Zabezpieczenie auta przed kradzieżą.
kurde znów części podrożeją 
Stałem się szcześliwym posiadaczem M3 '16 HB z USA (sam sprowadzałem i będę naprawiał) ale najbardziej martwi mnie sprawa kradzieży. Parkowane będzie na parkingu przy bloku za szlabanem czyli wolny dostęp dla kogoś postronnego. Czy wyłączenie systemu keyless choć trochę pomoże?
Pierwszą rzeczą jest zakup AC – na co uważać przy OWU?
Drugą rzeczą – case/faraday box
Trzecią rzeczą myślałem dołożyć coś od siebie – zeder/bear lock/kd2006 – jest to warte pieniedzy czy lepiej dołożyć tą kasę w lepsze AC?
Odcięcie pompy paliwa raczej odpada – będę się bał wyprzedzać z myślą że może mi przypadkowo odciąć paliwo
Może jest coś nowego w zabezpieczeniach?
Bardzo dziękuję za pomoc.
Pierwszą rzeczą jest zakup AC – na co uważać przy OWU?
Drugą rzeczą – case/faraday box
Trzecią rzeczą myślałem dołożyć coś od siebie – zeder/bear lock/kd2006 – jest to warte pieniedzy czy lepiej dołożyć tą kasę w lepsze AC?
Odcięcie pompy paliwa raczej odpada – będę się bał wyprzedzać z myślą że może mi przypadkowo odciąć paliwo
Może jest coś nowego w zabezpieczeniach?
Bardzo dziękuję za pomoc.
Tak na szybko – ubezpieczenie bez wariantu serwisowego, bo zapłacisz jak za zboże. Nie bierz również wariantu kosztorysowego, bo będziesz walczył o każdą złotówkę. Zadbaj o zniesienie udziału własnego oraz stałą sumę ubezpieczenia. Warto zwrócić uwagę na assistance w pakiecie – wtedy jest znacznie taniej. Pamiętaj również o Zielonej Karcie – dobre TU oferuje ją za darmo. Rozważ dopłatę do tzw. ochrony zniżek – niewiele kosztuje, obowiązuje tylko w danym TU, ale to fajna opcja, gdy będziesz chciał kontynuować ochronę. Pakiet ochrony oczywiście all risks, czyli żadnych wyłączeń.
Odnośnie keyless – nie użytkuję takiego, ale spotkałem się z opiniami, że ten system można złamać w czasie poniżej 120 sekund. Bardzo dobrym zabezpieczeniem wydaje się być keylessprotector – poczytaj opinie
Z dodatkowych zabezpieczeń sugeruję ukryty wyłącznik w obwodzie komputera oraz drugi w układzie zapłonu.
Sprawdzi się również lokalizator gps – potrzebuje tylko zasilania. Różne do wyboru, ja polecam
taki – schowasz go niemal wszędzie 
Odnośnie keyless – nie użytkuję takiego, ale spotkałem się z opiniami, że ten system można złamać w czasie poniżej 120 sekund. Bardzo dobrym zabezpieczeniem wydaje się być keylessprotector – poczytaj opinie
Z dodatkowych zabezpieczeń sugeruję ukryty wyłącznik w obwodzie komputera oraz drugi w układzie zapłonu.
Sprawdzi się również lokalizator gps – potrzebuje tylko zasilania. Różne do wyboru, ja polecam


- Od: 21 wrz 2006, 17:09
- Posty: 5602 (328/456)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
Dziekuję stachan za pomoc w doborze AC – zapisałem sobie to i przy okazji ubezpieczenia dopytam dokładnie o te warunki.
Zgłębiłem temat i z lokalizatora GPS zrezygnuję – jammery skutecznie zagłuszają wszelkie sygnały.
Zdecydowałem sie natomiast nad założeniem jednego z tych zabezpieczeń:
Tytan DS400 (na CAN)
Tytan DS050 lub SEO Sym
MetaSystem M43
Miał ktos z Was wyżej wymienione? Jak się sprawują przy normalnym użytkowaniu auta? Nie wyrzuca jakiś błędów diagostycznych?
Zgłębiłem temat i z lokalizatora GPS zrezygnuję – jammery skutecznie zagłuszają wszelkie sygnały.
Zdecydowałem sie natomiast nad założeniem jednego z tych zabezpieczeń:
Tytan DS400 (na CAN)
Tytan DS050 lub SEO Sym
MetaSystem M43
Miał ktos z Was wyżej wymienione? Jak się sprawują przy normalnym użytkowaniu auta? Nie wyrzuca jakiś błędów diagostycznych?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości