Silniki Mazdy w innych markach?

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Grzyby » 18 lut 2015, 12:13

Przecież fabrycznie było montowane – o ile mnie pamieć nie myli – DENSO, więc nie rozumiem problemu.
W GE też wymieniałem na zakupione poza ASO DENSO i była to dokładnie identyczna sonda, te same długości przewodów, identyczna wtyczka.
Na oryginale na pewno nie będzie znaczka Mazdy :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez zadra » 25 paź 2015, 16:32

wiem,że to już troszkę odgrzewany kotlecik, ale dołożę informację od siebie.

Niedawno dowiedziałem się,że moja głowica od 626 RF-CX została zamontowana do terenowego auta koreańskiego Kia Retona. Jeśli dobrze kojarzę, to na pewno nie posiada sprężarki comprex..

Głowica pasowała P&P a auto bez dodatkowych nakładów zostało uruchomione i pracuje ku uciesze i zadowoleniu właściciela.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3295 (38/88)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez Paweł » 26 paź 2015, 01:29

Podejrzewam, że był to cały motor, podobnie jak w Vitarze I, II i III, która notabene mogła nazywać się Mazda Proceed.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/944)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Moto