Zakup nowego auta – Mazda CX-3 (2015 – obecnie)
Dealer powie wszystko, żeby auto sprzedać, więc chodzi o to, żeby to skonfrontować z wiedzą posiadaczy CX-3.
-
limo
limo napisał(a):1) Czy warto brać LEDy (czy mają większy zasięg i lepiej oswietlaja droge w stosunku do standardowych)? Tak szukałem, sprawdzałem zdjęcia forumowicza sosenki, ale chodzi mi o porownanie zasiegu a nie kwestie barwy swiatla. Sprawdze sam, ale jestem ciekaw, czy ktos z Was robil takie porownanie.
To jest jedyne Twoje pytanie na które ktoś z posiadaczy CX-3 mógłby subiektywnie się wypowiedzieć.
Inne – tak jak napisałem wcześniej.
Szanowni,
Dzisiaj odebrałem swoją CX-3
jeśli w akcesoriach mam wpisane System immobilisera OMEGA (karta identyfikacyjna kierowcy x2) to czy powinienem otrzymać dwie takie małe karty w pseudo skórzanym etui dopięte do kluczyków, czy jedną ? Kluczyki dostałem dwa, ale kartę mam jedną.
Pozdrawiam
Dzisiaj odebrałem swoją CX-3

Pozdrawiam
Dwie
Witam wszystkich!
Jestem tutaj nowy bo też zaczynam przygodę z Mazdą CX 3:) Mieszkam w Austrii, do Polski jezdze przynajmniej raz w miesiacu, robie 800 km w jedną stronę, potrzebowałem samochodu z napędem na 4 koła bo firma w której pracuje znajduje się na wysokości 987 m n p m a także dobrze prowadzącego się na drogach utwardzonych. Brałem pod uwagę samochody fiat 500x( ale z 2.0 diesel plus 4X4 kosztuje min 37 tys euro!) mazda cx 3, mazda 6 2,2 awd, mitsubishi asx, suzuki vitarę i subaru xv. Jednak ostateczny wybór to Mazda cx 3 2,0 150 KM awd Revolution Top z manualną skrzynią biegów. Auto odbiorę na przełomie września i pażdziernika. Mam pytanie do urzytkowników-profesjonalistów jak auto zachowuje się na autostradzie przy wyższych prędkościach chodzi mi głownie o podatność na boczny wiatr? moj fiat miał fajny układ kierowniczy ale od 140-150km/h przy wiekszym wietrze zachowywał się jak latawiec:)pozdrawiam wszystkich urzytkownikow tych pieknych aut:)
Jestem tutaj nowy bo też zaczynam przygodę z Mazdą CX 3:) Mieszkam w Austrii, do Polski jezdze przynajmniej raz w miesiacu, robie 800 km w jedną stronę, potrzebowałem samochodu z napędem na 4 koła bo firma w której pracuje znajduje się na wysokości 987 m n p m a także dobrze prowadzącego się na drogach utwardzonych. Brałem pod uwagę samochody fiat 500x( ale z 2.0 diesel plus 4X4 kosztuje min 37 tys euro!) mazda cx 3, mazda 6 2,2 awd, mitsubishi asx, suzuki vitarę i subaru xv. Jednak ostateczny wybór to Mazda cx 3 2,0 150 KM awd Revolution Top z manualną skrzynią biegów. Auto odbiorę na przełomie września i pażdziernika. Mam pytanie do urzytkowników-profesjonalistów jak auto zachowuje się na autostradzie przy wyższych prędkościach chodzi mi głownie o podatność na boczny wiatr? moj fiat miał fajny układ kierowniczy ale od 140-150km/h przy wiekszym wietrze zachowywał się jak latawiec:)pozdrawiam wszystkich urzytkownikow tych pieknych aut:)
Witam po długiej przerwie.
Samochód odebraliśmy 6 czerwca i widzę, że nie tylko ja z tego powodu zaniedbałem wizyty na forum. Odnośnie ostatniego postu – samochód nie jest podatny na boczny wiatr, chociaż odczucie to może być odbierane różnie przez kierowców. Jak na swoje wymiary prowadzi się stabilnie i nie odczułem "ściągania" zarówno przy wjeżdżaniu za ekrany i wyjeżdżaniu zza nich jak i podczas wyprzedzania ciężarówek. Przejechałem ostatnio odcinek około 250 kilometrów drogą S8 z dość dużą prędkością (przy zróżnicowanej burzowej pogodzie ale bez intensywnych opadów) i jestem mile zaskoczony prowadzeniem Mazdy (osiągi, trakcja, układ kierowniczy i hamulcowy, poziom hałasu).
Do "Limo" – porównując ledy Mazdy do drugiego auta z bi-xenonami, którym jeżdżę daję przewagę tym pierwszym. W moim odczuciu doświetlenie boków jest lepsze a barwa światła zwiększa może nie zasięg, ale przejrzystość drogi i tym samym szybkość dostrzegania przeszkód. Nie jest to jednak duża różnica i nie wiem jak takie lampy będą się sprawować w trakcie dłuższej eksploatacji.
Pozdrawiam.
Samochód odebraliśmy 6 czerwca i widzę, że nie tylko ja z tego powodu zaniedbałem wizyty na forum. Odnośnie ostatniego postu – samochód nie jest podatny na boczny wiatr, chociaż odczucie to może być odbierane różnie przez kierowców. Jak na swoje wymiary prowadzi się stabilnie i nie odczułem "ściągania" zarówno przy wjeżdżaniu za ekrany i wyjeżdżaniu zza nich jak i podczas wyprzedzania ciężarówek. Przejechałem ostatnio odcinek około 250 kilometrów drogą S8 z dość dużą prędkością (przy zróżnicowanej burzowej pogodzie ale bez intensywnych opadów) i jestem mile zaskoczony prowadzeniem Mazdy (osiągi, trakcja, układ kierowniczy i hamulcowy, poziom hałasu).
Do "Limo" – porównując ledy Mazdy do drugiego auta z bi-xenonami, którym jeżdżę daję przewagę tym pierwszym. W moim odczuciu doświetlenie boków jest lepsze a barwa światła zwiększa może nie zasięg, ale przejrzystość drogi i tym samym szybkość dostrzegania przeszkód. Nie jest to jednak duża różnica i nie wiem jak takie lampy będą się sprawować w trakcie dłuższej eksploatacji.
Pozdrawiam.
-
Vitus
Póki co najwyższa prędkość z jaką przegoniłem moje auto, to ok 190km/h, hałas przy tych prędkościach jest odczuwalny, aczkolwiek nie irytuje. Przy prędkościach 140-150k/h, poziom hałasu jest ok, można ze zrozumieniem słuchać radia i słyszeć własne myśli
Wiadomo, nie jest to super wygłuszona limuzyna za 200 tyś.zł, ale dla mnie jest ok. W porównaniu z moim poprzednim starym gratem, to i tak dzieli ich przepaść.
Co do znosów bocznych, nie uświadczyłem jeszcze. Wcześniej jeździłem, nisko zawieszonym i sztywnym autem, dzięki czemu samochód szedł jak przyklejony do asfaltu. W przypadku CX-3, jest już trochę inaczej. Charakter auta, jego gabaryty, zwiększony prześwit i belka skrętna z tyłu, skutkują tym, że auto zaliczyłbym do segmentu aut zrównoważanych. Mamy tutaj pewien kompromis, między sztywnością a miękkością i komfortem, miedzy zwarciem i precyzją, a tzw. "bujaniem budą".
Moim zdaniem ten kompromis jest całkiem ciekawy i przyjemny w użytkowaniu.
Co do znosów bocznych, nie uświadczyłem jeszcze. Wcześniej jeździłem, nisko zawieszonym i sztywnym autem, dzięki czemu samochód szedł jak przyklejony do asfaltu. W przypadku CX-3, jest już trochę inaczej. Charakter auta, jego gabaryty, zwiększony prześwit i belka skrętna z tyłu, skutkują tym, że auto zaliczyłbym do segmentu aut zrównoważanych. Mamy tutaj pewien kompromis, między sztywnością a miękkością i komfortem, miedzy zwarciem i precyzją, a tzw. "bujaniem budą".
Moim zdaniem ten kompromis jest całkiem ciekawy i przyjemny w użytkowaniu.
Hej, mam problem. Może nie w temacie ale Moderatorze nie bij!
Zbliża mi się wielkimi krokami najdroższa na rynku wymiana oleju czyli przegląd przy 20k. Na szczęście mam za 1 zł
Mazda oferuje coś takiego jak gwarancję na perforację nadwozia. Nie pamiętam przez ile ale coś koło 12 lat i pod warunkiem, że przy przeglądach skontrolują nadwozie. Dzwoniłam wstępnie i dowiedziałam się, że muszę dopłacić 100zł. I teraz pytanie czy to ma sens?
Co to jest perforacja nadwozia? jak przeżre na wylot? czy zwykła rdza? Warto dopłacać 100 zł co roku do przeglądu żeby się jeszcze okazało, że mi producent figę pokaże? Niektórzy mogą powiedzieć, że kupiłam samochód za 90k a stówki żałuję ale Krakus jestem
za 100 to ja wolę na obiad z Mężem pójść 

Zbliża mi się wielkimi krokami najdroższa na rynku wymiana oleju czyli przegląd przy 20k. Na szczęście mam za 1 zł
Mazda oferuje coś takiego jak gwarancję na perforację nadwozia. Nie pamiętam przez ile ale coś koło 12 lat i pod warunkiem, że przy przeglądach skontrolują nadwozie. Dzwoniłam wstępnie i dowiedziałam się, że muszę dopłacić 100zł. I teraz pytanie czy to ma sens?
Co to jest perforacja nadwozia? jak przeżre na wylot? czy zwykła rdza? Warto dopłacać 100 zł co roku do przeglądu żeby się jeszcze okazało, że mi producent figę pokaże? Niektórzy mogą powiedzieć, że kupiłam samochód za 90k a stówki żałuję ale Krakus jestem
Gdyby można było reklamować oznaki korozji przez 12 lat płacąc za to jedynie 1200pln to Mazda by poszła z torbami
To obejmuje jedynie dziurę na wylot, ewentualnie jakieś ekstremalne przypadki kiedy producent przyzna się, że dał z czymś ciała. Nowe Mazdy po 3-4 latach (patrząc na 6 GJ i CX5) na razie wyglądają zdecydowanie lepiej w porównaniu do poprzednich modeli. Po tym czasie co poniektóre GG miały już zjedzone nadkola. Wybór należy do Ciebie, np w UK przegląd nadwozia jest wliczony w cenę przeglądu auta. Ja bym zapłacił gdybym auto chciał trzymać dłużej niż 5 lat. Krócej, to niech się przyszły właściciel martwi 
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3110 (47/157)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Sosenka napisał(a):Co to jest perforacja nadwozia? jak przeżre na wylot?
Dokładnie tak.
Musisz co roku robić przegląd blachy i jak tylko rdzę znajdą, musisz ją dać usunąć (po gwarancji na własny koszt)
Dlatego nigdy nie dojdzie do perforacji po 12 latach, ergo pic na wodę.
W zasadzie wszędzie na świecie ten przegląd wykonują za free jeśli robisz serwis. Dopytaj w innych ASO.
Możesz też zapytać jak to jest że wszędzie jest za free a ty musisz dopłacić do tego. Z zasady dopłaca się jak jedziesz tylko to zrobić, jak jest serwis to za free. Możesz również serwis zrobić na Słowacji w ASO. Ważne żebyś go miała wpisane w system, a nuż będzie taniej
Możesz też zapytać jak to jest że wszędzie jest za free a ty musisz dopłacić do tego. Z zasady dopłaca się jak jedziesz tylko to zrobić, jak jest serwis to za free. Możesz również serwis zrobić na Słowacji w ASO. Ważne żebyś go miała wpisane w system, a nuż będzie taniej
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Dzięki chłopaki!
Podaruję sobie, nie będę trzymać CX-3 dłużej niż 5 lat
nie mam zamiaru dokładać do niej więcej niż muszę.
Marianek mam pierwszy przegląd za 1 zł ze względu na polecenie mazdy więc muszę jechać do dealera gdzie kupiłam. Jako że owy dealer mnie oskubał jak głupią przy kupnie samochodu – wiem na milion %, że nie dorzucą mi tego lakieru gratis
Podaruję sobie, nie będę trzymać CX-3 dłużej niż 5 lat
Marianek mam pierwszy przegląd za 1 zł ze względu na polecenie mazdy więc muszę jechać do dealera gdzie kupiłam. Jako że owy dealer mnie oskubał jak głupią przy kupnie samochodu – wiem na milion %, że nie dorzucą mi tego lakieru gratis
Witam wszystkich!
W końcu i ja się doczekałem swojej cx3. Jako że jest to już trzecia mazda w moich rękach, podtrzymuje opinie z poprzednich. Autko super ,świetnie wykonane. Za 90 tys można naprawdę kupić większe zależy co komu potrzebne. Dla mnie to był udany wybór pomimo że pojechałem z żoną po mazda3. Opinie typu ze mało miejsca z tyłu mię rozsmieszaja. Jak ktoś będzie narzekał że mu ciasno to niech wyp......la na PKS no i silnik jest super podtym w zgledem mazda bije konkurencję. Na autko czekalem od 14 kwietnia w srode odebralem.Pozdrawiam wszystkich posiadaczy CX3 i życzę bezawaryjnej jazdy
W końcu i ja się doczekałem swojej cx3. Jako że jest to już trzecia mazda w moich rękach, podtrzymuje opinie z poprzednich. Autko super ,świetnie wykonane. Za 90 tys można naprawdę kupić większe zależy co komu potrzebne. Dla mnie to był udany wybór pomimo że pojechałem z żoną po mazda3. Opinie typu ze mało miejsca z tyłu mię rozsmieszaja. Jak ktoś będzie narzekał że mu ciasno to niech wyp......la na PKS no i silnik jest super podtym w zgledem mazda bije konkurencję. Na autko czekalem od 14 kwietnia w srode odebralem.Pozdrawiam wszystkich posiadaczy CX3 i życzę bezawaryjnej jazdy
Dzień dobry!
Zdecydowałem się na zakup dla mojej żony mazdy cx 3 sky energy, automat. Ponad tydzień temu wpłaciłem zaliczkę i w listopadzie będziemy ją odbierać. Oczywiście przed podjęciem decyzji sprawdziłem inne oferty ( fiat 500 x, jeep renegate, nissan juke, honda hrv a nawet mini countryman). Wszystkie argumenty były na korzyść mazdy. Ale teraz wchodzi na rynek nowy model toyota chr, która wdaje się również bardzo interesującą propozycją i mam dylemat.Żonie podoba się na równi Mazda i Toyota. Toyota jest minimalnie większa, będzie można ją na żywo zobaczyć w Łodzi najprawdopodobniej jeszcze we wrześniu. Sam nie wiem co z tym fantem zrobić. Co Wy na to...
Zdecydowałem się na zakup dla mojej żony mazdy cx 3 sky energy, automat. Ponad tydzień temu wpłaciłem zaliczkę i w listopadzie będziemy ją odbierać. Oczywiście przed podjęciem decyzji sprawdziłem inne oferty ( fiat 500 x, jeep renegate, nissan juke, honda hrv a nawet mini countryman). Wszystkie argumenty były na korzyść mazdy. Ale teraz wchodzi na rynek nowy model toyota chr, która wdaje się również bardzo interesującą propozycją i mam dylemat.Żonie podoba się na równi Mazda i Toyota. Toyota jest minimalnie większa, będzie można ją na żywo zobaczyć w Łodzi najprawdopodobniej jeszcze we wrześniu. Sam nie wiem co z tym fantem zrobić. Co Wy na to...
- Od: 11 wrz 2016, 21:20
- Posty: 4
- Auto: Mazda cx 3, benzyna, 2016
Toyota stylistycznie ładny samochód ale na korzyść Mazdy przemawia silnik. Poczytaj sobie co Toyota w kładą pod maskę.
No właśnie, silnik wydaje się zdecydowanie mocną stroną Mazdy. W Toyocie będzie montowany silnik 1,2 l z turbo, 116 kM – może być po pierwsze niedosyt mocy, po drugie ma się co psuć.
Zostanę jednak przy Maździe.
Pozdrawiam Seb.
Zostanę jednak przy Maździe.
Pozdrawiam Seb.
- Od: 11 wrz 2016, 21:20
- Posty: 4
- Auto: Mazda cx 3, benzyna, 2016
Ja już po pierwszym przeglądzie przy 20 tys. km
Polecam skorzystanie z promocji na polecenie Mazdy, wtedy pierwszy przegląd jest za 1 zł. Dodatkowo przegląd nadwozia jest w cenie tylko niestety trzeba się o to upomnieć bo bardzo chętnie wcisną za to dodatkową opłatę
Coś za coś, wykłóciłam się o przegląd nadwozia a za to nie zrobili mi przeglądu spryskiwaczy bo mi się płyn skończył w drodze powrotnej a miał być uzupełniony
Na dodatek robiłam wstępną kalkulację ubezpieczenia na kolejny rok i wartość samochodu spadła o 20% natomiast ubezpieczenie wzrosło o 72%
dobra zmiana 
Polecam skorzystanie z promocji na polecenie Mazdy, wtedy pierwszy przegląd jest za 1 zł. Dodatkowo przegląd nadwozia jest w cenie tylko niestety trzeba się o to upomnieć bo bardzo chętnie wcisną za to dodatkową opłatę
Coś za coś, wykłóciłam się o przegląd nadwozia a za to nie zrobili mi przeglądu spryskiwaczy bo mi się płyn skończył w drodze powrotnej a miał być uzupełniony
Na dodatek robiłam wstępną kalkulację ubezpieczenia na kolejny rok i wartość samochodu spadła o 20% natomiast ubezpieczenie wzrosło o 72%
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości