Już niedługo Mitsubishi zaadaptuje ten przód do L200 i wszystkim zbrzydnie do końca

Uważam, że Lancer wygląda naprawdę fajnie, ale nadużywanie tego motywu stylistycznego w innych modelach nie jest udanym posunięciem.
grabu122 napisał(a):Globy czy ja wiem czy ciasny? jak na tą klasę chyba O.K. – jechałem jako pasażer, dzisiaj przeczytałem kilka opinii i testów tego modelu i jakość nikt z redaktorów nie skarżył się na ciasnotę.
Ciasno przy tych gabarytach zewnętrznych to jest w Millenii

(wygodny fotel pasażera pokryty jasną skórą, elektryczna regulacja max do tyłu, a tu kupa
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
nie mogę swobodnie wyciągnąć nóg

?? no chyba że ta regulacja była uszkodzona i nie cofała siedzenia do samego końca... nie wiem

)
Dla mnie nie jest tandetą, gdy kokpit nie ma 105przycisków i 30 kolorowych lampeczek, a spasowanie elementów wg. dobre, jakość plastików raczej średnia, choć ostatni model Toyoty pod nazwą Corolla wcale nie miał/ nie ma lepszych.
Są po prostu przestronniejsze kompakty

Też uważam, że w prostocie siła, ale chodzi o jakość materiałów i wykończenia (również w bagażniku). Lancerowi daleko do europejskiej i japońskiej konkurencji, chociaż jeszcze Auris i Corolla wypadają w tej kategorii kiepsko. Millenia też jest ciasna jak na swoją klasę i wymiary i miejsca na nogi z przodu mogłoby być więcej

Poza tym ma klubowe, ale zbyt płaskie fotele... Aczkolwiek to auto z innej epoki i z innymi priorytetami.