ZOOMik napisał(a):Skoro kwestionujesz obiektywność niemieckich testów, doszukując się teorii spiskowych, nic nie stoi na przeszkodzie zrobić własne. Tylko żebyś nie był zdziwiony wynikami takiej konfrontacji 3 vs Golf, jeśli oczywiście podejdziesz do tego rzetelnie i uczciwie. Atrakcyjność nadwozia, która dla wielu „kupujących oczami” jest priorytetem, nie podlega tam ocenie – żeby była jasność

Swoją drogą coś się zmienia w ocenie Mazd przez magazyny z niemieckim rodowodem, zapewne ma to też związek z po prostu udanymi ostatnimi modelami ze Skyactive. Najświeższy dowód: test w dzisiejszym Motorze M6 vs Passat, auta z mocnymi dieslami i przekładnią automatyczną. Coś co jeszcze niedawno wydawało się herezją czytamy w gazecie: Mazda zostaje uznana za całościowo lepszy samochód, a już starcie silników/przekładni wygrywa zdecydowanie (3:1). Dość powiedzieć, że SkyDrive okazuje się w teście lepsze niż DSG...
Z ciekawostek zabawnie wypadły wyniki pomiaru pojemności bagażników: M6 – deklarowane 506l / rzeczywiste 489l, VW – deklarowane 603/ rzeczywiste 472
