Gibsong napisał(a):tylko KLke idzie kupić za 6-10 tysi, jakiego TDI 130 KM kupisz za tą kase, cza liczyć 25-30 plus program, oczywiście auto będzie sporo młodsze ale kilosów nalatane porównywalnie pewnie.
Pozatym TDI mają wszyscy, a V6 nieliczni
V6 diesel to mało jest, VW,Audi i Skoda Superb, do tego C5,C6, P407, P605, Jaguary S-Type, XF i XJ, no i nowsze merce 280 CDI i 320 CDI, ten sam silnik w Chryslerze 300C i chyba koniec.
Najtaniej A4 2.5 TDI i Passat V6 TDI ale silnik dość felerny i wcale tak mało nie pali.
mniej więcej to miałem na myśli, to tego doznania dźwiękowe nieporównywalne, elastyczność porównywałem z "legendarnym" 19 TDI i jakoś szału nie było, kultura pracy nieporównywalna.
misiekwaw napisał(a):tyle radochy to znaczy ile
j.w
magicadm napisał(a):No cóż, faktycznie dla wielu jedyny parametr opisujacy auto to przyśpieszenie od 0 do 100...
...cała reszta nieistotna. Komfort, praktyczność, ładowność, bezpieczeństwo, koszty utrzymania, serwisu, ubezpieczenia itp.
jasne, wszystkich do jednego worka... preferuję styl wczesnoemerytalny, V6 kupiłem dlatego że zawsze chciałem mieć
misiekwaw napisał(a):spalanie przy spokojnej jezdzie od 5 do 7 litrow
phi, tylko 1.5l mniej niż mój. elastyczność jazda od 50 do 220 na5 biegu u mnie nie problem, w "legendarnym" TDI 1.9 tak nie pojeździ bo go zamula
Gibsong napisał(a):Najtaniej A4 2.5 TDI i Passat V6 TDI ale silnik dość felerny i wcale tak mało nie pali.
no Passat z tym silnikiem nie dał mi rady, a jestem marnym rajdowcem, chyba że na jeszcze gorszego ode mnie trafiłem.
obra, przyznaję-jestem zepsuty na punkcie benzynki (szczególnie mojej) i nic mnie nie przekona. potrafię jednak przyznać ze diesle pod paroma względami przewyższają benzynę i nie mam zamiaru upierać się nad wyższością tych drugich
choć dla mnie jest oczywista
misiekwaw napisał(a): To wystarczy 1.9TDI 130KM z programem na 165KM i 400Nm
przy okazji, ile za taki tuning trzeba zapłacić?? tak z ciekawości. pewnie coś koło wartości mojego auta
Puhcio napisał(a):ale spalanie to 7 – 10
tak jak moje
