BA Turbo

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Gib » 9 lis 2008, 23:54

ee graty to zawsze można wyspawać sobie, weź i to wystrój bezpiecznie na gazie polskim.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Marco7 » 10 lis 2008, 05:16

Oooo Gdynia :)
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 00:08
Posty: 707 (0/1)
Skąd: Gdynia
Auto: RX-8

Postprzez daniel_w » 10 lis 2008, 23:57

od czego ten kolektor wydechowy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:44
Posty: 98
Skąd: Lublin
Auto: 323 F'97 BA 1.8 16v BP ASB
A6 C5'02 3.0 V6 ASN tip. quattro AVANT

Postprzez MariuS » 11 lis 2008, 00:42

i jak Panie i Panowie- przejechał się ktoś osobiście tym BP Turbo????
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez brii » 13 lis 2008, 16:00

Gibsong napisał(a):nie wiem czemu, mówimy tu o wydumkach turbo na 1/4 i po sezonie generalka silnika czy o autach na ulicę.

Gibsong – masz rację – poczytaj, od razu sugeruję – sprawdź sprężanie w 6MPS
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez DISItune » 13 lis 2008, 16:50

9,5 : 1 gdzies czytałem jakiegoś pismaka co się madrzył że tak wysoki stopień sprężania w turbo był możliwy dzięki wtryskowi bezpośredniemu ale obstawiam że to bzdura bo 1.8T VW też ma taki stopień sprężania w wtrysk ma normalny
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez xXx » 13 lis 2008, 22:56

...dalej idąc wystarczy spojrzeć przy jakim sprężaniu jeżdżą i to naprawdę jeżdżą niektóre hondy z dołożoną suszarą, szczególnie zwróćcie uwagę na silniki B18C6...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Gib » 14 lis 2008, 01:01

dobrze już dobrze, nie odprężamy. szczególnie FS/FP/BP i innych z CR 9.0
sprawdziłem sobie dane na temat przytoczonych Audi 1.8T
rzeczywiście 150 / 180 KM mają cr 9.5 ale już 225 KM ma obniżony do 9.0, z kolei wolnossące 125 KM mają cr 10,3.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Gib » 22 lis 2008, 13:05

Pozwolę sobie strzelić dubla bo kolejna edycja nie odświeży tematu.
1) ktoś coś widział na żywo, przejechał się, dopytał szczegóły?
2) odprężanie, zostawmy CR 9.0 ale przy >10 i dodaniu doładowania nie boimy się:
a) spalania stukowego? nie można przecież w nieskończoność przyspieszać zapłonu, no i śmigać na jakimś paliwie LO>100.
b) wydmuchania uszczelki pod głowicę?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Fiveopac » 22 lis 2008, 14:52

Gibsong napisał(a):a) spalania stukowego? nie można przecież w nieskończoność przyspieszać zapłonu, no i śmigać na jakimś paliwie LO>100.

koretka – opozniac zaplon, nie przyspieszac. Inne metody:

1. Wiecej paliwa
2. Zimniejsze powietrze (fmic, wtrysk plynów – woda, metanol itp)

Gibsong napisał(a):b) wydmuchania uszczelki pod głowicę?

Bardziej balbym sie zatarcia panewek niz wydmuchania uszczelki jesli jest nowa, glowca zabielona a sruby tez nowe. Przecie to tylko 0,5 bara a nie milionpińcstestodziewińset bar.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez strOOs » 22 lis 2008, 15:34

I jak ta jazda testowa ? :P
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2005, 00:24
Posty: 1884
Skąd: Łódź
Auto: 323F BJ FP LPG

Postprzez Cukierek » 22 lis 2008, 19:55

Sam z ciekawością przeglądałem ofertę tej Mazdy, pisałem do właściciela ale nie było odzewu. Cena jest podejrzanie niska bo za podobną kasę sprzedałem eFkę BG co może świadczyć o stanie tego auta i jak widać na fotkach zalatuje jakimś druciarstwem...
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez Chudini » 23 lis 2008, 08:05

Ktos wczesniej napisał ze 5l oleju na dolewki ... mysle ze to nie wystasrczy niedosc ze rdza co w BA sie raczej nie zdarza to wycieki i to jakie silnik zalany olejem to te 5 zgubi zaraz po dolaniu heheheeh <lol> <lol> <lol> <lol> <lol>
Nie jedź szybciej niż lata twój Anioł stróż ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2008, 21:11
Posty: 360
Skąd: Piła
Auto: Granatowe Kombi :)
V40

Postprzez Gib » 23 lis 2008, 10:36

Wszyscy szydercy posłuchajcie, nikt nie robił tego silnika pod turbo, mniejsza o estetyke wykonania, raczej chodzi o to jak długo i na jakim doładowaniu jeździ seryjny dół, no i jak to się odpycha bo BA ponad 135 KM to niewiele jest w polsce.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez xXx » 23 lis 2008, 18:13

Adaś napisał(a):Czemu ma 2 doloty?



Adaś..................... :| <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Adaś » 23 lis 2008, 18:17

xXx napisał(a):
Adaś napisał(a):Czemu ma 2 doloty?



Adaś..................... :| <lol>

Dobrze już dobrze, wiem <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 23 lis 2008, 18:17

Gibsong napisał(a):bo BA ponad 135 KM to niewiele jest w polsce.

Wszystkie V6 :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Fiveopac » 23 lis 2008, 18:40

Wszyscy szydercy posłuchajcie, nikt nie robił tego silnika pod turbo, mniejsza o estetyke wykonania, raczej chodzi o to jak długo i na jakim doładowaniu jeździ seryjny dół, no i jak to się odpycha bo BA ponad 135 KM to niewiele jest w polsce.

No ja nie widze dowodu, ze ten drut z allegro ma wiecej niz 135 km albo ze ma chociaz tyle. Na allegro mozna sobie wpisac wszystko, nawet milionpińsetstodziwińset kuoni ....
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Gib » 23 lis 2008, 20:08

a są dowody na to że BA GT V6 ma 144 KM bo zdaje się że te mocne ala adaś mają właśnie coś koło 135.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Beny » 23 lis 2008, 20:13

Gibsong napisał(a):a są dowody na to że BA GT V6 ma 144 KM

jak wszystkie konie zywe to katalogowo ma wlasnie 144 ;)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Moto