
Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]
Nic mi nie mów o soli
Najchętniej to bym 2 razy dziennie auto mył, a to i tak nic nie da 

You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
no niestety nie ma rady solić trzeba.
ciekawe czy jest folia na samochód na zimę, powlekasz jesienią a zdejmujesz wiosną
ciekawe czy jest folia na samochód na zimę, powlekasz jesienią a zdejmujesz wiosną
dobry olej
ja tam na mobilku 5w30

ja tam na mobilku 5w30
No ja nie leje Mobil 1 tylko mobil super 3000 i zero problemów.
Rychu który motul do wysilonego ditd ? Bo ja już któryś raz na Elfie 5w30 bujam, ale bym na coś lepszego wskoczył wiosną 
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Ja to nie lubię wynalazków i stawiam na sprawdzoną markę której używają u mnie wszyscy w rodzinie i znajomi i nikt nie narzeka.
Patrze że cena dexelii jest co raz lepsza tak że chyba będzie zmiana na dexelie
jest jakaś fotorelacja z ustawieniem luzów zawodowych w ditd?
Patrze że cena dexelii jest co raz lepsza tak że chyba będzie zmiana na dexelie
jest jakaś fotorelacja z ustawieniem luzów zawodowych w ditd?
Bandyto... zalej MOTULa 6100 10W40. Będzie dobrze. W DITD sprawdza się snakomicie, dodam, że u mnie zawsze pływa FORTE Top and Treatment w nowym oleju.
Neonixos – nie pamietam aby takowa była gdzieśś tutaj
czego nie wiesz?
Neonixos – nie pamietam aby takowa była gdzieśś tutaj
jaki ma być luz to wiem ale jak to manualnie zrobić i czy sobie z tym poradzę. wiem że trzeba mieć szczelinomierz 
ano to trzeba mieć
spokojnie, tam nie ma tajemnic choć wiem jak to jest za pierwszym razem... w sumie ja dopiero wiem co i jak w momencie kiedy zabieramy się za rozbieranie
(jestem wzrokowcem..)
z cześci to na pewno uszczelkę pod dekiel i 5szt podkładek pod przelewy. Warto zmienić od razu pod wtryskami (jak dekiel ściągnięty)
Obejrzyj dokładnie walek rozrządu i wszystkie dźwigienki zaworowe na czele z roleczkami.
z cześci to na pewno uszczelkę pod dekiel i 5szt podkładek pod przelewy. Warto zmienić od razu pod wtryskami (jak dekiel ściągnięty)
Obejrzyj dokładnie walek rozrządu i wszystkie dźwigienki zaworowe na czele z roleczkami.
Z odkręceniem wtrysków jakaś filozofia?
kurde sama uszczelka prawię 100zł a wszystkie podkładki drugie 100zł pewnie. Droga zabawa
Najgorsze jest to że trzeba przestawiać wał żeby wszystkie luzy ustawić a tego nie robiłem jeszcze.
Chyba oddam do mechanika z instrukcjami na kartce
kurde sama uszczelka prawię 100zł a wszystkie podkładki drugie 100zł pewnie. Droga zabawa
Najgorsze jest to że trzeba przestawiać wał żeby wszystkie luzy ustawić a tego nie robiłem jeszcze.
Chyba oddam do mechanika z instrukcjami na kartce
Uszczelka pod dekiel jest tańsza.... podkładki również. Jak coś to pisz śmiało na maila

Odkręcenie wtrysków – filozofii nie ma, trzeba tylko uważać aby nie zerwać śrubek mocowań wtrysków no i wtryski powinny wyjść lekko – jeśli nie chcą to oznacza, że są zapieczone (czyli najwyższy czas na wymiane podkładek) wtedy to już jest zabawa... jakaś przetyczka na klucz itd. Jak nie wyjdzie siłą to na maxa nie próbuj – zostaw bo piardnie.... u mnie tak było, z 1 wtryskiem – po 3000km zajrzałem znowu pod dekiel i poszło bez problemu.
Odkręcenie wtrysków – filozofii nie ma, trzeba tylko uważać aby nie zerwać śrubek mocowań wtrysków no i wtryski powinny wyjść lekko – jeśli nie chcą to oznacza, że są zapieczone (czyli najwyższy czas na wymiane podkładek) wtedy to już jest zabawa... jakaś przetyczka na klucz itd. Jak nie wyjdzie siłą to na maxa nie próbuj – zostaw bo piardnie.... u mnie tak było, z 1 wtryskiem – po 3000km zajrzałem znowu pod dekiel i poszło bez problemu.
instrukcja dla mnie bardzo prosta, u mnie sprawdziła się ta 10 punktowa
:
1. zdejmuje plastikowy ozdobnik
2. małe piwko
3. czytam poradnik
4. jeszcze czytam
5. piwko się skończyło
6. przeczytałem poradnik, dalej jestem głupi
7. sprawdzony mechanik mówi, że ma wolne stanowisko
8. wracam po 2 godzinach
9. zakładam plastikowy ozdobnik
10. szukam klucza, który gdzieś się zawieruszył, cholera ciągle mi giną dziesiątki nasadkowe w tym silniku
1. zdejmuje plastikowy ozdobnik
2. małe piwko
3. czytam poradnik
4. jeszcze czytam
5. piwko się skończyło
6. przeczytałem poradnik, dalej jestem głupi
7. sprawdzony mechanik mówi, że ma wolne stanowisko
8. wracam po 2 godzinach
9. zakładam plastikowy ozdobnik
10. szukam klucza, który gdzieś się zawieruszył, cholera ciągle mi giną dziesiątki nasadkowe w tym silniku
Pozdrawiam
No trzeba zajrzeć żeby pajęczynę zebrać
zawory to tylko niemca widziały znając życie .
fajne by były całe zestawy uszczelka +komplet podkładek+ szczelinomierz gratis
Mi też jedna zginęła już
fajne by były całe zestawy uszczelka +komplet podkładek+ szczelinomierz gratis
Mi też jedna zginęła już

Ostatnio edytowano 24 sty 2011, 20:36 przez Neonixos666, łącznie edytowano 1 raz
Bo DiTD można naprawić młotkiem i kluczek 10 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości