Żałuje zakupu mazdy,mogłem kupic coś bardziej swojskiego np audi
Zalezy, ile czasu zamierzasz jezdzic autem, gdzie chcesz je naprawiac i jak przylozysz sie do znalezienia odpowiedniego silnika. Przekladka wyjdzie taniej niz porzadny serwis, ale warto poszukac motoru "do odsluchania" przed wyjeciem.
PS. Tylko nie lejcie moto-doktorow...
PS. Tylko nie lejcie moto-doktorow...
Globy napisał(a):Przekladka wyjdzie taniej niz porzadny serwis
tak napewno sie zgodze ale nia masz pewnosci ze jak kupisz nowy silnik to bedzie dobrze....
ja tez stoje przed dylematem naprawiac czy wymienic
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
SHY napisał(a):
Obys mial racje. Nie chce zapeszac, ale latem moze byc gorzej.
Na razie nie martwię się tym co będzie latem.Nie sądzę żeby miało się pogorszyć.Auto zakopci leciutko po odpaleniu,tylko jak jest zimne.Silnik mam z małym przebiegiem,poza tym
jest ok.Myślę,że w tych autach należy szczególnie pilnować zmiany oleju i tego,żeby był czysty i dobrej jakości.Nie powinien taki silnik długo[kilka miesięcy] stać nie odpalany.
- Od: 29 lut 2008, 15:23
- Posty: 32
- Skąd: poznań
- Auto: mazda323j
marcinkosky napisał(a):ja tez stoje przed dylematem naprawiac czy wymienic
Myslalem, ze 1.8 sa kompletnie bezawaryjne... ale jestes druga osoba po Xioncu w niedlugim odstepie czasu, ktora ma motor do roboty. Ja robilbym remont, chyba ze trafilbym na serducho z Anglii do sprawdzenia w aucie z rzeczywistym przebiegiem w okolicach 100k km (marzenia
Globy napisał(a): chyba ze trafilbym na serducho z Anglii do sprawdzenia w aucie z rzeczywistym przebiegiem w okolicach 100k km (marzenia
jest taki co ma 28 tys. przebiegu ale cena to jest ogromna wystawiona...
Globy napisał(a):Myslalem, ze 1.8 sa kompletnie bezawaryjne...
kazdy silnik jest awaryjny....
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
marcinkosky
coś ty masz pecha do tych mazd albo za bardzo się napalasz przy zakupie.
MX-6 też chyba dymiło
A jak było z BMW też miałeś znim problemy
Mój ma prawie 220 tyś km w tym 50 tyś na lpg i nie ma problemu
I jak brał 1,5 tak dalej tyle bierze między wymianami.
Raz widziłem z tyłu dyma,
ale to było w lecie silnik był rozgrzany i po niedługim postoju.( podejrzewam rozsypane uszczelniacze zaworowe przez lpg i wiek samochodu)
Xionc też miał dobry samochód i zmienił na jakiegoś grata.
Przez to forum muszę ciągle ogądać się w lusterko tylne przy odpalaniu.
to teraz proponuję Honde
Bedziesz zadowolony przynajmniej z silnika.
coś ty masz pecha do tych mazd albo za bardzo się napalasz przy zakupie.
MX-6 też chyba dymiło
A jak było z BMW też miałeś znim problemy
Mój ma prawie 220 tyś km w tym 50 tyś na lpg i nie ma problemu
I jak brał 1,5 tak dalej tyle bierze między wymianami.
Raz widziłem z tyłu dyma,
ale to było w lecie silnik był rozgrzany i po niedługim postoju.( podejrzewam rozsypane uszczelniacze zaworowe przez lpg i wiek samochodu)
Xionc też miał dobry samochód i zmienił na jakiegoś grata.
Przez to forum muszę ciągle ogądać się w lusterko tylne przy odpalaniu.
marcinkosky napisał(a):kazdy silnik jest awaryjny....
to teraz proponuję Honde
Bedziesz zadowolony przynajmniej z silnika.
Hazu napisał(a):marcinkosky
coś ty masz pecha do tych mazd albo za bardzo się napalasz przy zakupie.
Hazu napisał(a):MX-6 też chyba dymiło
nie dymilo... mx byl w bardzo dobrym stanie ale (jak widac niepotrzebnie) sie posluchalem "jednej osoby" (nie z forum
Hazu napisał(a): jak było z BMW też miałeś znim problemy
nie z bawarka nie mialem najmniejszego problemu, o sprzedazy BMW zawazyla skrzynia automatyczna w niej... nic po za tym.....
Hazu napisał(a):to teraz proponuję Honde
Bedziesz zadowolony przynajmniej z silnika.
teraz zaluje ze nie kupilem hondy... ale coz bywa
323 to 1 auto z ktorym mam taki klopot... ale wszystko bedzie dobrze
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
marcinkosky napisał(a):teraz zaluje ze nie kupilem hondy...
Nie wiem czemu wszystkim wydaje się ze hondy nie biorą oleju. Nawet nowe akordy biorą olej wystarczy wejść na forum hondy i poszukać jest pełno tematów o tym ze hondy biorą olej. To tylko kilka.
http://www.honda.slask.pl/forum/viewtop ... ight=kopci
http://www.honda.slask.pl/forum/viewtop ... ight=kopci
http://www.honda.slask.pl/forum/viewtop ... ight=kopci
http://www.honda.slask.pl/forum/viewtop ... light=olej
http://www.honda.slask.pl/forum/viewtop ... ight=kopci
http://www.honda.slask.pl/forum/viewtop ... ight=kopci
- Od: 3 paź 2005, 17:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
ja bym jednak proponował remont silnika kompleksowy niż kupno niepewnego serducha 
lukasz 323C napisał(a):Nie wiem czemu wszystkim wydaje się ze hondy nie biorą oleju. Nawet nowe akordy biorą olej wystarczy wejść na forum hondy i poszukać jest pełno tematów o tym ze hondy biorą olej. To tylko kilka.
Brat ma accorda 2.0 sohc 136KM 93.r. nie bierze ani grama.
Ale to stary silnik jeszcze z poprzedniej generacji.
To że bardziej wysilone, nowocześniejsze silniki będą się szybciej sypać jest nieuniknione.
diesle też, kiedyś symbol trwałości teraz sypią się szybciej niż benzyniaki
lukasz 323C napisał(a):Nie wiem czemu wszystkim wydaje się ze hondy nie biorą oleju. Nawet nowe akordy biorą olej wystarczy wejść na forum hondy i poszukać jest pełno tematów o tym ze hondy biorą olej. To tylko kilka.
hehe tak samo jak nowe modele np. Toyoty nie biora
Pracuje w serwisia Toyoty i Hondy (jeden wlasciciel) i widze ile ludzie zostawiaja kasy za remont silnika w stosunkowo nowych samochodach

marcinkosky napisał(a):teraz zaluje ze nie kupilem hondy...
napisalem to bo trafil bym moze na lepszy egzemplarz, ale kupno samochodu uzywanego to jest zawsze loteria trafisz albo i nie....
Adaś napisał(a):ja bym jednak proponował remont silnika kompleksowy niż kupno niepewnego serducha
zalezy jeszcze co sie stalo w silniku... wlasnie ja nie wiem co teraz mam robic... remontowac czy wymieniac
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
Hazu napisał(a):Brat ma accorda 2.0 sohc 136KM 93.r. nie bierze ani grama.
Ale to stary silnik jeszcze z poprzedniej generacji.
To że bardziej wysilone, nowocześniejsze silniki będą się szybciej sypać jest nieuniknione.
diesle też, kiedyś symbol trwałości teraz sypią się szybciej niż benzyniaki
Ja mam kolegę z który posiada 323C z silnikiem Z5 i w tym momencie ma na budziku przejechane około 250 tyś i oleju ani grama mu nie wcina jeździ na pół syntetyku. W linkach jak tu wkleiłem problemy maja stare hondy jak i coś nowszego. Nie ma reguły że te marki biorą olej a inne nie i nikt mnie do tego nie przekona. Wystarczy poczytać:
„witam, moja civic 1.4 97r,bieze mi olej ,ok 1l na tys km”
„Poradźcie mi co ja mam zrobić musze dolewać ok litra oleju po przejechaniu 2tys” – Civic Coupe
„mam problem typu: silnik bierze olej w ilosci ok 0,6l/1000km” – Concerto
„spala tego oleju bardzo dużo jakiś 1 litr na 2 tyś. km a może i więcej” Civic
„znika 0,7l/1000km” w Accordzie z 1999r
- Od: 3 paź 2005, 17:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
poprostu "cudze chwalicie swego nie znacie"lukasz 323C napisał(a):Nie wiem czemu wszystkim wydaje się ze hondy nie biorą oleju.

a,jak ktoś kupi szrota,to winie za to ponosi cały świat. stan igła,tylko:.......,......,......,......,.....,... itd.
i znowu piękny słoneczny dzień
- Od: 1 lip 2006, 10:20
- Posty: 728
- Skąd: Wieś
- Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5
co sądzicie o moim przypadku:
moje auto323F Ba w słynnej wersji Z5 nie kopciło- tzn kupiłem ja na poczatku maja i znie kopciła z rana, czasem tylko kiedy podałcały dień deszcz i madzia stala na dworz epusciła rano baka bialo-jasno niebieskiego, lae jeszcz etkaiego ze dało sie znieść, ale teraz jak temp spadly ponizej 10 to jest masakra- z rana kopci jak głupia że dosłownie zasłona dymna i nic nie widać, jak sie rozgrzeje to juz jest ok, ale zanim ja rozgrzeje podcza sjazdy daje na jasnoniebiesko. Płynu chłodniczego mi nie ubywa, oleju na przejechane 5600KM dolałem 0,5l i niedługo znowu musze dolać bo juz zbliza sie do pozycji E na bagnecie, trohce leci oringierm olej przy aparacie-równeiz słynnym P5
, ale to będę niedługo wymieniał.
Co o tym przypadku sądzicie?
Bo z tym kopceniem musze cos zrobić, bo normalnie tragedia, odpalam rano auto a tam jakby na wojnie
, troche wstyd mi z ania, bo wszystko oki a ten dym koszmar.
acha olej zmienaięm zaraz po zakupie na Mobil1 10W40
autko kupiłem od znajomego kuzyna i niby wszystko miało być si. Przebieg jest obecnie 177 000 km i wyglada na raczej rzeczywisty, bo siedzenia nigdzie nie poprzecierane, kiera nie wytarta, pedaly minimalnie stosownie, w zawieszeniu nisc nie wymieniane- ostatnio tylko ja zmieniałem laczniki i sworznie
moje auto323F Ba w słynnej wersji Z5 nie kopciło- tzn kupiłem ja na poczatku maja i znie kopciła z rana, czasem tylko kiedy podałcały dień deszcz i madzia stala na dworz epusciła rano baka bialo-jasno niebieskiego, lae jeszcz etkaiego ze dało sie znieść, ale teraz jak temp spadly ponizej 10 to jest masakra- z rana kopci jak głupia że dosłownie zasłona dymna i nic nie widać, jak sie rozgrzeje to juz jest ok, ale zanim ja rozgrzeje podcza sjazdy daje na jasnoniebiesko. Płynu chłodniczego mi nie ubywa, oleju na przejechane 5600KM dolałem 0,5l i niedługo znowu musze dolać bo juz zbliza sie do pozycji E na bagnecie, trohce leci oringierm olej przy aparacie-równeiz słynnym P5
Co o tym przypadku sądzicie?
Bo z tym kopceniem musze cos zrobić, bo normalnie tragedia, odpalam rano auto a tam jakby na wojnie
, troche wstyd mi z ania, bo wszystko oki a ten dym koszmar.
acha olej zmienaięm zaraz po zakupie na Mobil1 10W40
autko kupiłem od znajomego kuzyna i niby wszystko miało być si. Przebieg jest obecnie 177 000 km i wyglada na raczej rzeczywisty, bo siedzenia nigdzie nie poprzecierane, kiera nie wytarta, pedaly minimalnie stosownie, w zawieszeniu nisc nie wymieniane- ostatnio tylko ja zmieniałem laczniki i sworznie
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Polecam poczytać działy techniczne. Wątek zamykam.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości