Zbieram info na temat Mazdy RX-7 '89
1, 2
Radzę przy oględzinach sprawdzić czy auto odpala, jak postoi po zgaszeniu ciepłe z 15 minut i czy nie ubywa płynu chłodniczego po dłuższej jeździe i "odstaniu"...
nabrzmiały jak boa wąż chłodnicy może zdradzać uszkodzenie uszczelek owalnych cieczy bądź housingów/platesów. Koszty: od 2500,– przy najbardziej optymistycznej wersji (uszczelki + wymiana) do około 10000 zł przy najbardziej pesymistycznej.
Przerzućcie to proszę do działu RX'ów, może doklejcie do jakiś opinii o FC lub z tego utwórzcie takowy temat. Dzięki i powodzenia dla zainteresowanego
Jeśli możesz chociaż kilkaset złotych na miesiąc odłożyć na części i remonty, a szczególnie jeśli potrafisz coś zrobić sam, to możesz spróbować. Staniesz u progu wspaniałej przygody, wymagającej jednak nie lada cierpliwości. Jeśli zaś potrzebujesz oszczędnego i bezproblemowego auta do jazdy, lepiej spójrz w stronę konwencjonalnej 626 Coupe w tym budżecie.
Ja tam go rozumiem
, parę miesięcy temu sam ostro byłem napalony na rexa z lat 80' i niewiele brakowało... ale kryzys mnie "uratował". Jak czujesz że cię stać i że dasz sobie radę to ryzykuj, za te pieniądze też jakby co ją sprzedasz i może niewiele stracisz. Kto nie gra ten nie wygrywa, a ryzyko to emocje
, więc do boju kolego i utrzyj nam nosa 

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Ja też go rozumiem. Właśnie oglądam ogłoszenie czarnej 929 HD za 9 kółek i kalkuluję... Jednak tak naprawdę na tę chorobę mogą pozwolić sobie nieliczni, bo odmawianie sobie rzeczy teoretycznie podstawowych, wydawanie horrendalnych sum na pierdy z końca świata oraz wyłapywanie rzeczy niewidzialnych i niesłyszalnych nie spotyka się raczej ze zrozumieniem świata zewnętrznego, który to woli trzasnąć drzwiami we względnie nowym samochodzie i mieć wszystko głęboko.
Trzeba też mierzyć siły na zamiary, bo wiele takich zakupów niestety po miesiącach fantazji ląduje pod kupą gruzu. Zapomnieć o cenach części, które funkcjonują w normalnym świecie i mieć odrobinę szczęścia do mechaników oraz spłat kart kredytowych. Na deser – wiele, wiele cierpliwości. No, koniec mędrkowania
Auto wygląda na oryginalne ze specyfikacją US-spec.
Trzeba też mierzyć siły na zamiary, bo wiele takich zakupów niestety po miesiącach fantazji ląduje pod kupą gruzu. Zapomnieć o cenach części, które funkcjonują w normalnym świecie i mieć odrobinę szczęścia do mechaników oraz spłat kart kredytowych. Na deser – wiele, wiele cierpliwości. No, koniec mędrkowania
Globy napisał(a):Jeśli zaś potrzebujesz oszczędnego i bezproblemowego auta do jazdy, lepiej spójrz w stronę konwencjonalnej 626 Coupe w tym budżecie.
tak, całkiem niezłe auto, polecam szczerze
ale i tu też trzeba się liczyć z wydatkami na dopracowanie (dostęp części i cena jest przystępna), bo z tych widocznych na allegro to niewiele jest wartych oglądania
Globy napisał(a):Właśnie oglądam ogłoszenie czarnej 929 HD za 9 kółek i kalkuluję
powiem, że jest dość sympatyczna
idąc dalej tym tropem jest sympatyczna 929coupe
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Tak czytam Wasze wypowiedzi i jednak nie widzę (jak narazie) sensu kupowania takiego auta!
Jeszcze trzeba trochę popracować
Dzięki za wszytskie odpowiedzi,widzę,że paru rozumie moje podjaranie RX-7'ką.
Mówicie o tej 626 w Coupe. Patrze na te autka i nawet nie takie złe,skoro mówicie,że nie są takie straszne w utrzymaniu,a na pewno nie jak RX
to muszę to rozważyć. A jak jest z napędem w tym aucie.
Bo zależy mi na samochodzie z napędem na tylną oś.
Pozdrawiam!
Jeszcze trzeba trochę popracować
Dzięki za wszytskie odpowiedzi,widzę,że paru rozumie moje podjaranie RX-7'ką.
Mówicie o tej 626 w Coupe. Patrze na te autka i nawet nie takie złe,skoro mówicie,że nie są takie straszne w utrzymaniu,a na pewno nie jak RX
Bo zależy mi na samochodzie z napędem na tylną oś.
Pozdrawiam!
- Od: 27 maja 2009, 10:28
- Posty: 5
- Skąd: Koszalin
- Auto: niebawem RX-7
CZM napisał(a):Bo zależy mi na samochodzie z napędem na tylną oś.
Na pierwsze auto – Ford Sierra. Tani w zakupie i utrzymaniu.
-
pdrog
CZM napisał(a):zależy mi na samochodzie z napędem na tylną oś.
Kup sobie Miatę NA i będziesz miał fajny, klasyczny samochód FR
-
Padre
- Od: 26 sty 2007, 11:14
- Posty: 1442
- Skąd: Pruszków
- Auto: BA KF->NB BP->FE 13B
Eclipse jest przecież FF
Jest dosyć mocno przereklamowany. Mówię o silniku bez turbo. 323F KF objeżdża go jak chce.
A tak nawiasem to jeżeli nie stać Cię na NA to tym bardziej odpuściłbym RX-7
Jest dosyć mocno przereklamowany. Mówię o silniku bez turbo. 323F KF objeżdża go jak chce.
A tak nawiasem to jeżeli nie stać Cię na NA to tym bardziej odpuściłbym RX-7
-
Padre
- Od: 26 sty 2007, 11:14
- Posty: 1442
- Skąd: Pruszków
- Auto: BA KF->NB BP->FE 13B
CZM napisał(a):Mówicie o tej 626 w Coupe. Patrze na te autka i nawet nie takie złe,skoro mówicie,że nie są takie straszne w utrzymaniu,a na pewno nie jak RX
nie są straszne w utrzymaniu (i nie ma co porównywać do RX'a)
forum jest kilka dobrze opisanych i nie będzie problemu z naprawą (ani większych problemów z częściami)
niestety tym nie pojeździsz bokiem (ale możesz przeszczepić na 4WD)
Don Corleone napisał(a):A tak nawiasem to jeżeli nie stać Cię na NA to tym bardziej odpuściłbym RX-7
dokładnie!!
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
CZM napisał(a):...że nie są takie straszne w utrzymaniu,a na pewno nie jak RX
Ja tylko zacytuję wypowiedź z przed kilku lat z forum SR: "Utrzymanie RX-7 jest bardziej kosztowne od utrzymania Supry MkIV, i wcale nie chodzi tutaj o koszty paliwa"
CZM napisał(a):Mówicie o tej 626 w Coupe. Patrze na te autka i nawet nie takie złe

-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości