Ciekawe pozycje okupuje VW i niemieckie marki premium

www.mazdaspeed.pl

.brii napisał(a):Ciekawe pozycje okupuje grupa VW
.
. Ale koszty napraw to odpowiednio £275.57 vs. £487.48
.JohnnyB napisał(a):Spodziewali się w półrocznym aucie korozji na błotnikach ?
Może test powinien opierać się na zanurzeniu auta do połowy w wodzie morskiej na pół roku i sprawdzić czy ocynk wytrzyma ?
Testy Auto-świat to jak zwykle padaka......


ZOOMik napisał(a):Jesteś wyraźnie uprzedzony do tego pisma
ZOOMik napisał(a):Autor artykułu, na podstawie wizualnej oceny zastosowanych przez producenta zabezpieczeń antykorozyjnych, wyraził jedynie subiektywną prognozę na przyszłość i nie ma w tym nic dziwnego, bo tak się to robi – nikt aut w solance nie moczy.

nemi napisał(a):Fakt. Nie spodziewałem się tego. Czyżby wpadki z 2.0 TDI oraz rodzina silników TSI prowadzi do dołowania tego koncernu w rankingach?
(m. in. ze skrzynią biegów, wspomaganiem kierownicy, turbosprężarką) Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości