Zakup nowego auta – Mazda3 BM (2014 – obecnie)

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez ZOOMik » 15 gru 2013, 01:25

Nie przeczytałeś lub zrobiłeś to nieuważnie jakie wymagania postawił :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez garbi7 » 15 gru 2013, 01:28

ZOOMik napisał(a):Nie przeczytałeś lub zrobiłeś to nieuważnie jakie wymagania postawił :|

za max 77 tys to mazda albo....mazda
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2013, 12:26
Posty: 16
Auto: mazda cx-5 , mazda 3 2014 BMW 328i f30

Postprzez ZOOMik » 15 gru 2013, 01:34

Na szczęście nie tylko :P No, ale to już Kolega brum będzie to sobie musiał wszystko przekalkulować i ponegocjować a wcześniej to jednym i drugim się przejechać :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez garbi7 » 15 gru 2013, 01:36

garbi7 napisał(a):
ZOOMik napisał(a):Nie przeczytałeś lub zrobiłeś to nieuważnie jakie wymagania postawił :|

za max 77 tys to mazda albo....mazda

a moze toyota avensis jest teraz wyprzedaz
1.8 147 ps wersja active 76900 komfortowe autko
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2013, 12:26
Posty: 16
Auto: mazda cx-5 , mazda 3 2014 BMW 328i f30

Postprzez ZOOMik » 15 gru 2013, 01:42

Zobaczymy co na to sam zainteresowany – czy mu się podoba zewnątrz i wewnątrz, bo to punkt wyjścia do kolejnych, ewentualnych rozważań :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez 5qra » 15 gru 2013, 02:11

CT200 poniżej 100k zł nie znajdziesz i będzie to albo podstawka albo trochę bogatszy democar. Sek w tym ze wchodzi za chwilę nowe CT.
Niezła mieszanka się tu robi od Chevego do Lexa :D

Za literufki odpowiada Tapatalk.
„jak kaczka traci orientację, to nurkuje doopą” M.Piwowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2006, 16:27
Posty: 226 (1/3)
Skąd: ST
Auto: Corolla 07
M3 SkyP 14

Postprzez brum » 15 gru 2013, 10:52

No wiec tak:

Seat Leon ST – rozwazam na powaznie, tylko niewiedziec czemu w Polsce ma byc dopiero w lutym. Z watpliwosci to boje sie, ze bedzie bardzo twardy i boje sie rowniez troche o wyciszenie, ze nie bedzie lepsze jak w przypadku OIII.

OIII – Moglbym miec za niecale 70 tys z 1,4 140 KM i nawet jezdzilem na jezdzie testowej ale wlasnie jak wspomnialem powyzej wyciszenie mnie troche zawiodlo i wykonczenie. W dodatku jezdzilem wyzsza wersja z wielowahaczem, a ta wersja ktora jestem zainteresowany posiada belke skretna i skodziani forumowicze strasznie placza, ze ona stuka wali i nie ma spokoju.

Mazda 3 sedan – do zweryfikowania wyciszenie oraz czy ten 120 konny silnik wystarczy. Celowalbym chyba w 2 ga wersje, za 69900.

Golf Kombi – bardzo powazny kandydat, ale musialbym czekac i liczyc na jakies porzadne wyprzedaze rocznika, a mimo wszystko stac by mnie bylo na wersje comfortline z niezbyt wygodnymi fotelami.

Toyota Avensis – jezdzilem i przymierzalem sie jeszcze kiedys do wersji wersji przed liftingiem. Samochod bardzo OK, niezle wyciszony, niezbyt twardy. Minusy ale akceptowale to b.tandetne materialy i tapicerki jak szmata. Problemem jest tylko, ze za te 76900 (Czyli 79 z alarmem i lakierem) otrzymuje calkowitego golasa nawet bez klimy automatycznej i z plastikowa kierownica.

Passat – Dostepny za okolo 75 tys z silnikiem 1,4 TSI 122 KM – nie mam wiele "ale" i wszystko mi sie podoba poza jedna powazna zagadka ktorej nie moge zweryfikowac bo nie ma takich konfig. do jazdy testowej. Czy ten maly silniczek nie zdechnie w takim duzym samochodzie?

C5 z 2.0HDI – super sie tym jezdzi, pokazalo sie kombi za 79900, gdybym spotkal sedana za pare tys mniej to kto wie :) Wada – podobnie jak 508 – auta juz nieco przyduze jak na moj gust.

508 z 1.6 THP – tu sa super oferty – wersja z klima i praktycznie ze wszystkim co potrzebne za cennikowe 74 tys (plus lakier), samochod cichutki, pieknie wykonczony, silnik zwinny i dynamiczny niestety calkowicie wadliwy. 70% osob ktore maja auto z tym silnikiem robilo rozrzad lub inne rzeczy przy silniku. Niektorzy wielokrotnie. Sa juz zarty, ze trzeba zmieniac rozrzad przy kazdej wymianie oleju :D

Tak to wyglada z mojej strony – i najprawdopodobniej wybiore w koncu cos z tego zestawu.


Odrywajac sie na chwile od innych aut, o tak by my moja 3-ka wygladala....ladnie conie?:
Obrazek
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2013, 21:11
Posty: 34 (1/1)
Auto: nie mazda

Postprzez waxain » 15 gru 2013, 11:20

Nie chcę Cię zniechęcać, natomiast przed wyborem auta z silnikiem TSI poczytaj sobie w sieci nieco o opiniach dot. tego silnika (są całe artykuły w tym temacie), ja tak zrobiłem i nieco mnie to zniechęciło. Oczywiście może się okazać, że nowe TSI są lepsze/trwalsze...natomiast downsizing to chyba nie dla mnie ;) Dość dokładnie oglądałem Leona (niestety nie zdążyłem się nim przejechać) i wg. mnie jest to naprawdę ładne auto z niezłą ceną i parametrami. Środek jest dla mnie dużo słabszy (i mniej "wygodny") od mazdy, ale do przejścia...Miejsca dla kierowcy i pasażerów wydaje się tyle samo, bagażnik podobny (niestety z wysokim progiem załadunkowym).
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2010, 09:03
Posty: 222 (0/4)
Auto: Mazda 3 BM '14, 2.0, 120 KM

Postprzez brum » 15 gru 2013, 11:31

Czytalem sporo – wersja 122 konna na lancuchu wydaje sie byc juz poprawiona (tyczy sie to np. passata). Narazie niewiadoma jest nowa seria na pasku rozrzadu (122km i 140km) czyli Golf, Leon, i Octavia. Mysle, ze po ostatnich wpadkach nie moga sobie pozwolic na kolejna, dlatego nie skreslam tyh silnikow.
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2013, 21:11
Posty: 34 (1/1)
Auto: nie mazda

Postprzez MaxEnergizer » 15 gru 2013, 12:20

Szczerze to jakby nie spora różnica w cenie to pewnie wziąłbym mazdę 3, na żywo jest naprawdę piękna i wygodna, 2-3 decybele nie robi mi różnicy, samochodem będę jeździł 6 razy w tygodniu po 70-80km dziennie tak że nie robię kosmicznych dystansów.

Dodatkowo jakieś wypady np zagranicę ale to maks 2-3 razy w roku.
Początkujący
 
Od: 13 lis 2013, 15:22
Posty: 18

Postprzez b0rderline » 15 gru 2013, 13:41

ZOOMik napisał(a):Po części masz rację, owszem są pewne czynniki, które mają wpływ na wynik – na jedne testujący ma wpływ a na inne nie. Zapewniam Cię, że profesjonalni testerzy dbają o prawidłowe ciśnienie w każdym z testowanych aut i nie polegają w tej kwestii na wypożyczającym. Opony w czasie testów są (a przynajmniej powinny być) fabryczne i jeśli dany producent wyposażył swoje auto w gorsze gumy to cóż, można by rzec...sam sobie winien ;)


absolutnie się z tym zgadzam. Mazda od wielu lat trzyma się słabych opon Toyo i nie jest rolą testujących poprawianie tego błędu w testach po to, by samochód uzyskiwał lepsze wyniki. Dla mnie najbardziej wymowne w tym teście Edmunds.com jest to, że obie mazdy BL i BM były właśnie na oponach Toyo i mimo to, starszy model uzyskał znacznie lepsze wyniki niż nowszy. To bardzo wyraźnie pokazuje, że nie zawsze odczucia subiektywne idą w parze z obiektywnymi. Testujący nową trójkę chwalą ją za prowadzenie, ale obiektywne testy pokazują, że nie przekłada się to na ekstremalnie dobre wyniki w pomiarach. W takich sytuacjach przypomina mi się klasyczny case tylnonapędowych BMW, które wszyscy chwalą za genialne prowadzenie, ale jak popatrzymy na czasy okrążeń czy prędkości uzyskiwane w slalomie, to BMW wcale najlepsze nie jest. No ale, tak jak wielu z was słusznie zauważyło, dla przeciętnego kierowcy liczą się przede wszystkim odczucia subiektywne i najwyraźniej Mazda w nie celuje. A jak pokazuje sprzedaż, nie jest to głupie rozwiązanie ;)
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2011, 17:41
Posty: 113 (0/1)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 3 2.0, rocznik 2011

Postprzez jaketherake » 15 gru 2013, 13:43

Co do Mazdy, to wypadałoby też dodać z uwag eksploatacyjnych, że sedan M3 120KM to prawdopodobnie będzie rekordzista jeśli chodzi o spalanie: najlżejszy w gamie (1197kg) oraz rekordowo niski wspólczynnik oporów powietrza cx=0.255. Stawiam w trasie przy średnio-lekkiej nodze 5l/100km :)
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2012, 20:01
Posty: 456 (15/2)
Skąd: Mazowieckie
Auto: M3 2.0 BK AC+ '08

Postprzez child » 15 gru 2013, 14:10

brum napisał(a):Odrywajac sie na chwile od innych aut, o tak by my moja 3-ka wygladala....ladnie conie?:
Obrazek
Obrazek


Moja (zamówiona, do odbioru na początku stycznia) będzie wyglądała dokładnie tak samo :) (poza kołami, bo będę miał 16'').

Do tej pory miałem 3-kę pierwszej generacji – od nowości (2007) do chwili obecnej i nie zamierzałem zmieniać, bo przez 110 tys. km poza elementami eksploatacyjnymi wymieniałem tylko różne łączniki w tylnym zawieszeniu (drogi w okolicy mam niezbyt ciekawe, a niespecjalnie mam zwyczaj zwalniania na nierównościach). Niestety żona uznała, że 6-letni samochód to już stary i po bocznym dzwonie :( musiałem szukać czegoś nowego. Zostałem przy Madzie, bo:
    * to moja ulubiona marka
    * poprzednia była niezawodna
    * wiele rzeczy wygląda na poprawione, zwłaszcza ilość miejsca dla kierowcy (co jest dla mnie ważne)
    * hałas w kabinie nie jest podobno gorszy niż w pierwszej generacji (chyba nawet jest trochę lepiej), więc nie powinienem być niemile zaskoczony, jakoś mi to specjalnie nie przeszkadzało, chyba trochę przygłuchy jestem :)

W ogóle z tym hałasem to jest tak, że to kwestia mocno indywidualna. Poza Mazdą 3 jeżdżę Fordami Mondeo (Mk2/Mk3) i tam jest (chyba) ciszej, ale tak naprawdę nie odczuwałem dyskomfortu w Mazdzie, za to podobały mi się fajne właściwości jezdne przy dużych prędkościach (tak do 190km/h, bo potem już tak fajnie nie było). Może po prostu nie miałem okazji jeździć dobrze wyciszonym samochodem :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2013, 19:27
Posty: 1820 (56/126)
Skąd: Brzezina
Auto: ND '18
b: NB '00
b: BM '13
b: EC '97
b: BK '07

Postprzez jaketherake » 15 gru 2013, 14:19

M3 na torze Bednary: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 347&type=1
Gust rzecz względna, ale dla mnie wizualnie M3 wymiata <serduszka>
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2012, 20:01
Posty: 456 (15/2)
Skąd: Mazowieckie
Auto: M3 2.0 BK AC+ '08

Postprzez Jastrząb » 15 gru 2013, 22:51

Witam wszystkich na forum dotyczącego nowej mazdy 3,

Ja również zamówiłem nową mazdę 3, sky energy + pakiet xenon+ navi z silnikiem 2,0 120kM w kolorze aluminium metalic. Auto ma być do odbioru na początku stycznia.
Zanim zdecydowałem się na nową mazdę, odbywałem jazdy testowe: toyotą auris 1,6 -samochodzik ładny, silnik elastyczny, ale wewnątrz bardzo mało miejsca, deska rozdzielcza bardzo wysunięta do przodu, a potem pod kątem prostym schodzi w dół przez co ciasno z przodu. Deska rozdzielcza nie przypadła mi do gustu, a w nowej corolli już w ogóle nie moje klimaty (cadillac).
Następnie testowałem hondę civic 1,8- autko ładne, w środku też dosyć, ale za kierownicą znowu ciasnawo i za nisko mam 186 cm wzrostu. Przy fotelu opuszczonym do samego dołu głową dotykałem prawie do podsufitówki. Zatrwożyła mnie również moim zdaniem kiepska jakość plastików na panelu sterowania( wszędzie widoczne plamy od palców). Poza tym kiepska widoczność w lusterku wstecznym (spojler na wysokości oczu) i mimo dosyć pokaźnego rabatu udzielonego mi przez dealera nie zdecydowałem się.
Testowałem jeszcze i30 z instalacją LPG. Autko ok. ale dotychczas jeździłem i30 i trochę za dużo palił, więc z fabryczną instalacją byłby ok. Niestety wszystkie się sprzedały a z nowego rocznika będą po pierwsze bez rabatu 5000zł, a w dodatku jeszcze podwyżka około 4000zł i już cena robi się nieciekawa jak za to auto.
Następnie udałem się do mazdy i tu było dużo lepiej: wygląd zewnętrzny super(hatchback), zawsze jeździłem hatchbackami i je wolę, ale to rzecz gustu. W środku też ładnie miejsca wystarczająco dużo. Silniczek ładnie pracował (testowy 165kM). Ogólnie autko bardzo mi się spodobało dlatego postanowiłem go zamówić. Najpierw myślałem o silniku 1,5 100kM, ponieważ bałem się że spalanie w 2,0 będzie za duże, jednak sprzedaca namówił mnie na silnik 2,0 120kM mówiąc że spalanie będzie na tym samym poziomie ( książkowo tak jest) , a różnica w cenie 2000zł ( więc szkoda nie skorzystać). Silnik 2,0 120km ponoć jest idelny do tego autka (spalanie w testach przy ciężkiej nodze około 7,2l /100km, moc również wystarczająca). Żonie podobały się dwa kolory ( titanium flash i meteor grey ). Niestety w specyfikacji jaką wybraliśmy były dostępne trzy kolory ( czarny, blue reflex, aluminium metalic). Czarny jest ładnym kolorem, ale ciężko go utrzymać w czystości, odcień niebieskiego?-niekoniecznie, więc wybór padł na aluminium mam nadzieję że to dobry wybór czas pokaże <oczko>
Początkujący
 
Od: 15 gru 2013, 21:42
Posty: 16
Auto: Czekam na nową mazdę 3

Postprzez ZOOMik » 16 gru 2013, 01:21

5qra napisał(a):Niezła mieszanka się tu robi od Chevego do Lexa :D

Tak to jest, jak się nie czyta ze zrozumieniem tylko klepie :P

brum napisał(a):Seat Leon ST
OIII
Mazda 3 sedan
Golf Kombi
Toyota Avensis
Passat
C5 z 2.0HDI
508 z 1.6 THP
[...]najprawdopodobniej wybiore w koncu cos z tego zestawu.

Nie przypuszczałem, że bierzesz pod uwagę także segment „oczko” wyżej, bo w tym budżecie, który masz, to raczej będą „golce”. Francuskie „salonki na kółkach” i te ich „wynalazki” to zupełnie nie moja bajka, a perspektywa częstych wizyt w serwisie to tylko "gwóźdź do trumny". Do Passata 122-konny silnik będzie, moim zdaniem, za słaby, więc nie dziwię się braku takiej konfiguracji do testów a z mocniejszym to już chyba nie ta cena. Obszary przewagi Seata Leona ST nad Mazdą 3 to: niższy poziom hałasu przy 130 km/h (o 2dB), przy 160 km/h (o 3dB), większy komfort resorowania, lepsze osiągi (elastyczność) od 2-7 s, skuteczniejsze hamulce (1-2m), większy bagażnik (o 223 litry). Golf Variant, jeśli akceptujesz bardziej konserwatywną stylizację i wyższą cenę, w zasadzie wypada jeszcze ciut lepiej poza, co dziwne, większym (o1dB) hałasem niż u Seata/Octavii. No, ale i tak wszystko to zweryfikujesz podczas jazd próbnych :)

Dopisano 16 gru 2013, 00:35:

b0rderline napisał(a):Testujący nową trójkę chwalą ją za prowadzenie, ale obiektywne testy pokazują, że nie przekłada się to na ekstremalnie dobre wyniki w pomiarach.

Dla przeciętnego kierowcy, normalnie użytkującego auto, czyli dla większości, ewentualne różnice w tych próbach dynamicznych, jak już wcześniej wspomniałem, nie mają aż takiego znaczenia, bo nikt tak "ekstremalnie" nie będzie jeździł. Poza tym jak sam doskonale wiesz, jest całe mnóstwo znacznie ważniejszych czynników, które są (będą) brane pod uwagę przy wyborze nowego auta :)

Dopisano 16 gru 2013, 00:41:

b0rderline napisał(a):No ale, tak jak wielu z was słusznie zauważyło, dla przeciętnego kierowcy liczą się przede wszystkim odczucia subiektywne i najwyraźniej Mazda w nie celuje.

Nie tyle "celuje", co wynika to niejako naturalnie z takiego procesu decyzyjnego kupna samochodu (zresztą nie tylko) – trudno oczekiwać, aby potencjalny kupujący oceniał (testował) auto inaczej niż, że się tak wyrażę, swoimi zmysłami, bo przecież raczej nikt z przyrządami pomiarowymi na jazdy próbne się nie wybiera ;)

Dopisano 16 gru 2013, 00:55:

jaketherake napisał(a):Co do Mazdy, to wypadałoby też dodać z uwag eksploatacyjnych, że sedan M3 120KM to prawdopodobnie będzie rekordzista jeśli chodzi o spalanie: najlżejszy w gamie (1197kg)[...]

Skoro poruszyłeś temat „kg”, to wypadałoby też "sprostować", co już kiedyś robiłem przy okazji podobnej konfrontacji między 3BK<>3BL, że „cyfra”, którą podałeś to jest masa bez kierowcy. Należy do tego jeszcze dodać 75kg (umowna waga kierowcy) i dopiero wtedy ewentualnie porównywać, bo właśnie tak przyjęte jest masę pojazdów, jako "gotowych do drogi" katalogować"
Zgodnie z powyższym, dla przykładu:
Mazda 3BM sedan 120KM MT waży 1274kg a Seat Leon ST 122KM waży 1269kg
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez KvM » 16 gru 2013, 10:38

@zoomik pisałem Ci już że są diesle (143KM) w kompakcie które maja na szóstym biegu gorszy czas (18s) 80-120 niż ma m3 120KM, a ty dalej ludzi w błąd wprowadzasz. Dlaczego to robisz?

Próby dynamiczne pokazują zwyklemu kierowcy o ile ma ewentualnie większy margines bezpieczeństwa. Dla mnie to podstawowe kryterium wyboru auta.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2013, 20:55
Posty: 56 (2/0)
Auto: 123dA e87

Postprzez jaketherake » 16 gru 2013, 17:40

ZOOMik napisał(a):
jaketherake napisał(a):Co do Mazdy, to wypadałoby też dodać z uwag eksploatacyjnych, że sedan M3 120KM to prawdopodobnie będzie rekordzista jeśli chodzi o spalanie: najlżejszy w gamie (1197kg)[...]

Skoro poruszyłeś temat „kg”, to wypadałoby też "sprostować", co już kiedyś robiłem przy okazji podobnej konfrontacji między 3BK<>3BL, że „cyfra”, którą podałeś to jest masa bez kierowcy. Należy do tego jeszcze dodać 75kg (umowna waga kierowcy) i dopiero wtedy ewentualnie porównywać, bo właśnie tak przyjęte jest masę pojazdów, jako "gotowych do drogi" katalogować"
Zgodnie z powyższym, dla przykładu:
Mazda 3BM sedan 120KM MT waży 1274kg a Seat Leon ST 122KM waży 1269kg


Ja nie pisałem nigdzie o wadze auta z kierowcą, a o wadze auta :) Zdaję sobie sprawę, że masę pojazdu z reguły podaje się z uwzględnieniem 75kg kierowcy, ale zauważyłem w tej materii rozgardiasz zarówno w prasie fachowej, jaki i na forach (jedni podają tak, inni śmak). Chodziło mi jedynie o to, że jest to faktycznie najlżejszy model w katalogu M3 obecnie, a z Panią ważącą 50 kg, całość zmieści się poniżej 1250kg, czyli mało, co ma swój wpływ na spalanie.

PS. według tego testu: http://www.auto-swiat.pl/1-mazda-6-kont ... olem-kombi elastyczność TDI 2.0 140KM w Passacie na 6 biegu 80-120km/h to ponad 18s.
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2012, 20:01
Posty: 456 (15/2)
Skąd: Mazowieckie
Auto: M3 2.0 BK AC+ '08

Postprzez KvM » 16 gru 2013, 18:34

Bo to nie jest żadna elastyczność. Tak naprawdę im bardziej elastyczny silnik tym można mu bardziej wydłużyć szósty bieg co wiąże się z pogorszeniem przyspieszenia. Żaden mający odrobinę pojęcia kierowca nie ciśnień gazu do deski na szóstym biegu przy 80 kmh. Nie dość że to niszczące dla silnika i układu przeniesienia napędu to jeszcze zawsze najgorsze możliwe przyspieszenie dla danego samochodu. Kompletny bezsens.
Natomiast prawdziwa elastyczność objawia się w tym, że auto na szóstym biegu płynnie przyspiesza od 40-50 km/h, co oznacza, że można na krajowce przy spokojnej jeździe czasem nawet dziesiątki kilometrów przejechać bez dotykania lewarka bez łamania przepisów w miejscowościach.
Dieslem tak się nie da, bo zwykle poniżej 70-80 już się krztusi. W benzynie te same obroty co w dieslu przy 80 km/h sa przy 50 km/h. Mowa o typowym szóstym biegu.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2013, 20:55
Posty: 56 (2/0)
Auto: 123dA e87

Postprzez matthias011 » 16 gru 2013, 19:48

to moze teraz ja. jestem zdecydowany na nowa3 ale mam dylemat. 165 koni w manualu czy 120koni w automacie. no i jaki jest ten automat do tej pory jezdzilem wv i audi czyli skrzynia dsg tiptronic lopatki przy kierownicy,czy po mazdzie moge spodziewac sie czegos podobnego. chcialem umowic sie na jazde probna automatem i zonk diler nie ma mozliwosci podstawic mi takiego auta i ze wogole to w polsce sa tylko 2. najlepszym rozwiazaniem dla mnie bylby sedan 165 koni w automacie ze tez nie ma takiej nowej mazdy 3 :(
Początkujący
 
Od: 9 lut 2012, 22:02
Posty: 11
Auto: mazda3 rok2008 silnik2.0L diesel 143km obecnie mazda 3 rok 2014 benzyna 120 kucy automat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Moto