BA Turbo
Oooo Gdynia 
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Gibsong napisał(a):nie wiem czemu, mówimy tu o wydumkach turbo na 1/4 i po sezonie generalka silnika czy o autach na ulicę.
Gibsong – masz rację – poczytaj, od razu sugeruję – sprawdź sprężanie w 6MPS
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
9,5 : 1 gdzies czytałem jakiegoś pismaka co się madrzył że tak wysoki stopień sprężania w turbo był możliwy dzięki wtryskowi bezpośredniemu ale obstawiam że to bzdura bo 1.8T VW też ma taki stopień sprężania w wtrysk ma normalny
dobrze już dobrze, nie odprężamy. szczególnie FS/FP/BP i innych z CR 9.0
sprawdziłem sobie dane na temat przytoczonych Audi 1.8T
rzeczywiście 150 / 180 KM mają cr 9.5 ale już 225 KM ma obniżony do 9.0, z kolei wolnossące 125 KM mają cr 10,3.
sprawdziłem sobie dane na temat przytoczonych Audi 1.8T
rzeczywiście 150 / 180 KM mają cr 9.5 ale już 225 KM ma obniżony do 9.0, z kolei wolnossące 125 KM mają cr 10,3.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Pozwolę sobie strzelić dubla bo kolejna edycja nie odświeży tematu.
1) ktoś coś widział na żywo, przejechał się, dopytał szczegóły?
2) odprężanie, zostawmy CR 9.0 ale przy >10 i dodaniu doładowania nie boimy się:
a) spalania stukowego? nie można przecież w nieskończoność przyspieszać zapłonu, no i śmigać na jakimś paliwie LO>100.
b) wydmuchania uszczelki pod głowicę?
1) ktoś coś widział na żywo, przejechał się, dopytał szczegóły?
2) odprężanie, zostawmy CR 9.0 ale przy >10 i dodaniu doładowania nie boimy się:
a) spalania stukowego? nie można przecież w nieskończoność przyspieszać zapłonu, no i śmigać na jakimś paliwie LO>100.
b) wydmuchania uszczelki pod głowicę?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong napisał(a):a) spalania stukowego? nie można przecież w nieskończoność przyspieszać zapłonu, no i śmigać na jakimś paliwie LO>100.
koretka – opozniac zaplon, nie przyspieszac. Inne metody:
1. Wiecej paliwa
2. Zimniejsze powietrze (fmic, wtrysk plynów – woda, metanol itp)
Gibsong napisał(a):b) wydmuchania uszczelki pod głowicę?
Bardziej balbym sie zatarcia panewek niz wydmuchania uszczelki jesli jest nowa, glowca zabielona a sruby tez nowe. Przecie to tylko 0,5 bara a nie milionpińcstestodziewińset bar.
Less roof, more fun


I jak ta jazda testowa ? 
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
Sam z ciekawością przeglądałem ofertę tej Mazdy, pisałem do właściciela ale nie było odzewu. Cena jest podejrzanie niska bo za podobną kasę sprzedałem eFkę BG co może świadczyć o stanie tego auta i jak widać na fotkach zalatuje jakimś druciarstwem...
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Ktos wczesniej napisał ze 5l oleju na dolewki ... mysle ze to nie wystasrczy niedosc ze rdza co w BA sie raczej nie zdarza to wycieki i to jakie silnik zalany olejem to te 5 zgubi zaraz po dolaniu heheheeh






Nie jedź szybciej niż lata twój Anioł stróż ...
- Od: 30 cze 2008, 21:11
- Posty: 360
- Skąd: Piła
- Auto: Granatowe Kombi :)
V40
Wszyscy szydercy posłuchajcie, nikt nie robił tego silnika pod turbo, mniejsza o estetyke wykonania, raczej chodzi o to jak długo i na jakim doładowaniu jeździ seryjny dół, no i jak to się odpycha bo BA ponad 135 KM to niewiele jest w polsce.
Stała pod ścianą prężąc kakao
xXx napisał(a):Adaś napisał(a):Czemu ma 2 doloty?
Adaś.....................![]()
Dobrze już dobrze, wiem

Gibsong napisał(a):bo BA ponad 135 KM to niewiele jest w polsce.
Wszystkie V6
Wszyscy szydercy posłuchajcie, nikt nie robił tego silnika pod turbo, mniejsza o estetyke wykonania, raczej chodzi o to jak długo i na jakim doładowaniu jeździ seryjny dół, no i jak to się odpycha bo BA ponad 135 KM to niewiele jest w polsce.
No ja nie widze dowodu, ze ten drut z allegro ma wiecej niz 135 km albo ze ma chociaz tyle. Na allegro mozna sobie wpisac wszystko, nawet milionpińsetstodziwińset kuoni ....
Less roof, more fun


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości