Obyś miał racje , bo powiem szczerze że mam wielką chęć na CX-7 .<br>Jeśli idzie o dane na papierze to MZR-CD 143 w M5 wypada lepiej jak MZR-CD 177 w CX-7 a to dla mnie jest wielkie rozczarowanie .<br>Cantore napisał(a):Może to więc oznaczać, że Cx-7 w dieselu będzie całkiem fajnym rozwiązanim.
Zakup używanego auta – Mazda CX-7 ER (2006 – 2012)
- Od: 15 kwi 2008, 13:42
- Posty: 251
- Skąd: tyle dymu
- Auto: Mazda /Honda /Mercedes
Dobra dobra panowie...cena 135 000PLN, to odnosi się do CX-7 2.2 MZR-CD z najuboższym wyposażeniem. Cena auta wyposażonego tak jak CRV to 153 000 PLN – to sprawdzona wiadomość...Dla zainteresowanych, Mazdy już płyną statkiem...Czekamy na testy...
Ostatnio edytowano 25 wrz 2009, 12:22 przez tery, łącznie edytowano 2 razy
tery napisał(a):...poczekajmy na testy elastyczności ...
i tutaj się z tobą <b> tery </b> zgodzę ...<br><br>aczkolwiek jeśli mam być szczery to od twojej nowej CRV z Dieslem 2.2 która ma : 140KM/340Nm/10,3 sek/187km/h –<br> wolę już swoją M5 ( wiem,wiem to nie SUV
- Od: 15 kwi 2008, 13:42
- Posty: 251
- Skąd: tyle dymu
- Auto: Mazda /Honda /Mercedes
jancio68 napisał(a):No i zaraz będziesz prowadził dysputę z tery przez swój lekceważący wpis dot. CRV.jarku007 napisał(a):CX-7 jest też co prawda w klasie SUV ( jak i CRV ,RAV 4 ,Tiguan itp ) ale wygląda o niebo dojrzalej od nich " jakby jedną klasę wyżej " .Moje posty już tu kasują z litości dla niego.
A póki co to chyba nie ma cen pozostałych wersji tj. Sport?
153 000 PLN, to właśnie będzie cena wersji Sport czyli najbogatszej. Następnym moim autem być może będzie CX-7, ale z mocniejszym dieslem lub ekonomiczniejszą benzyną.
Ostatnio edytowano 25 wrz 2009, 17:47 przez tery, łącznie edytowano 1 raz
jarku007 napisał(a):CX-7 jest też co prawda w klasie SUV ( jak i CRV ,RAV 4 ,Tiguan itp ) ale wygląda o niebo dojrzalej od nich " jakby jedną klasę wyżej " .
jarku007 to ze CX7 ma naped na 4ry i troszke wyzje sie wnim siedzi nie znaczy ze jest to takie samo suv jak CRV Tak jak pisze:
Mateusz L napisał(a):Fakt- mi też Cx podoba się znacznie bardziej, ale to dlatego, że jako crossover stanowi raczej połączenie auta sportowego z Vanem i SUV-em. CRV to pseudoterenówka (stylistycznie oczywiście),
to Crossover...stad tez moze wyglda co nieco dojrzalej
POZDR
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
- Od: 11 kwi 2006, 18:25
- Posty: 291
- Skąd: 3miasto/Richmond,VA
- Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20
jancio68 napisał(a):No i zaraz będziesz prowadził dysputę z tery przez swój lekceważący wpis dot. CRV.
<br>Absolutnie nie miałem intencji lekceważenia/ naśmiewania się z Hondy CRV .<br> Nadmienie że w latach 1994 – 2002 jezdziłem aż 3 modelami właśnie Hondy ( Crx,Prelude,Civic) , z najlepszych lat silników V-tech . Bardzo duży sentyment do Hondy pozostał mi do dzisiaj .<br><br>Wracając do CX-7 to model 2010 z MZR-CD 173 w wersji Sport będzie wyceniany na ok.150 tyś.zł . <br> – natomiast DISI w tej samej wersji na 155 tyś.zł .Mateusz L napisał(a):ale nie jest tak, że CRV to jakieś badziewie.
- Od: 15 kwi 2008, 13:42
- Posty: 251
- Skąd: tyle dymu
- Auto: Mazda /Honda /Mercedes
Jestem naprawde ciekawy co z tymi osiagami, gdyz argument, ze nowa wersja smiga o 0,2 sekundy wolniej jest rozsadny. Kij z tym, bo to nie o to chodzi, ale dlaczego? Moze faktycznie mazda leje na te testy, a jak sobie taki jeden pan z drugim wchodza nastawieni pesymistycznie to sie milo rozczarowuja. W ktoryms tescie obecnego CXa tez wyczytalem, ze wydobyli z niego 7,8 do setki.
A ja poczekam az do lamborghini murcielago wsadza dwulitrowego diesla i dodadza mu chociaz ze dwa miejsca siedzace.
tery napisał(a):153 000 PLN, to właśnie będzie cena wersji Sport czyli najbogatszej. Następnym moim autem być może będzie CX-7, ale z mocniejszym dieslem lub ekonomiczniejszą benzyną.
A ja poczekam az do lamborghini murcielago wsadza dwulitrowego diesla i dodadza mu chociaz ze dwa miejsca siedzace.
Pozdrawiam
- Od: 16 sty 2009, 13:00
- Posty: 89
Nawet 7.6 sSevyoruum napisał(a):W ktoryms tescie obecnego CXa tez wyczytalem, ze wydobyli z niego 7,8 do setki.
http://www.auto-motor-i-sport.pl/encykl ... 594-3.html
Już pisałem wcześniej, z wyrokami bym poczekał. W M6 nowy traktor sprawuję się lepiej niż dobrze i 400Nm to też nie padaka. 5 stron marudzenia, a nawet dziennikarze dobrze do niego nie wsiedli...
domin1979 napisał(a):Nawet 7.6 s język
http://www.auto-motor-i-sport.pl/encykl ... 594-3.html
Muszę powiedzieć, jeśli te wyniki są prawdziwe, że to bardzo elastyczny silnik. Od 80-120 w 6 s to rewelacja. Po prostu bomba.
Zachęcony zwiastunem artykułu brzmiącym : " Pierwsza jazda. Mazda CX-7 2.2 MZR-CD " umieszczonym na zewnętrznej okładce najnowszego czasopisma Auto Świat (z 12 października ) nabyłem je... to jednak byłoby na tyle, bowiem po lekturze... rozczarowanie. Na stronie trzynastej faktycznie jest parę zdań na interesujący nas temat, ale nie ma niczego o czym byśmy już wcześniej nie wiedzieli, czy też dyskutowali na forum...Redaktor Adam Mikuła przedrukował jedynie "suche dane" i nic ponadto. Nie wysilił się zbytnio i raczej dokonał przedruku z jakiegoś niemieckiego magazynu, oto jego wypociny: "Nowa jednostka ma cztery cylindry i pojemność 2.2 litra z której udało się wycisnąć tyle mocy, na ile pozwalają współczesne rozwiązania. Silnik jest dobrze wyciszony, harmonijnie rozwija moc, a system napędu 4X4 nie ma najmniejszych problemów z przeniesieniem wysokiego momentu obrotowego na koła. Jednak 173 KM nie czynią z Mazdy auta na tyle dynamicznego, by z czystym sumieniem nazwać je uterenowionym sportowcem. Auto wyróżnia się niskim spalaniem- 7,5l /100km." Oto relacja dziennikarza gazety Auto Świat z pierwszej jazdy...Nie pozostaje nam nic innego jak uzbroić się w cierpliwość i czekać na pierwszy profesjonalny test. Dla zainteresowanych, w tym samym numerze na stronie trzydziestej pierwszej pojawił się artykuł sponsorowany pt." CX-7, czyli radość w nowej odsłonie". Jedyny nowy parametr z którym zetknąłem się po raz pierwszy, to masa auta wynosząca 1865 kg. Przyjmując praktykę Mazdy, to pewnie 1795kg bez kierowcy ważącego 70kg.
Ostatnio edytowano 14 paź 2009, 13:26 przez tery, łącznie edytowano 2 razy
To zamknij na chwilę oczy i wyobraź sobie, że jedziesz dynamicznie, krętą drogą i przerzucasz biegi w dół i w górę, wkręcasz samochód na obroty, hamujesz silnikiem, redukujesz i wyprzedzasz... A teraz otwórz oczy! 

Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
- Od: 2 cze 2008, 17:34
- Posty: 264
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 Expression
Właśnie kupiłem nowiutką Mazde CX7 diesel. Mieszkam we Francji, wiec mogę cieszyć sie tym autem trochę wcześniej. Sprzedaż w Polsce dopiero rusza.
Mnie to auto zadawala. Z góry powiem ze nie interesują mnie komentarze typu, jaki to ja jestem głupi, jaki to wstyd przyniosę innym posiadaczom CX7 w wersji benzynowej.
Szukam natomiast pomocy w sprawie GPS. Auto jest wyposażone w mapy europy zachodniej. Czy ktoś z Was ma doświadczenia z GPS firmy NAVTEQ. Jakie mapy mogę wgrać, gdzie kupić?
Mnie to auto zadawala. Z góry powiem ze nie interesują mnie komentarze typu, jaki to ja jestem głupi, jaki to wstyd przyniosę innym posiadaczom CX7 w wersji benzynowej.
Szukam natomiast pomocy w sprawie GPS. Auto jest wyposażone w mapy europy zachodniej. Czy ktoś z Was ma doświadczenia z GPS firmy NAVTEQ. Jakie mapy mogę wgrać, gdzie kupić?
- Od: 26 paź 2009, 14:20
- Posty: 25
- Auto: Mazda CX7 2.2MZRCD Performance
MDO napisał(a):Właśnie kupiłem nowiutką Mazde CX7 diesel. Mieszkam we Francji, wiec mogę cieszyć sie tym autem trochę wcześniej. Sprzedaż w Polsce dopiero rusza.
Mnie to auto zadawala. Z góry powiem ze nie interesują mnie komentarze typu, jaki to ja jestem głupi, jaki to wstyd przyniosę innym posiadaczom CX7 w wersji benzynowej.
Szukam natomiast pomocy w sprawie GPS. Auto jest wyposażone w mapy europy zachodniej. Czy ktoś z Was ma doświadczenia z GPS firmy NAVTEQ. Jakie mapy mogę wgrać, gdzie kupić?
Gratuluję zakupu !
Życzę bezawaryjnej eksploatacji.Jako że jest to narazie jedyna Cx-7 diesel na forum to na pewno jeśli zechcesz dzielić się doświadczeniami z jazdy na forum to będziesz miał duuużą poczytalność
Jak to jest z Mazdami we Francji ?
Co do nawigacji NAVTEQ to nie pomogę niestety.
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
(George Carlin)
- Od: 20 kwi 2007, 10:43
- Posty: 213
- Skąd: Lodz
- Auto: Była RX-8 , CX-7 2.3 jest
Cx-5 2.0 sky passion MY12
Subaru Outback H6 MY11
Dzieki za odpowiedz. Odebralem ja w piatek 23.10.2009 wiec nie moge wiele powiedziec poza potwierdzeniem ze przyspieszenie ma wystarczajace (dla mnie). Nie jest to rakieta ale ja nie szukalem auta z super przyspieszeniem.
Postaram sie dodac wiecej informacji za kilka dni po przejechaniu kilkuset km.
Co do Mazdy we Francji to:
– nie jest najlepiej jesli chodzi o warianty wyposazenia- np CX7 mozna kupic tylko w wersji top ze skora i NAVI. Mazda 6 jest sprzedawana tylko w 2 poziomach wyposazenia. Sedan nie jest dostepny.
– jest tak samo
jak w Polsce pod wzgledem cen. CX7 z nawi kosztuje 36900E co po 4,1 PLN daje 151290PLN czyli podobnie. Ale tu po dlugich negocjacjach mozesz wytargowac rowniez jak w Polsce 5000, tyle tylko ze Euro.
Postaram sie dodac wiecej informacji za kilka dni po przejechaniu kilkuset km.
Co do Mazdy we Francji to:
– nie jest najlepiej jesli chodzi o warianty wyposazenia- np CX7 mozna kupic tylko w wersji top ze skora i NAVI. Mazda 6 jest sprzedawana tylko w 2 poziomach wyposazenia. Sedan nie jest dostepny.
– jest tak samo

Ostatnio edytowano 26 paź 2009, 19:59 przez MDO, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 26 paź 2009, 14:20
- Posty: 25
- Auto: Mazda CX7 2.2MZRCD Performance
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości