Sens kupowania diesla

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Lukano » 12 wrz 2008, 16:26

Trochę dużo jak 9 na mieście w Dieslu. Saab benzyna pali 10-11 w mieście bez katowania.
Ojca volvo 170 koni nie przekracza 8 na mieście, 6 pali na trasie.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez brii » 12 wrz 2008, 16:36

Wszystko zależy od kierującego – ja w prawie ważącym 2 tony samochodzie z dieslem 3.0 w automacie wykręciłem na mieście 8l/100km, moja matka nie potrafi zejść z 10/100km ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Maciej Loret » 12 wrz 2008, 16:39

Lukano napisał(a):Trochę dużo jak 9 na mieście w Dieslu. Saab benzyna pali 10-11 w mieście bez katowania.


Ale nie w tym samym mieście, o tych samych godzinach, pod tą samą nogą, itd...

Lukano napisał(a):Ojca volvo 170 koni nie przekracza 8 na mieście, 6 pali na trasie.


A wsiądzie szybki i wściekły i będzie ciężko się w dysze w mieście i ośmiu w trasie wyrobić...

Ja dziś wracałem z Borów Tucholskich. Z nudów włączyłem 80km/h i komputer pokazywał na w miarę równym 6,6 l/100km. Można? Można, ale to dla mnie hardcore... Człowiek się męczy, auto się męczy...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Puhcio » 12 wrz 2008, 16:56

Lukano napisał(a):Ojca volvo 170 koni nie przekracza 8 na mieście, 6 pali na trasie.


163 KM, ale D5 jest faktycznie wyjątkowo oszczędny ;)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Lukano » 12 wrz 2008, 18:12

Maciej Loret napisał(a):Ale nie w tym samym mieście, o tych samych godzinach, pod tą samą nogą, itd...

Wiadomo. Ale w Radomiu ostatnio też nie brakuje korków, a ojciec jeździ głównie do pracy i z powrotem, jakieś 4 km w jedną stronę.
Maciej Loret napisał(a):A wsiądzie szybki i wściekły i będzie ciężko się w dysze w mieście i ośmiu w trasie wyrobić...

heheh czyli ja ?? :P jak wsiądę do tego samochodu i daje po garach to mi ostatnio 8,5 wyszło.
Trasa przy 140 plus wyprzedzanie 6 mnie spaliła.
Coś moim zdaniem volvo oszczędniejsze od mazdy. Volvo 1600 kilo tam mi się zdaje,Puhcio ??
A 6 w dieslu jaka waga ??
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Puhcio » 12 wrz 2008, 18:21

Lukano napisał(a):Coś moim zdaniem volvo oszczędniejsze od mazdy. Volvo 1600 kilo tam mi się zdaje,Puhcio


Albo nawet jeszcze trochę więcej. Cięzkie krowy ;)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez fin » 13 wrz 2008, 11:00

Chcecie tanio jezdzić ? można nowa Mazdą 6 spalić 4 litry w trasie .
Jak ? jadąc na piatym biegu z predkscią około 90 km/h ale trzeba mieć przeszło 2 tys obr.tak około chyba 2200 -2300 ,spalanie szok 3,9 litr ,prędkość nie jest ważna ważne są obroty wtedy pali bardzo mało .
Oczywiscie to nie kazdy tak lubi .
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2008, 11:18
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel

Postprzez mcbeth » 14 wrz 2008, 11:29

fin napisał(a):jadąc na piatym biegu z predkscią około 90 km/h ale trzeba mieć przeszło 2 tys obr.tak około chyba 2200 -2300 ,spalanie szok 3,9 litr

U mnie to niemożliwe. Na V biegu przy 2tys obr mam 94km/h licznikowo. :D
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez Puhcio » 14 wrz 2008, 13:48

Diesa warto kupić ... jeśli ktoś lubi jak go w fotel wciska :P
Wczoraj znajomy kupił Ibizę 1.9 TDI 131 KM @ 165 KM, 400 Nm. Jak to zapie*ala :|

No i przy butowaniu pali ~ 10l, co jest nierealne dla żadnej benzyny o tej mocy ...
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez fin » 14 wrz 2008, 16:14

mcbeth napisał(a):
fin napisał(a):jadąc na piatym biegu z predkscią około 90 km/h ale trzeba mieć przeszło 2 tys obr.tak około chyba 2200 -2300 ,spalanie szok 3,9 litr

U mnie to niemożliwe. Na V biegu przy 2tys obr mam 94km/h licznikowo. :D



to spróbuj mieć tak 2,2-2,3 obrotów i piąty bieg .U mnie pali wtedy bardzo mało,chyba że w nowej Mazdzie 6 jest coś jeszcze pozmieniane .
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2008, 11:18
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel

Postprzez Dry » 14 wrz 2008, 18:58

Puhcio napisał(a):Wczoraj znajomy kupił Ibizę 1.9 TDI 131 KM @ 165 KM, 400 Nm. Jak to zapie*ala

Silnik VW, no i wcale sie nie dziwie. Moim skromnym zdaniem to 'tylko' VW potrafi budować diesle. Tez mialem okazje nim jechac, wrazenia zupelnie podobne :)
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2007, 14:10
Posty: 344 (4/0)
Skąd: Poznań
Auto: 626 GW, 2.0 lpg,
2000 r.

Postprzez Maciej Loret » 14 wrz 2008, 19:11

Dry napisał(a):Moim skromnym zdaniem to 'tylko' VW potrafi budować diesle.


Bo?
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Grzyby » 14 wrz 2008, 19:18

Dry napisał(a):Moim skromnym zdaniem to 'tylko' VW potrafi budować diesle

poczytaj forum TDI <lol>

Kocham opinie ludzi mających z czymś styczność "przelotnie" ....
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Lukano » 14 wrz 2008, 19:53

Maciej Loret napisał(a):Bo?

Bo pewnie kolega tylko takim jechał. TDI jak dla mnie to w tym momencie z nowszych diesli najgorsze.
Dopiero teraz zaczynają wprowadzać po pompowtryskiwaczach CR.
Zapraszam do mnie przewiozę kolegę volvo z dielslem to szybko zmieni zdanie.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Mateusz L » 14 wrz 2008, 20:10

'tylko' VW potrafi budować diesle

Taaak, a z ich własnego podwórka: BMW to do glebogryzarki co najwyżej.
Włosi- 2.4JTD, czy francuskie HDI, lub dCI to w ogóle średniowiecze, a Mazda, Honda, Subaru...Co tam, że DITD miał ponoć klapki symulujące 8V na niskich obrotach, które VW wprowadziło właśnie przy okazji TDI CR, a i-DTEC spełnia już dziś normę Euro 6...i tak VW ma super 1.9 TDI- i jego "sweet sound" dzięki któremu mój starszy, słysząc w komisie uruchamianie B5 rozglądał się w poszukiwaniu odpalonego Transita...
A czy Szanowny Kolega zdaje sobie sprawę, że 2.5 TDI jest zmorą większości użytkowników aut zacnej marki Audi.Padające turbo, pompy, wycierające się wałki etc ...jeszcze coś???
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez Puhcio » 14 wrz 2008, 20:50

Mateusz L napisał(a):A czy Szanowny Kolega zdaje sobie sprawę, że 2.5 TDI jest zmorą większości użytkowników aut zacnej marki Audi.


Sprecyzuj – 2.5 V6 TDi są felerne.

2.5 TDi R5, które stosowało m.in. Volvo w S/V70, S80 ... są naprawdę dobre.
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Mateusz L » 14 wrz 2008, 20:59

Puhcio napisał(a):Sprecyzuj – 2.5 V6 TDi są felerne.

Dokładnie tak.

Rzędówki są bardzo dobre i trwałe, ale problem polega na tym, że nie stosowane od bodaj A6 C4( w każdym razie od kilku lat) ;)
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez Dry » 14 wrz 2008, 21:45

No przepraszam, ze w ogóle coś napisałem :|

Dzieki, ze mnie trochę uświadomiliście. Sam miałem kontakt wiele razy z TDI i narazie żaden z właścicieli/znajomych nie narzekał, ba był zachwycony autem/jednostką napędową, także pozwoliło mi to wysnuć (jak widać mocno kontrowersyjny) wniosek. Do francuzów sie nie zgodze, no ale ok ;)

Następnym razem postaram się nie pisać. :]
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2007, 14:10
Posty: 344 (4/0)
Skąd: Poznań
Auto: 626 GW, 2.0 lpg,
2000 r.

Postprzez Mateusz L » 14 wrz 2008, 22:09

Jeśli Cię uraziłem to przepraszam, nie miałem takiego zamiaru. Po prostu TDI nie są takie idealne... A ile razy miałeś kontakt z innymi Dieslami? Mam kumpla w serwisie Renault i twierdził, że problemy z dCI są, gdy ktoś naleje tragicznego paliwa, albo jeszcze lepiej- biopaliwa z Biedronki :D. Dla równowagi dodam, że czytałem o przypadku Audi 2.0TDI CR w którym wtryski padły przy przebiegu 500km (słownie: pięćset kilometrów). 2M to w TDI także zawodny element,a np. M6 problemów z tym raczej nie ma. DPF w VW też się zapycha podobno.Co do starszych TDI-konstrukcja stara i niezawodna, ale porównujmy ją ze starszą generacja silników-choćby DITD i tu-problemy z turbo i przepływkami świadczą o tym, że nie jest to taki ideał. Ew. "wyższość" polega na dostępnośc i niskich cenach usług/ części-w TDI zregenerujesz pompę za 1/3 tego co w DITD.Pozdrawiam i nie gniewaj się-mam inne zdanie niż Ty- do tego jest forum by przedstawiać argumenty :)
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez Lukano » 14 wrz 2008, 23:22

Puhcio napisał(a):2.5 TDi R5, które stosowało m.in. Volvo w S/V70, S80 ... są naprawdę dobre.

Że są dobre to zadużo powiedziane :P Są lepsze od V6.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Moderator

Moderatorzy Moto