
Francuska myśl techniczna kontra Japońska Blacha
Ja też byłem nastawiony do naszej służbówki sceptycznie po 2 focusach żonka dostała Meganke 2011 i zrobilismy nią w 2 lata 100tys i powiem wam że zacnie jeżdziła – druga Meganka w firmie tak samo bez uwag, raz im komputer się zawiesił hyhy ale poza tym eksploatacja i nic wiecej
no ale teraz tak sa liczone auta 3-4 lata i 120tys potem następne więc dłuższa eksploatacja to tylko w prywatnych rekach.

Marianek napisał(a): Ubawiłem się widząc tekst ze ktoś zrobił 200000 na jednych klockach i tarczach w Seacie
Taaaak? To może świadczyć albo o tym, że nie potrafisz jeździć operując biegami, albo – jak pokazuje
praktyka – w Maździe coś takiego nie jest osiągalne nawet w laboratorium
Tym Seatem jeździła moja żona w 30% po drogach szybkiego ruchu, 50% to drogi kręte, a 20% to miasto.
W zasadzie to biorąc pod uwagę, że tarcze były zużyte w 66%, to pewnie dałoby się jeszcze spokojnie przejechać dodatkowe 50k km bez osiągnięcia wartości granicznego zużycia.
Nie mam zamiaru nikogo z Szanownych Mazdomaniaków dalej przekonywać – z góry zakładałem, że TUTAJ nikt w coś takiego nie uwierzy.
Bo to jest nie realne
W same tarcze to może bym uwierzył ale klocki to normalnie śmiech na sali.
Mam w domku Ibizę z 2003 roku ma 75.000 km i klocki nie wiem czy dobiją do setki. No ale pewnie nie potrafię jeździć i je niszczę dwa razy szybciej niż twa żona
W same tarcze to może bym uwierzył ale klocki to normalnie śmiech na sali.
Mam w domku Ibizę z 2003 roku ma 75.000 km i klocki nie wiem czy dobiją do setki. No ale pewnie nie potrafię jeździć i je niszczę dwa razy szybciej niż twa żona
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
Jak czytam ile Wy na komplecie klocków potraficie przelatać to mam wrażenie, że klocki do Ibizy mają albo 5cm mięsa albo ja nieopatrznie opieram stopę o pedał hamulca podczas jazdy 
Drugie primo – jeśli ktoś przelatał na jednym zestawie klocków 200 000km to tarcze mimo przebiegu nie powinny być praktycznie ruszone ewentualnie będą zardzewiałe
Drugie primo – jeśli ktoś przelatał na jednym zestawie klocków 200 000km to tarcze mimo przebiegu nie powinny być praktycznie ruszone ewentualnie będą zardzewiałe
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
SCADA napisał(a):Taaaak? To może świadczyć albo o tym, że nie potrafisz jeździć operując biegami,
Samochód służy do jeżdżenia a nie do ciągłego myślenia jak hamować skrzynia żeby klocki oszczędzać

SCADA napisał(a):jak pokazuje
praktyka – w Maździe coś takiego nie jest osiągalne nawet w laboratorium![]()
Strzał nie trafiony jeśli chciałeś dokopać Mazdzie, klocki i tarcze jak dla większości producentów samochodów pochodzą od dostawców zewnętrznych i ich jakość jest bardzo podobna.
SCADA napisał(a):50% to drogi kręte
I twierdzisz ze hamuje skrzynia? ręka jej nie boli? a jak trzyma kierownice?
Będąc przy temacie, u nas ceny za nowe tarcze i klocki z wymiana są najtańsze u Francuzów
Potem plasuje sie Toyota, następnie grupa Vaga bez 4 kolek bo tam się płaci dodatkowo za 4 kolka mimo ze ten sam produkt, następnie Fiat i Opel i pojawia się Mazda z Subaru
Przeglądy techniczne najtańsze są w fiacie, potem Subaru, Toyota Mazda, Francuzy i grupa Vaga i Opel.
Z samochodów używanych pochodzenia Francuskiego warto popatrzeć na Cytrynę C6
Bardzo dobrze wykończone auto, materiały 1 klasa a jazda nim to bajka


"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
loockas napisał(a):Jak ten temat ma tak wyglądać, to proszę go usunąć. Brakuje połowy postów. Jeszcze rano były tu wypowiedzi Pawła i Johnego, a teraz wychodzi na to, że gadamy sobie w trójkę.
Kosz, bo nic dobrego z tego nie wyniknie. Beton i tak zostanie zawsze betonem
EDIT: właśnie zauważyłem, że są dwa tematy. Mod chyba nie scalił
Az forum zastrajkowało
Jak macie uwagi to PW
Marianek napisał(a):Strzał nie trafiony jeśli chciałeś dokopać Mazdzie, klocki i tarcze jak dla większości producentów samochodów pochodzą od dostawców zewnętrznych i ich jakość jest bardzo podobna.
TRUE
Większość komponentów / systemów w samochodach pochodzi od zewnętrznych dostawców
Jak na obrazku poniżej

By nie było OT. U mnie w domu jest Renault 19 95"r od nowości i ma się bardzo dobrze
brii napisał(a):Jak czytam ile Wy na komplecie klocków potraficie przelatać to mam wrażenie, że klocki do Ibizy mają albo 5cm mięsa
Nie wiem jak w Ibizie, ale w Octavii tak właśnie jest/było – może 5 cm to przesada, ale są bardzo grube – na moje oko ze dwa razy grubsze niż w Mazdzie 626 GE. Nie wiem, czy 200kkm jest możliwe, ale w rodzinie miałem Octavię I z grubo powyżej 100kkm przebiegu i klocki były od nowości
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
W ibizie jest prawie 2cm klocka (19,7 lub 18,8 ATE, Ferodo, Textar). Faktycznie wyglądają dość dziwnie na takich małych tarczach. Czy wytrzymają 200kkm? Trudno powiedzieć. Ja mam w Ibizie 160kkm i na klockach są fabryczne oznakowania... i naprawdę mięsa tam jest jeszcze sporo. Może ktoś wymieniał, a może nie 
Zera wam się pomyliły
Mi się skończyły po niecałych 20kkm 
a kosztowały pincet
Chyba spale ten mój złom i kupie samochód ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
a kosztowały pincet
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

No ja się nie upieram, że tyle wytrzymują, bo zrobiłem tym autem ledwo 10kkm. Zgodziłem się tylko z faktem, że klocki w VAGinach są bardzo grube i w przypadku ibizy 1.4 prawie 2cm klocka wygląda zabawnie 
Czyżby problem z korozją japońskich blach (niemal) opanowany?
http://www.auto-swiat.pl/testy/test-dlu ... ealu/2w6g5
http://www.auto-swiat.pl/testy/test-dlu ... ealu/2w6g5
Spodziewali się w półrocznym aucie korozji na błotnikach ?
Może test powinien opierać się na zanurzeniu auta do połowy w wodzie morskiej na pół roku i sprawdzić czy ocynk wytrzyma ?
Testy Auto-świat to jak zwykle padaka......
Może test powinien opierać się na zanurzeniu auta do połowy w wodzie morskiej na pół roku i sprawdzić czy ocynk wytrzyma ?
Testy Auto-świat to jak zwykle padaka......
..::Born To Rise Hell::..
jaketherake napisał(a):Czyżby problem z korozją japońskich blach (niemal) opanowany?
http://www.auto-swiat.pl/testy/test-dlu ... ealu/2w6g5
Właśnie tym zacząłem między innymi ten temat a potem moderator powywalał posty wedle swojego widzi mi się i temat stał się bez sensu nie warty czytania.
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
Jest taka ciekawa stronka i można sobie porównać auta wraz z realnymi kosztami.
http://www.reliabilityindex.com/
Ciekawie wypada Renault Laguna w porównaniu z Mazdą 6. Laguna psuje się nieco bardziej od Mazdy, ale za to koszty napraw w Mazdzie x 2...
Generalnie bardziej mnie to interesuje niż różne raporty TUV czy ADAC i uważam to za bardziej wiarygodne (nie wiem czy słusznie
).
http://www.reliabilityindex.com/
Ciekawie wypada Renault Laguna w porównaniu z Mazdą 6. Laguna psuje się nieco bardziej od Mazdy, ale za to koszty napraw w Mazdzie x 2...
Generalnie bardziej mnie to interesuje niż różne raporty TUV czy ADAC i uważam to za bardziej wiarygodne (nie wiem czy słusznie
- Kod: Zaznacz cały
Make Model Axle & Suspension Braking System Engine Fuel System Transmission
Mazda 6 13.79% 6.90% 41.38% 10.34% 0.00%
Renault Laguna 26.67% 0.00% 6.67% 6.67% 13.33%
Ciekawie wygląda porównanie jeśli chodzi o silniki ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Nawet wersja "królowa lawet" nie wypada źle w konfrontacji z 6 młodszą o generację:
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Nawet wersja "królowa lawet" nie wypada źle w konfrontacji z 6 młodszą o generację:
- Kod: Zaznacz cały
28.24% 3.82% 13.99% 3.31% 2.80%
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości