oczywiście brawa dla autorów..
w kwestii technicznej: czy tylko moje przeglądarki mają problem z ze spisem treści (widać kawałki html i linki nie działają – ie oraz firefox)?
Komentarze do artykułu maxkls
znarf napisał(a):w kwestii technicznej: czy tylko moje przeglądarki mają problem z ze spisem treści (widać kawałki html i linki nie działają – ie oraz firefox)?
Nie tylko Twoje – migrowaliśmy z phpBB do phpBB3 – tu nie działa kod html. Ale to ma się zmienić niebawem.
Pozdor Myjk
Witam
Czy może ktoś posiada schemat podłączenia przewodów do obudowy filtra powietrza a najlepiej zdjęcie tego miejsca??
Ostatnio wyciągnąłęm obudowę i po jej włozeniu i podłączeniu przedowów zauważyłem, że jeden krociec jest wolny (tzn nie ma przewodu – tego najniższego – podciśnienie do elektrozaworu). Czy to możliwe, że jeździłem bez tego przewodu? Jakie to może mieć skutki? A może podczas wyjmowania obudowy gdzieś się po prostu "schował"?
I jeszcze jedno pytanie – jakie mogą być skutki błędnego podłączenia przewodów tzn zamiast do wentylacji zaworów egr przewód został podłączony do podciśnienia do elektrozaworu? Tzn w moim przypadku skutkiem był brak mocy i kopcenie na czarno ale czy mogą być jeszcze jakieś poważniejsze następstwa złego podłączenia tych przewodów??
Pozdrawiam
Czy może ktoś posiada schemat podłączenia przewodów do obudowy filtra powietrza a najlepiej zdjęcie tego miejsca??
Ostatnio wyciągnąłęm obudowę i po jej włozeniu i podłączeniu przedowów zauważyłem, że jeden krociec jest wolny (tzn nie ma przewodu – tego najniższego – podciśnienie do elektrozaworu). Czy to możliwe, że jeździłem bez tego przewodu? Jakie to może mieć skutki? A może podczas wyjmowania obudowy gdzieś się po prostu "schował"?
I jeszcze jedno pytanie – jakie mogą być skutki błędnego podłączenia przewodów tzn zamiast do wentylacji zaworów egr przewód został podłączony do podciśnienia do elektrozaworu? Tzn w moim przypadku skutkiem był brak mocy i kopcenie na czarno ale czy mogą być jeszcze jakieś poważniejsze następstwa złego podłączenia tych przewodów??
Pozdrawiam
-
maciej999
maciej999 napisał(a):jakie mogą być skutki błędnego podłączenia przewodów tzn zamiast do wentylacji zaworów egr przewód został podłączony do podciśnienia do elektrozaworu? Tzn w moim przypadku skutkiem był brak mocy i kopcenie na czarno ale czy mogą być jeszcze jakieś poważniejsze następstwa złego podłączenia tych przewodów??
Pozdrawiam
takie jak opisales, bo geometria turbiny nie pracuje poprawnie...
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Dzięki za odp.
Ale czy to złe podłączenie może mieć jeszcze jakieś przykre następstwa w przyszłości (przejechałem jakieś 15km, prędkość do 80 km/h, zresztą ciężko było sie bardziej rozpędzić)?
I jeśli ktoś posiada fotkę okolic filtra powietrza lub jakiś schemat to będe wdzięczny
Pozdr.
Ale czy to złe podłączenie może mieć jeszcze jakieś przykre następstwa w przyszłości (przejechałem jakieś 15km, prędkość do 80 km/h, zresztą ciężko było sie bardziej rozpędzić)?
I jeśli ktoś posiada fotkę okolic filtra powietrza lub jakiś schemat to będe wdzięczny
Pozdr.
-
maciej999
maciej999 napisał(a):Dzięki za odp.
Ale czy to złe podłączenie może mieć jeszcze jakieś przykre następstwa w przyszłości (przejechałem jakieś 15km, prędkość do 80 km/h, zresztą ciężko było sie bardziej rozpędzić)?
....
nie!
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
mógłby ktoś odświeżyć te obrazki bo nie pokazują się wszystkie
mlecok napisał(a):dałoby się tutaj zaktualizować zdjęcia? Duża ilość powygasała.
Neonixos666 napisał(a):mógłby ktoś odświeżyć te obrazki bo nie pokazują się wszystkie
bieski napisał(a):Niestety nie da się. Sam autor poradnika ich juz nawet nie ma.
W dniu dzisiejszym przywróciłem część zdjęć.
Dzieki wszystkim, postaram sie pouzupelniac wszystko i dokonczyc to co zaczalem, zahaczajac jeszcze o dpf i mazde 6gh
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Witam!
2 pytania dot. testu przelewowego:
=Jakiej grubości (średnica) musi być wężyk aby wszedł na kanały przelewowe wtrysków?
=Gwoździa, śrubkę, śrubokręt, zatyczkę wsadzamy w ten wężyk co łączy wszystkie pozostałe cztery przelewy?
PS: Czy kalibrować wtryski przed tym w serwisie? Czy lepiej po i jeszcze raz zrobić test? Jak któryś wtrysk będzie lał to kalibracja nie pomoże? Jak to się ma jedno do drugiego? I po co wogólę sie kalbiruje?
2 pytania dot. testu przelewowego:
=Jakiej grubości (średnica) musi być wężyk aby wszedł na kanały przelewowe wtrysków?
=Gwoździa, śrubkę, śrubokręt, zatyczkę wsadzamy w ten wężyk co łączy wszystkie pozostałe cztery przelewy?
PS: Czy kalibrować wtryski przed tym w serwisie? Czy lepiej po i jeszcze raz zrobić test? Jak któryś wtrysk będzie lał to kalibracja nie pomoże? Jak to się ma jedno do drugiego? I po co wogólę sie kalbiruje?
- Od: 12 kwi 2012, 23:07
- Posty: 29
- Auto: M 6 GY 2.0 CiDT 136km 2004
1. takiej aby pasowal na koncowke wtrysku
2.tak, co by nie kapalo paliwo podczas testu
3.test przelewowy to takie ogolne sprawdzenie stanu wtrykow i moza go robc przed i po , wedlug potrzeb kontrolnych
4. po kadej ingernecji mozesz dla kontroli sprawdzic wartosci zwrotne wtryku i nie ma to abs. na nic wplywu
5/6. nie, nie pomoze i nie wyjdzie. proces zostanie przerwany
7. wtrysk jest to element eksplatacyjny taki jak opony klocki, wycieraczki i przy eksplatacji ulega zuzyciu.
kalibracja doregulowywuje elektronicznie dawke paliwa w zaleznosci o stanu technicznego wtrysku tzw. korekta
pozdr.E
EDIT(moderator)
Klikanie na "cytat" – który powoduje cytowanie całego ostatniego posta mija się z celem(jest niepotrzebne i sztucznie wydłuża wątek).
Dlatego bardzo proszę o używanie cytowania tylko, jeżeli odnosi się do części wypowiedzi(a nie całości), oraz w przypadku odpowiedzi na post, który nie jest ostatnim w wątku.
Dziękuję
2.tak, co by nie kapalo paliwo podczas testu
3.test przelewowy to takie ogolne sprawdzenie stanu wtrykow i moza go robc przed i po , wedlug potrzeb kontrolnych
4. po kadej ingernecji mozesz dla kontroli sprawdzic wartosci zwrotne wtryku i nie ma to abs. na nic wplywu
5/6. nie, nie pomoze i nie wyjdzie. proces zostanie przerwany
7. wtrysk jest to element eksplatacyjny taki jak opony klocki, wycieraczki i przy eksplatacji ulega zuzyciu.
kalibracja doregulowywuje elektronicznie dawke paliwa w zaleznosci o stanu technicznego wtrysku tzw. korekta
pozdr.E
EDIT(moderator)
Klikanie na "cytat" – który powoduje cytowanie całego ostatniego posta mija się z celem(jest niepotrzebne i sztucznie wydłuża wątek).
Dlatego bardzo proszę o używanie cytowania tylko, jeżeli odnosi się do części wypowiedzi(a nie całości), oraz w przypadku odpowiedzi na post, który nie jest ostatnim w wątku.
Dziękuję
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości