Mazda 6 po liftingu w Genewie

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Maciej Loret » 27 sty 2010, 19:17

chmooreck napisał(a):
Maciej Loret napisał(a):Gdzie "fałka"

Za oceanem


A 4x4?

Bartg napisał(a):"fałki" teraz sa w odwrocie, teraz beda dominowac mniejsze doładowane 4-cylindrowce.


Zawsze dominowały. Ale też prawie zawsze poważni producenci w tej klasie mieli w zanadrzu jakąś fałkę. Nic tego szybko nie zmieni...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Bartg » 27 sty 2010, 20:06

Zawsze dominowaly ? Kiedys praktycznie tylko grupa VW miala swoje 1.8t, reszta stawiala na silniki wolnossace ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Maciej Loret » 27 sty 2010, 20:20

Bartg napisał(a):Zawsze dominowaly ?


Miałem na myśli 4 cylindry.
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Bartg » 27 sty 2010, 20:26

Aha jak tak to przepraszam, zle zrozumialem ;) Fakt MPS by sie przydal, skoro jest trojka, to powinna byc i szostka, zwlaszcza, ze w tej chwili wcale tak duzo szybkich aut klasy sredniej nie ma – jest Insignia OPC, nienajmlodszy juz Passat w wersji R36, Octavia vRS, reszta raczej w innym pulapie cenowym ( BMW, Audi itp ). Dwojeczka w wersji MPS tez by dala rade z jakims malym ( ~1.6-1.8 ) turbo, w koncu Clio Sport od wielu lat sprzedaje sie znakomicie.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Globy » 27 sty 2010, 20:44

Bartg napisał(a):Octavia vRS

To kompakt <usmiech>
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Maciej Loret » 27 sty 2010, 21:20

Bartg napisał(a):[...]powinna byc i szostka, zwlaszcza, ze w tej chwili wcale tak duzo szybkich aut klasy sredniej nie ma – jest Insignia OPC, nienajmlodszy juz Passat w wersji R36, Octavia vRS


Bez przesady. Większość firm ma takie auta... Jest Alfa 159, Ford Mondeo, Renault Laguna, Saab 9-3, Volvo S60, Seat Exeo, Subaru Legacy; do tego Fiat Croma i Citroen C5 (obecnie chyba tylko diesle). Wszystko to 200- lub więcej konne auta o zbliżonych wymiarach. Generalnie problem jest z japończykami – Mitsubishi, Honda,Toyota...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Bartg » 27 sty 2010, 21:28

Ale wiekszosc nie ma nic wspolnego ze sportowa wersja taka jak poprzednia 6 mps – Mondeo ST juz nie ma, a samo wsadzenie 200 konnego silnika nie doda autu sportowego charakteru. Z mitsu generalnie problemu nie ma – jest Lancer Ralliart, mnóstwo odmian Evo od spartanskich RS po najlepiej wyposazone MR ;) Chodzi mi po prostu o typowo sportowe wersje z silnikami 220-250 koni, ze zmieniona stylistyka i sportowymi akcentami, skoro do trojki mozna dac silnik 260 koni to mozna i do 6tki. Moze szykuja niespodzianke ? :)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Maciej Loret » 27 sty 2010, 21:46

Bartg napisał(a):Ale wiekszosc nie ma nic wspolnego ze sportowa wersja taka jak poprzednia 6 mps – Mondeo ST juz nie ma, a samo wsadzenie 200 konnego silnika nie doda autu sportowego charakteru.


W niektórych nie, w innych tak. Ja nie mam nic przeciwko Alfie, Saabowi czy Volvo.

Bartg napisał(a): Z mitsu generalnie problemu nie ma – jest Lancer Ralliart, mnóstwo odmian Evo od spartanskich RS po najlepiej wyposazone MR ;)


Jedyny problem jest taki, że Mitsu nie ma żadnego auta w omawianej klasie. Lancer, to kompakt.

Bartg napisał(a): Chodzi mi po prostu o typowo sportowe wersje z silnikami 220-250 koni, ze zmieniona stylistyka i sportowymi akcentami, skoro do trojki mozna dac silnik 260 koni to mozna i do 6tki.


Za stylistykę i akcenty, to ja dziękuję... Potrafię zdecydowanie lepiej wydać kilka kilko PLN, niż na spojlery, lotki, srotki i inny village...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Bartg » 27 sty 2010, 22:06

Skoro Mazda chce lansowac bardziej sportowy wizerunek taka wersja jak MPS jest moim zdaniem potrzebna.
Za stylistykę i akcenty, to ja dziękuję... Potrafię zdecydowanie lepiej wydać kilka kilko PLN, niż na spojlery, lotki, srotki i inny village...

Co kto lubi, ale poprzednia 6tka mps dyskretnie, ale zdecydowanie odrozniala sie od slabszych wersji, oczywiscie nie mowimy tu o spoilerach jak w Evo czy Imprezach, bo takie tu zupelnie nie pasuja.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Maciej Loret » 27 sty 2010, 22:15

Bartg napisał(a):Skoro Mazda chce lansowac bardziej sportowy wizerunek taka wersja jak MPS jest moim zdaniem potrzebna.


Oczywiście. Ja tylko napisałem, że podobnych aut trochę jest na rynku...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Globy » 27 sty 2010, 22:21

Problem w tym, że sportowe auta klasy średniej to teraz domena segmentu premium – dla zwykłych zjadaczy chleba są hot hatche. Wyjątkiem jest Insignia OPC. Zniknęły tanie coupe z napędem na tylne koła, a od sedanów klienci oczekują nie tylko dynamicznego wizerunku, ale i komfortu.

6 MPS była za duża, żeby konkurować z Lancerem i Imprezą. A wbrew pozorom liczą się chętni w salonach, a nie fascynaci... Zresztą to widać po ruchach Mitsubishi i Subaru, które imają się różnych metod zwabienia cywilnego klienta. Z rajdowych legend nie da się wyżyć.

Inna sprawa, że adaptacja L3-VDT i Haldexa do GH oraz naszkicowanie agresywnego bodykitu to nie są jakieś specjalnie wysokie koszty. Widać jednak, że Japończycy rozkładają rozwój "na raty", bo zwyczajnie nie stać ich na taki rozmach jak VW czy Toyota.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Maciej Loret » 27 sty 2010, 22:30

Globy napisał(a):Problem w tym, że sportowe auta klasy średniej to teraz domena segmentu premium


Dlaczego? Są (lub niedawno były) takie auta u Citroena, Peugeot, Renault, Opla, Forda...

Globy napisał(a):a od sedanów klienci oczekują nie tylko dynamicznego wizerunku, ale i komfortu.


I stąd w 120KM "6" Exclusive (i wielu innych autach) standardem są felgi 17".

Globy napisał(a):6 MPS była za duża, żeby konkurować z Lancerem i Imprezą.


To kompakty. "6" rywalizuje z innymi autami...

Globy napisał(a):A wbrew pozorom liczą się chętni w salonach, a nie fascynaci...


Czego przykładem jest 3MPS...

Globy napisał(a):Zresztą to widać po ruchach Mitsubishi i Subaru, które imają się różnych metod zwabienia cywilnego klienta. Z rajdowych legend nie da się wyżyć.


Chodzi o konkurencję dla aut w klasie "6". "6" prócz tego, że jest ładna niczym się nie wyróżnia... Ba, nie ma fałki dla dziadków ani MPSa dla młodzieży...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Globy » 27 sty 2010, 22:53

Maciej Loret napisał(a):Dlaczego? Są (lub niedawno były) takie auta u Citroena, Peugeot, Renault, Opla, Forda...

Niedawno były... Mondeo ST przepadło, Citroen został z dieslem V6, 407 jest już przeterminowana, Laguna poprzestała na wersji GT i się nie sprzedaje, została Insignia OPC.

Maciej Loret napisał(a):I stąd w 120KM "6" Exclusive (i wielu innych autach) standardem są felgi 17".

Oj, Maćku... ;) Miałem raczej na myśli to, że osoba zerkająca w stronę 6 MPS nie oczekuje ryczącego wydechu i zawieszenia, od którego boli tyłek. Wtedy kupuje Evo, a hot hatche albo podrasowane średniaki są poniekąd wykastrowane, żeby dało się nimi jeździć na co dzień.

Maciej Loret napisał(a):Czego przykładem jest 3MPS...

Tak – oferta w popularnym segmencie hot hatchów.

Maciej Loret napisał(a):Chodzi o konkurencję dla aut w klasie "6". "6" prócz tego, że jest ładna niczym się nie wyróżnia... Ba, nie ma fałki dla dziadków ani MPSa dla młodzieży...

Ma wszystko, czego potrzeba autu klasy średniej <usmiech> Te braki to niestety przejaw braku zainteresowania klientów.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Maciej Loret » 27 sty 2010, 23:45

Globy napisał(a):
Maciej Loret napisał(a):Dlaczego? Są (lub niedawno były) takie auta u Citroena, Peugeot, Renault, Opla, Forda...

Niedawno były... Mondeo ST przepadło, Citroen został z dieslem V6, 407 jest już przeterminowana, Laguna poprzestała na wersji GT i się nie sprzedaje, została Insignia OPC.


Jest zwykłe Mondeo z tym podobnym silnikiem ponad 200-konnym, tylko bez literek "ST". Citroen – zgadza się, ale mimo wszystko jest ponad 200KM. Co z tego, że 407 jest już kilka lat na rynku? Jest w ofercie i tyle, nic na to nie poradzimy. Laguna GT pewnie sprzedaje się podobnie jak pozostałe auta z mocnymi silnikami benzynowymi w tej klasie czyli słabo. One nie są dociągnięcia statystyk sprzedaży...

Globy napisał(a):
Maciej Loret napisał(a):Czego przykładem jest 3MPS...

Tak – oferta w popularnym segmencie hot hatchów.


To ile się sprzedaje 3MPS w stosunku do wszystkich 3? 3%? Pewnie mniej więcej tyle ile 6MPS w stosunku do wszystkich 6...
Nie bardzo rozumiem ładowanie do aut podobnych silników np. 1,8 i 2,0 o zbliżonych osiągach i cenie...
A takie auto z 6-cylindrowym albo doładowanym 4-cylindrowym silnikiem znacznie zyskuje...

Globy napisał(a):
Maciej Loret napisał(a):Chodzi o konkurencję dla aut w klasie "6". "6" prócz tego, że jest ładna niczym się nie wyróżnia... Ba, nie ma fałki dla dziadków ani MPSa dla młodzieży...

Ma wszystko, czego potrzeba autu klasy średniej <usmiech> Te braki to niestety przejaw braku zainteresowania klientów.


Konkretnie – co ma "6", czego nie mają konkurenci? Chyba znacznie łatwiej powiedzieć czego nie ma, a inni posiadają...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez krzych » 28 sty 2010, 00:09

Maciej Loret napisał(a):Chyba znacznie łatwiej powiedzieć czego nie ma, a inni posiadają...

<spoko>

Generalnie rozumiem Macka bardziej niz Mazde jesli mam byc szczery. GH naprawde niczym sie nie wyroznia. Jak patrze na swoja GY to ja wole niz GH z tym samym silnikiem (a nawet wolalbym gdyby GH byla w benzynie mimo ze ten diesel taki straszny). 2.2 to juz cos, ale w benzynie nie ma tego "cosia". Jest za to cos na co nawet Jarek narzekal, ze nie jedzie mimo, ze chcial miec GH ;).

A wyposazenie komfortowe? Hm, powiem tak, nie jest to moze maly kiepski samochodzik, zgadza sie, ale czy sie czyms wyroznia wsrod obecnie bardzo dobrze wyposazonych konkurentow? Nie sadze. Chyba tylko brakiem map do nawigacji na polske...

Mnie osobiscie na MPSa poki co nie stac (wydatki na paliwo oraz cena startowa samochodu), ale to wlasnie on wzbudzal zawsze zachwyt. GH czy GG (choc wole GG) sa zwyklymi samochodami.

PS. A ten lift niepotrzebny. "Stara" nie jest piekna, choc brzydka tez nie, a nowa jest usmiechnieta, ale nadal nie pociaga potencjalnego kupca. Tylko tyle, ze teraz "nie odstaje" od "rodzinki" (co uwazam zreszta za _wade_).
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Globy » 28 sty 2010, 00:51

Maciej Loret napisał(a):Jest zwykłe Mondeo z tym podobnym silnikiem ponad 200-konnym, tylko bez literek "ST". Citroen – zgadza się, ale mimo wszystko jest ponad 200KM. Co z tego, że 407 jest już kilka lat na rynku? Jest w ofercie i tyle, nic na to nie poradzimy. Laguna GT pewnie sprzedaje się podobnie jak pozostałe auta z mocnymi silnikami benzynowymi w tej klasie czyli słabo. One nie są dociągnięcia statystyk sprzedaży...

Mimo wszystko to nie są samochody z motorami o mocach rzędu 250-300 koni, o których piszemy, tylko szybkie dupowozy. Poza tym dla mnie miałoby znaczenie, że dana generacja samochodu jest nieudana (Laguna) albo stara (407).

Maciej Loret napisał(a):To ile się sprzedaje 3MPS w stosunku do wszystkich 3? 3%? Pewnie mniej więcej tyle ile 6MPS w stosunku do wszystkich 6...
Nie bardzo rozumiem ładowanie do aut podobnych silników np. 1,8 i 2,0 o zbliżonych osiągach i cenie...
A takie auto z 6-cylindrowym albo doładowanym 4-cylindrowym silnikiem znacznie zyskuje...

Trend rynkowy jest taki, że więcej osób kupi 3 MPS niż 6 MPS – cała filozofia. Poza tym znakomitej większości klientów wystarczy motor 2.0, nieco oszczędniejsi wybiorą 1.8 (zyskają np. na ubezpieczeniu), odsetek skusi się na 2.5, a odsetek odsetka kupiłby MPS'a... O dieslu nie piszę, bo jego zakup musi się kalkulować, chociaż jak patrzę na rynek samochodów używanych w Polsce, to kalkulator jest chyba narzędziem zapomnianym.

Maciej Loret napisał(a):Konkretnie – co ma "6", czego nie mają konkurenci? Chyba znacznie łatwiej powiedzieć czego nie ma, a inni posiadają...

Jakość, urodę i wystarczająco szeroką ofertę, której nie ma np. Accord. Pod tym względem konkuruje z Avensisem. Gdy w grę wchodzą gusta, to może przegrać np. z prozaicznego powodu – bo ktoś woli auta francuskie czy niemieckie. Nie chce mi się wdawać w polemikę na temat "dlaczego ktoś kupuje i nie kupuje", ale gdy doradzam znajomym i pytam ludzi, czym kierują się przy wyborze nowego samochodu, to w życiu bym nie wpadł na takie argumenty.

krzych napisał(a):Generalnie rozumiem Macka bardziej niz Mazde jesli mam byc szczery.

A dla mnie generalnie jęczycie bez powodu i macie wymagania na auta z wyższego segmentu, tylko najpierw musi je ktoś kupić w salonie i zapłacić za to całe wyczesane wyposażenie :P
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez krzych » 28 sty 2010, 01:13

Globy napisał(a):macie wymagania na auta z wyższego segmentu, tylko najpierw musi je ktoś kupić w salonie i zapłacić za to całe wyczesane wyposażenie język

To fakt, hyhyhyhyhyhy :D

Globy napisał(a):A dla mnie generalnie jęczycie bez powodu

Globy napisał(a):Jakość, urodę i wystarczająco szeroką ofertę

No to tak prosze prezesa – uroda – jak juz wspominalem, wole GG, wole tez Paska, a czasem inne ladne wozy ktorych nie nazywam, bo nie zapamietuje marek jak wiekszosc tu – ale jest troche ladniejszych niz GH, malo ladniejszych niz GG i bardzo malo ladniejszych niz MPS.
Jakosc... Zajrzyjmy na chwile do watku o "szczeniecych" usterkach... ;) Miejmy nadzieje, ze ten lift wnosi cos do tego punktu.
Oferta? Nie wiem jak w GH, ale chyba wiele sie nie zmienilo – trzy wersje nadal jak w GG? (per jednostka napedowa, a tych jak na lekarstwo o czym mowa zreszta). To jakby standard chyba? Czy mniej? ;)

Ale co do trafnej uwagi, ze wymagac kazdy lubi to jeszcze raz przyznam racje :). Niestety Mazda do tanich nalezy tylko jesli kupuje sie ja z drugiej reki. W salonie jest zwyczajnie za droga porownujac z innymi – zdaje sie ze Paska juz moznaby kupic za te same pieniadze, a tam do wyboru do koloru wersji czy silnikow...?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Maciej Loret » 28 sty 2010, 01:49

Globy napisał(a):Mimo wszystko to nie są samochody z motorami o mocach rzędu 250-300 koni, o których piszemy, tylko szybkie dupowozy. Poza tym dla mnie miałoby znaczenie, że dana generacja samochodu jest nieudana (Laguna) albo stara (407).


Nie są. Choć w Lagunie jest 240KM... Nie wiem, co nieudanego jest w Lagunie, ale tłumaczenie starością jest nie fair, bo za 2 lata będzie np. nowa Laguna i to"6" będzie starociem...

Globy napisał(a):Poza tym znakomitej większości klientów wystarczy motor 2.0, nieco oszczędniejsi wybiorą 1.8 (zyskają np. na ubezpieczeniu)


Zyskają pewnie dwa piwa w tygodniu...

Globy napisał(a):
Maciej Loret napisał(a):Konkretnie – co ma "6", czego nie mają konkurenci? Chyba znacznie łatwiej powiedzieć czego nie ma, a inni posiadają...

Jakość, urodę i wystarczająco szeroką ofertę, której nie ma np. Accord. Pod tym względem konkuruje z Avensisem.


Jakość – OK, uroda – rzecz gustu – argument odrzuony, szeroka oferta – rzeczywiście – 6-cylindrowe silniki, doładowane silniki, napęd na 4koła, automaty, wszystko w wielu kombinacjach, niech żyje szeroka oferta...

Globy napisał(a):
krzych napisał(a):Generalnie rozumiem Macka bardziej niz Mazde jesli mam byc szczery.

A dla mnie generalnie jęczycie bez powodu i macie wymagania na auta z wyższego segmentu, tylko najpierw musi je ktoś kupić w salonie i zapłacić za to całe wyczesane wyposażenie :P


Ale takie auta są produkowane i sprzedawane w USA. Skoro opłacało się sprowadzić CX-9 (nie do Wielkiej Brytanii ani do Niemiec tylko do Polski!), to "6" z V6 by się nie sprzedawała?
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Faja » 28 sty 2010, 12:17

Maciej Loret napisał(a):Ale takie auta są produkowane i sprzedawane w USA. Skoro opłacało się sprowadzić CX-9 (nie do Wielkiej Brytanii ani do Niemiec tylko do Polski!), to "6" z V6 by się nie sprzedawała?

Z tym sie zgodze, po Poznaniu jeździ mnustwo cx-9 naprawde często je spotykam! Mazde po prostu nie stać na danie ogromnej oferty w europie, w Japonii Mazda również ma oferte podobną do VW w europie.
Mazda ma daje nam to co daje i z tego sie bedę cieszył jako wielki fanatyk Marki ;)! hehe
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez Waikiki » 30 sty 2010, 01:19

Jacekm_ napisał(a):Z tych zdjęć wynika, że przednie reflektory mają inne wkłady – znacznie brzydsze od starych! :|


Wynika to z tego, że na zdjęciu przedliftowa M6 ma tradycyjne reflektory, a poliftowa ma biksenony. Z wyglądu reflektora śmiem wnioskować, że będą to biksenony skrętne (jak w nowej M3), a nie dodatkowa żarówka doświetlająca jak w M6 przed liftingiem.

Globy napisał(a):A dla mnie generalnie jęczycie bez powodu i macie wymagania na auta z wyższego segmentu, tylko najpierw musi je ktoś kupić w salonie i zapłacić za to całe wyczesane wyposażenie :P


Nic dodać, nic ująć – najpierw trzeba coś przynajmniej obejrzeć na żywo zanim się to obsmaruje na forum. Wymagacie od Mazda Polska, aby KONIECZNIE umieściła w ofercie M6 Sport z silnikiem 1.8 w sedanie ze skórzaną tapicerką w kolorze zwiędłego rabarbaru. No bo przecież brak takiej wersji to policzek dla polskiego klienta! Tylko kto to potem kupi, nawet ten co pisał na forum w końcu wybierze dwulitrowego Exclusive Plusa w kombi albo w hatchu :)

Bardzo mi się podoba ta szósteczka. Odliczam czas do wymiany służbowego samochodu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 mar 2008, 12:43
Posty: 236 (0/9)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Moto