q=chevrole ... 82&bih=717
nowa buda – stare podzespoly
a oto uaz:
http://www.google.com/images?q=uaz+patr ... 82&bih=717
technika j.w.
koreanska technika nie moze byc taka zla – na zachodzie (przynajmniej w Belgii) jezdzi tego sporo.
Widze JohnnyB iz bardziej sie kierujesz w strone komfortu podrozowania wiec moze cos takiego:

w trasie sprawdzi sie rewelacyjnie a i po sniegu i dziurach da rade
ale dziwi mnie troche iz masz coupejke a jeszcze Ci na osiagach zalezy... dlamnie suv ma sie przemieszczac dlatego ja mysle o vitarce lub jeepie w dobrej kondycji a silnik... jaki bedzie taki bedzie.
jesli w mx5 nie widze specjalnie roznicy w prowadzeniu przy 80 – 180 to hrv czuje sie najlepiej miedzy 80 a 100 (na trasie). Zmierzam do tego iz nawet 200-300 konny duzy suv nie bedzie tak sprawny na suchym i kretym asfalcie jak lekkie 150KM
JohnnyB napisał(a):Ma toś cos wspólnego z "cup holder" bo jeśli tak to mam to w Hyundaiu :–)


HILL HOLDER:
System umożliwiający zatrzymanie samochodu na wzniesieniu, tak aby nie stoczył się. Nie wymaga użycia hamulca ręcznego ani roboczego. Po zatrzymaniu na pochyłości, wystarczy trzymać wciśnięty pedał sprzęgła by samochód stał nieruchomo. Hill Holder przestaje działać automatycznie, gdy samochód ruszy z miejsca. Bardzo przydatne przy ruszaniu pod górkę. Stosowany w Subaru i Land Roverach.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
bierz forka najlepiej xt/s-turbo 2.0
- Od: 9 lis 2009, 10:58
- Posty: 10
- Auto: 323sedan 1.7D 93'
TALREP napisał(a):Nie, pisałem o wersji przed liftem. Ten taki napompowany
NIe bezpośrednio, tylko że jest to silnik 3,5 V6 :–) w wersji polifcie jest 3,3
wąż napisał(a):bierz forka najlepiej xt/s-turbo 2.0
dziękuje za wyczerpującą informację......
..::Born To Rise Hell::..
Chyba się nie rozumiemy
W swojej wypowiedzi przedstawiłem wersję I gen (czy tam przed liftem) rok około 2002 z silnikiem 3.5 V6. Swoją drogą chyba mało popularny silnik bo w tej chwili nie ma żadnego Santa Fe z tym motorkiem na allegro.
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
TALREP napisał(a): Chyba się nie rozumiemyW swojej wypowiedzi przedstawiłem wersję I gen (czy tam przed liftem) rok około 2002 z silnikiem 3.5 V6. Swoją drogą chyba mało popularny silnik bo w tej chwili nie ma żadnego Santa Fe z tym motorkiem na allegro.
Spoko rozumiemy się jak najbardziej
Wersja mało spotykana bo niedostępna na rynku europejskim, chyba częściej można było znaleźć wersję 2,0 i 2,4.
Jak dla mnie auto bardzo interesujące, jak zauważył Bartezm mi chyba bardziej zależy na komforcie, niż na właściwościach terenowych, potrzebne mi jednak auto którym nie będzie strach zjechać na polną zaśnieżoną po kolana drogę.
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):potrzebne mi jednak auto którym nie będzie strach zjechać na polną zaśnieżoną po kolana drogę.
JohnnyB – specjalnie dla Ciebie nakrecilem kilka ujec mojej hrv-ki zima. Zdecydowanie nie jest to terenowka i mysle ze kazdy inny suv spokojnie poradzilby sobie na tej trasie. Dodatkowo za kiere posadzilem swoja zonke (dopiero chodzi na kurs prawka) wiec nie posiada doswiadczenia a i tak honda nie dala sie zakopac
Spokojnie mozesz szukac allroada, czy XC – dadza rade.
viewtopic.php?f=320&t=92461&p=1875998#p1875998
JohnnyB napisał(a):wąż napisał(a):bierz forka najlepiej xt/s-turbo 2.0
dziękuje za wyczerpującą informację......
Napiszę trochę więcej
Jeśli szukasz prawdziwej terenówki to możę Hyundai Galloper? Tam jest masa podzespołów od Mercedesa.
Z góry przepraszam bo nie czytałem całego wątku
pozdrawiam
- Od: 9 lis 2009, 10:58
- Posty: 10
- Auto: 323sedan 1.7D 93'
Dzięki Panowie za dodatkowe informację :–)
Galoper fajna sprawa ale to nie to co szukam jednak,
Dziś oglądałem Hyundai Terracan i jakoś chyba to też nie to (Chodź to była najbiedniejsza wersja wyposażenia i zielony kolor). Trafiłem jeszcze dziś na Volvo XC70 i chyba to jest to co najbardziej mi wizualnie odpowiada :–) i 2,4 AWD z ponad 200 KM pod maską :–)
Musze się jeszcze nim karnać i wtedy będę miał pewność.
Znajomy ściągnął już 2 Volvo z USA i jeśli dolar poleci w dół to pewnie w drugiej połowie roku spróbuje coś z za oceanu przyprowadzić.
Ale ze mną jak z babą, może jeszcze coś innego wpadnie mi do głowy......
Galoper fajna sprawa ale to nie to co szukam jednak,
Dziś oglądałem Hyundai Terracan i jakoś chyba to też nie to (Chodź to była najbiedniejsza wersja wyposażenia i zielony kolor). Trafiłem jeszcze dziś na Volvo XC70 i chyba to jest to co najbardziej mi wizualnie odpowiada :–) i 2,4 AWD z ponad 200 KM pod maską :–)
Musze się jeszcze nim karnać i wtedy będę miał pewność.
Znajomy ściągnął już 2 Volvo z USA i jeśli dolar poleci w dół to pewnie w drugiej połowie roku spróbuje coś z za oceanu przyprowadzić.
Ale ze mną jak z babą, może jeszcze coś innego wpadnie mi do głowy......

..::Born To Rise Hell::..
Zastanawiam się jak mogliście zapomnieć o tym aucie
a sory jednak Barthez wspomniał...

http://otomoto.pl/audi-a6-allroad-2-7-b ... 77929.html
Jeśli miałbym wybierać między Volvo CX70 a Audi Allroad to wybrałbym to drugie
Co prawda nie jest to Suv ale do pokonania małego terenu takiego jak opisuje JohnnyB wystarczy w zupełności i na asfalcie da się poszaleć. Prezentuje się ładnie, sprawdzony napęd Quattro, hydraulicznie regulowane zawieszenie (na zdjęciu chyba nie jest podniesione), eksploatacja nie jest aż tak droga i cena
Ale gdybym miał do wyboru Forestera albo Allroad to jednak wygrałoby Subaru chyba ze względu na dźwięk silnika
Prześwit po podniesieniu naprawdę nie jest mały (1:50 w filmie jest pokazane )
Niestety są to testy nowszych modeli ale może się przyda


Jeśli miałbym wybierać między Volvo CX70 a Audi Allroad to wybrałbym to drugie
Ale gdybym miał do wyboru Forestera albo Allroad to jednak wygrałoby Subaru chyba ze względu na dźwięk silnika
Prześwit po podniesieniu naprawdę nie jest mały (1:50 w filmie jest pokazane )
Niestety są to testy nowszych modeli ale może się przyda

Mnie Audi nigdy jakoś nie pociągało, auto poprawne, ale jak dla mnie przecenianie, zwłaszcza jeśli chodzi o koszta zakupu. Rozważam tylko silniki benzynowe, Audi ma tylko 2 2.7 i 4.2.
Jesli już to 2.7 ale spalanie w tym jest koszmarne.
Volvo XC70 ma niestety tylko jeden motor benzynowy, ale wedlug danych, opinii użytkowników wydaje się ze będzie w stanie palić o 2 litry mniej niż Audi.
Poza tym Volvo mi się podoba, audi jest OK, ale nie działa na mnie jego urok. Mam znajomego który ma A4 z 2006 roku i jego historia skutecznie odstraszyła mnie od Audi. Chodź sam jest sobie winny.
Jedynym konkurentem dla Volvo na chwile obecną jest Subaru. Zarówno Forester jak i Outback. Póki co tej wersji się trzymam
Jesli już to 2.7 ale spalanie w tym jest koszmarne.
Volvo XC70 ma niestety tylko jeden motor benzynowy, ale wedlug danych, opinii użytkowników wydaje się ze będzie w stanie palić o 2 litry mniej niż Audi.
Poza tym Volvo mi się podoba, audi jest OK, ale nie działa na mnie jego urok. Mam znajomego który ma A4 z 2006 roku i jego historia skutecznie odstraszyła mnie od Audi. Chodź sam jest sobie winny.
Jedynym konkurentem dla Volvo na chwile obecną jest Subaru. Zarówno Forester jak i Outback. Póki co tej wersji się trzymam

..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):Jedynym konkurentem dla Volvo na chwile obecną jest Subaru. Zarówno Forester jak i Outback. Póki co tej wersji się trzymam
I dobrze. Ciekaw jestem, jakiego wyboru dokonasz i niewykluczone, że pójdę w Twoje ślady. Ostatnio trochę się rozchorowałem na forestera. Do zakupu wchodzą w grę lata 2002-2004. Trochę czytam, ale jeszcze nie jestem w stanie podjąć decyzji co do wersji silnikowej.
Pozdro
Barthez napisał(a):i tak honda nie dala sie zakopac
W zeszłym tygodniu moja żona nie dała rady wyjechać HRVką z miejsca parkingowego przy jednej z głównych ulic Gdańska. Lekki wykrzyż i wyślizgane dołki pod kołami. Zanim dojechałem zdążyła wezwać assistance i ją wyciągnęli. Tak, że na Trójmiasto HRV-ka ma trochę za słabą trakcję zimą

A ośki (zwłaszcza FWD) niech sobie wtedy pełną parą polerują lód
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Dołączany napęd ma jedną niebezpieczną cechę, która ujawnia się zimą przy skrętach np. na wyślizganych skrzyżowaniach. Otóż jak wchodzimy w zakręt i wszystkie koła mają trakcję jest OK, jedzie jak FWD, ale przy wychodzeniu dodajemy gazu, przednie koła wpadają w uślizg, dołącza się tył i ... zaskoczony kierowca może "nie odnaleźć się" wystarczająco szybko w zachowaniu AWD i auto wylatuje bokiem ze swojego pasa !
2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
JohnnyB – słuszny wybór – xc70 mi również się bardzo podobają i są to dość uniwersalne auta. Jeśli chodzi o porównanie z audi allroad. Znajomy przez jakiś czas miał jedno i drugie (oba w dizlu) i zawsze mówił, że woli jeździć volvo. W lato sprzedał oba i kupił nowszego xc70 
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
TALREP napisał(a):xc70 mi również się bardzo podobają i są to dość uniwersalne auta.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
http://www.youtube.com/watch?v=De0RstOO_iY
I jeszcze suchar:
http://www.youtube.com/watch?v=Q7dVFY5CxT0
Ktoś jeszcze chce XC ?
2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
mcbeth napisał(a):TALREP napisał(a):xc70 mi również się bardzo podobają i są to dość uniwersalne auta.
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=De0RstOO_iY
I jeszcze suchar:
http://www.youtube.com/watch?v=Q7dVFY5CxT0
Ktoś jeszcze chce XC ?
Idź stąd zły człowieku!!!!!!!

Ale tak na poważnie kierowca w pierwszym filmiku jakiś słaby, w drugim Volvo dało rade podjechać pod jeszcze bardziej strome wzniesienie
Volvo trzeba umieć jeździć, daje na pewno więcej frajdy z jazdy (patrz drugi film test na mokrej nawierzchni )


Ale poważnie padaka, Subaru położyło wszystko...... dla pewności poszukam materiały z kampanii Volvo
Ostatnio edytowano 10 sty 2011, 18:11 przez JohnnyB, łącznie edytowano 1 raz
..::Born To Rise Hell::..
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości