Co kupić będąc miłośnikiem motoryzacji

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Mateusz L » 29 gru 2008, 19:12

Gibsong napisał(a):Maserati po raz kolejny podkreślam odpada.


Bartg napisał(a):maserati, a gdzie to odbudujesz


Eeee...grunt to pozytywne myślenie :p
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez Gib » 29 gru 2008, 19:26

widzicie jestem raczej zorientowany na mniejszy silnik z turbo 2.0-2.3 (szwedzkie), tak sobie wydumałem że dom-praca czyli te nieszczęsne 4km przetoczyć się underboost i wtedy to auto spali znośnie, duże motory V6 i V8 n/a swoje wezmą.
5-cyl Fiat/Lancia/Volvo ładnie brzmi.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Mateusz L » 29 gru 2008, 19:47

A takie cudo jak Saab Lukano albo Puchaczowe Volvo?
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez Gib » 29 gru 2008, 19:54

Lukanowe 95?, szukałbym raczej zadbanego 9000 z końcówki produkcji, Puchacz ma chyba C70? Volvo 850 jak najbardziej tak. Auto nie może być zbyt nowe żeby mi go za bardzo nie pozazdrościli.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Solo » 29 gru 2008, 20:44

Kłaniam się,



no co Ty, z jednego Forda w drugi? <lol>

Ja obstawiałbym Lancie Kappa i najchętniej, jak tu koledzy piszą, coupe. Szczególnie, że piszesz iż wielkiej kasy na to nie masz, a ten wóz akurat stosunkowo młody, dobry (chyba) i mocny :)
Pozdrawiam,
Maciek

www.tabor24.pl l maszyny i pojazdy użytkowe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2004, 16:37
Posty: 824
Skąd: Kolno

Postprzez Maciej Loret » 29 gru 2008, 20:49

Gibsong napisał(a):SZ nie może mieć transaxle i napędu na przód to kompletnie bez sensu byłoby, imo to nowe nadwozie posadzone na napędzie z AR75 więc na 100% RWD.


Chyba są takie konstrukcje z napędem na przód. Czy tak jest w SZ – nie wiem. Miałem na myśli posiadanie silnika z przodu, a nie napęd na przód. Z "75" – masz rację.

Bartg napisał(a):Ferrari/Maserati Myslalem, ze Gibsongowi chodzi bardziej o cos co da sie kupic i utrzymac w tym kraju


Mogę dać namiar na właściciela "348". OIDP pierwszy rok w około 20-letnim egzemplarzu nie przyniósł żadnych dramatycznych kosztów...

Mateusz L napisał(a):Mam kumpla który twierdzi, ze Lex odbiega prestiżem od Niemców, bo nie wymienili go w TVN Turbo obok MB, BMW i Audi... Jak Boga kocham, ,myślałem, że mu dowalę...


W Niemczech Lexus nie ma prestiżu. Gdy chciałem kupić GS300 (nb. część popierdółek typu panel sterowania elektr. szybami jest z Corolli), rozmawiałem na ten temat z Niemcem pracującym w firmie, która kooperuje z Mercedesem. Dla niego istnieje jedne auto na świecie – Mercedes. Cała reszta jest gdzieś tam ... Ale nie raz i nie dwa na naradach dociekano jak zrobić auto niezawodne jak Lexus... Nawet dla niego Lexus byłby OK, gdyby... miał gwiazdę na masce...

Gibsong napisał(a):widzicie jestem raczej zorientowany na mniejszy silnik z turbo 2.0-2.3 (szwedzkie)


No to jeszcze rzutem na taśmę 166 2.0V6 turbo, ale silnik dosyć rzadki. Nie wiem czemu odrzucasz silniki sześciocylidrowe? Przy tych przebiegach różnica w zużyciu paliwa w ciągu roku będzie raczej mało istotna.
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Gib » 29 gru 2008, 21:13

Bo nie mają potencjału. Zazwyczaj mają te 160-200 KM i właściwie koniec. Jeśli lexusy w DE nie mają prestiżu to tym lepiej dla mnie, może sie uda coś ładnego dość tanio wyrwać, jeśli już celuję w 1gen. Silnik 2JZGE potencjał ma jak diabli.
Jaguar za duży i zbyt ostentacyjny, Lancia ma plusa za fory u drogówki (żart).
Poraz kolejny wytłumaczę motywację, auto będzie relatywnie mało jeździło i na tym się opiera szatański pomysł nie kupienia Passata Variant TDI. A nie na tym że mam fanaberie wywalić 30 tys na auto a potem 30 tys rocznie na jego podstawowe przeglądy. Nie mogę również w nim wyglądać jak diler więc luksusowe A8 siódemy i jaguary odpuszczamy.
Wielu ludzi poleca mi Tomcata czyli Rover 220 turbo, a ja się ich pytam czemu nie 620ti – czyli 2.0 turbo (z silnikiem rovera, nie hondy).
Ostatnio edytowano 29 gru 2008, 21:21 przez Gib, łącznie edytowano 2 razy
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Bartg » 29 gru 2008, 21:14

Mogę dać namiar na właściciela "348". OIDP pierwszy rok w około 20-letnim egzemplarzu nie przyniósł żadnych dramatycznych kosztów..

Ale Ferrari 348 w stanie takim, aby nie przynioslo dramatycznych kosztow nie kosztuje tyle, co auta, ktore Gibsong bierze pod uwage ;)
Chyba są takie konstrukcje z napędem na przód. Czy tak jest w SZ – nie wiem. Miałem na myśli posiadanie silnika z przodu, a nie napęd na przód. Z "75" – masz rację.

Sz jest niesamowite, niby brzydkie ale niewiarygodnie pieknie. A autko oczywiscie RWD, pod nadwoziem to praktycznie to samo co alfa 75. A konstrukcji silnik z przodu->skrzynia z tylu->naped przod nie ma, sa tylko 2 wyjatki od klasycznego transaxle – Nissan GTR skrzynia z tylu 4wd i Fors RS200 silnik centralnie skrzynia z przodu naped 4wd.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez pawelMX6 » 29 gru 2008, 21:56

Gibsong, Imprezę GC masz tam zapisaną gdzieś, tak?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Gib » 29 gru 2008, 22:08

Nie mam, z założenia nie mają być auta kultowe, raczej te troszeczkę niedoceniane, Legacy Turbo mam.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Pyton162 » 29 gru 2008, 22:19

ja bym szukal cos takiego
saab 900 turbo lub 9-3 turbo
volvo v40 lub s40 turbo
lancia kappa lib delta turbo , delta z rocznikow 1997 do 1999
subaru legacy turbo
honda civic coupe v gen 1.6 v-teca dobra baza do przerobek
rover 620 turbo
fiat coupe 20vt lub 16vt
subaru impreza z rocznikow 1998 – 2000 z silnikiem 2,0 lub 2.0 turbo ale to juz sporo kosztuje
toyota celica turbo 4x4
mitsu galant z roczników 1998-2000
Pyton162
 

Postprzez Gib » 29 gru 2008, 22:32

Pierwsze co się rzuca w oczy to że preferujesz auta numer mniejsze niż ja :)
civic i FC odpadają, pierwszy bo jest Hondą Civic, drugi bo jest ciut przy mały, pozatym ciężko trafić zadbany egzemplarz, nie zależy mi na każdej sekundzie ale musi być szybciej niż dotychczas czyli okolo 9 sek do setki w Fordzie Sierra.
Dlaczego delta akurat z tych roczników? HPE HF Turbo było już chyba od 94 czy 95 roku (ten sam napęd co FC 16VT) jakieś poprawki, niestety jako hothatch to auto też już swoje przeszło więc znalezienie zadbanego egzemplarza bez przygód może być ciężkie.
Subaru Impreza wyjaśniona powyżej, podobno wszystkie N/A nie jadą.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez MariuS » 29 gru 2008, 22:34

Gibsong napisał(a):Czekam również na inne propozycje, te miały nakreślić mniej więcej target. Proszę nie pytać o budżet, ile będzie trzeba to się uzbiera oczko



ja bym bez wątpienia brał GT-R`a R35 Nismo <list>


a tak schodząc na ziemię chyba

Mitsubishi Galant VR-4 z 4G63T
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Pyton162 » 29 gru 2008, 22:36

wiem ze N/A subaru nie jada jak trzeba ale tu bym kupil tylko dla napędu i dla ekonomi bo 2.0 turbo juz troche chleje beny :D
Pyton162
 

Postprzez Gib » 29 gru 2008, 22:38

ja nie, ani bentleya continentala GT, GT-R kupią wszyscy nowobogaccy, bardziej się widzę w klasycznym 911 np 993. A że by mnie pare zdłubanych hond objechało, w głębi duszy po przyzwyczajeniu się do rozmiaru własnej fajki, chcieliby jeździć tym co ja :)
Pyton162 – po co mi auto dla samego napędu? kupiłbym chyba E36 320i w coupe, bo mi się podoba linia nadwozia. Auto raczej musi mieć sporą moc 180-200 KM na wyściu, tak szacuje.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Mateusz L » 29 gru 2008, 22:43

http://moto.allegro.pl/item518094415_fo ... miana.html

!.Jest turbo.
2.Mało tego jeździ.
3. i najważniejsze: nie rezygnujesz ani z Mazdy,ani z Forda :p
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez Gib » 29 gru 2008, 22:46

jak już wcześniej napisałem GD F2T jeśli już, linia mazdy mi bardziej leży niż ford z chowanymi światłami. Problemem jest niestety dość archaiczna deska mazdy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Mev » 29 gru 2008, 23:03

Gibsong napisał(a):Nie mogę również w nim wyglądać jak diler więc luksusowe A8 siódemy i jaguary odpuszczamy.

Zły tok myślenia :P
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Hazu » 29 gru 2008, 23:44

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Gib » 29 gru 2008, 23:54

jeśli BMW to chyba jednak 840, bardziej udany motor. Tylko że to auto pasuje do takiej scenerii w jakiej stoi na zdjęciach a nie pod blokiem na targówku. :)
Ostatnio edytowano 29 gru 2008, 23:59 przez Gib, łącznie edytowano 1 raz
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Moto