Mazda 6 2008

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Mali » 14 mar 2008, 13:23

Może i nowa "szóstka" ma kilka denerwujących wad, ale wybaczyłbym jej to:
http://miniurl.pl/38933

Cena bardzo niska :)

Mam kilka pytań:
1. Jakie funkcje ma komputer pokładowy ??
2. Czy w wersji TOP przednie siedzenia są regulowane elektrycznie na wysokość (kierowcy i pasażera) ??
3. Czy w silniku diesla zastosowano common raila 2, czy 3 generacji ??
Ostatnio edytowano 14 mar 2008, 15:22 przez Mali, łącznie edytowano 2 razy
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez Maciej Loret » 14 mar 2008, 14:44

Mali napisał(a):Może i nowa "szóstka" ma kilka denerwujących wad, ale wybaczyłbym jej to:


Jakiś link "Ci się wkleił"...

Mali napisał(a):2. Czy w wersji TOP przednie siedzenia są regulowane elektrycznie na wysokość (kierowcy i pasażera) ??


A może by tak poświęcić kilka minut na przeglądnięcie broszury?

Mali napisał(a):P.S. Nie wiem jak zmniejszyć długość tego linka ;P


Miniurl, Tinyurl...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez pawel-kowalski » 14 mar 2008, 14:57

Mali napisał(a):Mam kilka pytań:
1. Jakie funkcje ma komputer pokładowy ??
2. Czy w wersji TOP przednie siedzenia są regulowane elektrycznie na wysokość (kierowcy i pasażera) ??
3. Czy w silniku diesla zastosowano common raila 2, czy 3 generacji ??


1. Spalanie aktualne, średnie, prędkość średnia, blokada prędkości, zasięg, gdzina, i chyba tyle
2. Kierowcy tak, pasażera tylko przod/tył i oparcie.
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 15:28
Posty: 98
Skąd: Wrocław
Auto: M6 '08 Sport Top L5 2.5

Postprzez Honestus » 15 mar 2008, 02:35

Mali napisał(a):Może i nowa "szóstka" ma kilka denerwujących wad, ale wybaczyłbym jej to:
http://miniurl.pl/38933

Cena bardzo niska :)

Chcesz kupić M6? Przecież pisałeś, że wolisz gorzej wyposażone BMW 3:
Mali napisał(a):Nie stać cię, nie kupuj takiego auta. Wolę kupić auto "gołe", ale ze świetnym zawieszeniem i dieslem. Poza tym są pakiety wyposażeniowe, które zaspokojają moje potrzeby.

Mali napisał(a):Mam kilka pytań:
1. Jakie funkcje ma komputer pokładowy ??
2. Czy w wersji TOP przednie siedzenia są regulowane elektrycznie na wysokość (kierowcy i pasażera) ??
3. Czy w silniku diesla zastosowano common raila 2, czy 3 generacji ??

Po co te pytania skoro napisałeś:
Mali napisał(a):Tak sie składa, że przyglądałem sie wnikliwie nowej Maździe 6.

Chyba jednak niezbyt wnikliwie :P A to rodzi podejrzenie, że tak naprawdę nie wiele wiesz o tym co do tej pory tu pisałeś.

Widzisz brak Ci konsekwencji w tym co piszesz, idziesz w zaparte na siłę "bo tak i już", no i "lejesz wodę" <lol>
Wcześniej jeździłem: Nissan Sunny 1.4 `95, Toyota Yaris 1.0 `03,`04,`05, Renault Clio 1.5 DCI `06, VW Passat 1.9 TDI `03, Mazda 323F 1.5`96
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2007, 21:59
Posty: 101
Auto: była 323f, BA, 1996,
była 6 GY MZR-CD 2003,
był Xedos 9, 2,5l 2001, automat
jest BMW 3 (E46), 2,0 diesel, 2001,polift, automat

Postprzez Mali » 15 mar 2008, 13:07

Honestus: Nie interesuję się zakupem nowej M6. Zostaje przy BMW. Chodź cena i wyposażenia Mazdy jest bardzo atrakcyjne.

Po co te pytania ?? Po przeczytaniu testu pana Pertyńskiego chciałem się dowiedzieć jakie funkcje ma ten komputer (którego niby nie ma) i o co chodzi z tą precyzją ustawiania foteli (nie mają nawet ustawianej wysokości i podparcia lędźwiowego fotela pasażera- kolejna głupia oszczędność).

Wnikliwie przyglądałem się wersji podstawowej, która nie ma elektrycznych foteli i komputera. Wtrysku nie rozbierałem więć nie wiem, która to generacja CR.

Na przyszłość polecam zastanowić się nad tym co chcesz napisać <lol>
Nie czepiaj się na siłę !!
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez pawel-kowalski » 15 mar 2008, 14:43

Mali napisał(a):Po co te pytania ?? Po przeczytaniu testu pana Pertyńskiego chciałem się dowiedzieć jakie funkcje ma ten komputer (którego niby nie ma) i o co chodzi z tą precyzją ustawiania foteli (nie mają nawet ustawianej wysokości i podparcia lędźwiowego fotela pasażera- kolejna głupia oszczędność).


Różni producenci popełniają różne "głupie" oszczędności. Na przykład w BMW 3 w żadnej opcji nie ma możliwości regulowania kąta nachylenia dolnej częsci fotela, a w M6 kierowca ma taką regulację.

Mali napisał(a):Na przyszłość polecam zastanowić się nad tym co chcesz napisać <lol>
Nie czepiaj się na siłę !!


A to co napisałeś o fotelach to nie jest czepianie się na siłę? Niekażdy samochód ma możliwość regulacji foteli pasażerów (np. z tyłu), więc chyba nie jest to kluczowa cecha.
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 15:28
Posty: 98
Skąd: Wrocław
Auto: M6 '08 Sport Top L5 2.5

Postprzez Mali » 15 mar 2008, 16:07

pawel-kowalski: Mylisz się. Fotele standardowe regulowane "ręcznie" nie mają takiej możliwości, ale po dokupieniu elektrycznej regulacji już możemy regulować siedzenie. W standardzie Mazda tego nie ma.
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez pawel-kowalski » 15 mar 2008, 16:55

Mali napisał(a):pawel-kowalski: Mylisz się. Fotele standardowe regulowane "ręcznie" nie mają takiej możliwości, ale po dokupieniu elektrycznej regulacji już możemy regulować siedzenie. W standardzie Mazda tego nie ma.


Naucz się czytać asie co jest w standardzie a co za dopłatą:
http://www.bmw.pl/pdf/cenniki/CENNIK_BM ... MUZYNA.pdf
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3 ... erior.html (klikając na fotel)
Jak nie wierzysz ulotkom producenta, to zadzwoń do dealera.

Okazuje się, że nawet w max. opcji fotel kierowcy suwa się przód/tył mechanicznie :) i to w klasie "premium" :) Ja już kończę tą dyskusję Mali, bo zaraz się od Ciebie dowiem, że BMW 3 w standardzie ma ekspres do kawy, napęd warpowy i podwozie amfibii międzyplanetarnej :)
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 15:28
Posty: 98
Skąd: Wrocław
Auto: M6 '08 Sport Top L5 2.5

Postprzez Mali » 15 mar 2008, 17:29

pawel-kowalski: Już nie wiem czy śmieć się czy płakać <lol>

Oto zdjęcie z najnowszego katalogu BMW e90 (MY08):
Obrazek

Śmiechu warte hahaha

P.S. Nie musiałem tego sprawdzać, bo jeździłem tym autem :]
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez MiszczSen » 15 mar 2008, 20:12

Panowie, skończcie już tą jałową dyskusje. Bo czuje sie powoli jak na forum onetu :P

to, że w Polskim BMW doplaca sie za wszystko – fakt znany od lat....nic nowego
co do foteli, to pełna elektryka w BMW 3 jest za doplata (patrz cennik opcji strona 8)
http://www.bmw.pl/pdf/cenniki/CENNIK_BM ... MUZYNA.pdf – cennik z marca 2008.

i tyle w temacie....
Początkujący
 
Od: 28 lut 2008, 18:20
Posty: 13
Skąd: Łajoming
Auto: Mazda6, 2.0 l MZR-CD Top

Postprzez pawel-kowalski » 15 mar 2008, 21:53

Jeśli tak faktycznie jest to zwracam honor. Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 15:28
Posty: 98
Skąd: Wrocław
Auto: M6 '08 Sport Top L5 2.5

Postprzez Mateusz L » 16 mar 2008, 11:10

Witam! :) Pawel-Kowalski mam do Ciebie-jako posiadacza nowej Mazdy 6 dość nietypowe pytanie: Otóż zastanawiam się nad zabezpieczeniem antykorozyjnym nowej szóstki.Gdy ostatnio kupowałem auto widziałem,że problem rdzewienia dotyczy zarówno GF-ek po liftingu jak i szóstek.Czy mógłbyś zatem powiedzieć czy obejrzałeś auto pod spodem,albo rozmawiałeś o tym np. z dilerem??? W przyszłości marzy mi się Mazda 6,ale wizja korozji w 2-3 latku jak w poprzedniej jest dość przerażająca.Czy orientujesz się,a może ktoś z forumowiczów czy zostało coś zrobione z tym problemem???Oczywiście jest za wcześnie by cokolwiek powiedzieć na temat rdzy-to nowe auta,ale interesuje mnie i zapewne wiele osób zabezpieczenie i szanse na szybkie pojawienie się rudego :| . Pozdrawiam:)
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez pawel-kowalski » 16 mar 2008, 13:32

Niebardzo jestem w stanie ocenić zabezpiecznie antykorozyjne, gdyż zupełnie nie wiem na co zwrócić uwagę. Przy najbliższej okazji pstryknę fotkę podwozia – może to coś da.
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 15:28
Posty: 98
Skąd: Wrocław
Auto: M6 '08 Sport Top L5 2.5

Postprzez Mateusz L » 16 mar 2008, 15:18

W sumie w nowym aucie ciężko cokolwiek powiedzieć,ale podobno nowa 6 ma płytę przykrywającą spód?Jeśli tak to podłużnice zabezpieczone nawet zwykłym lakierem/ farbą nie powinny się obcierać i rdzewieć.Było by super gdybyś wrzucił fotkę:) A ocenić można czy np. zgrzewy i spawy są równomiernie i dokładnie pokryte lakierem i warstwą zabezpieczającą( w AŚ-choć to mało miarodajne źródło-pokazywali jak w nowej C klasie przez lakier prześwituje blacha na zgrzewach pod spodem :| ) Mam nadzieję,ze Mazda sie wykazała odnośnie blach i el. nośnych.A diler u którego kupowałeś nie mówił nic nt. zabezpieczeń? Było głośno przy poprzedniej dlatego mam nadzieję,że nie będzie już problemu. Śruby pod maską też mogli by zrobić nierdzewne, bo psują widok komory silnikowej w poprzedniej . Mam nadzieję,że w nowej jest ok. PS.Gratuluję zakupu i świetnego gustu:p Pozdrawiam :)
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez scichy » 16 mar 2008, 15:47

Może do sprawy lepiej podejść od drugiej strony?? Jakkolwiek nowa/stara M6 jest zabezpieczona, to po prostu trzeba zainwestować w dodatkowe zabezpieczenie antykorozyjne. Kosztuje to ok. 500pln... starcza na 5 lat.
I problem z głowy.

Dla mazdowiczów z Warszawy polecam zakład w Milanówku (namiary już gdzieś wcześniej zamieszczałem)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2007, 18:12
Posty: 157
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GY/LF

Postprzez Mateusz L » 16 mar 2008, 23:38

Wszystko sie zgadza-jednak śruby w komorze ciężko zabezpieczyć, poza tym są elementy które dobrze da sie zabezpieczyć tylko wtedy,gdy auto jest jeszcze zdekompletowane na taśmie. Liczę na to,że jeśli z zewnątrz będzie ok, to i do profili zamkniętych Mazda sie przyłożyła...Liczę po cichu,że pojawi się w końcu taka współczesna 626 GD-a tam blachy były naprawdę dobre...
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez Mali » 18 mar 2008, 15:49

Test nowej Mazdy 6 CD:
http://magazin.auto.cz/testy/mazda-6-2- ... renum.html

Bardzo rzeczowy portal.
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez mcbeth » 19 mar 2008, 14:04

Wczoraj miałem okazję posiedzieć w nowej '6'. Pierwsze wrażenie – wyraźnie mniej przestrzeni (myślę, że to przez napakowaną, podniesioną konsolę), wnętrze bardziej 'techno'. Więcej twardego i srebrnego plastiku (wierzch konsoli twardy jak klapka schowka w starej '6'). Skóra jakaś taka poduszkowata, jakby niedopasowana do kształtu foteli, podobnie jak niedopasowane jest pomarszczone obszycie kierownicy. Z wygodną pozycją nie miałem problemu. Fajny jest regulowny podłokietnik – przydatne dla niższych kierowców.
Sam design wyraźnie podąża za obecnymi trendami (dwukierunkowe joysticki na kierownicy :) ). Nie będę się czepiał włączników podgrzewania siedzeń – jakie są każdy widzi, ale konsola ogólnie jest chaotyczna jeśli chodzi o design (co nie znaczy, że nie jest praktyczna).
Podsumowując moje porównanie wnętrza ze starą '6':
Więcej wyposażenia, elektroniki, gadgetów, niższej jakości materiały i niespójny design.
Pewnie face lifting poprawi materiały – jak w starej '6'.
Ostatnio edytowano 19 mar 2008, 14:32 przez mcbeth, łącznie edytowano 1 raz
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez Riki » 19 mar 2008, 14:16

ciekawe czy nowa szóstka tez będzie rdzewieć jak stary model.....
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez mcbeth » 19 mar 2008, 14:30

Riki napisał(a):ciekawe czy nowa szóstka tez będzie rdzewieć jak stary model.....

Nie miałem okazji oglądać jej od dołu :) . Oglądałem za to swoje autko i zasadniczo widać tam albo zabezpieczenie typu 'baranek', albo elementy z nierdzewki albo ... plastik. Nadkola też baranek plus szczelnie dopasowany plastik. Zastanawiam się co tam może tak rdzewieć ?
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Moto