Piotruś napisał(a):Taka moja sugestia – jezeli chcesz utrzymywac stala predkosc, badz zwalniac to spokojnie mozna to robic na piatym biegu, przyspieszanie to meczenie autka
Dokladnie, az mie serce pekalo, jak czasami ojciec podjezdzal pod gore na trojce, a te biedne tloki az sie giely...
will napisał(a):http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=78783641
Panowie mam takie pytanko taki model jak w linku czyli 1,8 pisze ze ma 140KM czy to mozliwe gdyz na forum znalazlem gdzies informacje ze 1.8 mial moc okolo 108 KM.Czy mozecie podac mi jakies szczegóły odnosnie mocy i spalania takich wlasnie silniczków.z gory dziekuje.Wesołych Swiat zycze ulubiencom Mazdek.
bajer0 napisał(a):1,8 wersji bylo kilka. Byly na jednym walku (SOHC) i na dwoch walkach (DOHC)
140KM mialo (o ile pamietam wersja GT do marca 1991r.)
Piekny egzemplarz. Jak napisal Rafal, modeli 323 BG 1.8i 16V bylo kilka: 103-konna (lub 109) wersja SOHC z jednym walkiem rozrzadu oraz 128-konna (bez katalizatora 137 do 1991, a GRSi 140 KM) DOHC z dwoma.