Służę radą w zakresie elektroniki i elektromechaniki
Witam mam mazde 323F 1.5 97r padł mi komputer kupiłem inny razem z imobilajzerem wymieniłem i po odpaleniu zaswieca mi sie lampka od imoblajzera i auto gasnie .
Czy mogł by mi ktos poradzic co moge zrobic ?
Czy mogł by mi ktos poradzic co moge zrobic ?
-
Daro008
witam jestem tu nowy ale mam problem z mazda6 2005r. chodzi mi konkretnie o xenony.podczas jazdy na przemian mi któras z lamp gasnie .jak włacze swiatła to wszystko jest ok, a po 10 minutach zaczynaja mrygac i jedna z lamp gasnie.jak wyłacze i znów włacze to jest znowu ok i po jakims czasie znowu jest ta sama sytuacja.mam nadzieje ze ktos mi podpowie jak rozwiazac ten problem.z góry dziekuje.
-
Gość
witam czy mugłby ktos zamiescic foto silniczka krokowego w mazdzie 626 2.0 i kat 91.r gdyz jeden mechanik nie mógl go znalezc a drugi wskazal co innego podobno mają wychodzic z niego dwa przewody podcisnieniowe i kostka napięciowa,nie mam ssania i prawdopodobnie przeczyszczenie tego silniczka krokowego ma to zmienic z góry dziękuje
- Od: 6 lis 2007, 17:11
- Posty: 21
- Skąd: warszawa
- Auto: mazda 626 2.0 i kat 1991.r
Witam!
Mam Mazdę 626 z 200r.
Kupiłem do niej radio z CD marki SONY.
Prośbę mam taką...
Jak zrobić żeby podczas odtwarzania płyt chowała mi się antena?
Kolega powiedział mi że to kwestia ustawień radia. Ale ani w serwisie sony ani w żadnym sklepie nie byli mi w stanie z tym pomóc.
Z góry dziekuję za pomoc,
Pozdrawiam!
Mam Mazdę 626 z 200r.
Kupiłem do niej radio z CD marki SONY.
Prośbę mam taką...
Jak zrobić żeby podczas odtwarzania płyt chowała mi się antena?
Kolega powiedział mi że to kwestia ustawień radia. Ale ani w serwisie sony ani w żadnym sklepie nie byli mi w stanie z tym pomóc.
Z góry dziekuję za pomoc,
Pozdrawiam!
- Od: 4 kwi 2008, 12:30
- Posty: 5
- Skąd: Sanok/Kraków
- Auto: 626 GF 1.8 100KM
WITAM WSZYSTKICH!!!!! Mam mały problem z moim autkiem to znaczy z MAZDĄ626 z 1994 .Pare dni temu kupiłem mazde wszystko było cacy do momentu gdy chciałem włączyć nawiew na szyby,a tu nic patrze nie działa.Zaczołem szukać co sie dzieje okazało się że bezpiecznik jest spalony wymieniłem bezpiecznik i dopiero zaczeły się problemy .Postaram się opisać wszystko dokładnie.Po włożeniu bezpiecznika nawiew chodzi ale nie mogę zgasić silnika nawet jak wyjmę kluczyki.Proszę o radę jaka może być przyczyna proszę również o schemat bezpieczników .POZDARWIAM i czekam o porady.
-
rombal
Witam.
Opisze krótko i w punktach.
1.mazda 626 1991cm z gazem. Rocznik 1992 – wersja z lat 92-96r.
a teraz do rzeczy.:
1. W momencie zapłonu w przełączniku gazu świecą się kontrolki gazu i benzyny, Ten pierwszy mruga.
Po przekroczeniu 3tyś obrotów automatycznie przełącza się na gaz.
Normalne jest to że przy rozruchu silnik jest zasilany przez gaz i przez benzynę? A może się mylę i wszystko jest OK i tak być powinno?
Byłem niedawno na wymianie filtru gazu i regulacji i pan nie zwrócił na to uwagi.
2.Po uruchomieniu silnika (gdy jeszcze jedzie na "podwójnym gazie") po około dziesięciu sekundach pracy silnik gaśnie tak jak by zastał zalewany.
Przy powtórnym uruchomieniu już chodzi normalnie i nie gaśnie.
Bardzo żadko się zdarza że to zjawisko się powtarza i muszę ponownie uruchamiać.
po przygazowaniu na 3tyś przełącza się na gaz i jest już OK.
Aż do:
3.W czasie jazdy gdy muszę gwałtownie chamować i redukować prędkość z np. 100 do praktycznie zera lub jak ktoś wyskoczy i daje po cheblach zdarza się że gaśnie mi silnik.
Przy chamowaniu z 100 do 0 dla skrętu obroty spadają praktycznie prawie do 0 i w momencie jak szybko włączę N (mam ASB) to obroty wrucą do normalnego stanu. Często się zdarza że nie zdążę zredukować na Neutral i muszę odlapać na skrzyżowaniu.
4. W czasie jazdy w trasie często czuję jakby silnik się dławił albo nie dostawał powietrza. Podobne uczucie jak przy kończącym się paliwie lub gdy ślizga się sprzęgło, czy nie dostaje iskry.
Zdarza się tak tylko jak silnik jest rozgrzany ( czyżby się przegrzewał?)
Podobne zjawisko miałem jak posiadałem poloneza i był problem z zapłonem -okazało się wtedy że kabel od modułu do rozdzielacza miał uszkodzoną izolację i wystąpywały przebicia na mase.
To chyba wszystko.
Dzięki za ewentualną pomoc.
Opisze krótko i w punktach.
1.mazda 626 1991cm z gazem. Rocznik 1992 – wersja z lat 92-96r.
a teraz do rzeczy.:
1. W momencie zapłonu w przełączniku gazu świecą się kontrolki gazu i benzyny, Ten pierwszy mruga.
Po przekroczeniu 3tyś obrotów automatycznie przełącza się na gaz.
Normalne jest to że przy rozruchu silnik jest zasilany przez gaz i przez benzynę? A może się mylę i wszystko jest OK i tak być powinno?
Byłem niedawno na wymianie filtru gazu i regulacji i pan nie zwrócił na to uwagi.
2.Po uruchomieniu silnika (gdy jeszcze jedzie na "podwójnym gazie") po około dziesięciu sekundach pracy silnik gaśnie tak jak by zastał zalewany.
Przy powtórnym uruchomieniu już chodzi normalnie i nie gaśnie.
Bardzo żadko się zdarza że to zjawisko się powtarza i muszę ponownie uruchamiać.
po przygazowaniu na 3tyś przełącza się na gaz i jest już OK.
Aż do:
3.W czasie jazdy gdy muszę gwałtownie chamować i redukować prędkość z np. 100 do praktycznie zera lub jak ktoś wyskoczy i daje po cheblach zdarza się że gaśnie mi silnik.
Przy chamowaniu z 100 do 0 dla skrętu obroty spadają praktycznie prawie do 0 i w momencie jak szybko włączę N (mam ASB) to obroty wrucą do normalnego stanu. Często się zdarza że nie zdążę zredukować na Neutral i muszę odlapać na skrzyżowaniu.
4. W czasie jazdy w trasie często czuję jakby silnik się dławił albo nie dostawał powietrza. Podobne uczucie jak przy kończącym się paliwie lub gdy ślizga się sprzęgło, czy nie dostaje iskry.
Zdarza się tak tylko jak silnik jest rozgrzany ( czyżby się przegrzewał?)
Podobne zjawisko miałem jak posiadałem poloneza i był problem z zapłonem -okazało się wtedy że kabel od modułu do rozdzielacza miał uszkodzoną izolację i wystąpywały przebicia na mase.
To chyba wszystko.
Dzięki za ewentualną pomoc.
-
Gandalf
WITAM, GDYBYS BYŁ W STANIE MI POMÓC BYŁ BYM NIEZMIERNIE WDZIECZNY GDYZ JUZ ODDAWAŁEM AUTO DO 5 ELEKTRYKÓW I DALEJ BEZ EFEKTU. MAM MAZDE MX6 2.0 16V WERSJA AMERYKAŃSKA. MAM PROBLEM Z ODPALENIEM AUTA A DOKŁADNIE STRACIŁA SIE ISKRA. AUTEM NORMALNIE WJECHAŁĘM DO GARAŻU ALE JUZ NIE WYJECHAŁEM. WYSYŁAŁEM APARAT DO YAKUZZY W TORUNIU I ZMIENILI W NIM MODUŁ ALE DALEJ BEZ EFEKTU. ZAATANAWIA MNIE FAKT ZE PRZY ODPIETYM STEROWNIKU PO PODPIECIU MAŁEJ WYTCZKI NA APARACIE POJAWIA SIE NA NIM NAPIECIE I STRASZNIE SIE GRZEJE. CZY PROBLEM LEZY DALEJ PO STRONIE APARATU?? POMPA PALIWA TEZ NIE CHODZI? GDZIOE MOZE BYC PRZYCZYNA?
PROSZE O POMOC
PROSZE O POMOC
-
MonteCarlo83
Witam, mam na stanie Mazde 323F 1990r. A o to problem, odpalam samochód(niekiedy przy odpalaniu też występuje) zaczynam jechać niekiedy moge przejechać ze 100 km i nic, ale podczas jechania obroty spadają mi do zera i samochod gasnie, oczywiscie wtedy odpalam go na przyslowiowego "pycha" w czasie jazdy. ALe zaraz znowu to samo się dzieje, nie wiem co jest. Tak samo mi chodzi na Gazie oraz Benzynie. Bardzo prosilbym o rady, z góry dziękuje
Pozdrawiam.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
-
Hakierekk
Tadziol... ile byś wziął za przegląd całej elektryki i ew. doprowadzenie jej do stanu... no powiedzmy lepszego iż jest obecnie
323F BG 
-
Bio
Witam ja mam pytania ap ropo zastosowania filtrów dolnoprzepustowych:)
chciałem sobie w aucie założyć takie na sygnał idący do anteny żeby przy odpalaniu silnika gdy a chwile sygnał znika ten filtr podtrzymał mi zasilanie żeby antena nie zaczeła sie chować
wiem ze to wystarczy szeregowo rezystorek i kondensator równolegle między sygnał a masę ale nie wiem jakie i JAK dobierać wartości jest jakiś wzór? jak to dobierać do napięcia?
chciałem sobie w aucie założyć takie na sygnał idący do anteny żeby przy odpalaniu silnika gdy a chwile sygnał znika ten filtr podtrzymał mi zasilanie żeby antena nie zaczeła sie chować
wiem ze to wystarczy szeregowo rezystorek i kondensator równolegle między sygnał a masę ale nie wiem jakie i JAK dobierać wartości jest jakiś wzór? jak to dobierać do napięcia?
- Od: 1 maja 2007, 22:36
- Posty: 27
- Auto: 323F '97 1.5
Hazu napisał(a):szymuśpodłącz stałe zasilanie do radia.
yyy mało precyzyjna odp ale jeśli chodziło koledze o podlaczenie anteny tak zeby byla nie zależna od radia to już mam to zrobione
podłączyłem sie pod chyba pamięć radia gdzie napiece jest caly czas no i przez 3 pozycyjny przełącznik i teraz mam
0-antena schowana
1-antena wysunięta
2-antena sterowana radiem jak w standardie
ale nadal chcialbym zastowowac ten filtr dla samego jego stosowania

- Od: 1 maja 2007, 22:36
- Posty: 27
- Auto: 323F '97 1.5
Witam
Potrzebuję pomocy w temacie:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=63456
Jeśli jestes w stanie udzielić jakichkolwiek przydatnych informacji to będę wdzięczny.
Potrzebuję pomocy w temacie:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=63456
Jeśli jestes w stanie udzielić jakichkolwiek przydatnych informacji to będę wdzięczny.
- Od: 6 maja 2008, 20:13
- Posty: 16
- Skąd: wroclaw
- Auto: mazda 3 1.6 CD 2006r (active)
Panowie, tadziol podał w podpisie swój NUMER TELEFONU. Ponadto przez engine forum możecie wysłać do niego Prywatną Wiadomość oraz wiadomość e-mail. Bardzo proszę o posługiwanie się tymi narzędziami kontaktowymi, ponieważ – jak widzicie – wątek ten jest jedynie kulą śniegową, zlepkiem pytań.
Do dyskusji na temat Waszych problemów służy dział Warsztat, a lecąc po nich jestem w stanie wskazać do połowy z nich rozwiązania w istniejących już tematach. Proszę Moderatorów, by od tej pory kasowali stąd wszystkie kolejne posty.
Do dyskusji na temat Waszych problemów służy dział Warsztat, a lecąc po nich jestem w stanie wskazać do połowy z nich rozwiązania w istniejących już tematach. Proszę Moderatorów, by od tej pory kasowali stąd wszystkie kolejne posty.
witam mam mały problem z silnikiem do 2 tyś obrotów samochód sie czasami dusi i wogule nie chce jechać a powyżej jak wejdzie jest wszystko ok
-
tosio
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości