mcbeth napisał(a):... następny będzie wygodny SUV z A/T
![ganja <ganja>](./images/smilies/ganja.gif)
.
hehe... znowu bede pionierem
![oczko ;)](./images/smilies/oczko.GIF)
– chyba juz do tego doroslem – jak kupie podziele sie z toba wrazeniami
co do wysokosci bardziej od przeswitu (chociaz tez to jest dla mnie wazne) zalezy mi na wysokiej pozycji moich 4 liter – fajnie sie siedzi wysoko (fajnie tez nisko w mx5 – a pozycja posrednia jakos mnie nie rajcuje). w hrv siedzenie wymienilem na wyzsze to raz a dwa zamocowalem je jeszcze 5cm wyzej ...
co do torsena... miesiac temu mialem problem z wyjechaniem z trawnika mx5... – nawet wypchnac sie nie dawala. Pomoglo wiadro piasku wysypane pod kola... w suvie takich problemow niezauwazylem i to:
mcbeth napisał(a):...Różnica między 2WD a dołączanym 4WD to różnica w stylu 'cholera, czy uda się przejechać ?' a 'pojedźmy tamtędy jeszcze raz dla frajdy !
jest prawdą.
niestety w wymienionych autach zauwazylem pewna istotna wade:
kolo zapasowe umocowane jest przewaznie na tylnej klapie... co wskazuke na to iz pod podloga bagaznika nie ma miejsca na butle z gazownia... a wozenie zlomu w bagazniku mi sie nie widzi. Mysle wiec ze przy takiej sytuacji pozostane przy pb lub d – bez zadnych przerobek.
do podrozy autostradami pewnie pozostanie mi auto najnudniejsze jakie tylko moze byc... kombi w dieslu...
po powrocie do Polski planuje blizej ogladnac jakas rav i pajero, pozniej pomysle dalej