

www.mazdaspeed.pl
Lucass napisał(a):zdaniem juz lepiej iść w kierunku Audi Q5 , tyle że coś mocniejszego niż 2.0 TDI kosztuje fortune.
Deniorek napisał(a):tery napisał(a):Decyzja zapadła...może następna będzie CX-7 ...na razie Honda CRV 2.2 i-CTDi 140 KM o mocy podniesionej do 180 KM, 400Nm momentu, Executive czarna z jasną skórą. Diesel Mazdy daleko w tyle, osiągi nieporównywalne...ale nadal pozostaję fanem CX-7
No to pięknie diesel CX-7 odstrasza. Jeszcze nie wyszedł, a już ludzie go omijają.Gratuluję zakupu.
Deniorek napisał(a):Lucass napisał(a):Deniorek napisał(a):A takie recenzje często się spotyka, typu: guzik umiejscowili centymetr za nisko, kierownica kręci się nie tak jak trzeba, drzwi za mocno trzaskają, guzik od radia jest nie taki, klamka mogłaby być większa. Takie recenzje biorą się z powodu tego, że do czegoś nie da się do czepić. Najlepsze komentarze mają jednak Panowie z Top Gear`a (typu: plastik jak pudełko od Tic Tac`ów).
Ja też uwielbiam testy Top Gear-a , są bardzo zwariowani ale też mają wiedze w temacie.Co do plastiku jak pudelko Tic tac-ów to chyba niemasz na myśli testu Cx-a.
http://www.topgear.com/uk/mazda/cx-7/ przeczytaj rozdział "QUALITY"
Blisko nawet nie myślałem o CX-7. Ten komentarz padł przy okazji Forda Ka. Czyżby posiadacze siódemek mieli jakiś kompleks (to akurat żarcik!)? Jak coś złego w tym temacie to do CX-7? A właśnie, że nie. Z resztą temat plastików w CX-7 i innych modelach modeli konkurentów został tutaj przerobiony wzorowo i na każdym poziomie rozwoju człowieka.
Co do recenzji Top Geara to z samochodów, które posiadałem przerabiali temat wówczas Corolli Verso (najlepsze pod każdym względem rodzinne auto, w tym wykonania, jak się po 5 latach okazało ze stwierdzeniem trafili w 10-tkę – "żadne na świecie dziecko nie zepsuje ci samochodu") oraz RX-8 właśnie (auto mające swojego własnego ducha i właściciela wołającego: "popatrzcie na mnie!", ale świetnie prowadzącego się i wykonanego. Clarkson narzekał jedynie, że w Rexie jego łysinka z tyłu głowy wyglądała nieco ped****.Ot ich komentarze.
Polecam książkę "Nie zatrzymasz mnie", niestety z Mazd załapał się tam jedynie RX-8.
bermin napisał(a):Auto polecili mi również prawdziwie życzliwi znawcy rynku samochodowego oraz moi przyjaciele w USA (drogi kolego z Richmond).
jancio68 napisał(a):gari jakie jest twoje doświadczenie z Cx-em? Jeździłeś?
gari napisał(a):jancio68 napisał(a):gari jakie jest twoje doświadczenie z Cx-em? Jeździłeś?
jezdzilempodpasowala mi pozycja za kierownica i fotel kierowcy, zawieszenie oraz oglnie dobry design wnetrza (z kilkoma drobnymi niedociagnieciami z ktorymi moglym zyc
)
natomiast o ile z kiepawym naglosnieniem Bose moglbym sie pogodzic to zamulony automat i zbyt glosny silnik ktory opornie reaguje na pedal gazu obrzydzily mi to auto.... moim zdaniem w przeciwienstwie do Mazdyspeed 3 i 6 za cholere nie pasuje tam ta jednostka jeszcze do tego w automacie
.... gdyby tam tylko wsadzili 3.7v6 z Cx-9 (ktory rowniez nie trafil na moja wish liste
) zdecydowanie CX-7 bylo by nie do pobicia ... jak narazie tylko mozna sobie o tym pomazyc
bo jako alternatywny silnik w modelach na 2010 obok 2.3 turbo pojawil sie 2.5
gari napisał(a):
natomiast o ile z kiepawym naglosnieniem Bose
gari napisał(a): zbyt glosny silnik ktory opornie reaguje na pedal gazu obrzydzily mi to auto
jancio68 napisał(a):Nie ma to nic wspólnego z amerykańskimi paliwożercami z automatem w których jak wciśniesz gaz to zaczyna wyć i bulgotać a potem zaczyna się toczyć
jancio68 napisał(a):Masz na myśli te rolnicze maszyny: Dodge Ram, F-150 itp. Litości
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości